Farsy c.d.

Data: 2010-04-15 12:34:19
Autor: Roman Rumian
Farsy c.d.
Henryk,

W dniu 2010-04-15 12:30, "'<he®sk>'" pisze:

http://miniurl.pl/rodowody

"Lech Kaczyński jest potomkiem Bolesława Krzywoustego."

czy mnie pamięć myli, czy apelowałeś o ciszę nad tymi trumnami ?

Roman Rumian

Data: 2010-04-15 13:08:51
Autor:
Farsy c.d.
On Thu, 15 Apr 2010 12:34:19 +0200, Roman Rumian
<rumian.wytnij.@agh.edu.pl> wrote:

> http://miniurl.pl/rodowody
>
> "Lech Kaczyński jest potomkiem Bolesława Krzywoustego."

czy mnie pamięć myli, czy apelowałe¶ o ciszę nad tymi trumnami ?

 pianie pean'ow to jest cisza nad trumnami ?

 roman, to zenujace co te pismaki wypisuja.

 to zywcem zerzniete z okresu prl. takie ach i och
 pisano na temat stalina czy marszalka rokosowskiego.
 "syn ziemi polskiej, k±pał sie w wislanym piasku".
  z  tragedii zrobiono widowisko. --

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Farsy c.d.