Fazer 600, fazer 400 ch³odnica, ró¿nice

Data: 2010-07-26 15:44:37
Autor: Benekkk
Fazer 600, fazer 400 ch³odnica, ró¿nice
Witam. Mam pytanko do wszystkich, którzy znaj± siê na rzeczy:-) Mam fazera 400 1999 rok. Poszukujê ch³odnicy i kolektoró wydechowych. W serwisie powiedzieli, ¿e mog± siê ró¿niæ od 600, a do 400 nigdzie nie ma. Czy rzeczywi¶cie siê ró¿ni± i od 600 s± inne? Bo wygl±daj± tak samo na fotkach. Pozdrawiam.

--
Benekkk

Data: 2010-07-26 16:38:06
Autor: Ivam
Fazer 600, fazer 400 ch³odnica, ró¿nice
U¿ytkownik "Benekkk" <benekkk@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:i2k3lp$je1$1@mx1.internetia.pl...
Witam. Mam pytanko do wszystkich, którzy znaj± siê na rzeczy:-) Mam fazera 400 1999 rok.

:) Skad takie cudo wytrzasnales? Szlo to tylko (z tego co guguel mowi) na japonski rynek.

Gugiel mowi, ze roznice miedzy 400 a 600 sa bardzo duze, ale wiele gratow da rade swapowac (np. silniki), 400 jest o 2,5cm krotsza, etc.

Poszukujê ch³odnicy i kolektoró wydechowych. W serwisie powiedzieli, ¿e mog± siê ró¿niæ od 600, a do 400 nigdzie nie ma.

Na 90% sa inne, ale moga pasowac. Wez pomierz dokladnie wszystkie wymiary mocowan i mi przeslij jakis rysunek z wymiarami na priva, a ja Ci sprawdze jakie sa wymiary w 600.

--
pzdr:
Ivam

Data: 2010-07-26 20:52:01
Autor: Jasio
Fazer 600, fazer 400 ch³odnica, ró¿nice
U¿ytkownik "Ivam" napisa³ w wiadomo¶ci news:4c4d9dd1$0$19174$65785112news.neostrada.pl...
U¿ytkownik "Benekkk" napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:i2k3lp$je1$1@mx1.internetia.pl...
Witam. Mam pytanko do wszystkich, którzy znaj± siê na rzeczy:-) Mam fazera 400 1999 rok.

:) Skad takie cudo wytrzasnales? Szlo to tylko (z tego co guguel mowi) na japonski rynek.

Na moje oko to kupi³ w dobrej cenie jako import z UK. Gdzie by³o tanio, bo z dziurawym lub nawet lu¼nym kolektorem nie przejdziesz MOT czyli ichniego przegl±du.
I te¿ dlatego, ¿e tzw. "grey import" nie tylko w PL stanowi problem z czê¶ciami zamiennymi.
Za wyj±tkiem kilku kultowych modeli jak ma³a VFR, CBR czy kawasaki ZRX.
A w klasie 400 naj³adnejsze to zefiry i xjr s± i basta. Bo robiæ, to nawet 400ccm SV robili, ale trzeba byæ kurduplem lub milionerem-kolekcjonerem, ¿eby takie co¶ doceniæ.

[...]

Na 99% s± inne, st±d "okazyjne" ceny takich produktów na rynku wtórnym.

--
Jasio
vx etz

Data: 2010-07-26 22:58:26
Autor: Grzybol
Fazer 600, fazer 400 ch³odnica, ró¿nice
U¿ytkownik "Jasio" <bylystudent@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
Na 99% s± inne, st±d "okazyjne" ceny takich produktów na rynku wtórnym.

Ale pisze bo wiesz? Czy tak s±dzisz? Bo ja na ten przyk³ad wiem, ¿e ch³odnice s± identyczne. Mia³em i jedn± i drug±. Co do kolektora to nie wiem.

--
Grzybol

Data: 2010-07-27 17:18:12
Autor: Ivam
Fazer 600, fazer 400 ch³odnica, ró¿nice
U¿ytkownik "Jasio" <bylystudent@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:i2kp13$b3o$1@inews.gazeta.pl...
[...]

Ciekaw jestem, bo moze import z JA;)

Bo robiæ, to nawet 400ccm SV robili, ale trzeba byæ kurduplem lub milionerem-kolekcjonerem, ¿eby takie co¶ doceniæ.

Akurat fazer 4 i 6 niewiele roznia sie gabarytami.

Na 99% s± inne, st±d "okazyjne" ceny takich produktów na rynku wtórnym.

Z ta chlodnica bym nie szalal - czesto gesto gugiel wywala wyniki mowiace o swapie calego silnika wraz z osprzetem w postaci instalacji elektrycznej, gaznikow i ukladu chlodzenia z wiekszego fazera.

Kolektorow bylbym bardziej pewien, bo silnik ma inny skok i inna srednice tloka, zatem pewnie i glowica inna.

--
pzdr:
Ivam

Fazer 600, fazer 400 ch³odnica, ró¿nice