Faszyści - i znowu prawo jest do bani

Data: 2018-01-22 17:55:05
Autor: z
Faszyści - i znowu prawo jest do bani
Na kanwie modnej ostatnio telenoweli o faszystach :-)

Właśnie w opozycyjnym radiu tokfm specjalista od faszystów, islamofobów, równouprawnienia... Taki pewnie dyżurny specjalista od wszystkiego...
wyjaśnił że...
Ta faszystowska grupa co sobie biesiadowała w lesie nie popełniła przestępstwa karnego.
Oni co prawda w miejscu publicznym ale nie _PUBLICZNIE_ (wszak robili wiele żeby nikt o tej biesiadzie się nie dowiedział a nie obwieszczali światu i przekonywali do swoich racji... gdyby nie szpiegi z tvnu pewnie nikt by się nie dowiedział)
robili to co robili.
Także ci wszyscy oburzeni i wylewający bluzgi w mediach w ostatnim czasie... Mogą im skoczyć!
Wszak co nie jest zabronione jest dozwolone. A zaprzecz który :-)

Można ich ścigać za propagowanie czyli np. za sprzedawanie naklejek z nieopowiednimi treściami albo jakieś inne drobne przewiny które podobno miały miejsce i były tolerowane przez 2 poperzednie lata i 8 poprzedniejszych lat też :-)

Można ich ścigać administracyjnie i próbować zdelegalizować urzędniczo za nie stosowne zachowania... Coś tam się znajdzie.

Ale NIE KARNIE. Takie mamy prawo!

Teraz pytanie do "prawniów" pożalsięboże
Co za debil wymyślił (imię, nazwisko, stanowisko) taki przepis i taką jego interpretację że w środku Europy w niby nowoczesnym kraju aspirującym itd...

nie da się tych łobuzów posadzić za kratki

No czekam na wicie się tych wszystkich mądrali święcie oburzonych

Jazda :-)

Data: 2018-01-22 18:38:12
Autor: Sonn
W dniu 2018-01-22 o 17:55, z pisze:

[...]

Zapytaj takich 460 baranów siedzących w takim śmiesznym okrągłym budynku dlaczego nic z tym nie robią. Tylko będziesz miał do przepytania barany z kilku kadencji. Na szczęście spora część z nich się powtarza w poszczególnych kadencjach, co powinno ci zredukować liczbę baranów co najmniej o 30%. No i nie zapomnij zapytać jeszcze tych 100 baranów z izby rzekomo wyższej, ale na pewno nie wyższej poziomem intelektualnym.
Adres zakładam, że znasz...

--
Sonn

Data: 2018-01-22 19:56:24
Autor: z
Faszyści - i znowu prawo jest do bani
W dniu 2018-01-22 o 18:38, Sonn pisze:
Zapytaj takich 460 baranów
Ilu z tych baranów ma wykształcenie prawnicze i ilu mają pomagierów zawodowo zajmujących się prawem i smarujących te wszystkie ekspertyzy?

Jedziesz :-)

Data: 2018-01-22 20:26:05
Autor: Sonn
W dniu 2018-01-22 o 19:56, z pisze:
[...]

http://www.sejm.gov.pl/sejm8.nsf/poslowie.xsp?type=A

http://www.sejm.gov.pl/Sejm8.nsf/page.xsp/archiwum

Jedziesz :)

--
Sonn

Data: 2018-01-22 21:45:53
Autor: Robert Tomasik
W dniu 22-01-18 o 17:55, z pisze:

[...]

Prawo jest dobre i jego interpretacja też. Problem jest na poziomie
zrozumienia przez dziennikarzy i - wydaje mi się - i Ciebie. Nie można
prawnie zakazać "podziwiania Hitlera", bo to niedorzeczne. Wyobraź
sobie, ze jeden z drugi siedzi w domu i po cichu wczytuje się w te jego
wywody. Powiedzmy, ze nawet się mu podobają (nie czytałem tego w
większym fragmencie, wiec ne podejmuję sie oceny, czy to w ogóle
możliwe). Jakbyś to chciał ścigać.

