Fazer W-wa zna ktos

Data: 2009-10-09 09:04:38
Autor: D@rek
Fazer W-wa zna ktos
....taki motocykl w Niemczech
kosztuje od 4500 euro  średnia cena to dobrze ponad 5000 euro www.mobile.de

ten jest za nie całe 3000  euro
rozumiem okazje :) , szkoda , że mnie sie takie nie trafiaj± ....widać ten jest od Matki Teresy :-) pzdr.Darek
ziemia obiecana ( ta od Reymonta :-) www.moto-bikers.pl --

Data: 2009-10-09 09:38:15
Autor: Tytus z fabryki
Fazer W-wa zna ktos
Siemka

*** "D@rek "
ten jest za nie całe 3000  euro
rozumiem okazje :) ,
 www.moto-bikers.pl

Ale u kolegi w ofercie tez sporo motocykli nufekk nie smiganych - 10 lat od daty pierwszej rej przebieg 11kkm
o 10 letniej perełce z przebiegem 2300 km nie wspomne...
Pogratulowac tylko oka do zakupow u cafe racerow.

Data: 2009-10-09 14:51:41
Autor: d@ram
Fazer W-wa zna ktos
....perełka miała żeczywiście taki przebieg , niesty benzyna w zbiorniku paliwa miała również 10 lat
....o gaźnikach nie wspomnę :-)))
pzdr.Darek

Data: 2009-10-09 17:13:26
Autor: Tytus
Fazer W-wa zna ktos
Siemka

*** "d@ram"
....perełka miała żeczywiście taki przebieg , niesty benzyna w zbiorniku
paliwa miała również 10 lat
...o gaźnikach nie wspomnę :-)))

He he ja zolte kupilem po 4 latach stania - rowniez w zbiorniku i gazniorach bylo ciekawie.
Mala podpowiedz - jak juz odpusci syf, tankowac Verwe98 - ta z orlenu,
chyba dodaja do niej nitro tak swietnie penetruje i rozpuszcza syf...

--
       Tytus
żółte najszybsze

Data: 2009-10-09 10:09:43
Autor: Artur Zabroński
Fazer W-wa zna ktos
On 9 Paź, 17:13, "Tytus" <tyt...@gazeta.pl> wrote:

[...]

Ponoć Verva98 to zwykła 98 z jakimś dodatkiem (coś podobnego do tych
dostępnych w sklepach), a 98 to zwykła 95 z jakimś dodatkiem ;-) A tak
poważnie to u mnie na tym paliwie jest mniejsze spalanie czego o Shell
V-Power Racing nie można powiedzieć :-) Również polecam Verve98, te
4zł więcej na zbiorniku to nie znowu taki majątek.

--
Artur

Data: 2009-10-09 21:48:59
Autor: Tytus
[OT] Paliwa pogaducha
Siemka

*** "Artur Zabroński"
[...]

No to dokladnie takie samem am odczucia - na shellu zatankowalem dwa razy pod rzad, zadnej roznicy a spalanie wieksze...
Jeszcze BP Ultimate tez jest OK, uzyskalem na niej najmniejsze spalanie w zoltku.
Co do Vervy to musi miec jakies dodatki bo roznica w mocy jest zauwazalna - a jak moc rosnie to spalanie spada - wiadoma rzecz...
No i absolutnie nie oplaca sie tankowac na hipermarketach...spalanie rosnie w oczach i szkoda motocykla

--
       Tytus
żółte najszybsze

Data: 2009-10-09 22:52:39
Autor: Arni
[OT] Paliwa pogaducha
Tytus pisze:
Siemka

*** "Artur Zabroński"
[...]

Tytus, co za wynalazku używasz do newsów?
nie da sie w tym jakis znacznikow cytowania ustawic?

--
Arni         Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

Data: 2009-10-09 23:05:11
Autor: Tytus
[OT] Paliwa pogaducha
Czesc

*** "Arni"
Tytus, co za wynalazku używasz do newsów?
nie da sie w tym jakis znacznikow cytowania ustawic?

Nie wiem o czym do mnie rozmawiasz - ja widze wszystko OK a z komputerow to wiem gdzie mam paczec a gdzie naciskac.
A no to Vista jest panie w laptopie co to mnie tata podarowal...

--
       Tytus
żółte najszybsze

Data: 2009-10-09 23:17:22
Autor: Arni
[OT] Paliwa pogaducha
Tytus pisze:
Czesc

*** "Arni"
[...]

a teraz jest ok, pewnikiem cos za duzo usunałes wczesniej. Nie mam zastrzezen

Data: 2009-10-09 23:42:17
Autor: Tytus
[OT] Paliwa pogaducha
Siemka
 "Arni"
a teraz jest ok, pewnikiem cos za duzo usunałes wczesniej. Nie mam
zastrzezen

Byc moze to moje roztargnienie, ale czy wiesz jaka laseczka poddala dzis mojemu badaniu swojego PT Cruisera???
Normalnie takie laski nie isnieja :)
Starzeje sie...

--
       Tytus