Fauna i flora, może wraki lub ....?

Data: 2010-08-13 08:43:51
Autor: SHARMDIVER.PL
Fauna i flora, może wraki lub ....?
Witajcie!

Co ciekawego widzieliście ostatnio pod wodą?

Pozdrawia

--
www.sharmdiver.pl

Nurkuj bezpiecznie z profesjonalistami
na jednych z najpiękniejszych raf na świecie.

Data: 2010-08-13 10:47:48
Autor: nuroslaw
Fauna i flora, może wraki lub ....?
żółwia, w polskim jeziorku :).

A Tobie nie znudziła się ta cepeliada w Egipcie ?

Data: 2010-08-13 11:38:46
Autor: SHARMDIVER.PL
Fauna i flora, może wraki lub ....?
On 2010-08-13 10:47, nuroslaw@poczta.fm wrote:
żółwia, w polskim jeziorku :).

A Tobie nie znudziła się ta cepeliada w Egipcie ?

Nie. A niby dlaczego?
Jak byś był z najpiękniejszą, najbardziej porywającą dziewczyną na świecie, która ciągle pokazuje się z nowej strony odkrywając przed Tobą swoje sekrety to byś kombinował?

Tu na każdym nurkowaniu jest fantastycznie ( flora - fauna).
Ja jestem z rodziny BARDZO wysoko wykształconych nauczycieli.
Oczywiście moje instruktorskie wykształcenie to przy nich "śmiech".
Moje wykształcenie jest sporo wyższe niż podstawowe - wymagane aby być instruktorem.. :-)
Ale jak wiesz  bo opinie moich studentów możesz łatwo znaleźć nie przynoszę mojemu nazwisku wstydu ucząc ludzi z pasja na najwyższym poziomie.

Pozdrawiam i zapraszam

Data: 2010-08-13 12:30:05
Autor: Ja
Fauna i flora, może wraki lub ....?

Ale megalomania !!!! i to w książkowej postaci http://pl.wikipedia.org/wiki/Megalomania

Data: 2010-08-13 12:44:03
Autor: SHARMDIVER.PL
Fauna i flora, może wraki lub ....?
On 2010-08-13 12:30, Ja wrote:

[...]

Czy posiadanie wysokiego wykształcenia jest megalomanią?
Czy posiadanie bardzo wykształconej rodziny jest megalomania?

Jak wiemy z tej listy dużo osób tutaj nie ma nawet ( nie piszę o "papierku" ) nawet podstawowego wykształcenia.
I co najgorsze nie chce tego zmienić.

Już to przerabialiśmy wcześniej.
Wystarczy odwiedzić Muzeum Pamięci Narodowej i zobaczyć naocznie kim były osoby na najwyższych państwowych stanowiskach  które bardzo mocno wpływały na nasze życie..

Z tej to rodziny pochodzisz?

Data: 2010-08-13 07:25:08
Autor: Pszemol
Fauna i flora, może wraki lub ....?
"SHARMDIVER.PL" <diveinstructor@usuntoop.pl> wrote in message news:i437nu$82k$1news.onet.pl...
On 2010-08-13 12:30, Ja wrote:

[...]

W jakim celu wspominasz o swoim wykształceniu i pochodzeniu
w kontekście nie nudzenia się rafą i doceniania jej fauny i flory?
Co miałeś zamiar przekazać tą informacją? Nie było to jasne...

p.s. chętnie się dowiem jakie masz dokładnie wykształcenie.

Data: 2010-08-13 12:56:04
Autor: Ja
Fauna i flora, może wraki lub ....?
W dniu 2010-08-13 12:44, SHARMDIVER.PL pisze:

[...]

Dalej podręcznikowo:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Atrybucje_w_s%C5%82u%C5%BCbie_ego

:)

Data: 2010-08-13 21:50:36
Autor: nie wykształcony
Fauna i flora, może wraki lub ....?
I zapewne to BARDZO wysokie wykształcenie Twoje i Twojej rodziny powoduje, że
nie potrafisz własnoręcznie sklecić kilku zdań na temat szkoleń jakie oferujesz
tylko słowo w słowo zrzynasz je z ofert Pawła Poręby. Gratuluje intelektu i tupetu.