W wypadku opisywanych ostatnio wypadków tak naprawdę większym złem było
upowszechnienie tego przez dziennikarzy, niż same igrce kilku oszołomów.
Dokąd dziennikarze nie postanowili tego nagłośnić, to komu to tak
naprawdę przeszkadzało?

Data: 2018-01-22 22:02:53
Autor: Animka
W dniu 22-01-18 o 17:55, z pisze:

[...]

Ktoś musiał wydać zgodę na to zgromadzenie. Ciekawa jestem kto.
No i czy żadni inni  ludzie z sąsiedztwa, czy leśniczy z lasu nie widzieli tego?
To się działo chyba na jakiejś polanie w lesie. Widziałam kawałek reportażu.

--
animka

Data: 2018-01-23 09:17:34
Autor: Yakhub
Dnia Mon, 22 Jan 2018 22:02:53 +0100, Animka napisał(a):

Ktoś musiał wydać zgodę na to zgromadzenie. Ciekawa jestem kto.

W ostatnie wakacje zgromadziliśmy się ze znajomymi, aby świętować narodziny
ich syna. Nikt nam nie wydawał zgody na zgromadzanie się.

No i czy żadni inni  ludzie z sąsiedztwa, czy leśniczy z lasu nie widzieli tego?
To się działo chyba na jakiejś polanie w lesie. Widziałam kawałek reportażu.

Widzieli, że grupka oszołomów siedzi przy ogniskach i cośtam sobie gadają.
I mieli w nosie, kto to, i co gada.

--
Yakhub

Data: 2018-01-22 22:12:44
Autor: Kviat
Faszyści - i znowu prawo jest do bani

W wypadku opisywanych ostatnio wypadków tak naprawdę większym złem było
upowszechnienie tego przez dziennikarzy,

Że co!?

niż same igrce kilku oszołomów.
Dokąd dziennikarze nie postanowili tego nagłośnić, to komu to tak
naprawdę przeszkadzało?

Lekarzom. Pewnie się niepokoili, że pacjenci jeszcze na oddział nie wrócili z przepustki.

Serio uważasz, że skoro nikt nie widzi, to wszystko jest ok?
Jak myślisz, od czego naziole zaczynali przed wojną? A inne oszołomstwo, np. https://pl.wikipedia.org/wiki/Ku_Klux_Klan

"organizacja rasistowska, utworzona w miejscowości Pulaski w Stanach Zjednoczonych"

"(...)stwierdzając, że Ku Klux Klan będzie występować w obronie: Konstytucji, byłych żołnierzy Konfederacji oraz praw białej większości mieszkańców Południa."

Coś zaczęło świtać?

Pozdrawiam
Piotr

Data: 2018-01-22 22:54:55
Autor: z
W dniu 2018-01-22 o 22:12, Kviat pisze:

Serio uważasz, że skoro nikt nie widzi, to wszystko jest ok?
Jak myślisz, od czego naziole zaczynali przed wojną? A inne oszołomstwo,

Trafiony zatopiony.
Gdzie te chipsy. Będzie jazda :-)

Data: 2018-01-23 01:52:51
Autor: Animka
[...]

To w szpitakach wydają mundury wojskowe SS-manów?
Musieli chyba w lesie się przebrać.
Ja bym ich wszystkich wydaliła z Polski - tam ho Hitlera. Uwiązałabym ich przy jego grobie. Niech warują.

--
animka

Data: 2018-01-23 01:58:05
Autor: Animka
[...]

To w szpitalach wydają mundury wojskowe SS-manów?
Musieli chyba w lesie się przebrać.
Ja bym ich wszystkich wydaliła z Polski - tam do Hitlera. Uwiązałabym ich przy jego grobie. Niech warują.

Ps. Post z poprawką literówek.

--
animka

Data: 2018-01-23 02:41:38
Autor: A. Filip
Faszyści - i znowu prawo jest do bani [Czy TVN propagował/upowszechniał faszyzm?! ;-)]
Kviat pisze:

W wypadku opisywanych ostatnio wypadków tak naprawdę większym złem było
upowszechnienie tego przez dziennikarzy,

Że co!?
[...]

