Fazer W-wa zna ktos

Data: 2009-10-08 23:17:56
Autor: Koczis
Fazer W-wa zna ktos
  zna ktos ten motor ??Na darmo 700 km nie chce robic

pozdrawiam
Netwalker

Witaj.
Jak Ci nie spieszno, to w niedziele moge podjechac i oblukac(tylko ustal gdzie,
bo czesto Warszawa to 80km od centrum), choc specem nie jestem.
Daj znac jak cos.

Pozdrawiam
Koczis
R1

Data: 2009-10-09 05:56:53
Autor: Tytus
Fazer W-wa zna ktos
Siemka

***"Koczis"
Jak Ci nie spieszno, to w niedziele moge podjechac i oblukac(tylko ustal gdzie,
bo czesto Warszawa to 80km od centrum), choc specem nie jestem.
Daj znac jak cos.

Niom, ja moge siem przylaczyc we dwoch wiecej zobaczymy byc moze..

--
       Tytus
żółte najszybsze

Fazer W-wa zna ktos