Faszysci odzegnuja sie od swojej ideologii!.

Data: 2010-09-20 14:19:43
Autor: cyc
Faszysci odzegnuja sie od swojej ideologii!.
Faszystowskie grupy konusa , czesto nazywajace sie partia pt. PiS a takze ich wielbiciele uwielbiajacy nocne marsze z pochodniami i zadymy na stawiane i z oczywistych wzgledow wynikajace zarzuty  prob faszyzowania przez nich kraju , usiluja za wszelka cene odmienic spojrzenie narodu na ich faszystowskie poczynania .
Nie budza watpliwosci  przyczyny bronienia sie przed takimi zarzutami bo byc faszysta , to przeciez gorsze niz byc lotrem , szatanem , czekista , czy innym Dzierzynskim lub Hitlerem .
Zadne jednak tlumaczenie i zadna ucieczka od takiego wizerunku nie zmieni tego , ze tak wlasnie pisowcy sa dzisiaj  przez Polakow postrzegani , ba , takze przez swiat .
Proby wykpienia zwolennikow PiS-u takiej oceny wynikaja z tego , ze doskonale zdaja sobie sprawe ze swoich faszystowskich ciagot ale takze z tego , ze faszyzm , rowniez ten w wydaniu PiS-u , nie znajduje aprobaty narodu a rzadzicby sie przeciez po faszystowsku chcialo !.
Dlatego klamia , matacza i choc nieodmiennie podpieraja sie faszystowskimi metodami politycznej walki z wsciekloscia uciekaja od przyklejenia im , slusznej zreszta , latki wielbicieli tej ideologii .
Przytomnym przypomne , ze faszysta nie jest sie tylko wtedy , kiedy formalnie przyjmie sie ta nazwe , ktora w Polsce bylaby nielegalna , tylko wtedy , kiedy relizuje sie faszystowskimi metodami , swoj faszystowski , lub zblizony do niego , program .
To wlasnie robi PiS z prezesem na czele i prawde mowiac dziwie sie wladzom , ze nie stara sie udowodnic konusowi i jego partyjnym kolegom podstepne wprowadzenie na polityczny rynek w Polsce tej skompromitowanej i zbrodniczej ideologii i zdeegalizowac PiS jako partie ze wszech miar faszystowska !.
No coz , ten rzad poza poroma  innymi mankamentami , cechuje sie rowniez tchorzostwem , czego wyrazem bylo doprowadzenie np. do nieopanowej do dzisiaj sytuacji na Krakowskim Przedmiesciu !.

cyc

Data: 2010-09-20 08:04:34
Autor: DJ MC Donald Musk
On 20 Wrz, 14:19, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:
[...]

to znaczy, ze SLd jest partia faszystoska!

Data: 2010-09-20 17:10:27
Autor: u2
W dniu 2010-09-20 17:04, DJ MC Donald Musk pisze:
> [...]
> lub zblizony do niego , program .
to znaczy, ze SLd jest partia faszystoska!

To LSD ma swój program ? Pewnie, jak partia oszustów, za swój naczelny
cel ma okradanie obywateli :)

Data: 2010-09-21 08:37:10
Autor: Krzysztof

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c977965$0$27032$65785112news.neostrada.pl...
> [...]
to znaczy, ze SLd jest partia faszystoska!

To LSD ma swój program ? Pewnie, jak partia oszustów, za swój naczelny
To tak samo jak pic.
K.

Data: 2010-09-21 09:41:38
Autor: kochamspamWYTNIJTO
Kretynizm
[...]

Powyższe "wywody" są demagogicznym gołosłowiem.
Wystarczy zamienić w tym słowo "faszyzm" na jakikolwiek "...izm" który jest postrzegany negatywnie (np debilizm, kretynizm, titoizm, maoizm) i wyjdzie szydło z worka. Dla zabawy można także zmienić PiS na PO, SLD, PSL, UPR czy jakąkolwiek inną - stosownie do anty-upodobań.   Jest to więc kretynizm - i to niezależnie od tego jaką partią jest PiS.

Uwaga dla nierozgarniętego cyca:
Ostatnie zdanie nie oznacza że uważam że PiS za partię faszystowską ani też że uważam PiS za partię niefaszystowską - więc niech cyc nie próbuje wymyślać mi od faszystów względnie od antyfaszystów. LOL.

Data: 2010-09-21 13:04:56
Autor: cyc
Kretynizm

Użytkownik <kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:7d75.00000493.4c9861b2newsgate.onet.pl...
[...]

