Farby Beckers

Data: 2009-03-27 11:02:44
Autor: henryts
Farby Beckers
Witam Wybrałem farb beckers Designer Väggfärg Helmatt [5]  gotowy kolor nie z mieszalnika do pomalowania mieszkania
proszę o podzielenie się wszelkimi  wrażeniami, uwagami, spostrzeżeniami odnosnie tej farby zastanawia mnie dlaczego jest  tańsza od farb z mieszalnika ?
np. Designer Väggfärg Helmatt [3],Designer Väggfärg Helmatt [7]
gorsza jakość ?

czym rózni się od serii Elegant Väggfärg ?
bo Scotte to płaci się za ekologię chyba ?

pozdrawiam --

Farby Beckers