Faszyzm instytucjonalny.

Data: 2018-01-23 16:30:36
Autor: stevep
Faszyzm instytucjonalny.
# Nie przekonują mnie pochlipywania działaczy PiS, którzy domagają się  ścigania faszystów biegających - na razie - po lesie. Jeśli przez ostatnie  lata nie przeszkadzały im pogromowy język prezesa, Radio Maryja,  faszystowskie hasła marszów, to wątpię, by byli szczerzy.
Katecheta opowiadał 12-latkom o Unii Europejskiej, a potem kazał to  narysować. Wyszło ponad 40 plakatów: czołgi z gwiazdami Dawida pędzą z  Zachodu na Polskę; komora gazowa dla katolików zbudowana przez urzędników  UE; katolik wisi na drzewie, dobija go żydowski urzędnik Unii. Można się  tylko domyślać, co katecheta wlał dzieciom do głów. Dyrektorki szkoły to  nie interesowało. Wolno mu, mówiła mi, bo to sprawa proboszcza, który  katechetę namaścił.

Lekcja była pokazem faszyzmu instytucjonalnego. Szkolny autorytet mówi  dzieciom: już wolno, a nawet trzeba nienawidzić. #
Ze strony:
http://tiny.pl/g481w

--
stevep