Fascynacje.

Data: 2011-06-11 17:41:18
Autor: cirrus
Fascynacje.
# Fascynuje mnie, skąd u niektórych taka fascynacja reżimami Kadafiego czy Miloszevicia połączona z taką nienawiścią i pogardą do Zachodu. Na przykład taki Pickard zarzuca mi serbofobię, kiedy jasno piszę nie o Serbach tylko o serbskich nacjonalistach; SX  uprawia teorię spisku Niemiec i Zachodu przeciwko Jugosławii. Wolne żarty: Jugosławię rozwalili Jugosłowianie, którzy nie chcieli już być Jugosłowianami, tylko Chorwatami, Serbami, Bośniakami, nie da się rozwalić kraju bez chęci do rozwalania u jego własnych mieszkańców. Skąd ta chęć, to inny wielki, przerażający i pouczający (na zasadzie memento) temat. #
Ze strony:
http://tiny.pl/hf1k9

--
stevep

Data: 2011-06-11 18:52:59
Autor: pluton
Fascynacje.
# Fascynuje mnie, skąd u niektórych taka fascynacja reżimami

spytaj pisiorkow (oni sie fascynuja wariatem) i niejakiego jadrysa
(on sie fascynuje gierkiem).

Nullification

Fascynacje.