Fatso ciekawostka dla ciebie....

Data: 2009-03-06 20:57:18
Autor: Endriu
Fatso ciekawostka dla ciebie....
Fatso nie wiedziałem że Włodzimierz Cimoszewicz to twój krajan ....

S. Chamilton - Smród po wybuchu bomby
http://wirtualnapolonia.com/2009/03/06/s-chamilton-smrod-po-wybuchu-bomby/

"[...] Nie jest przypadkiem, iż kraj nasz reprezentują w świecie takie osoby, jak Komisarz Europejski Danuta Hübner, córka i wnuczka ubeckich oprawców; że niejakiego Aleksandra Kwaśniewskiego, syna zbrodniarza z NKWD o nazwisku Stoltzman lansowano a to na Sekretarza Generalnego ONZ, a to na szefa NATO; że bodaj najbardziej znanym i wpływowym polskim politykiem był Bronisław Geremek z domu Lewartow, patologicznie nienawidzący Polaków; że wreszcie teraz zgłasza się kandydaturę Włodzimierza Cimoszewicza, białoruskiego Żyda, syna stalinowskiego oficera przestępczej formacji Informacji Wojskowej,  podczas II wojny zdrajcy na służbie bolszewików. [...]".

Endriu

Data: 2009-03-06 22:41:24
Autor: fatso
Endriu wrote:
[...]

Uprzejme dzieki, z tym ze ja moze i dziele WXL z Cimoszka jako Ojczyzne ale nie jestem Stolzman
czy tez Lewartow z domu. A szkoda. Wlasnie dzisiaj obejrzalem sobie na DVD Stara Basn i zobaczylem
moich rodakow w dzialaniu. Mam na mysli tych zbojow co przyplyneli na lodziach w helmach z rogami.
Ja bylem pewnie tym karlem z czarnymi zebami co ich prowadzil na zboj, i wyrywal kase. Moj dziadzius!

fatso

Fatso ciekawostka dla ciebie....