Data: 2010-08-14 08:20:12
Autor: nuroslaw
Fauna i flora, może wraki lub ....?
On 2010-08-13 10:47, nuroslaw@poczta.fm wrote:
> [...]

Jak byś był z najpiękniejszą, najbardziej porywającą dziewczyną na świecie, która ciągle pokazuje się z nowej strony odkrywając przed Tobą swoje sekrety to byś kombinował?

no tak, miłość jest ślepa i  nie pozwala dojrzeć że nie tylko okładka sie liczy.  Ale wyjdzie to za parę latek. A co do wykształcenia, hm nauczyciele nie cieszą sie jednak najlepszą opinią..... pomimo posiadanego papierka.

pozdr.

Data: 2010-08-14 20:46:58
Autor: SHARMDIVER.PL
Fauna i flora, może wraki lub ....?
On 2010-08-13 10:47, nuroslaw@poczta.fm wrote:
żółwia, w polskim jeziorku :).

[...]

Masz racje. Wiele osób wielokrotnie mi mówiło abym przestał za darmo uczyć Polaków. Tym bardziej, że jestem bardzo dobry w tym co robię. (Pamiętasz przyznane mi wyróżnienie od SSI?)
Trzeba myśleć o emeryturze, rodzinie, dzieciach.

A co do wykształcenia, hm nauczyciele nie cieszą sie jednak najlepszą
opinią..... pomimo posiadanego papierka.

Czy masz na myśli swoich nauczycieli?

Bo moi studenci są zachwyceni.
Dziś  w Ras Mohhamad widzieli ławice Barrakud, Snapperów (wpłynęliśmy w nią, dużego Wargacza, Bat Fishe, Wielkie Tuńczyki ORAZ REKINA White Tip Shark.
Pływali w średnim prądzie.
Osoby które miały licencje "z Polski" od dawna i nurkowały z innymi przewodnikami nie poradziły sobie. Skończyli w tym samym miejscu co zaczęli nurkować ( Shark Reef)
My zrobiliśmy pełny program - Anemone City, Shark Reef, Jolanda Reef.
Nurkowali mn. w toni bez JAKICHKOLWIEK problemów.
Przypominam , iż zaczęli nurkować kilka dni temu (kurs SSI OWD)

pozdr.

Data: 2010-08-14 21:21:17
Autor: nuroslaw
Fauna i flora, może wraki lub ....?

(Pamiętasz przyznane mi wyróżnienie od SSI?)

nie, nie pammiętam.

Czy masz na myśli swoich nauczycieli?

Taak, w tym Ciebie również, bo byłem u Ciebie 2 lata temu. Nie zachwyciłes niczym. Byłby skłonny uznać, za normalność pewne fakty, nie warte wywyższania się które Ty czynisz.

pozdr. o.N.

Data: 2010-08-14 21:26:08
Autor: SHARMDIVER.PL
Fauna i flora, może wraki lub ....?
On 2010-08-14 21:21, nuroslaw@poczta.fm wrote:

[...]

Byłeś? Nurkowałeś ze mną?
A kiedy dokładniej? Możesz spojrzeć do log booka?

Data: 2010-08-13 22:20:30
Autor: Haw
Fauna i flora, może wraki lub ....?
SHARMDIVER.PL pisze:
Witajcie!

Co ciekawego widzieliście ostatnio pod wodą?

Pozdrawia

ja widzialem przedwczoraj Groźnego. cale 50 min stal w swojej dziurze i w ogole sie nie bal podplywajacych nurkow.

macie tam w egipcie takie cudo? ;)

widzialem tez PP - tego na pewno nie macie w egipcie.
smokow za to nie bylo...

haw.

Data: 2010-08-15 06:22:31
Autor:
Fauna i flora, może wraki lub ....?
Haw <hawgroup@gmail.com> napisał(a):
macie tam w egipcie takie cudo? ;)

Napisz proszę jak pachnie widoczność w zatoce.

widzialem tez PP - tego na pewno nie macie w egipcie.