Skoro taka Agora S.A. ma dostać 370_000 za prostowanie na łamach jej
pism po tym jak (z własnej inicjatywy) w tych pismach upowszechniła
"zniesławienie" Wellman to chyba ta (bardzo) wysoka kwota w pełni
odpowiada temu jak niezwykle szerokie musiało to być upowszechnienie?
Ja nawet nie śmiem sugerować że Agora S.A. ściąga z klientów opłaty
(znacznie) przewyższające wartość usługi.  Toż to by mogło wyglądać
jak zniesławienie! ;-)

--
A. Filip

Data: 2018-01-23 16:28:20
Autor: Animka
W dniu 2018-01-23 o 02:41, A. Filip pisze:
[...]

Zobaczcie jaka różnica jest w karach sądowych:

Kuba Wojewódzki ponad rok temu udzielił wywiadu portalowi playboy.pl, w którym wyznał między innymi to, że Małgorzata Rozenek-Majdan "weszła do show-biznesu jak do agencji towarzyskiej". Prezenterka zapowiedziała proces, a kilka miesięcy temu magazyn "Flesz" napisał, że zapadł już wyrok i Kuba Wojewódzki za swoje słowa będzie musiał ponieść karę w wysokości 30 tys. złotych, które mają zostać przekazane na Fundację TVN "Nie jesteś sam". Co więcej, przeprosiny dziennikarza mają pojawić się na stronie internetowej czasopisma "Playboy". Całą sytuację dopiero teraz skomentował sam zainteresowany.

Skąd Michnik miał tyle szmalu na założenie Gazety Wyborczej i to w całym kraju?
Jak myślicie?

--
animka

Data: 2018-01-24 09:31:14
Autor: Olin
Dnia Tue, 23 Jan 2018 16:28:20 +0100, Animka napisał(a):

Skąd Michnik miał tyle szmalu na założenie Gazety Wyborczej i to w całym kraju?

Jakie masz sugestie?

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

żeby rozpalić grilla."
autor nieznany

Data: 2018-01-24 15:08:29
Autor: Animka
W dniu 2018-01-24 o 09:31, Olin pisze:
Dnia Tue, 23 Jan 2018 16:28:20 +0100, Animka napisał(a):

Skąd Michnik miał tyle szmalu na założenie Gazety Wyborczej i to w całym
kraju?

Jakie masz sugestie?

Solidarność dostawała szmal i żarcie z zagranicy. Miało być dla Polaków, a było tylko dla Solidarności. Wielu pospolitych bidaków, których jako tako znałam, a którzy znaleźli sobie wejście do Solidarności raptem zaczęło być coraz bogatszymi.
Nasz polski papież też był raczej dla Solidarności niż dla wszystkich Polaków.
Papieża Franciszka to podziwiam i bardzo szanuję.

--
animka

Data: 2018-01-23 02:51:16
Autor: A. Filip
Faszyści - i znowu prawo jest do bani [No kto widział więzienia katownie CIA/USA w Starych Kiejkutach?! :-)]
z <z@z.pl> pisze:
[...]

No ja też uważam że skoro więzienia-katowni w Starych Kiejkutach
"nikt nie widział" to słusznie prokuratura się "śpieszy powoli" :-)

--
A. Filip

Data: 2018-01-22 22:52:54
Autor: z
Faszyści - i znowu prawo jest do bani
Prawo jest dobre i jego interpretacja też. Problem jest na poziomie
zrozumienia przez dziennikarzy i - wydaje mi się - i Ciebie.

Ja podstępnie zarzucam wędkę z trudnym tematem ;-)
Rozumiesz? :-)

[...]

O widzisz. To jest dopiero trudne pytanie.

Data: 2018-01-23 01:23:38
Autor: Marcin Debowski
On 2018-01-22, Robert Tomasik <robert.tomasik@gazeta.pl> wrote:
[...]

Nie rozumiem, dlaczego uważasz, że nagłośnienie tego to większe zło.

