Fazer dla pocz?tkuj?cego z sercem.

Data: 2011-02-08 10:27:43
Autor: DanielP
Fazer dla pocz?tkuj?cego z sercem.
W dniu 2011-02-08 00:22, power_bit pisze:
Witam. Mam mały dylemat, szukam czegoś na pierwsze moto, zastanawiałem
się nad CB 500, albo Suzuki GS ale padło na Yamahe Fazer 600. Dlaczego
Fazer?? a no dlatego, że akurat mój kuzyn chce sprzedać i to sprawdzona
maszyna w bardzo dobrym stanie, prawdziwa okazja za dobrą cenę. Pytanie
czy skorzystać? jestem w stanie garnąc te 98KM czy to się mija z
celem...? Nie zamierzam osiągać kosmicznych prędkości czy też szaleć jak
sztan po prostu chce pośmigać raz po raz odkręcając na prostej, to
wszystko. Do tej pory miałem jakieś tam komarki, jawke 50 i ETZ 251.
Ogólnie zawsze na czymś się tam jeździło nie jestem jakimś
rozpieszczonym bachorem z miasta jednak czuje troch respekt. Fazerek z
2000 roku po wymianie opon, w złoto czarnym kolorze i bardzo ładnym
stanie po znajomości za 6tys zł.
Pozdro

Ja bym na twoim miejscu brał Fazera. Osobiście zamiast CB500 i GS'a wybrałem starą XJ 600 Diversion, która ze względu na wielkość wydawała mi się wygodniejsza.

Ale po 2-3 latach pewnie wyląduje na Fazerku :-)
pzdr.

Fazer dla pocz?tkuj?cego z sercem.