Faszystowski Marsz Powstania Wielkopolskiego

Data: 2011-12-28 14:35:19
Autor: Obserwator
Faszystowski Marsz Powstania Wielkopolskiego
mkarwan <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał(a):
http://brixen.nowyekran.pl/post/45757,faszystowski-marsz-powstania-wielkopolski
ego

warto zacytowac ten fragment jak zwykle swietnego tekstu Marcin B. Brixena: "Wiodący Tytuł Prasowy" na pierwszych stronach opisywał w artykule pod tytułem
"Bóg w sercu, diabeł za pazuchą" wojenne zbrodnie Polaków na ludności
żydowskiej popełniane w czasie Świąt....

Ps. "Wiodący Tytuł Prasowy" - wiadomo o jaki chodzi:)))

Data: 2011-12-28 16:10:17
Autor: raff
Faszystowski Marsz Powstania Wielkopolskiego
On Wed, 28 Dec 2011 14:35:19 +0000 (UTC), " Obserwator"
<fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> wrote:

[...]

Pewnie chodzi o "Poradnik Dzialkowicza" :)

R.

Faszystowski Marsz Powstania Wielkopolskiego