Fantasy Basket: Musze o tym napisac...

Data: 2010-11-03 00:24:22
Autor: Leszczur
Fantasy Basket: Musze o tym napisac...
....po prostu dlatego, ze takie rzeczy nie zdarzaja sie w normalnym
swiecie.
Udalo mi sie skompletowac w FB-Best sklad, ktory jest fatalny
dokladnie w kazdym aspekcie gry. W KAZDYM!!!
Nie pamietam (i jestem niemal pewien, ze cos takiego nie mialo miejsca
nigdy) zeby po pierwszym tygodniu sezonu jakakolwiek druzyna miała nie
wiecej niz 3 punkty roto w absolutnie kazdej kategorii.
Udalo mi sie zgromadzic Dream Team ktory w tej chwili ma 16.5 punktu
roto (na 96 mozliwych - gdy wygrywa sie kazda z 8 statystyk w 12-
osobowej lidze). Od przedostatniej druzyny dzieli mnie ponad 20
punktow, a od lidera ponad 50.
Ciekawi tego jaki to skład sobie ułozylem niech wiedzą, że trzon
druzyny to Billups, Harris, Granger, Amare, Dwight i Gallo plus Bynum
i Oden na ławce dla połamańców. Powiedzmy, ze reszta składu jest mniej
imponująca ;-)))
Ale aby minusy nie przesłoniły nam plusów dodam, że dno juz jest
blisko, a potem pozostanie wyłącznie droga w górę :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-11-03 02:41:16
Autor: Tomasz Waszczyński
On 3 Lis, 08:24, Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> wrote:
[...]

Nie przejmuj się ;] W tym roku w ogóle jest niezła zadyma, bo jak
zobaczysz, kto jest w Top10, to się nie będziesz dziwić, że ligą
rządzi przypadek. Rudy Gay najlepszym zawodnikiem?? WIlson Chandler,
który przypadkiem poszedł za 0,6 mln na trzecim miejscu??? Tylko
pijany Bartek mógł mieć takiego nosa ;] Do tego Ginobili 10, a Carlos
Delfino 16 (sic!) i nie ma się co dziwić, że Twoje konserwatywne picki
nie dają rady rzeczywistości :) Choć i tak masz nieźle, bo Granger
jest 4.

W PRSK FB zresztą nie jest specjalnie lepiej, skoro prowadzi Scola z
68 FP/G! A leszcz Conley jest 16 i ma 53 - i to po czterech
spotkaniach.

Pzdr. Washko

Data: 2010-11-03 03:05:00
Autor: sooobi
Fantasy Basket: Musze o tym napisac...
rządzi przypadek. Rudy Gay najlepszym zawodnikiem?? WIlson Chandler,
który przypadkiem poszedł za 0,6 mln na trzecim miejscu??? Tylko
pijany Bartek mógł mieć takiego nosa ;]

Ale Bartek na trzezwo juz nie mial nosa i trzymal Chandlera w tych
meczach na lawce:)

Data: 2010-11-03 03:17:43
Autor: Leszczur
On 3 Lis, 11:05, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:
> [...]
> pijany Bartek mógł mieć takiego nosa ;]

Ale Bartek na trzezwo juz nie mial nosa i trzymal Chandlera w tych

Czyli wiesz co masz teraz zrobić, tak?
Moze w pracy w koncu zorientuja sie, ze nawalony Bart podejmuje lepsze
decyzje? ;-)

Data: 2010-11-03 04:11:00
Autor: Tomasz Waszczyński
> [...]
> pijany Bartek mógł mieć takiego nosa ;]

Ale Bartek na trzezwo juz nie mial nosa i trzymal Chandlera w tych

A no to gratuluję wyczucia :))

Pzdr. Washko

Data: 2010-11-03 03:11:39
Autor: Leszczur
On 3 Lis, 10:41, Tomasz Waszczyński <was...@washko.org> wrote:
Nie przejmuj się ;] W tym roku w ogóle jest niezła zadyma, bo jak
zobaczysz, kto jest w Top10, to się nie będziesz dziwić, że ligą
rządzi przypadek. Rudy Gay najlepszym zawodnikiem??

