Fat bikes

Data: 2014-03-22 01:14:54
Autor: kd602410310
Fat bikes
To nie jest tylko moda,jak niektórzy sugerują. W US czy Kanadzie są to normalne rowery i nikt specjalnie się nimi nie podnieca.
Wbrew pozorom jest to rower bardzo uniwersalny. Posiada wszystkie mocowania pod bagażniki, pozwala założyć niemal każdy rozmiar opon. W naszych realiach niestety dość drogi w utrzymaniu, głównie za sprawą nietypowych części.
Osobiście zdecydowałem się na taki rower z uwagi na zimę. Szybko jednak okazało się, że bez problemu można jeździć cały sezon. Oczywiście nie jest to maszyna na maraton,choć jeden jechałem i nie było źle :)
Dla tych którzy chcą jeździć poza szlakami -na azymut-świetna sprawa.
Dla tych którzy chcą terenowego trekinga też jest alternatywa. Drugi kpl kół,opony do 29era i można jechać gdzie oczy poniosą,od miasta po wyprawę.
Polecam odwiedzenie poniższego bloga. Pisze go mój kumpel. Dobrze jest poznać opinię praktyka, a nie tylko teoretyków którym coś tam się wydaje. Znajdziesz tam odpowiedź na wiele pytań.
http://welnobrody.blogspot.com/

Fat bikes