Farby w sprayu z programu "Fani czterech kółek "

Data: 2012-02-22 13:55:37
Autor: AZ
Farby w sprayu z programu "Fani czterech kółek "
On 02/22/2012 01:42 PM, Marcin N wrote:
Na Discovery leci seria programów "Fani czterech kółek". Gość kupuje
stare graty, trochÄ™ odnawia i sprzedaje. Jego mechanik do malowania
używa często farby w sprayu: najpierw jakiś czerwony podkład, potem
kolor właściwy.

W TV wygląda to prosto, łatwo i przyjemnie, a jak jest w rzeczywistości?

Tak to sobie można pomalować wazon albo rower. Trwałość takiej powłoki to straszna nędza w porównaniu do wydanych pieniędzy. Pomalowałem raz owiewkę w taki sposób, dużo pracy a efekt naprawdę mierny a powłoka miękka jak plastelina. Zainwestowałem 150 PLN w pistolet i nie ma porównania, maluje się dużo łatwiej niż sprayem a żeby zrobić zaciek trzeba się naprawdę postarać. Jak masz garaż to kup nawet mały kompresor i pistolet za >100 PLN.

--
Artur
ZZR 1200

Farby w sprayu z programu "Fani czterech kółek "