Fatalne nastroje a ożeł dalej nic nie morze

Data: 2013-05-04 15:36:14
Autor: GrzegorZ
Fatalne nastroje a ożeł dalej nic nie morze
Użytkownik "Przemysław M." <BronimyPiSprzedPO@gaztea.pl> napisał w wiadomości news:1ezxv1cndt1ex$.p4ezp8bv8ocx.dlg40tude.net...
Fatalne nastroje wśród przedsiębiorców. Najgorzej od czterech lat

Wskaźnik PMI dla Polski w kwietniu 2013 roku obniżył się do 46,9 pkt z
48,0 pkt. w marcu - podał HSBC w komunikacie. To najgorszy wynik od lipca
2009 r.

Domyślam się, że jesteś ekonomistą i rola wskaźnika PMI nie jest ci obca. To co opisał jakiś dziennikarz PAP wskazuje na kompletną nieznajomość tego wskaźnika dla gospodarki. Czy byłbyś łaskaw swoimi słowami opisać zależność PMI od innych wskaźników makroekonomicznych?

GZ

Data: 2013-05-04 14:44:44
Autor: Przemysław M.
Dnia Sat, 4 May 2013 15:36:14 +0200, GrzegorZ napisał(a):

[...]

Nie, jestem z Wałbrzycha i zbieram węgiel w bieda szybach :0)))

Jak ci idzie współpraca z ISP? "Poszukam na psp twoich dawnych postów i namierzymy twego ISP. Niemiecki Provider z chęcią pomoże ukręcić ci jaja bydlaku!"

:0))))))))

Data: 2013-05-04 21:46:13
Autor: u2
W dniu 2013-05-04 21:44, Przemysław M. pisze:
[...]

Mozecie mnie zabic, bede wdzieczny...-;)

--
Istnieją trzy etapy ujawniania prawdy :
najpierw jest ona wyszydzana,

http://telewizjarepublika.pl/

Data: 2013-05-04 21:49:14
Autor: u2

http://www.youtube.com/watch?v=0K63pu7nd6Q

Data: 2013-05-04 21:52:07
Autor: u2
W dniu 2013-05-04 21:49, u2 pisze:
cie mnie zabic, bede wdzieczny...-;)

Stealin' è tratto da Sweet Freedom (1973), il sesto lavoro da studio degli Uriah Heep. È riconosciuto all'unanimità come il miglior pezzo dell'album ed ebbe all'epoca il meritato successo in molti paesi. David Byron, in grandissima forma, dà l'ennesima prova della sua estensione vocale, con un ritmo accattivante scandito in maniera veramente efficace dall'organo di Ken Hensley.