Fantasy Basketball - można się dołączyć d o jakiejś ligi

Data: 2014-09-25 14:05:37
Autor: Witek Jakubowski
Fantasy Basketball - można się dołączyć d o jakiejś ligi
Hej,
wrzesień za pasem, prsk martwe ;-(
A ja mam pytanie jak w temacie - przygarnie mnie jakaś liga FB?

Pozdrowienia
Witek

Data: 2014-09-26 22:42:48
Autor: wiLQ
Fantasy Basketball - można się dołączyć d byBqYWtpZWrFmyBsaWdp
Witek Jakubowski napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

wrzesień za pasem, prsk martwe ;-(

Niestety martwe od dawna i trzeba bylo pytac wczesniej bo Slawek
reaktywowal lige PRSKowa i przyjal nawet nowa grupe ludzi...

A ja mam pytanie jak w temacie - przygarnie mnie jakaś liga FB?

Nie wiem jaka Cie interesuje, ale wiekszosc PRSKowiczow gra tutaj...
http://www.e-nba.pl/topic/3601-ligi-roto-201415-nowe-zgloszenia/

--
pzdr
wiLQ @ weaksideawareness.wordpress.com

Fantasy Basketball - można się dołączyć d o jakiejś ligi