Faszystowskie metody neofaszysy .

Data: 2009-09-16 14:49:41
Autor: CYC
Faszystowskie metody neofaszysy .
Kumpel bylego Giertycha przywlaszczyl sobie TVP i nie wpuszcza do siedziby firmy pelnoprawnych czlonkow rady nadzorczej .
Mowiac inaczej tak przejal sie wyznawanym przez siebie faszyzmem , ze w d...e ma demokracje , ludzi a takze obowiazujace w Polsce prawo .
Tak wlasnie bywa , kiedy w nieodpowiedzialny sposob dopuszcza sie do wladzy nieodpowiedzialnych gowniarzy a juz samym pikiem szczytu jest , jesli gowniarze ci przepelnieni sa faszystowskimi nacialosciami .
Farfal to rowniez dziecko kaczoprezesa i PiS -u , jakby na to nie patrzec .

cyc

Data: 2009-09-16 17:18:03
Autor: jadrys
CYC pisze:
Kumpel bylego Giertycha przywlaszczyl sobie TVP i nie wpuszcza do siedziby firmy pelnoprawnych czlonkow rady nadzorczej .

cyc

Przestań Cycu.. Farfał i tak się zachowuje lepiej od np. Wildsteina... nie mówiąc już o Kwiatkowskim.

Data: 2009-09-16 11:19:50
Autor: Antenka
Faszystowskie metody neofaszysy .
Przestań Cycu.. Farfał i tak się zachowuje lepiej od np. Wildsteina....
nie mówiąc już o Kwiatkowskim.

No właśnie przestań Cycu i już! A poza tym Roman Giertych wciąż żyje!
Tylko w moim śnie zmarł...:(

Antenka

Data: 2009-09-16 20:29:27
Autor: jadrys
Antenka pisze:
[...]

Oj obawiam się że dla polityki, to już p. Roman jest zimny trup.

Data: 2009-09-17 08:37:02
Autor: CYC

Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:h8raq1$67f$2news.onet.pl...
Antenka pisze:
[...]

..........i sztywny .

cyc

Data: 2009-09-17 15:33:41
Autor: jadrys
Antenka pisze:
On 16 Wrz, 20:29, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

Antenka pisze:

[...]

:-((((

Antenka

P.s. A moglo byc tak pięknie....  : - /

Spoko, takich jak p. Roman jest jeszcze w Polsce wielu... 8-)

Data: 2009-09-17 11:08:37
Autor: Antenka
On 17 Wrz, 15:33, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Antenka pisze:

>>> Antenka

> :-((((

> Antenka

> P.s. A moglo byc tak pięknie....  : - /

Spoko, takich jak p. Roman jest jeszcze w Polsce wielu... 8-)

Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Who? :-(( Peter Ikonowicz? ;-)

Antenka

Data: 2009-09-17 21:06:42
Autor: jadrys

Antenka pisze:

[...]

A żebyś wiedziała.. A poza tym polityki Ikonowicza nie muszą się obawiać nawet ateiści i innowiercy. :-)

Data: 2009-09-17 12:21:09
Autor: Antenka
On 17 Wrz, 21:06, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Antenka pisze:

> [...]

nawet ateiści i innowiercy. :-)

Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..- Ukryj cytowany tekst -

Kto to jest "arab"? ;-?

Antenka :-(

Data: 2009-09-17 21:47:25
Autor: jadrys

Antenka pisze:

[...]

Nikt, po prostu  nazwa "arabakuz" była zajęta, więc wstawiłem myślnik.

Data: 2009-09-17 13:29:02
Autor: Antenka
On 17 Wrz, 21:47, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Antenka pisze:

> [...]

Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..- Ukryj cytowany tekst -

Ha ha ha  to jednak Ty! :D Myślałam, że Tzvel mi jakiegoś wirusa
podesłał ;-)

Antenka - liliowa :D

Data: 2009-09-18 09:58:08
Autor: jadrys

Antenka pisze:

[...]

Tak, niestety to tylko ja.. :-P

Data: 2009-09-16 17:43:43
Autor: CYC

Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:h8qvj6$58s$2news.onet.pl...
CYC pisze:
[...]

Zachowuje sie lepiej ? a co nie klnie ?

cyc

Data: 2009-09-16 19:34:58
Autor: jadrys

CYC pisze:

[...]

Nie robi przekrętów i zamieszania programowego. tj nie odbiera ludziom ich ulubionych seriali. A te ich tam wewnętrzne gierki na górze... Cycu  - tak na dobrą sprawę  - co to nas obchodzi?

Data: 2009-09-17 08:36:05
Autor: CYC

CYC pisze:

[...]

Obchodzi bo te "gierki na gorze " koszuja nas , spoleczenstwo calkiem wymierne pieniadze , duze pieniadze .

cyc

Data: 2009-09-17 15:33:49
Autor: jadrys

CYC pisze:

[...]

No ale to chyba nie wina Farfała że chcą go zwolnić, wypłacić fortunę na odprawę, i zatrudnić za ciężkie pieniądze jakiegoś następce.

Data: 2009-09-16 19:26:10
Autor: konserwator

Użytkownik "CYC" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:h8qn04$brm$1news.onet.pl...
[...]

przeciez wy komuniscie popieracie faszystow calym sercem?!

Faszystowskie metody neofaszysy .