Faszyści - i znowu prawo jest do bani

Data: 2018-01-22 17:55:01
Autor: z
Faszyści - i znowu prawo jest do bani
Na kanwie modnej ostatnio telenoweli o faszystach :-)

Właśnie w opozycyjnym radiu tokfm specjalista od faszystów, islamofobów, równouprawnienia... Taki pewnie dyżurny specjalista od wszystkiego...
wyjaśnił że...
_Ta faszystowska grupa co sobie biesiadowała w lesie nie popełniła przestępstwa karnego._
Oni co prawda w miejscu publicznym ale nie _PUBLICZNIE_ (wszak robili wiele żeby nikt o tej biesiadzie się nie dowiedział a nie obwieszczali światu i przekonywali do swoich racji... gdyby nie szpiegi z tvnu pewnie nikt by się nie dowiedział)
_robili to co robili._
Także ci wszyscy oburzeni i wylewający bluzgi w mediach w ostatnim czasie... Mogą im skoczyć!
Wszak co nie jest zabronione jest dozwolone. A zaprzecz który :-)

Można ich ścigać za propagowanie czyli np. za sprzedawanie naklejek z nieopowiednimi treściami albo jakieś inne drobne przewiny które podobno miały miejsce i były tolerowane przez 2 poperzednie lata i 8 poprzedniejszych lat też :-)

Mówił to były pracownik rządu PO i przedstawił dokładnie że wiedza była od dawna a sprawa jest bardziej skomplikowana niż twierdzą krzykacze w mediach.

Można ich ścigać administracyjnie i próbować zdelegalizować urzędniczo za nie stosowne zachowania... Coś tam się znajdzie.

Ale NIE KARNIE. Takie mamy prawo!

Co za debil wymyślił (imię, nazwisko, stanowisko) taki przepis i taką jego interpretację że w środku Europy w niby nowoczesnym kraju aspirującym itd...

_nie da się tych łobuzów posadzić za kratki_

No czekam na wicie się tych wszystkich mądrali święcie oburzonych i broniących kulawego prawa, kulawego sądownictwa i kulawych jego wykonawców...

Jazda :-)

Data: 2018-01-22 12:25:32
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu poniedziałek, 22 stycznia 2018 17:55:51 UTC+1 użytkownik z napisał:
[...]

Bo mamy demokrację i wszystkie poglądy są dozwolone.
Byle nie publicznie. W gronie prywatnym to se mogą robić nawet potupankę
do wielkiego Cthulhu i można ich tylko szykanować właśnie tak jak mówisz
administracyjnie za naszywki etc. - nawet powiedziałbym, że nie tylko można,
ale i należy.

Data: 2018-01-22 22:23:19
Autor: silvio balconetti
[...]

24 lutego 1920 roku (moze ktos bedzie swietowal rocznice?) w Hofbräuhaus w Monachium tez grupa panow pod przewodnictwem pewnego Austriaka zorganizowala sobie prywatna uroczystosc. ;-)

Jak pisza kronikarze, w 1945 roku Amerykanie doszczetnie zburzyli przybytek, ktory dopiero 13 lat pozniej doczekal sie odbudowy. A jego replike mozna tez podziwiac w Las Vegas (4510 Paradise Rd.)

A dla historykow dwie ciekawostki: w Hofbräuhaus rok wczesniej tj. w kwietniu 1919 r. zostala proklamowana Komunistyczna Republika Rad.

>Am 24. Februar 1920 wurde im Hofbräuhaus vor etwa 2000 anwesenden Personen die Nationalsozialistische Deutsche Arbeiterpartei (NSDAP) gegründet. Sie ging durch Umbenennung aus der Deutschen Arbeiterpartei hervor. Im Rahmen der Gründung verkündete Adolf Hitler das 25-Punkte-Programm, das Parteiprogramm der NSDAP.<

https://de.wikipedia.org/wiki/Hofbr%C3%A4uhaus_am_Platzl

A wspomniany powyzej Austriak A.H. w roku 1925 zrzekl sie obywatelstwa austriackiego i dopiero po wieloletnich staraniach otrzymal w 1932 roku obywatelstwo Brunszwiku, a tym samym automatycznie i Rzeszy.

https://de.wikipedia.org/wiki/Einb%C3%BCrgerung_Adolf_Hitlers
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

Data: 2018-01-22 22:49:43
Autor: z
Faszyści - i znowu prawo jest do bani
Ciii...
Zarzuciłem wędkę na krzykaczy ;-)
Zaraz jakaś łajza się skusi:-)

Data: 2018-01-22 22:47:32
Autor: ProX
Faszyści. Konstytucja zabrania.
Użytkownik "z" <z@z.pl> napisał w wiadomości

_Ta faszystowska grupa co sobie biesiadowała w lesie nie popełniła
przestępstwa karnego._
Wszak co nie jest zabronione jest dozwolone. A zaprzecz który :-)

_nie da się tych łobuzów posadzić za kratki_

Nie masz racji.
Konstytucja zabrania.

