Federacja Anarchistyczna obnaża (kolejną) policyjną prowokacje

Data: 2016-10-04 22:28:55
Autor: A. Filip
Federacja Anarchistyczna obnaża (kolejną) policyjną prowokacje
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Incydent-na-czarnym-protescie-Anarchisci-to-policja-nas-zaatakowala,wid,18529972,wiadomosc.html
Federacja Anarchistyczna w wydanym we wtorek oświadczeniu napisała, że
policja "na spontaniczną manifestację (...) odpowiedziała brutalnością
i agresją". Według nich, zatrzymana kobieta poszła wesprzeć protest
przeciwko ustawie zaostrzającej przepisy aborcyjne i gdy stała z
banerem pod biurem PiS, "najpierw została potraktowana gazem
pieprzowym, spałowana, następnie wciągnięta w kordon i zawleczona do
radiowozu".

Ja i mój brat jesteśmy przeciw kuzynowi, ale my trzej stoimy razem
przeciw reszcie świata.  (Przysłowie afgańskie)

Federacja Anarchistyczna obnaża (kolejną) policyjną prowokacje