Fantasy Basket: Musze o tym napisac...

Data: 2010-11-03 14:44:57
Autor: wiLQ
Fantasy Basket: Musze o tym napisac...
Leszczur napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

....po prostu dlatego, ze takie rzeczy nie zdarzaja sie w normalnym
swiecie.
Udalo mi sie skompletowac w FB-Best sklad, ktory jest fatalny
dokladnie w kazdym aspekcie gry. W KAZDYM!!!
Nie pamietam (i jestem niemal pewien, ze cos takiego nie mialo miejsca
nigdy) zeby po pierwszym tygodniu sezonu jakakolwiek druzyna miała nie
wiecej niz 3 punkty roto w absolutnie kazdej kategorii.

Gratulacje! ;-)

Udalo mi sie zgromadzic Dream Team ktory w tej chwili ma 16.5 punktu
roto

Eeee, to dwa razy wiecej niz gdybys zostawil pusty sklad, wiec jest
jeszcze miejsce na poprawe w/w rekordu ;-)

--
pzdr
wiLQ

Fantasy Basket: Musze o tym napisac...