Data: 2011-09-22 13:27:26 | |
Autor: .Peeter | |
Fani 4 kółek | |
"DoQ" wrote:
Ogląda ktoś na Discovery "Wheeler Dealers"?:) Ja. Czasami fajne auta picują. Picują te auta niczym nasi niektórzy handlarze, tylko że ci narobią się dla zarobku 300-500 GBP ;) Tylko że nasi handlarze składają jedno bezwypadkowe z kilku bezwypadkowych kawałków, a ci z Wheeler Dealers po prostu odświeżają normalne auta... Jak auto ma zniszczony lakier, to kładą po prostu nowy, jak tapicerka jest trup, wymieniają i jakoś nikt tam nie lata z miernikiem lakieru, nie stuka w blachy i nie komentuje "ło panie, 10 mikronów za dużo, bity"... Inna sprawa, że u nas bez mierników można się najwyżej naciąć... Ostatnio do Lexusa LS400 montowali żarniki xenonowe (żeby podnieść wartość samochodu), oczywiście zamiast zwykłych żarówek - do zwykłego reflektora. W UK to widać żaden wstyd ;-) Albo jak na Subaru naklejali pasy, zmienili też heble, koła, zrobili chiptuning. I jakoś nikt się nie czepił, że heble są nieoryginalne, że chiptuning = pewnie silnik zarżnięty (nikomu nie życzę sprzedawania w polszy auta po chiptuningu, to mordęga) i w ogóle auto trup... Inna kultura... Pozdrawiam ..Peeter |
|
Data: 2011-09-22 12:32:30 | |
Autor: Waldek Godel | |
Fani 4 kółek | |
Dnia Thu, 22 Sep 2011 13:27:26 +0200, .Peeter napisał(a):
Albo jak na Subaru naklejali pasy, zmienili też heble, koła, zrobili chiptuning. jakoś nie dooglądałeś dokładnie - hamulce były z innego modelu Subaru, całkowicie oryginalne. Chiptuning był na benzynę 98 i sportowy filtr/wydech (nota bene - pierwszy pomiar fajnie pokazał głupotę wszystkich onanistów myślących, że samo włożenie filtra+wydechu z wiadra poprawi parametry) w sumie wyszło tego jakieś 10% ponad moc nominalną, więc akurat dosyć rozsądnie. -- Pozdrowienia, Waldek Godel Nie pytaj, co rząd może zrobić dla ciebie. Zapytaj, czy mógłby tego nie robić. |
|
Data: 2011-09-22 13:40:23 | |
Autor: .Peeter | |
Fani 4 kółek | |
"Waldek Godel" wrote:
jakoś nie dooglądałeś dokładnie - hamulce były z innego modelu Subaru, Wiem, jednak w naszym kraju zaraz ktoś by się czepił, że pewnie cały zawias po wypadku przeszczepiony z innego egzemplarza. ;-) Pozdrawiam ..Peeter |
|
Data: 2011-09-22 20:38:57 | |
Autor: Robert RÄdziak | |
Fani 4 kĂłĹek | |
On Thu, 22 Sep 2011 12:32:30 +0100, Waldek Godel
<nospam@orangegsm.info> wrote: całkowicie oryginalne. Chiptuning był na benzynę 98 i sportowy filtr/wydech Akurat: a) zmiania filtra w Subaraku nie ma sensu, bo oryginał wystarcza do około 400KM, b) zmiana wydechu, a konkretnie usunięcie prekata, w NewAge dużo daje i zasadniczo jest pierwszym krokiem po to, by iść po większe konie. W GC też jest koniecznym krokiem przed remapem/przesiadką na SA ECU. r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. |
|
Data: 2011-09-22 13:48:23 | |
Autor: DoQ | |
Fani 4 kółek | |
W dniu 22-09-2011 13:27, .Peeter pisze:
"DoQ" wrote: Czasami :) ATSD tanie samochody tam mają.. ;> Pozdrawiam Paweł |