Faszysta obrazil sie na Polske !

Data: 2010-11-09 14:51:33
Autor: Grzegorz Z.
Faszysta obrazil sie na Polske !

A co nie wolno mu ? w koncu zyjemy w demokracji , czy nie ? .
Nasral Kaczyunski na Polske i Polakow odmawiajac udzialu w tak waznym gremium jak Rada Bezpieczenstwa Narodowego .
Nie wygral wyborow , Komorowski z Tuskiem i Putinem zamordowali mu brata to chyba ma prawo odmowic , nie ? .

No pewnie. Ja myślę że tak naprawdę cały naród mu zamordował brata.

I polski i rosyjski. Niemiecki pewnie też. O innym narodzie nie wspomnę.

W ogóle cały świat mu zamordował brata.

--
"Zła wiadomość: bóg nie istnieje. Dobra wiadomość: nie potrzebujemy go."

Faszysta obrazil sie na Polske !