Fantasta

Data: 2013-06-14 08:08:14
Autor: Trybun
Fantasta

No i naszemu (boukunów) Lechowi zamarzył się kapitalizm z ludzka twarzą:

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1356,title,Walesa-protesty-Turkow-przeciwko-kapitalizmowi-dowodza-ze-trzeba-zmian,wid,15732587,wiadomosc.html?ticaid=110c40

Panie Lechu - tu nie ma pola na eksperymenty - zarazÄ™ kapitalistycznÄ…  trzeba w trybie natychmiastowym wypalić ogniem i żelazem.

Data: 2013-06-14 10:15:02
Autor: Wyrobnik
Fantasta
Pewnie marzy ci się powrót twego utopijnego socjalizmu z czerwoną twarzą!

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:kpec0a$mb2$1node2.news.atman.pl...

[...]

Panie Lechu - tu nie ma pola na eksperymenty - zarazę kapitalistyczną trzeba w trybie natychmiastowym wypalić ogniem i żelazem.

-- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..

Data: 2013-06-14 10:42:58
Autor: Aleksander
kapitalizm wielokrotnie gorszy bez cienia w±tpliwo¶ci
Socjalizm jest nie mniej utopijny od kapitalizmu , tyle ¿e ten drugi niszczy ludzko¶æ w zawrotnym têpie, a pierwszy choæ spowalnia rozwój i daje ludziom po¿yæ  w ogóle dba o cz³owieka jako istote.
Socjalizm nie by³by utopijny gdyby nie by³ niszczony przez agresywny kapitalizm , który dostrzega w nim ¶miertelnego wroga. Dlatego amerykanie tak zawziêcie bali siê i têpili komunistów, socjalistów , a podpuszczaj±c polskie spo³eczeñstwo ¶wiat kapitalistyczny zniszczy³ socjalizm i u nas, choæ  spo³eczeñstwo nie mia³o w tym ¿adnego w³asnego interesu.
Alx

Data: 2013-06-14 08:58:24
Autor: Wiesiaczek
kapitalizm wielokrotnie gorszy bez cienia w±tpliwo¶ci
On Fri, 14 Jun 2013 10:42:58 +0200, Aleksander wrote:

Socjalizm jest nie mniej utopijny od kapitalizmu , tyle że ten drugi
niszczy ludzkość w zawrotnym tępie, a pierwszy choć spowalnia rozwój i
daje ludziom pożyć  w ogóle dba o czÅ‚owieka jako istote. Socjalizm nie
byłby utopijny gdyby nie był niszczony przez agresywny kapitalizm ,
który dostrzega w nim śmiertelnego wroga. Dlatego amerykanie tak
zawzięcie bali się i tępili komunistów, socjalistów , a podpuszczając
polskie społeczeństwo świat kapitalistyczny zniszczył socjalizm i u nas,
choć  spoÅ‚eczeÅ„stwo nie miaÅ‚o w tym żadnego wÅ‚asnego interesu. Alx

Dokładnie tak było, ale śmieszniejsze jest to, że teraz sami Polacy mają tak namieszane w głowach, że sami na siebie kręcą bicz i jeszcze się z tego cieszą. Przynajmniej znakomita większość.

--
Wiesiaczek (dziÅ› z Poznania)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2013-06-14 11:39:42
Autor: Trybun
kapitalizm wielokrotnie gorszy bez c ienia wątpliwości
W dniu 2013-06-14 10:58, Wiesiaczek pisze:

Dokładnie tak było, ale śmieszniejsze jest to, że teraz sami Polacy mają
tak namieszane w głowach, że sami na siebie kręcą bicz i jeszcze się z
tego cieszą. Przynajmniej znakomita większość.

Przykład choćby z stocznią gdańską, kapitalista wywalił na zbity pysk, założył w ich miejscu pracy i zdobywania chleba, hodowlę pieczarek, a tych baranów jedyne co bulwersuje to napis który jest na bramie.. Człowiek rozumny?, oj stanowczo nie jest to regułą..

Data: 2013-06-14 23:23:17
Autor: jr

Użytkownik "Wiesiaczek" <ciotkazielinska@vp.pl> napisał w wiadomości

| Dokładnie tak było, ale śmieszniejsze jest to, że teraz sami Polacy mają
| tak namieszane w głowach, że sami na siebie kręcą bicz

Jakiż to bicz i skąd takie skojarzenia?
Po upadku komuny kupiłem sobie porządnego kopmpa i parę jeszcze fajnych rzeczy, o których w waszym chlewie mogłem jedynie pomarzyć! Na wakację jezdżę według swoich finansowych możliwości ale tam gdzie chcę. Nie musze żadnego chuja w mundurze prosić sie o paszport, ani zabierać jakichś gówien na handel, żeby miec walutę - ludzie, to był jeden wielki psychiatryk!

Data: 2013-06-14 17:55:03
Autor: Anatol
W dniu 2013-06-14 10:42, Aleksander pisze:

Socjalizm jest nie mniej utopijny od kapitalizmu , tyle �e ten drugi niszczy
ludzko�� w zawrotnym t�pie, a pierwszy cho� spowalnia rozw�j i daje ludziom
po�y�  w og�le dba o cz�owieka jako istote.

To najlepiej widać na przykładach identycznych gospodarek i narodów w punkcie startu, które się następnie podzieliły i funkcjonowały długi czas wg odrębnych zasad gospodarki kapitalizmu i socjalizmu : NRD i RFN oraz wciąż dostępny przykład : Korea Pn. i Pd.

