Federacja Konsumentów Bankowych albo Związek (Klientów) Banków Polskich

Data: 2010-03-28 20:44:49
Autor: Grzexs
Federacja Konsumentów Bankowych albo Związek (Klientów) Banków Polskich
Czy moja wiedza jest aktualna? może czegoś nie wiem, a instytucje
broniące biznesowego lub indywidualnego klienta bankowości ISTNIEJĄ?

Arbitraż bankowy? <http://www.zbp.pl/site.php?s=ZjA0YjhiNTkwODU4> <http://www.bankier.pl/narzedzia/pf/dostawcy/if.html?dostawca_id=566>

--
Grzexs

Federacja Konsumentów Bankowych albo Związek (Klientów) Banków Polskich