Fakt , ze nie widzisz zwiazku PiS-u i jego furera z faszyzmem , nie oznacza , ze jest to nieprawda , oznacza tylko tyle , ze jestes politycznym slepcem ..
Nie powinno Cie to jednak martwic bo nie jestes w swojen slepocie odoosobniony . Ta cechowala 90 % Niemcow w czasie kiedy Hitler dochodzil do wladzy , ta cechuje dzisiaj znaczna bo 27% czesc Polakow w tym Ciebie , ktorzy w naiwnej dobrodusznosci lub ze zwyczajnej glupoty wierza Kaczynskiemu .
Faszyzm w poczynaniach PiS-u jest rownie widoczny jak martyrologiczno - nekrofilskie poczynania pozynania prezesa i jego glownych harcownikow .Te ostatnie sa dopelnieniem faszyzmu , uzupelniem go w nieznane dotad elementy ideowe , co w niekwestionowany spsob wydaje sie byc najczystsza paranoja .

cyc

Data: 2010-09-21 04:11:31
Autor: Hans Kloss
Kretynizm
On 21 Wrz, 13:04, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:

Fakt , ze nie widzisz zwiazku PiS-u i jego furera z faszyzmem ,
Twoje zidiocenie i zbydlęcenie rozwijają się w bardzo ciekawym
kierunku. Ciekawym, dodam, nie tylko dla psychiatrów ale również dla
badaczy epidemii umysłowego skurwienia i skrajnej głupoty rozwijajacej
sie wśród antykaczystów. Ale za to  poprawiłes ortografię ;).
J-23

Data: 2010-09-21 13:27:03
Autor: kochamspamWYTNIJTO
Kretynizm

> [...]

Faszyzm w poczynaniach PiS-u jest rownie widoczny jak martyrologiczno - nekrofilskie poczynania pozynania prezesa i jego glownych harcownikow .Te ostatnie sa dopelnieniem faszyzmu , uzupelniem go w nieznane dotad elementy ideowe , co w niekwestionowany spsob wydaje sie byc najczystsza paranoja .

Skoro twierdzisz że PiS jest partią (niemal) faszystowską, to na tobie spoczywa obowiązek wykazania tego.
A dotychczas jedyne co przytoczyłeś to "nocny marsz z pochodniami" LOL (o czym zresztą nawet nie słyszałem). Nawet po mojej reprymendzie nie potrafisz podać żadnych konkretów.
Tak jak ty, to każdy głupi potrafi - i w miejsce PiSu może wstawić dowolną partię. Przeczytaj jednak coś o faszyźmie, i dopiero potem próbuj pisać. Ale i tak dobrze że powstrzymałeś się od nazwania mnie faszystą.

Uwaga: to co napisałem nie oznacza że jestem pro-PiSowski
ani nie oznacza że jestem anty-PiSowski. Chodzi o logikę.

Data: 2010-09-21 14:06:58
Autor: cyc
Kretynizm

.
[...]

Logika ma to do siebie , ze wyciaga sluszne wnioski .
Jesli ktos kto obserwuje nasza polityczna scene nie potrafi tego zrobic w oparciu o codzienne doswiadczenia , chcoby te wywodzace sie spod prezydenckiego palacu , to znaczy , ze jest z logika na bakier .
Chcesz przykladow faszystowskich poczynan PiS-u ? .
O to naprawde nie trudno . Codziennosc dostarcza nam ich setki a glownie ie liczenie sie tej partii z demokratycznymi wyborami . SDianie w narodzie niezgody pod plaszczykiem wyduman ych i nie majacyh nic z racjonalnoscia zarzutow pod adresem najwyzszych panstwowych wladz , wykorzystywanie naiwnosci ,jesli nie glupoty tej czesci narodu , kjtora taka jest w istocie , podpuszczaniu jej do radykalnych postepowan mimo braku jakichkolwiek pwodow poza paranoja faszysty , furerea , wykorzystywanie niezadowolenia tej czesci spoleczenstwa , ktora z natury rzeczy bo z naturalnych , obiektywnych przyczyn ( glupota ) moze buc niezadowolona bo nie stac jej na to , na co stac ludzie przedsiebieorczych ,madrych i intelektualnie wydolnych .
Podsuwanie spoleczenstwu klamliwych formul majacych za zadanie zdyskredytowac rzaadzacych w tym , oskarzyc ich o zbrodnie , zdrade i spiskowanie przeciwko panstwu co jest z natury rzeczy najwyzszym stopniem lajdactwa i kwalifikuje sie pod sad dorazy i najwyzszy wymiar kary .
Oczywiscie siegnalem tylko po kilka przykladow z licznie wystepujacych w szerokim asortymencie pisowskich faszystow .
Jesli one nie sa faszystowskimi metodomi prowadzenia polityki to znaczy , ze nie masz pojecia o polityce .

cyc

Faszysci odzegnuja sie od swojej ideologii!.