Art. 13. Zakazane jest istnienie organizacji
 których
działalność zakłada lub dopuszcza nienawiść rasową i narodowościową,

W Kodeksie prawa znajdziesz karę za nie stosowanie się do powyzszego.

Data: 2018-01-22 23:09:38
Autor: z
W dniu 2018-01-22 o 22:47, ProX pisze:
[...]

Ja tam się nie znam.
Zacytowałem profesjonalistę od tych spraw jeszcze niedawno zasiadającego w rządzie Tuska. Wyjawił on że wiedza była już dawno tylko jest problem z posadzeniem bo prawo karne nie pozwala.
Można nękać administracyjnie i doprowadzić do delegalizacji (to pewnie
potrwa i trzeba mieć do tego jaja ;-) a za Tuska z tym ciężko było...)
ale nie wprost posadzić jak to teraz krzykacze w mediach KRZYCZĄ :-)

Data: 2018-01-22 23:16:22
Autor: A. Filip
Konstytucja zabrania tortur i bezprawnego pozbawienia wolności [Stare Kiejkuty] a kiedyś zabraniała ekstradycji [ENA]
z <z@z.pl> pisze:
[...]

8 lat to było za mało ale 12 lat z pewnością by wystarczyło! ;-)

Data: 2018-01-22 23:27:52
Autor: ProX
Faszyści. Konstytucja.
Użytkownik "z" <z@z.pl> napisał w wiadomości news:5a666124$0$660$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Byc może problemem jest udowodnienie "zakłada lub dopuszcza".
Oni będą się tłumaczyc że są tylko grupą rekonstrukcji historycznej
i nic złego nie "zakładają lub dopuszczają".
Jednak wygląda, że prawo jest do dudy.

Data: 2018-01-23 15:44:58
Autor: z
Faszyści. Konstytucja.
W dniu 2018-01-22 o 23:27, ProX pisze:
Byc może problemem jest udowodnienie "zakłada lub dopuszcza".
Oni będą się tłumaczyc że są tylko grupą rekonstrukcji historycznej
i nic złego nie "zakładają lub dopuszczają".
Jednak wygląda, że prawo jest do dudy.

Co w ten deseń ale chodzi o słowo "Publicznie"
Oni byli w miejscu publicznym ale się z tym nie afiszowali a wręcz kryli

Takie prawo. I albo się z nim pogódźmy albo go zmieńmy przy okazji zmieniając tych co takie interpretacje szerzą publicznie ;-) i utrwalają wykładnię :-)

Data: 2018-01-23 15:53:47
Autor: A. Filip
Faszyści. Konstytucja. [Niech ich kaczyści zamordysci wezmą pod but! ;-) ]
z <z@z.pl> pisze:
[...]

Kaczyzm powinien z całą stanowczością zwalczać wszelkie nielegalne
zebrania choćby już trzech osób w sraczu!  Faszyści/"Faszyści" dziś,
"totalniacy" jutro! ;-)

Data: 2018-01-23 07:07:02
Autor: Totalna Opozycja - \(c\) PiS
Faszyści. Konstytucja zabrania.
Użytkownik "z" <z@z.pl> napisał w wiadomości news:5a666124$0$660$65785112news.neostrada.pl...

Ja tam się nie znam.

Więc po co zabierasz głos?

Zacytowałem profesjonalistę od tych spraw jeszcze niedawno zasiadającego w rządzie Tuska.

Podaj nazwisko tego "profesjonalisty".

CL

Data: 2018-01-22 23:53:54
Autor: japanizer
On Tuesday, January 23, 2018 at 3:14:59 PM UTC+9, Totalna Opozycja - (c) PiS wrote:
Użytkownik "z" <z@z.pl> napisał w wiadomości news:5a666124$0$660$65785112news.neostrada.pl...

> Ja tam się nie znam.

Więc po co zabierasz głos?

> Zacytowałem profesjonalistę od tych spraw jeszcze niedawno zasiadającego w > rządzie Tuska.

Podaj nazwisko tego "profesjonalisty".

Może chodziło o Mateusza Morawieckiego, byłego doradcę Donalda Tuska?

Data: 2018-01-23 15:46:15
Autor: z
W dniu 2018-01-23 o 08:53, japanizer@japanizer.org pisze:

Podaj nazwisko tego "profesjonalisty".

Może chodziło o Mateusza Morawieckiego, byłego doradcę Donalda Tuska?

Odsłuchaj sobie w tok fm tak koło 17.
To nie trudne.

Data: 2018-01-24 07:46:52
Autor: Totalna Opozycja - \(c\) PiS
Użytkownik "z" <z@z.pl> napisał w wiadomości news:5a674abb$0$601$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Znasz czy nie wiesz?