Anatol

Data: 2013-06-14 18:24:19
Autor: u2
W dniu 2013-06-14 17:55, Anatol pisze:
To najlepiej widać na przykładach identycznych gospodarek i narodów w
punkcie startu, które się następnie podzieliły i funkcjonowały długi
czas wg odrębnych zasad gospodarki kapitalizmu i socjalizmu : NRD i RFN

ossi tesknia za ddr-em do dzisiaj, ossi czuja sie dyskryminowani przez wessi.

oraz wciąż dostępny przykład : Korea Pn. i Pd.

mowisz o czyms o czym sie nie masz najmniejszego pojecia.
--
IstniejÄ… trzy etapy ujawniania prawdy :
najpierw jest ona wyszydzana,

http://telewizjarepublika.pl/
http://www.tv-trwam.pl/index.php?section=live

Data: 2013-06-14 19:14:51
Autor: Anatol
W dniu 2013-06-14 18:24, u2 pisze:
[...]

Tak, a mur berliński był po to żeby wessi nie mogli uciec do socjalistycznego raju.

Anatol

Data: 2013-06-14 19:30:22
Autor: u2
W dniu 2013-06-14 19:14, Anatol pisze:
ossi tesknia za ddr-em do dzisiaj, ossi czuja sie dyskryminowani przez
wessi.

Tak, a mur berliński był po to żeby wessi nie mogli uciec do
socjalistycznego raju.

polecam wywiad z Wladimirem Bukowskim w najnowszym numerze Historia Do Rzeczy. tam sa przedstawione kulisy obalenia komuny, nic w tej historii nie jest takie jak sie wydaje na pierwszy rzut oka ...-;)

Data: 2013-06-14 23:23:51
Autor: jr

| polecam wywiad z Wladimirem Bukowskim w najnowszym numerze Historia Do
| Rzeczy. tam sa przedstawione kulisy obalenia komuny, nic w tej historii
| nie jest takie jak sie wydaje na pierwszy rzut oka ...-;)

No to mógłbyś tutaj dać jakiś ciekawy link na ten temat, zamiast jeczeć na głupiego Tuska jak ta baba od krzyża.

Data: 2013-06-14 19:39:14
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Anatol" <c355@usuntowp.pl> napisał w wiadomości news:kpfj2e$vi0$1node2.news.atman.pl...
[...]

:-)

rozbawiony

--
Dyskusja z wierzącym jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z wygranej.

Data: 2013-06-14 23:16:31
Autor: jr

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:51bb43b3$0$1450$65785112news.neostrada.pl...

| ossi tesknia za ddr-em do dzisiaj, ossi czuja sie dyskryminowani przez
| wessi.

| mowisz o czyms o czym sie nie masz najmniejszego pojecia.

A jakie tu trzeba mieć pojecie? Kto spierdalał do NDR lub Korei Północnej? Tobą też komuna sie opiekowała?

Data: 2013-06-14 18:21:55
Autor: u2
kapitalizm wielokrotnie gorszy bez cienia w±tpliwo¶ci
W dniu 2013-06-14 10:42, Aleksander pisze:
Socjalizm jest nie mniej utopijny od kapitalizmu , tyle ¿e ten drugi niszczy
ludzko¶æ w zawrotnym têpie

e tam wodka teraz jest rownie niezla jak za komuny, a czasami nawet lepsza ...-;)

--
Istniej± trzy etapy ujawniania prawdy :
najpierw jest ona wyszydzana,

Data: 2013-06-14 23:21:40
Autor: jr
kapitalizm wielokrotnie gorszy bez cienia w±tpliwo¶ci

U¿ytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:51bb4323$0$1257$65785112news.neostrada.pl...

| e tam wodka teraz jest rownie niezla jak za komuny, a czasami nawet
| lepsza ...-;)

Tylko latek nie ubêdzie.... Komuno wróóóæ?

Data: 2013-06-14 22:09:02
Autor: jr
kapitalizm wielokrotnie gorszy bez cienia w±tpliwo¶ci

U¿ytkownik "Aleksander" <powazny@tlen.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:51bad799$0$1255$65785112news.neostrada.pl...
| Socjalizm jest nie mniej utopijny od kapitalizmu , tyle ¿e ten drugi niszczy

Objektywnie nie ma czego¶ takiego jak kapitalizm i socjalizm. Gdy ludzie wierzyli w boski porz±dek na ziemi, tworzyli feudalizm. Potem ludzie zaczêli wierzyæ w silê pieni±dza i zacz±³ sie 'kapitalizm'. Kto uwierzy³ w marksistowsk± schizofreniê, sta³ sie bojownikiem o 'socjalizm'. Ale takie co¶ realnie nie istnieje. Wszystko wy³azi z ludzkich g³ów.

Data: 2013-06-14 11:35:32
Autor: Trybun
Fantasta
W dniu 2013-06-14 10:15, Wyrobnik pisze:
Pewnie marzy ci się powrót twego utopijnego socjalizmu z czerwoną twarzą!

Jeżeli można - proszę na temat.

Data: 2013-06-14 20:10:29
Autor: pluton_
Fantasta
Panie Lechu - tu nie ma pola na eksperymenty - zarazê kapitalistyczn±
trzeba w trybie natychmiastowym wypaliæ ogniem i ¿elazem.

JAk chcesz to mozemy zrobic soclalim: ja bede pierszym sekretarzem
a ty bedziesz zapierdalal dla wspolnego dobra i powszechnej szczesliwosci.

Nullification

Fantasta