To trochę jakby argumentacja po lini, że póki kupują sobie (legalnie) odczynniki, electronikę, rury, sruby i szybkowary, oraz studiują w kółku ze znajomymi jak zrobić materiały wybuchowe, to nikomu nie powinno to przeszkadzać.

--
Marcin

Data: 2018-01-23 18:44:41
Autor: z
[...]

Bo widzisz gromadzenie materiałów wybuchowych w zaciszu domowym jest karalne a uczczenie urodzin kogoś tam też w zaciszu domowym nie jest karalne.
Przeczytaj przepis.
Gdyby te urodziny urządzili na rynku w jakimś mieście ;-) i zachęcali przechodniów do przyłączenia się .... To by było karalne

A teraz się zastanów jakie szkody w społeczeństwie i umysłach młodych ludzi może spowodować medialne wałkowanie w mediach i pokazywanie ciągle sfastyki? Taki młody nieukształtowany człowiek łaknący obrazkowego przekazu może dojść do wniosku że skoro inni mogą to i ja spróbuję.

Mało logiczne?
Czekam na ciętą ripostę w stylu "przecież to wolność mediów, że społeczeństwo ma prawo wiedzieć, że wolność słowa...

Jazda! :-)

Uwaga. Ja tam tych faszystów nie bronię tylko wykazuję obłudę krzykaczy a także wskazuję że złe i niszczące ideologie otaczają nas dookoła.
np. neolibralizm, lewackość, genderyzm, czczenie długu jak boga...
Jest tego od groma :-)

Data: 2018-01-23 21:24:24
Autor: Kviat
W dniu 2018-01-23 o 18:44, z pisze:

[...]

Zapomniałeś o najbardziej niszczącej ideologii, od wieków zajmującej pierwsze miejsce.

Pozdrawiam
Piotr

Data: 2018-01-25 14:15:06
Autor: z
W dniu 2018-01-23 o 21:24, Kviat pisze:

Zapomniałeś o najbardziej niszczącej ideologii, od wieków zajmującej pierwsze miejsce.

Ale dajesz się podpuszczać jak pelikan ;-)

Data: 2018-01-25 15:31:58
Autor: Kviat
W dniu 2018-01-25 o 14:15, z pisze:
W dniu 2018-01-23 o 21:24, Kviat pisze:

Zapomniałeś o najbardziej niszczącej ideologii, od wieków zajmującej pierwsze miejsce.

Ale dajesz się podpuszczać jak pelikan ;-)

Nie musisz się tłumaczyć.

Pozdrawiam
Piotr

Data: 2018-02-02 12:38:59
Autor: franek.zyto

Religia? https://youtu.be/3Mqky6-bAk4

Data: 2018-01-23 22:34:28
Autor: Marcin Debowski
On 2018-01-23, z <z@z.pl> wrote:
[...]

Nawet specjalnie użyłem słówka "legalne" jakby ktoś miał odruch, że każda substancja chemiczna (odczynniki) jest nielegalna bądź zakzane. A i tak nie pomogło :)

Przeczytaj przepis.

przeczytaj ponownie co po mnie wkleiłeś

Gdyby te urodziny urządzili na rynku w jakimś mieście ;-) i zachęcali przechodniów do przyłączenia się .... To by było karalne

No tak, gdzieś to kwestionuję?

[...]

Nie, logiczne, ale oparte na błędnych założeniach. Pokazywanie bandy pajaców powiewających piktogramami, nie zrobi z nikogo faszysty. Szczegolnie jeśli będzie to miało odpowiedni kontekst.

--
Marcin

Data: 2018-01-25 14:22:21
Autor: z
Faszyści - i znowu prawo jest do bani

Nawet specjalnie użyłem słówka "legalne" jakby ktoś miał odruch, że
każda substancja chemiczna (odczynniki) jest nielegalna bądź zakzane. A
i tak nie pomogło :)

Za legalne groamdzenie niebezpiecznych substancji w zaciszu domowym dużo łatwiej pójść do ciupy niż za urodziny hitlera w zaciszu domowym.
Takie mamy prawo.