CL

Data: 2018-01-23 18:18:55
Autor: z
Faszyści. Konstytucja zabrania.
http://audycje.tokfm.pl/audycja/Analizy/218

Jacek Mazurczak

2014-2016 Główny specjalista ds. monitorowania przestępstw z nienawiści w MSWIA członek zespołu ds. praw człowieka.

Wiem że to niewygodne i że prowadząca nie spodziewała się że tak wyjdzie ale ten pan się wygadał że mieli info o takich grupach, robili niewiele, a robili tyle oprócz tego że im się nie chciało ;-) również z powodu konstrukcji prawa wiążącego im ręce jakby chcieli pójść na łatwiznę :-)

No to jazda... Dawać tupać nóżkami i huzia na Józia znaczy na prezesa oczywiście :-)

Data: 2018-01-24 08:09:57
Autor: Totalna Opozycja - \(c\) PiS
[...]

Streszczenie tego co powyżej:
jeśli ktoś komus cos ewentualnie nikt nikomu nic to po co komu na co?

No to jazda... Dawać tupać nóżkami i huzia na Józia znaczy na prezesa
oczywiście :-)

No patchpan! Józio jest prezesem?

Który to z tych: https://tinyurl.com/y9ydrfnf ?

CL

Data: 2018-01-24 20:39:22
Autor: z
W dniu 2018-01-24 o 08:09, Totalna Opozycja - (c) PiS pisze:
jeśli ktoś komus cos ewentualnie nikt nikomu nic to po co komu na co?

Jeśli krytykujesz tak rzetelną i wartościową stację jak tokfm...
To jest mi przykro :-)

Data: 2018-01-25 08:48:03
Autor: Totalna Opozycja - \(c\) PiS
Użytkownik "z" <z@z.pl> napisał w wiadomości news:5a68e0ec$0$665$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Gdzie napisałem, że krytykuję twoją ulubioną stacje?

CL

Data: 2018-01-25 18:18:09
Autor: z
W dniu 2018-01-25 o 08:48, Totalna Opozycja - (c) PiS pisze:

Gdzie napisałem, że krytykuję twoją ulubioną stacje?

Zacytowałem to co tam powiedziano. Więc?

Data: 2018-01-26 07:43:11
Autor: Lump Polityczny- \(c\) R. Terlecki - PiS
Użytkownik "z" <z@z.pl> napisał w wiadomości news:5a6a1152$0$647$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2018-01-25 o 08:48, Totalna Opozycja - (c) PiS pisze:

Gdzie napisałem, że krytykuję twoją ulubioną stacje?

Zacytowałem to co tam powiedziano. Więc?

Cytat to nie jest opinia cytującego. Jeżeli cytuję "wy mordy zdradzieckie" czy to oznacza, że podzielam zdanie własciela kota?

CL

Data: 2018-01-23 07:08:55
Autor: Totalna Opozycja - \(c\) PiS
Użytkownik "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości news:anfi+h977p7r9zf-i1m1@wp.eu...

8 lat to było za mało ale 12 lat z pewnością by wystarczyło! ;-)

Czyli wg ciebie brunatne bojówki PiS to wina Tuska, tak? Masz sklerozę? "Tusk ty matole twój rząd obala kibole!" wykrzykiwali ci sami "chłopcy" przy przyzwoleniu i zachęcie PiS.

CL

Data: 2018-01-23 05:14:22
Autor: stevep
[...]

Coś ty taki naiwny, nie wiesz, w jakim "poszanowaniu" pizdzielce mają konstytucje.

--
stevep

Data: 2018-01-23 04:47:09
Autor: Bombardier Dąs vel Karbonylek
użytkownik z napisał:

Można ich ścigać za propagowanie czyli np. za sprzedawanie naklejek z nieopowiednimi treściami

Właśnie z tymi naklejkami jest problem, podobno już niezawisłe sądy nad tym dumały.

Nu i podobno w pierwszej instancji polegli niby za propagowanie komunizmu, hi hi (niezależne sądy):
http://din.org.pl/images/stories/16602758_1108134412628537_2407079149092063420_n.jpg

A w sprawie o to czy było tam coś złego na tych naklejkach, sąd konsultował się z organizacjami (hi hi) Stowarzyszenia "Nigdy Więcej"
http://din.org.pl/index.php

Nu i te organizacje ()uznały przekreślony sierp i młot za propagowanie komunizmu
(hi hi).

Tak prywatnie podpowiem srulom, nie róbta tak, nie idźta tom drogom.
Nie zmuszajta  Piekary do przeprosin w GWnie, bo sami sobie szkodzita
i nie pytajta stowarzyszeń czy na naklejkach są treści dobre czy złe.

Data: 2018-01-23 16:18:49
Autor: stevep
W dniu .01.2018 o 13:47 Bombardier Dąs vel Karbonylek  <bytomir.kwasigrochvelkarbonyle@gmail.com> pisze:

użytkownik z napisał:

[...]