Farma trolli

Data: 2019-03-30 15:04:04
Autor: bytomir.torpeksowy
Farma trolli
Wrzuciłem do googla zapytanie ile razy pastowano na pl.soc.polityka
niusy z newsweb.pl i wyskoczyło 132 wklejek,  wszystkie przez userów z aioe
czyli przez anonimizer. Wklejki były od userów:
Lord Donald  ponad 90% wklejek z newsweb.pl
Ciemny Lud
maniek

:)

Data: 2019-03-30 16:32:57
Autor: Bruno Brunowski
Farma trolli
W dniu sobota, 30 marca 2019 23:04:05 UTC+1 użytkownik bytomir....@gmail.com napisał:
[...]

A ty Nocniczku wielokrotnie1 bezkrytycznie łykałeś te prawdy objawione.

Jak ktoś jeszcze o tym materiale nie słyszał: "Ludzie to jest, jakby nie patrzeć, też pieniądz". Farmy trolli zarabiają na fake newsach i hejcie https://www.tvn24.pl/r/artykul/ludzie-to-jest-jakby-nie-patrzec-tez-pieniadz-farmy-trolli-zarabiaja-na-fake-newsach-i-hejcie,923108.html

Tak gdzieś w połowie znajduje się wyjaśnienie ostatniej niemocy Lordzika - newsroom mu skasowali ;)

--
Bruno

Data: 2019-03-31 01:35:27
Autor: Pisiorowy Escobar
Farma trolli
bytomir.torpeksowy@gmail.com napisał(-a):

[...]

doldzik już tylko syfy czyta ...
smutne jak skończył ....

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-03-31 09:37:23
Autor: Pajdak
Farma trolli
Użytkownik <bytomir.torpeksowy@gmail.com> napisał w wiadomości news:945277fe-0013-42d5-9851-e8d9e9194aa2googlegroups.com...
[...]

Ile było twoich i kto to jest maniek ? ;-)))

--
Pajdak

Data: 2019-03-31 12:16:56
Autor: Lord Donald
Farma trolli
W dniu 30.03.2019 o 23:04, bytomir.torpeksowy@gmail.com pisze:
[...]

Widzisz srajdaczku, skoro uważasz że robisz wklejki renomowanych portali TVN i GW, to dlaczego się tego tak wstydzisz produkując tyle kont tutaj na grupie aby rozłożyć procentowo swój debilizm?

Data: 2019-03-31 03:34:34
Autor: Bruno Brunowski
Farma trolli
W dniu niedziela, 31 marca 2019 12:16:56 UTC+2 użytkownik Lord Donald napisał:
> [...]
> Widzisz srajdaczku, skoro uważasz że robisz wklejki renomowanych portali TVN i GW, to dlaczego się tego tak wstydzisz produkując tyle kont tutaj na grupie aby rozłożyć procentowo swój debilizm?

Oj coś się stało z twoimi "renomowanymi" portalami, które wyrastały jak grzyby pp deszczu... Nie wiesz przypadkiem co?

--
Bruno

Data: 2019-03-31 13:07:01
Autor: Lord Donald
Farma trolli
[...]

Widzisz srajdaczku dla niektórych jest bez znaczenia gdzie pojawia się informacja, wystarczy że jest prawdziwa i rzetelna. Nawet jakby jakieś źródło przestało funkcjonować to jest wiele innych, które piszą prawdę i można ją dzięki temu zweryfikować. Właśnie to twoim folksdojczom POsrańcom bardzo na tym zależy aby te źródła zniszczyć, przez co głosowali na wasze szwabskie ACTA. Ale co do was wyznawców POsrańców wiara w POsrańców to jest jedyne co mają, wy nie chcecie prawdy tylko świadectwa wiary w to co wierzycie. To właśnie wam dają wasze TVN i GW, jakby w znikło jedno z tych Gebelsowskich źródeł finansowane przez fryców to raczej 90% z was straciła by sens życia i popełniła zbiorowe samobójstwo. Tym się różnicie srajdaczku od normalnych ludzi, normalni ludzie weryfikują prawdę w wielu źródłach, wy debile wierzycie jedynie w te źródła które wskazuje wam wasz wieszcz, bez względu na przekaz jaki z nich płynie, wasze życie zależne jest do funkcjonowania tego szajsu co wam sra do łba, jesteście typowymi lemingami zmanipulowany przez 25 lat rządów POsrańców, część z was urodziła się słysząc jedynie ten przekaz, a więc nie dziwię się im że tacy genetycznie słabi na umyśle idioci nie wypracowali swojego punktu widzenia.

Data: 2019-03-31 04:26:46
Autor: Bruno Brunowski
Farma trolli
W dniu niedziela, 31 marca 2019 13:07:02 UTC+2 użytkownik Lord Donald napisał:
> [...]
[Ciach bełkocik]

To plucie jadem na własną rękę musi być bardzo wyczerpujące. A może ty miałeś etacik w newsweb.pl i właśnie go straciłeś? Jak to jest?

--
Bruno

Data: 2019-03-31 14:31:13
Autor: Silvio Balconetti
Farma trolli
Am 31.03.19 um 13:26 schrieb Bruno Brunowski:
[...]

Wczesniej byl tez polskaweb.eu, ktory podawal m.in. o bylych pasazerach tutki zyjacych wygodnie na Wyspie Bozego Narodzenia, Lechu Kaczynskim widzianym po katastrofie w Warszawie itp. Goscia, ktory portal prowadzil sadzili za antysemityzm, podzeganie do nienawisci narodowosciowych, a kanal "Polskaweb" na YT puszcza dziwne filmy.

https://www.youtube.com/watch?v=4Q3OQOUZmbQ
https://www.inventati.org/leipzig/?p=1780

Byl tez radiomaryja.de bardzo krytyczny wobec rydzyjka, ale pozniej przestawil sie na ostry gejowski seks i w koncu zniknal.
--
saluto
Silvio Balconetti

Data: 2019-03-31 14:36:18
Autor: u2
Farma trolli
W dniu 31.03.2019 o 14:31, Silvio Balconetti pisze:
Byl tez radiomaryja.de bardzo krytyczny wobec rydzyjka, ale pozniej przestawil sie na ostry gejowski seks i w koncu zniknal.

to musi sylwka boleć, oj boleć:))))))))))

--
George Orwell :

Farma trolli