Fantazja i bajka.

Data: 2016-05-06 04:36:23
Autor: stevep
Fantazja i bajka.
# Jest, trzeba przyznać, coraz bardziej bajecznie. W zasadzie to już widzę  tego zasiadającego na tronie Chrystusa i zapewniam, że nie chodzi mi tu o  muszlę klozetową, acz swoją drogą byłoby to miejsce pewnie najbardziej  odpowiednie. Widzę też tę Maryję w roli królowej Polski, choć układ ten -  on królem ona królową - byłby układem, że tak powiem, patologicznym bo  kazirodczym, czyli niezbyt zdrowym biorąc pod uwagę panujące na prawicy  poglądy. No i poza tym kto by w tej sytuacji za Chrystusem reklamówkę  nosił?

Widzę również pare innych zjawisk, ale wszystkie one są nam już lepiej lub  gorzej znane. To co mi dało nadzieję, a tym samym otworzyło mnie na nowe  impulsy, plus przekonanie, że nieskończona jest łaska pańska oraz ludzka  głupota, zaobserwowałem dosłownie dwa-trzy dni temu.

Wy zresztą to też widzieliście, bo na wysokości zadania stanęła TVP, czyli  Telewizja Prawienarodowa. Chodzi mi mianowicie o uroczyste i tłumne  nadzwyczaj obchody święta... Wyorania Figurki Matki Boskiej.

To jest właśnie to wydarzenie i ten fakt, który mnie utwierdził w  przekonaniu, że wspomniana ludzka głupota, ze szczególnym uwzględnieniem  Narodu Polskiego (na wszelki wypadek piszę dużą literą), jest absolutnie  nieskończona, jest rozległa niczym wszechświat i nikt rozumem swoim  rozmiarów tej głupoty nie jest w stanie ogarnąć.

Czy muszę jeszcze coś tłumaczyć i coś udowadniać? Jeśli ileś tam setek  ludzi przychodzi na pole czcić 500 rocznicę wykopania przez jakiegoś  kmiecia jakiejś pojebanej glinianej figurki, a na dodatek całkiem na  poważnie transmituje to publiczna telewizja, to czy trzeba tu coś  dodatkowo tłumaczyć? Wszystko jasne. I proszę się nie szczypać, bo wy nie  śnicie, to wszystko dzieje się na jawie!

A tak na marginesie to z pełną odpowiedzialnością za słowo należy  stwierdzi, że TVP nie są potrzebne żadne transmisje, żadnych nocy  kabaretowy. Bo oni na tym Woronicza, mają TVP Info i jej serwisy  informacyjne.

Ale to nie wszystko jeśli chodzi o nowe trendy sakralnej kultury bycia #
Ze strony:
http://skroc.pl/1f986

--
stevep