Sławek twierdzi, ze nie ma w tym nic dziwnego ;-)

WIlson Chandler, który przypadkiem poszedł za 0,6 mln na trzecim miejscu???
Tylko pijany Bartek mógł mieć takiego nosa ;]

Dla prawie każdego zawodnika (poza Darko) pewnie da się znaleźć w
karierze trzymeczową serię w której grał na poziomie znacznie
przekraczającym jego możliwości. Ale ja w sumie o czym innym - co roku
udaje mi się wyszperać na drafcie ziutków którzy będa
underperformerami na poczatku sezonu. Ale w tym roku poszło mi tak
dobrze, że aż sam siebie zadziwiłem :-)

Do tego Ginobili 10,

Tu akurat nie widzie żadnego skandalu. Zdrowy Manu wymiata od lat.

a Carlos Delfino 16 (sic!) i nie ma się co dziwić, że Twoje konserwatywne picki
nie dają rady rzeczywistości :) Choć i tak masz nieźle, bo Granger
jest 4.

A był drugi! Za Westbrookiem, a tuż przed Chandlerem :-)

W PRSK FB zresztą nie jest specjalnie lepiej, skoro prowadzi Scola z 68 FP/G!

No na polu fantasy points też udało mi się poszaleć :-)

A leszcz Conley jest 16 i ma 53 - i to po czterech spotkaniach.

W Lidze Eskpertów jadę na jego barkach - niech szaleje :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-11-03 04:17:48
Autor: Tomasz Waszczyński
On 3 Lis, 11:11, Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> wrote:
> [...]

> rządzi przypadek. Rudy Gay najlepszym zawodnikiem??

Sławek twierdzi, ze nie ma w tym nic dziwnego ;-)

Sławek się nie zna :P

> [...]

udaje mi się wyszperać na drafcie ziutków którzy będa
underperformerami na poczatku sezonu. Ale w tym roku poszło mi tak

Ale ja nie mówię o serii, tylko o wynikach z całego sezonu! ;]
Przynajmniej będziesz mógł się bez problemu poprawić. Ja np. ze
zdziwieniem zobaczyłem, że w trzy dni na FT% poprawiłem się o 7
rotopunktów. A myślałem, że nie pozostanie nic innego jak tankować tę
kategorię :)
Poza tym zwróciłem uwagę, że w tym sezonie nieźle wpływa na graczy i
drużyny wpisywanie zawołań w Sloganach. Kazałem Rambisowi odwalić się
od Kurta, na skutek czego powstało zgrupowanie FreeKevinLove, a Rambis
posypał głowę popiołem (choć przełożenia na czas gry to na razie nie
ma).
Kazałem Hicksonowi brać się do roboty, to rzucił 31 punktów. Ciekawe,
jak dobrze zagra dziś  Stuckey? ;]

> Do tego Ginobili 10,

Tu akurat nie widzie żadnego skandalu. Zdrowy Manu wymiata od lat.

Ee, tam. Zdrowy i Manu to słowa, które się nie spotykają.

> [...]
> jest 4.

A był drugi! Za Westbrookiem, a tuż przed Chandlerem :-)

No to znaczy, że się obsuwa. Ciekawe, gdzie skończy ;]

> W PRSK FB zresztą nie jest specjalnie lepiej, skoro prowadzi Scola z 68 FP/G!

No na polu fantasy points też udało mi się poszaleć :-)

Przyznam szczerze, że jestem zbudowany Twoją koleżeńską postawą ;]

Pozdro

L'e-szczur

Pzdr. Washko

Data: 2010-11-03 05:51:30
Autor: Leszczur
On 3 Lis, 12:17, Tomasz Waszczyński <was...@washko.org> wrote:
> Sławek twierdzi, ze nie ma w tym nic dziwnego ;-)

Sławek się nie zna :P

Mowie mu to od lat, ale caly czas mi nie wierzy. Chyba mam niska
wiarygodność. Zupelnie nie wiem dlaczego ;-)

> [...]
> dobrze, że aż sam siebie zadziwiłem :-)

Ale ja nie mówię o serii, tylko o wynikach z całego sezonu! ;]

Aaaa. Nie wiedziałem. U mnie na wsi na razie jestesmy na poczatku
listopada, ale widze, ze we Wrocku juz wiosna pełna gębą :-)

Przynajmniej będziesz mógł się bez problemu poprawić.

Hmmm - tez tak myslalem. Codziennie. Począwszy od drugiego dnia
sezonu. A jednak co rano okazuje sie, ze to jeszcze nie dzis ;-)

Ja np. ze zdziwieniem zobaczyłem, że w trzy dni na FT% poprawiłem się o 7
rotopunktów. A myślałem, że nie pozostanie nic innego jak tankować tę
kategorię :)

Caly czas mozesz i szczerze Cie do tego zachecam. :-)

[...]

Stuckey moze grac - mam go w Ekspercie. Natomiast moje zawołania
pomogły o tyle, że po ich wystosowaniu odwołano mecz do którego się
odnosiły. Nie wiem co o tym mysleć. Moze czas już zacząć kibicować
innym GM'om?
Ile jestes w stanie mi dac, zebym tego nie robil? ;-)

> Tu akurat nie widzie żadnego skandalu. Zdrowy Manu wymiata od lat.

