Farciarz

Data: 2009-03-16 05:39:07
Autor: farciarz
Farciarz
Witam po dlugim rozstaniu,
Dawno mnie nie bylo i postanowilem odwiedzic wac panstwa , w tym ze
bagnie psychiatrycznym jakim byla i zapewne jest dalej ta grupa.
Co slychac ? kto jeszcze walczy tu ze starej gwardii? Pan Jerzy
Panslavista jeszcze obecny? moj gAzor tez jest? Moze bede mial chwilke
czasu zeby z wami podyskutowac i pokomentowac bierzace wydarzenia.
Ciesze sie ogromnie i ...do dziela...
Azor bierz ich!!!! (znaczy sie rwij zelowki szczylu)

Wasz Farciarz

Data: 2009-03-17 07:04:07
Autor: Nobil
Farciarz
On Mon, 16 Mar 2009 05:39:07 -0700 (PDT), farciarz <trsgeo@gmail.com>
wrote:

[...]

 i co tam w "ilinoi" ? ;o) czarni dalej rzadza ulica ?
 kiedys ostatni raz byles w "keszowni" ? ;o)))

--

 HeSk

"NieprawdÂą jest, jakoby Internet byÂł ziemiÂą niczyjÂą

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan drĂłg poprawi sie sam !
http://bezswiatel.4.pl/
http://miniurl.pl/manie2006
http://bezswiatel.ath.cx/?page=aktualnosci

Farciarz