Umie już policzyć czy nurkowanie na TMX18/45 12m 144 min na 6500m npm, da
pewny DCS ?

smokow za to nie bylo...

Pilnowałem 2 potworów, jeden ma 4 łapy bez ogona, drugi cztery łapy z ogonem.

pozdrawiam rc

Data: 2010-08-15 15:47:16
Autor: Haw
Fauna i flora, może wraki lub ....?
demolant@NOSPAM.gazeta.pl pisze:
Haw <hawgroup@gmail.com> napisał(a):
macie tam w egipcie takie cudo? ;)

Napisz proszę jak pachnie widoczność w zatoce.
bez szalu - ok. 5m. sadzac po zdjeciach jacka to i tak wiecej niz w okresie "bardzo dobrej" widocznosci na bialym :-).
za to 3 tyg. temu na malutkiej prawie szal: 10-12m, na tralowcu podobno wtedy bylo jeszcze lepiej (~20m).
tak to z zatoka bywa: jak trafisz to masz co opowiadac, jak nie trafisz to i tak jest lepiej niz w jeziorze. a trafia sie w okolo 20-25%. wiec warto sie wybrac.

widzialem tez PP - tego na pewno nie macie w egipcie.

Umie już policzyć czy nurkowanie na TMX18/45 12m 144 min na 6500m npm, da
pewny DCS ?
nie wiem, nie nurkowalem z nim na 6500 npm. na 0 npm. tez zreszta nie - po prostu byl na lodzi :).

smokow za to nie bylo...

Pilnowałem 2 potworów, jeden ma 4 łapy bez ogona, drugi cztery łapy z ogonem.
napisz lepiej kiedy ostatnio nurkowales ze sprzetem na glebokosc > 3m. sadzac po regularnosci wpisow na sekcie, chyba w zeszlym roku na pikniku CS...

pozdrawiam rc

haw.

Data: 2010-08-15 14:13:34
Autor:
Fauna i flora, może wraki lub ....?
> pewny DCS ?

nie wiem, nie nurkowalem z nim na 6500 npm. na 0 npm. tez zreszta nie - po prostu byl na lodzi :).

Mam zdjęcia, też był na łodzi, ja jego obserwowałem podczas szkolenia
kursanta. On na szczęście dla kursanta, nie widział mnie.
Nadal nie odpowiedziałeś czy umie policzyć czy ma pewny DCS.

Jak chcesz się zachowywać jak zasraniec to pisz tak dalej. Jeżeli chcesz być traktowany jak człowiek to ortografia zobowiązuje.

napisz lepiej kiedy ostatnio nurkowales ze sprzetem na glebokosc > 3m. sadzac po regularnosci wpisow na sekcie, chyba w zeszlym roku na pikniku CS...

Odpowiadasz na moje pytania ? NIE.
Nie mam zdjęć ze znakomitej większości nurkowań.

pozdrawiam rc

Data: 2010-08-15 22:47:18
Autor: Haw
Fauna i flora, moĹźe wraki lub ....?
[...]

super. nie sadzilem, ze wspolne przypadkowe zdjecie z PP to dla ciebie taki powod do dumy, zeby sie tym chwalic publicznie.

Nadal nie odpowiedziałeś czy umie policzyć czy ma pewny DCS.

a czy krolowa wiktoria dzis rano wstala lewa czy prawa noga?
wiesz? NIE WIESZ. podobnie ja nie wiem czy ktos umie cos policzyc. kierujesz pytania do niewlasciwej osoby.

smokow za to nie bylo...

Jak chcesz się zachowywać jak zasraniec to pisz tak dalej. Jeżeli chcesz być traktowany jak człowiek to ortografia zobowiązuje.

sam podpisujesz sie malymi literami. nie oczekuj uzycia wielkich liter od kogos jesli sam tego nie stosujesz.
btw, zerknelem z ciekawosci do wiki:
"Smok – fikcyjne stworzenie, najczęściej rodzaj olbrzymiego, latającego gada..."

[...]

no tak. przeczytaj jeszcze raz, moze tym razem uda sie zrozumiec. dla ulatwienia dodam, ze nie prosilem o zdjecia...

pozdrawiam rc

EOT.
haw.

