Fazer dla pocz?tkuj?cego z sercem.

Data: 2011-02-08 06:12:20
Autor: Ivam
Fazer dla pocz?tkuj?cego z sercem.
Użytkownik "power_bit"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:2f64e7f956b9861823d40cbdfae5fdd4$1@grupy.scigacz.pl...
Witam. Mam mały dylemat, szukam czegoś na pierwsze moto, zastanawiałem się nad CB 500, albo Suzuki GS ale padło na Yamahe Fazer 600. Dlaczego Fazer??

Bo to fajna maszyna jest. Ma hamulce i zdecydowanie lepsza rame i zawieszenie niz np. bandzior. Ponizej 8k rpm jest grzeczny i potulny jak baranek.

jestem w stanie garnąc te 98KM czy to się mija z celem...?

Jak masz leb na karku to ogarniesz

Nie zamierzam osiągać kosmicznych prędkości czy też szaleć jak sztan

Taa... jak my wszyscy;)

--
pzdr:
Ivam