Fat32 powyżej 32GB

Data: 2017-04-25 09:43:08
Autor: ±ćęłń󶼿
Fat32 powyżej 32GB
W pewnych przypadkach mieć FAT32 (na no¶niku powyzej 32 GB) zamiast exFAT - kusz±ce.
Próbował kto¶ tego przepisu?
www.ridgecrop.demon.co.uk/index.htm?guiformat.htm

Data: 2017-04-25 01:03:39
Autor: sczygiel
Fat32 powyżej 32GB
W dniu wtorek, 25 kwietnia 2017 09:42:54 UTC+2 użytkownik ±ćęłń󶼿 napisał:
W pewnych przypadkach mieć FAT32 (na no¶niku powyzej 32 GB) zamiast exFAT - kusz±ce.
Próbował kto¶ tego przepisu?
www.ridgecrop.demon.co.uk/index.htm?guiformat.htm

Co chcialbys przez to uzyskac?

Z kombinacji to ja tylko robilem sobie obrazy filesystemów na pliki za pomoca softu do ich montowania.
dzieki temu stronki pozgrywane z internetu nie marnowały miejsca "slack" i szybciej sie kopiowały w razie potrzeby.

Data: 2017-04-25 11:49:42
Autor: ąćęłńóśźż
Fat32 powyżej 32GB
Czytanie tak sformatowanego no¶nika przez linux.

-- -- -
Co chcialbys przez to uzyskac?

Data: 2017-04-27 09:28:44
Autor: s.grushka83
Fat32 powyżej 32GB
On Tuesday, April 25, 2017 at 10:49:13 AM UTC+1, ±ćęłń󶼿 wrote:
Czytanie tak sformatowanego no¶nika przez linux.

-- -- -
> Co chcialbys przez to uzyskac?

przeciez linux bezproblemowo czyta exfata...

sg

Data: 2017-04-25 16:00:47
Autor: Budzik
Fat32 powyżej 32GB
Użytkownik ±ćęłń󶼿 nie@dla.spamerow ...

W pewnych przypadkach mieć FAT32 (na no¶niku powyzej 32 GB) zamiast
exFAT - kusz±ce. Próbował kto¶ tego przepisu?
www.ridgecrop.demon.co.uk/index.htm?guiformat.htm

ZTCP to karty 64GB formatowałem do FAT32 aby były obsługiwane przez rejestrator jazdy G1WH.
Był do tego specjalny program i wszystko zadziałało bez problemu.

--
Pozdrawia... Budzik
Cytaty znanych ludzi tylko w ustach znanych ludzi s± pouczajace.

Fat32 powyżej 32GB