Łapiesz różnicę? :-)

Nie, logiczne, ale oparte na błędnych założeniach. Pokazywanie bandy
pajaców powiewających piktogramami, nie zrobi z nikogo faszysty.
Szczegolnie jeśli będzie to miało odpowiedni kontekst.

Bo bycie faszystą nie jest karalne tylko popularyzowanie i rozpowszechnianie publiczne tej ideologii

A co innego przez ostatnie dni robią media jak nie upowszechniają imprezy w zaciszu? Znaczy w lesie ale jak wiadomo nie obwieszczali tego światu a nawet się z tym kryli. Dlatego karnie można im skoczyć za te urodziny.

Data: 2018-01-26 00:29:12
Autor: Marcin Debowski
On 2018-01-25, z <z@z.pl> wrote:

[...]

Brniesz. Nie trzeba niczego gromadzić. Nie muszą to byc susbtancje niebezpieczne.

[...]

No ja juz to naspisałem wczesniej, serio rozumiem, ale jak chcesz to napisz raz jeszcze :) Z tym, że znamiona przestepstwa to chyba wypełni propagowanie ideologii a nie dowolne rozpowszechnianie.

--
Marcin

Data: 2018-01-24 09:36:54
Autor: Olin
Dnia Tue, 23 Jan 2018 18:44:41 +0100, z napisał(a):

wskazuję że złe i niszczące ideologie otaczają nas dookoła.
np. neolibralizm, lewackość, genderyzm, czczenie długu jak boga...

Zauważyłem, że powyższe ideologie działają niszcząco na umysły
niewyszukanego sortu, powodując fiksację, która uniemożliwia myślenie o
czymkolwiek innym.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

"Ludzie stanu dziewiczego otrzymają sto procent nagrody w niebiesiech,
owdowiali sześćdziesiąt procent, a żonaci trzydzieści procent."
św. Tomasz z Akwinu

Data: 2018-01-25 14:23:51
Autor: z
W dniu 2018-01-24 o 09:36, Olin pisze:

Zauważyłem, że powyższe ideologie działają niszcząco na umysły
niewyszukanego sortu, powodując fiksację, która uniemożliwia myślenie o
czymkolwiek innym.

Kolejny kormoran? :-)

PS. Uważajcie. Często wplatam też wyrażenie "biały człowiek" ;-)

Data: 2018-01-23 13:24:14
Autor: Olin
Dnia Mon, 22 Jan 2018 21:45:53 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

[...]

Żyją jeszcze więźniowie obozów koncentracyjnych. W sumie można ich zapytać,
czy mają coś przeciwko.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

Nikołaj Gogol

Data: 2018-01-23 20:21:31
Autor: nadir
W dniu 2018-01-23 o 13:24, Olin pisze:

Żyją jeszcze więźniowie obozów koncentracyjnych. W sumie można ich zapytać,
czy mają coś przeciwko.

No i jak mają, to co? A jak nie mają, to co?

Data: 2018-01-24 00:43:01
Autor: Robert Tomasik
W dniu 23-01-18 o 13:24, Olin pisze:
[...]

Ja też jestem przeciwny poglądom Hitlera, ale rzecz w tym, że idę o
zakład, że tych kilku oszołomów zamiast ganiać i wodzić przed sądem
należałoby po prostu wyedukować. Teraz zrobimy z nich "męczenników".
Jeszcze Znajdzie się zaraz kilku naśladowców od "siedmiu boleści",
którzy dla samego pokazania, jak są strasznie "mądrzy", to dopiero
zaczną wymyślać demonstracje. Tak by pewnie nawet nie wiedzieli, ze można.

Literalnie podchodząc do przepisu ustawy, to trudno uznać, by paląc te
swoje pochodnie w lesie i udając Rzymian cokolwiek propagowali -
zwłaszcza publicznie - poza ewentualnie swoją głupotą. To prędzej
publicznie działali dziennikarze - tyle, że nie propagowali. Uważam, że
rozpętali burzę w szklance wody.

Data: 2018-01-24 07:56:41
Autor: Kviat
[...]

