Farma trolli w Inowrocławiu

Data: 2019-08-31 08:07:56
Autor: Runt
Farma trolli w Inowrocławiu
https://kujawsko-pomorskie.onet.pl/czy-inowroclaw-mial-wydzial-nienawisci/yelqyjh

"Pewność siebie pracowników wydziału promocji uleciała w październiku 2017 r., gdy okazało się, że są zamieszani w aferę fakturową, przez którą z kasy miasta mogło zostać wyprowadzone ponad 250 tys. zł. Jako główną podejrzaną wskazywano Agnieszkę Ch., szefową tego wydziału, która była jednocześnie rzeczniczką prasową urzędu miasta. Od razu pożegnała się ze stanowiskiem. Agresywna retoryka znacznie straciła na sile."

"Co więcej, Agnieszka Ch. była wcześniej związana z PiS."

"Prezydent Inowrocławia Ryszard Brejza wydał oświadczenie, w którym stwierdził, że sprawa nieprzypadkowo została odkurzona przed wyborami.
- Ja oraz cała moja rodzina od lat jesteśmy celami ataku wielu ordynarnych internetowych ataków oraz kłamstw - stwierdził."

Nie wpuszcza się PiS-owskiego lisa do kurnika/PiS-owskiego kreta do swego ogródka.

--
Runt

Farma trolli w Inowrocławiu