Faszyzujący prawdziwi Polacy.

Data: 2011-05-01 05:45:44
Autor: cirrus
Faszyzujący prawdziwi Polacy.
# Coraz to nowe wystąpienia redaktora Tomasza Sakiewicza i ich charakter skłaniają mnie do refleksji i pytań na temat tego czy Jezus powołał tylko dwunastu mężczyzn, którzy głosili jego nauki i którzy mieli go reprezentować? Samozwańczy apostoł prawdy patriotyzmu i wiary piętnuje nawet największe autorytety wskazując jednocześnie, co gdzie i kiedy mają mówić nie urażając uczuć tego, który jest dla niego wzorem cnót wszelakich. Tym razem na "warsztacie" pana Tomasza Sakiewicza ląduje polski dziennikarz, publicysta i pisarz, który jest laureatem licznych prestiżowych nagród, o których naczelny "Gazety Polskiej" mógłby tylko pomarzyć. Ten wybitny i ceniony polski intelektualista śmiał niedawno przypomnieć o nawoływaniu do buntu, rozruchów i przemocy wskazując jednocześnie na narastające i niebezpieczne zjawiska przypominające swoim charakterem ruchy neonazistowskie. Stefan Bratkowski powiedział dokładnie to, co czują miliony Polaków, ale podpadł, bo trafił w czuły punkt mówiąc o samym Sakiewiczu i jego garstce faszyzujących "prawdziwych Polaków" gotowych do siłowego przejęcia władzy w Polsce. Po obejrzeniu całego nagrania moje wątpliwości zostają całkowicie rozwiane. Sakiewicz nie jest 13 apostołem Jezusa, za jakiego się uważa. Sakiewicz to apostoł pychy, zła, nienawiści i destrukcji, który może działać wyłącznie w imieniu prawdziwego demona zła i nie ukrywam, że myśląc o tym właśnie demonie przed oczami jawi mi się obraz Jarosława Kaczyńskiego. #
Ze strony:
http://tiny.pl/hd3rn

--
stevep