Ale że co? Nadszedł czas żeby nauczyć ich czytać i pisać?
Przecież to dorośli ludzie. Doskonale zdają sobie sprawę z tego co robią i dlaczego to robią. Chyba nie sugerujesz, że żyli na pustyni, na drugim końcu świata, nie znają kontekstu i tylko tak przez przypadek urodzinki Hitlera sobie w lesie urządzili?
Sam fakt, że się z tym kryli po krzakach już świadczy o tym, że doskonale wiedzieli co robią i dlaczego muszą się z tym kryć po krzakach.

A jeżeli nie wiedzieli, to znaczy, że są upośledzeni i potrzebują leczenia.

[...]

Nie, no jasne. To nie pokazujmy w tv wypadków z pijanymi kierowcami, skorumpowanych polityków, sadystów policjantów, pedofilów w kościele, piramid finansowych i czyścicieli kamienic z lokatorów.
No bo przecież zawsze może znaleźć się jakiś naśladowca.
W tv powinny lecieć tylko landrynkowe kreskówki i filmiki o zwierzątkach, coby społeczeństwu zbyt mocno nie namieszać w sumieniach i nie zburzyć idylli życia rodzinnego. Po co ludzi denerwować i im pokazywać, że też tak mogą, nie?

Literalnie podchodząc do przepisu ustawy, to trudno uznać, by paląc te
swoje pochodnie w lesie i udając Rzymian cokolwiek propagowali -

Jakie pochodnie? Jakich Rzymian?
A materiał z ukrytej kamery pewnie nakręcił Asterix z Obelixem...
Co ty palisz?

Pozdrawiam
Piotr

Data: 2018-01-24 09:30:37
Autor: Olin
Dnia Wed, 24 Jan 2018 00:43:01 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

Uważam, że
rozpętali burzę w szklance wody.

za:
http://www.rmf24.pl/fakty/news-pierwsze-zatrzymania-ws-spotkania-neonazistow-w-wodzislawiu-,nId,2511929#utm_source=paste&utm_medium=paste&utm_campaign=chrome

"u jednego z zatrzymanych podczas przeszukań znaleziono broń i amunicję."

Zwolennicy jej posiadania pewnie się oburzą, że to nic złego i dopiero jej
użycie powinno być karalne.

Jeden z członków Dumy i Nowoczesności wieszał na szubienicach portrety
europosłów PO, ale to zapewne nie jest jego ostatnie słowo.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

pewno znowu coś ukradli."
Michaił Sałtykow Szczedrin

Data: 2018-01-25 14:31:29
Autor: z
Faszyści - i znowu prawo jest do bani

http://audycje.tokfm.pl/audycja/Analizy/218

Uświadomcie sobie łajzy nakarmione przekazem tvnu że za tą biesiadę w lesie nie grozi żadna sankcja karna.

Co innego za broń, co innego za sprzedawanie nalepek, co innego za publiczne manifestacje. To zupełnie różne rzeczy.

Takiej organizacji grozi delegalizacja za działalność publiczną, za statut... i inne dobne przewiny jako sankcja ADMINISTRACYJNA.

EDUKACJA SŁOWO KLUCZ barany :-)

Złe prawo?

No to wracamy do źródeł ;-) Trzeba chyba zmienić NIE? :-)

Jacek Mazurczak

2014-2016 Główny specjalista ds. monitorowania przestępstw z nienawiści w MSWIA członek zespołu ds. praw człowieka.

Przyznał że mieli info o takich grupach, robili niewiele z powodu konstrukcji prawa wiążącego im ręce jakby chcieli pójść na łatwiznę i posadzić biesiadników.

Dlatego działania pisu są znowu co najmniej niezgodne z prawem.

A jeśli są zgodne z prawem i ci naziści są tacy straszni i wielki to problem społeczny to:

Dlaczego pan Mazurczak nie reagował?

Dlaczego tvn przez tyle miesięcy ukrywał te taśmy i nie zawiadamiał prokuratury?

Coś jest nie tak.

