Fazer FZS 600 - 'turbulencje'

Data: 2010-01-08 11:49:44
Autor: Vir
Fazer FZS 600 - 'turbulencje'

inną szybą (jaką, skąd?), etc., żeby poprawić sytuację?
Są jakieś firmy w naszym kochanym kraju, które mają w ofercie takie
ulepszacze?

szyby (dorabiają też na podstawie szablonu)
http://www.mgg.com.pl/index.php?option=com_frontpage&Itemid=1

--
Vir
Duża czarna bawarka i mała czarna japonka

Data: 2010-01-08 12:11:56
Autor: Seba
Fazer FZS 600 - 'turbulencje'
Dnia Fri, 08 Jan 2010, Vir napisał(a):
Co mogę jeszcze pokombinować - nie wiem, deflektorem (są uniwersalne?),
inną szybą (jaką, skąd?), etc., żeby poprawić sytuację?

Deflektor:
http://www.boxer-parts.eu/deflektor_szyby_uniwersalny_przezroczysty_wysoki,62,3357.html

O dzięki - o czymś takim właśnie myślałem. Tylko cenowo widzę wygląda to
'lekkopółśrednio'.

[...]

U nich właśnie kupiłem nową, wyższą szybę do Fazera.

Tak na moją obserwację sytuacji zamontowanie deflektora powinno pomóc -
ale z tego co piszesz, to efekt końcowy może być średni.
I bądź człowieku tutaj mądry :)

--
Pozdrawiam,
Sebastian S.

Data: 2010-01-08 12:26:29
Autor: Tytus
Fazer FZS 600 - 'turbulencje'
Siemka

 ***"Seba" Tak na moją obserwację sytuacji zamontowanie deflektora powinno pomóc -
ale z tego co piszesz, to efekt końcowy może być średni.
I bądź człowieku tutaj mądry :)

A jaki masz kask??? moze to tu tkwi problem???
Jezdze czasem z kolesiem ktory ma ok 190 cm i na nowym litrowym fazerze nie narzeka.

--
         Tytus
żółta motorynka

Data: 2010-01-08 12:51:46
Autor: Seba
Fazer FZS 600 - 'turbulencje'
Dnia Fri, 8 Jan 2010 12:26:29 +0100, Tytus napisał(a):

A jaki masz kask??? moze to tu tkwi problem???
Jezdze czasem z kolesiem ktory ma ok 190 cm i na nowym litrowym fazerze nie narzeka.

XR1000 i N43 - w jednym i drugim kołysze i hałasuje (ale z tym to luz -
zatyczki robią swoje i jest ok) aż niemiło.
Wiesz - to nie jest jakiś tam wielki dramat - ale lekko dalsze przejazdy
z większą prędkością przelotową są mało przyjemne. Już chyba na całkowitym nakedzie byłoby lepiej/wygodniej.

--
Pozdrawiam,
Sebastian S.

Data: 2010-01-08 15:46:50
Autor: Tytus z fabryki
Fazer FZS 600 - 'turbulencje'
Siemka
*** "Seba"
[...]

Jest jeszcze jedno rozwiazanie ekstremalne - moge pozyczyc Ci kask Mariushina pojezdzisz troche w nim to potem w XR nic nie bedzie Cie szarpalo ani halasowalo...:):):) bedzie pelen chillout - powaznie :)

Tytus z fabryki
 __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4380 (20090829) __________

Data: 2010-01-11 09:16:40
Autor: Seba
Fazer FZS 600 - 'turbulencje'
Dnia Fri, 8 Jan 2010 15:46:50 +0100, Tytus z fabryki napisał(a):

Siemka
*** "Seba"
[...]

:) Aż tak tragicznie w tym kasku jest? Toć przecież cenowo to on też tani
to nie jest (nie wiem jaki masz model) - swego czasu brałem tą firmę pod
uwagę jak szukałem kasku dla siebie. Na całe szczęście trafiło się
'małomodne' malowanie XR1000, więc i cena była atrakcyjna. Chociaż nadal
stoję na stanowisku, że ten kask nie jest warty aż takich pieniędzy -
ale rynek jest jaki jest więc płacimy jak za zboże.

--
Pozdrawiam,
Sebastian S.

Data: 2010-01-11 09:39:35
Autor: Tytus z fabryki
Fazer FZS 600 - 'turbulencje'
[...]

Mam 777 LE pisalem o nim juz na grupie - gowno jakich malo. Wprawdzie okazalo sie to jiedy na dworze zrobilo sie zimniej i przeciagi oraz parowanie szyby zaczelo przeszkadzac.

[...]

Znaczy sie tak...ja kupilem XR w cenie maryski a technologicznie to lata swietlne roznicy.
Mariushin to jednak chinszczyzna - z lepszym brandem ale chinszczyzna.
A zastosowanie XR po 777 spowodowalo ze na Zoltej czuje sie jak na skuterze Vespa z metrowa szyba.
Mam tez ten whisper kit ale niestety na sporcie slabo sie sprawdza bo wymusza pochylenie glowy.

Data: 2010-01-08 12:54:58
Autor: Marcin N
Fazer FZS 600 - 'turbulencje'

Użytkownik "Seba" <seb_beztego_sob@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1qnklb3v45uqa$.1azmuc60yrdvi$.dlg40tude.net...
Dnia Fri, 08 Jan 2010, Vir napisał(a):

Tak na moją obserwację sytuacji zamontowanie deflektora powinno pomóc -
ale z tego co piszesz, to efekt końcowy może być średni.
I bądź człowieku tutaj mądry :)

Wygląda na to, że najlepiej nic nie zmieniać. W fabryce zapewne choć przez chwilę testowali układ owiewki i szyby w jakimś tunelu i to, co zaprojektowali - ma ręce i nogi.

Fazer FZS 600 - 'turbulencje'