Data: 2010-08-16 06:21:29
Autor:
Fauna i flora, może wraki lub ....?
Haw <hawgroup@gmail.com> napisał(a):
super. nie sadzilem, ze wspolne przypadkowe zdjecie z PP to dla ciebie taki powod do dumy, zeby sie tym chwalic publicznie.

Dlaczego zakładasz jakąś wersję ?
Nie było to przypadkowe zdjęcie.

> [...]

wiesz? NIE WIESZ. podobnie ja nie wiem czy ktos umie cos policzyc. kierujesz pytania do niewlasciwej osoby.

Z prawdopodobieństwem 1/2 wiem, zwykle Twoje przypuszczenia są bardziej
odległe. Oczywiście nie jesteś PP, ale mogłeś zapytać.

sam podpisujesz sie malymi literami. nie oczekuj uzycia wielkich liter od kogos jesli sam tego nie stosujesz.
btw, zerknelem z ciekawosci do wiki:
"Smok â&#65533;&#65533; fikcyjne stworzenie, najczÄ&#65533;Ĺ&#65533;ciej rodzaj olbrzymiego, latajÄ&#65533;cego gada..."

Jak sam widzisz Smok jest pisane wersalikiem i tak też pisałem na FN.

> [...]

no tak. przeczytaj jeszcze raz, moze tym razem uda sie zrozumiec. dla ulatwienia dodam, ze nie prosilem o zdjecia...

To wyprzedzająca odpowiedź, nie rozumiesz ?

pozdrawiam rc

Data: 2010-08-17 07:19:35
Autor: WWW.SHARMDIVER.PL
Fauna i flora, może wraki lub ....?
On 2010-08-13 08:43, SHARMDIVER.PL wrote:
Witajcie!

Co ciekawego widzieliście ostatnio pod wodą?

Pozdrawia

Lubicie dać wczesnego porannego nurka?

U nas możliwe jest to codziennie :-)
A tak w ogóle to czy ktoś z Was był na takim nurkowanku będąc w Egipcie?
Widzieliście coś specjalnego?

Pozdrawia

Data: 2010-08-17 13:31:10
Autor: nie wykształcony
Fauna i flora, może wraki lub ....?
Zawsze jesteś bardzo aktywny na forum, ale mój poprzedni post zignorowałeś,
dlatego po raz drugi pozwolę sobie zadać pytanie, czy :

 to BARDZO wysokie wykształcenie Twoje i Twojej rodziny powoduje, że
nie potrafisz własnoręcznie sklecić kilku zdań na temat szkoleń jakie oferujesz
tylko słowo w słowo zrzynasz je z ofert Pawła Poręby. Ciekawe czy do przeprowadzania szkoleń też musisz korzystać z kogoś kto potrafi
prowadzić je lepiej od Ciebie?

Pozdrawiam

Data: 2010-08-17 14:10:59
Autor: WWW.SHARMDIVER.PL
Fauna i flora, może wraki lub ....?
On 2010-08-13 08:43, SHARMDIVER.PL wrote:
Witajcie!

[...]

Zastanowiłem się i doszedłem do wniosku, że zadałem w sumie dziwne pytanie dla osób nurkujących w Polsce.
Jedynym powodem aby wcześnie wejść teraz do wody w Polsce mogłaby być chęć ponurkowania w świetnej widoczności 3-4m w niezmąconej jeszcze mułem wodzie.
Ale kto będzie rano wstawał po wieczornym planowaniu nurkowań przy grillu? Głowa boli a pogoda "pod psem" i ciągle leje, albo silne wiatry..

Data: 2010-08-17 16:32:26
Autor: nie wykształcony
Fauna i flora, może wraki lub ....?
Pies trącał Twoje pytania, bo ja cały czas liczę na Twoją odpowiedź, ale to
chyba zbyt duże wymagania w stosunku do kogoś tak BARDZO wykształconego, szkoda
że tylko i wyłącznie na kierunku "namolny i mało wyszukany marketing z
elementami żenującej reklamy".

Fauna i flora, może wraki lub ....?