Data: 2018-01-24 15:42:21
Autor: Kviat
[...]

https://twitter.com/hashtag/MuremZaONR

"Dostajemy kolejne informacje od naszych działaczy w terenie, że są wzywani na dywaniki do pracodawców za zaangażowanie narodowe. Niektórych zwolniono za poglądy, innym postawiono ultimatum. Ci ludzie mają rodziny! PiS do czego doprowadziliście mówiąc jak TVN nakazał?!"

Czyli są jeszcze przyzwoici ludzie. To pocieszające.

Wyznawcy pisowscy zapomnieli o jednej rzeczy, że oprócz pracodawców państwowych są jeszcze pracodawcy prywatni.
Na państwowych posadkach nieudacznicy wspierają nieudaczników i jak zwalniają kogoś *za poglądy* żeby zrobić miejsce dla pisowskiego działacza plującego nienawiścią do wszystkiego co się rusza, to wszystko OK - dobra zmiana.

A jak pracodawca prywatny nie chce mieć u siebie nacjonalisty i rasisty, to wielki płacz i oburzenie, że przecież oni też mają rodziny.
Mogli o swoich rodzinach pomyśleć i przeczytać jakąś książkę o historii zanim zapisali się do ONRu.

Pozdrawiam
Piotr

Data: 2018-02-02 12:36:17
Autor: franek.zyto
użytkownik Olin napisał:

Żyją jeszcze więźniowie obozów koncentracyjnych. W sumie można ich zapytać,
czy mają coś przeciwko.

Pewnie mają, ale nie w tym sęk.
Ty byś spałował amatorów wunderwafelków, ja bym obtoczył ich w smole i pierzu, ale to by był lincz.

Idziesz śladem sądu który:
Zwrócono się do ... oraz Stowarzyszenia "Nigdy Więcej" (sic!) o informację, czy (...) ujawniono przypadki noszące znamiona przestępstw motywowanych nienawiścią.

Co dalej? Sądy w sprawach ekolodzy-rolnicy zaczną pytać co wolno, a co nie,
organizacje ekologiczne?

Data: 2018-01-24 19:24:44
Autor: Smok Eustachy
Faszyści - i znowu prawo jest do bani
/../
[...]

Powiem tak: Policja 9czyi TY0, ABW i kto tam inny jest pod ręka powinni ich namierzyć i zapuszkować razem z redaktorami TVN, co to nagrywali.
Na tej podstawie powinno się zdelegalizowac TVN

Data: 2018-01-25 19:30:21
Autor: Sonn
Faszyści - i znowu prawo jest do bani
W dniu 2018-01-24 o 19:24, Smok Eustachy pisze:
/../
[...]

A tak poza tym dobrze się czujesz?
Może podasz podstawę prawną do takiej delegalizacji TVN? Czy raczej jesteś tak samo głupi jak "minister" Zieliński?

--
Sonn

Data: 2018-01-26 10:08:41
Autor: Olin
Dnia Thu, 25 Jan 2018 19:30:21 +0100, Sonn napisał(a):

Może podasz podstawę prawną do takiej delegalizacji TVN?

Widocznie ubiegłej nocy stosowne prawo miało zostać uchwalone, ale długopis
odmówił posłuszeństwa.
To się nazywa zdolności profetyczne.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

,,Nie ma takiego problemu, ani osobistego, ani rodzinnego, ani narodowego,
Różańca"
Matka Boża do s. Łucji

Data: 2018-01-27 17:04:07
Autor: Smok Eustachy
Faszyści - i znowu prawo jest do bani
W dniu 25.01.2018 o 19:30, Sonn pisze:
/../
A tak poza tym dobrze się czujesz?
Może podasz podstawę prawną do takiej delegalizacji TVN? Czy raczej jesteś tak samo głupi jak "minister" Zieliński?

Kto mieczem wojuje od miecza ginie

Data: 2018-01-24 19:22:58
Autor: Smok Eustachy
W dniu 22.01.2018 o 17:55, z pisze:
Na kanwie modnej ostatnio telenoweli o faszystach :-)

Nie ekscytuj się tą historia o Wafel-SS
Nadmiernie

Faszyści - i znowu prawo jest do bani