Farby w sprayu z programu "Fani czterech kółek"

Data: 2012-02-22 13:47:08
Autor: Tomasz Pyra
Farby w sprayu z programu "Fani czterech kółek"
On Wed, 22 Feb 2012 13:42:51 +0100, Marcin N wrote:

W TV wygląda to prosto, łatwo i przyjemnie, a jak jest w rzeczywistości?

24h odstępu między jednym a drugim :)

Ale moje doświadczenia ze sprayami są kiepskie - no ale może używałem
kiepskich farb.

Data: 2012-02-22 13:56:58
Autor: AZ
On 02/22/2012 01:47 PM, Tomasz Pyra wrote:

24h odstępu między jednym a drugim :)

Ale moje doświadczenia ze sprayami są kiepskie - no ale może używałem
kiepskich farb.

Nie koniecznie. Akryle szybciutko schną ale i tak wszystko to bez utwardzacza więc delikatuśne strasznie.

--
Artur
ZZR 1200

Farby w sprayu z programu "Fani czterech kółek"