Ee, tam. Zdrowy i Manu to słowa, które się nie spotykają.

Podobno kiedys był. Jego matka pisała na fejsbuku ;-)

> A był drugi! Za Westbrookiem, a tuż przed Chandlerem :-)

No to znaczy, że się obsuwa. Ciekawe, gdzie skończy ;]

Przed Rondo i Love naturalnie :-P

> No na polu fantasy points też udało mi się poszaleć :-)

Przyznam szczerze, że jestem zbudowany Twoją koleżeńską postawą ;]

Jest ona zaskoczeniem nawet dla mnie i mojej rodziny. Nie znali mnie z
tej strony :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-11-03 12:40:06
Autor: s
Fantasy Basket: Musze o tym napisac...
Sławek twierdzi, ze nie ma w tym nic dziwnego ;-)

Sławek się nie zna :P

Ooo, zapamietam to sobie!
I nstepnym raze wysadze Cie na lotnisku, ale w Modlinie ;-P

Kazałem Hicksonowi brać się do roboty, to rzucił 31 punktów. Ciekawe,
jak dobrze zagra dziś  Stuckey? ;]

Aaa, dzieki, sprobuje.

Pozdr
Slawek

Data: 2010-11-03 05:40:05
Autor: Tomasz Waszczyński
On 3 Lis, 12:40, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:

> Sławek się nie zna :P

Ooo, zapamietam to sobie!
I nstepnym raze wysadze Cie na lotnisku, ale w Modlinie ;-P

To ja też sobie zapamiętam i pojadę z kim innym ;]

> Kazałem Hicksonowi brać się do roboty, to rzucił 31 punktów. Ciekawe,
> jak dobrze zagra dziś  Stuckey? ;]

Aaa, dzieki, sprobuje.

Pozdr
Slawek

A proszę Cię bardzo. Tylko pamiętaj, że reklamacji nie przyjmuję :)

Pzdr. Washko

Data: 2010-11-03 14:05:35
Autor: s
Fantasy Basket: Musze o tym napisac...
Ooo, zapamietam to sobie!
I nstepnym raze wysadze Cie na lotnisku, ale w Modlinie ;-P

To ja też sobie zapamiętam i pojadę z kim innym ;]

Nie warto.
Ze mną zwiedzisz tylko Pruszków, z innymi Milanówek. No i ze mną miałeś więcej czasu na przygotowania, obgadywanie nieobecnych i takie tam...

Pozdr
Slawek

Data: 2010-11-04 11:25:10
Autor: Tomasz Waszczyński
> [...]
> jest 4.

A był drugi! Za Westbrookiem, a tuż przed Chandlerem :-)

No to już nie jest ;]

Pozdro

L'e-szczur

Pzdr. Washko

Data: 2010-11-03 14:45:18
Autor: wiLQ
Tomasz Waszczyński napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Nie przejmuj się ;] W tym roku w ogóle jest niezła zadyma, bo jak
zobaczysz, kto jest w Top10, to się nie będziesz dziwić, że ligą
rządzi przypadek.

Tylko w tym roku jest taka "zadyma"? To nie jest standard po pierwszym tygodniu?

nie ma się co dziwić, że Twoje konserwatywne picki
nie dają rady rzeczywistości :)

"konserwatywne"?!

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-11-03 14:30:07
Autor: Tomasz Radko
W dniu 2010-11-03 08:24, Leszczur pisze:

Ale aby minusy nie przesłoniły nam plusów dodam, że dno juz jest
blisko, a potem pozostanie wyłącznie droga w górę :-)

Nie przejmuj się. Pomyśl o Obamie, powinno Cię to podnieść na duchu.

Data: 2010-11-03 09:31:14
Autor: Leszczur
On 3 Lis, 14:30, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
> [...]

> blisko, a potem pozostanie wyłącznie droga w górę :-)

Nie przejmuj się. Pomyśl o Obamie, powinno Cię to podnieść na duchu.

Spoko - zwykle myśl o Tobie podnosi mnie na duchu :-P

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-11-03 14:44:57
Autor: wiLQ
Leszczur napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

[...]

Gratulacje! ;-)

Udalo mi sie zgromadzic Dream Team ktory w tej chwili ma 16.5 punktu
roto

Eeee, to dwa razy wiecej niz gdybys zostawil pusty sklad, wiec jest
jeszcze miejsce na poprawe w/w rekordu ;-)

--
pzdr
wiLQ

Fantasy Basket: Musze o tym napisac...