Faszyści i kapusie wszystkich krajów, łączcie si ę!

Data: 2019-09-12 03:41:07
Autor: japanizer
Faszyści i kapusie wszystkich krajów, łączcie si ę!
Tw. Wolfgang jak zwykle w świetnej formie:

http://wyborcza.pl/7,75399,25184106,polska-ambasada-w-berlinie-zaprasza-politykow-skrajnie-prawicowej.html

  Polska ambasada w Berlinie zaprasza polityków skrajnie prawicowej AfD

  Polski ksiądz oskarżany o antysemickie wypowiedzi oraz posłowie niemieckiej   skrajnej prawicy będą opowiadać o chrześcijańskiej Europie. Miejsce: Instytut   Polski w Berlinie. Współorganizator: ambasada RP.

Data: 2019-09-12 15:37:59
Autor: ЅΨLƲIΘ ƁΔLCΘ∏ΣƬƬI
Am 12.09.19 um 12:41 schrieb japanizer@japanizer.org:
[...]

Szkoda, ze tam nie bede, bo bym poprosil zaproszonych o wstawienie sie u rzadzacych o szybkie zalatwienie sprawy reparacji wojennych oraz potepienie roznych rewizjonistow umniejszajacych niemieckie winy za wojne.

--
saluto
silvio balconetti

Data: 2019-09-12 16:22:57
Autor: Runt
W dniu 2019-09-12 o 12:41, japanizer@japanizer.org pisze:
Tw. Wolfgang jak zwykle w świetnej formie:

http://wyborcza.pl/7,75399,25184106,polska-ambasada-w-berlinie-zaprasza-politykow-skrajnie-prawicowej.html

Czy to nie jest ten koleś którego żona bryluje w PiS-owskim sądownictwie?

--
Runt

Data: 2019-09-12 22:28:17
Autor: Pisiorowy Escobar
Runt <runt@anakumena.org> napisał(-a):

W dniu 2019-09-12 o 12:41, japanizer@japanizer.org pisze:
> Tw. Wolfgang jak zwykle w świetnej formie:

Czy to nie jest ten koleś którego żona bryluje w PiS-owskim sądownictwie?

kiedyś PRL teraz ONR
taki los katolewaków

--
"- To jest takie nowoczesne dziennikarstwo, co z dziennikarstwem prawdziwym nie ma wiele wspólnego - tłumaczył nowo zatrudnionej reporterce zastępca redaktora naczelnego newsweb.pl Dominik S. Jednocześnie wyjaśniał, na czym polega praca w portalu. - Człowiek siedzi i wymyśla jakieś bzdury. Dziennikarze to nad jednym tekstem trzy dni siedzą, a my piszemy po dziesięć dziennie - dodawał. "

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-09-13 22:44:18
Autor: A. Filip
Faszyści i kapusie wszystkich kra faszyzm w Niemczech jest legalny]
[...]

<ironia> Ja się dołączam ochoczo do twojego opierdolu leniwej kanclerz
Merkel za to że "skrajnie prawicowa" AfD nie została w Niemczech
zdelegalizowana i ma 91 posłów w Bundestagu (91/709) oraz 11 w Euro
Parlamencie. Czy Bundestag i Euro Parlament należy *już* nazywać
faszystowskim/nazistowskim parlamentami? </ironia>

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!