Fekalia w Wiśle

Data: 2019-08-30 19:58:21
Autor: Runt
Fekalia w Wiśle
Znajomy z W-wy powiedział mi, że to fekalia z okolic Nowogrodzkiej albo żoliborza. Taki"żarcik" usłyszał na spotkaniu nz przedsiebiorcami.

--
Runt

Data: 2019-08-30 20:31:24
Autor: A. Filip
Fekalia w Wiśle
Runt <runt@anakumena.org> pisze:
Znajomy z W-wy powiedział mi, że to fekalia z okolic Nowogrodzkiej
albo żoliborza. Taki"żarcik" usłyszał na spotkaniu nz
przedsiebiorcami.

A to nie jest to co Warszawski samorząd PO ma najlepszego do
zaoferowania dla reszty Polski? :-)

PO rządzi Warszawą od 2006.  Oczyszczalnia ruszyła w 2012.
Za prezydenta Warszawy Lecha Kaczyńskiego to co teraz jest
"trudną do wybaczenia" awarią było codziennością.
Czasy i standardy się zmieniają ale nie tak szybko by PO za tą awarię
(jak dotąd) było _łatwo_ "aż zmiażdżyć".

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-08-30 20:38:11
Autor: u2
Fekalia w Wiśle
W dniu 30.08.2019 o 20:31, A. Filip pisze:
Za prezydenta Warszawy Lecha Kaczyńskiego to co teraz jest
"trudną do wybaczenia" awarią było codziennością.

serio ? a gdzie masz dowody ?:)

--
I love love

Data: 2019-08-30 11:43:35
Autor: Bruno Brunowski
Fekalia w Wiśle
W dniu piątek, 30 sierpnia 2019 20:38:12 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
W dniu 30.08.2019 o 20:31, A. Filip pisze:
> Za prezydenta Warszawy Lecha Kaczyńskiego to co teraz jest
> "trudną do wybaczenia" awarią było codziennością.

serio ? a gdzie masz dowody ?:)

Oczyszczalnie Północną oddano do użytku w 2007 roku, a feralny kolektor w 2012.
Wcześniej g... z połowy Warszawy lało się prosto do Wisły.

--
Bruno

Data: 2019-08-30 20:54:08
Autor: u2
Fekalia w Wiśle
serio ? a gdzie masz dowody ?:)

Oczyszczalnie Północną oddano do użytku w 2007 roku, a feralny kolektor w 2012.
Wcześniej g... z połowy Warszawy lało się prosto do Wisły.

serio ? teraz wiadomo dwa kolektory padły, a wcześniej gdzie szła ściekowa kanalizacja ?:)

wiesz brutuś, to jest poważne oskarżenie, ścieków nie można ot tak puszczać do rzeki:)

--
I love love

Data: 2019-08-30 12:07:45
Autor: Bruno Brunowski
Fekalia w Wiśle
W dniu piątek, 30 sierpnia 2019 20:54:09 UTC+2 użytkownik u2 napisał:

> [...]

serio ? teraz wiadomo dwa kolektory padły, a wcześniej gdzie szła ściekowa kanalizacja ?:)

Przed awarią do oczyszczalni "Czajka", a przed 2012 do Wisły.

wiesz brutuś, to jest poważne oskarżenie, ścieków nie można ot tak puszczać do rzeki:)

Dlatego wybudowano oczyszczalnię "Północną" i zmodernizowano "Czajkę"

http://www.um.warszawa.pl/aktualnosci/oczyszczalnia-po-udnie-ju-startuje
 https://www.se.pl/warszawa/wisa-w-koncu-bedzie-czysta-ktoredy-plyna-scieki-w-warszawie-aa-XJMA-4DcC-rooa.html

--
Bruno

Data: 2019-08-30 22:07:21
Autor: u2
Fekalia w Wiśle
serio ? teraz wiadomo dwa kolektory padły, a wcześniej gdzie szła
ściekowa kanalizacja ?:)

Przed awarią do oczyszczalni "Czajka", a przed 2012 do Wisły.

w TVN24 bis mówiono coś o uzdatnianiu wody z Wisły, ponadto nie można fekaliów ot tak odprowadzać do rzeki, musi być stopień pośredniczący, n.p. oczyszczalnia "Czajka"

wiesz brutuś, to jest poważne oskarżenie, ścieków nie można ot tak
puszczać do rzeki:)

Dlatego wybudowano oczyszczalnię "Północną" i zmodernizowano "Czajkę"

no widzisz brutuś, czyli "Czajka" była:)

Warszawa. Awaria oczyszczalni ścieków "Czajka". Ekspert alarmował już podczas budowy:
  - Budowana jest "bomba ekologiczna" - mieli przestrzegać inżynierowie jeszcze w trakcie projektowania oczyszczalni. - Będzie jeszcze gorzej - ostrzega Janusz Waś.

- Oczyszczalnia jest mniej więcej dwa razy za mała na sieć, którą ma obsługiwać. Pomysł transportu pod rzeką ścieków surowych, czyli z tymi wszystkimi zanieczyszczeniami i zawiesinami, które tam pływają, był z góry skazany na niepowodzenie i awarię w przyszłości. To wszystko było przedstawiane władzom Warszawy. Nikt nas nie słuchał - twierdzi w rozmowie z Redakcją Informacyjną Radia Maryja inżynier Janusz Waś.

Był on w 2011 roku konsultantem technicznym technologii dla oczyszczalni "Czajka". W jego opinii rozwiązanie, które tam funkcjonuje, jest nieporozumieniem, a awaria szybko się nie zakończy.

- Będzie jeszcze gorzej. Prawie na pewno wiele razy nieoczyszczone ścieki dostawały się do Wisły. Wszyscy o tym wiedzieli, ale nikt nie chciał podjąć odpowiednich kroków - stwierdził.

Tłumaczy także, że awaria wynika z natury tego urządzenia, gdyż ścieki idą w dół, pod rzeką, a potem znów pod górkę. Jego zdaniem "mogły się więc tam gromadzić zanieczyszczenia, które doprowadziły do takiej sytuacji".

Ostro mówi o działaniach władz miasta w tej kwestii. Stwierdził, że "zdają się okazywać bezradność i niewiedzę".
Wisła. Awaria oczyszczalni "Czajka" w Warszawie. Jest decyzja władz. Nowe informacje

https://wiadomosci.wp.pl/warszawa-awaria-oczyszczalni-sciekow-czajka-ekspert-alarmuje-6419058494924417a

--
I love love

Data: 2019-08-30 13:16:24
Autor: Bruno Brunowski
Fekalia w Wiśle
W dniu piątek, 30 sierpnia 2019 22:07:21 UTC+2 użytkownik u2 napisał:

> [...]

Wisła. Awaria oczyszczalni "Czajka" w Warszawie. Jest decyzja władz. Nowe informacje

Przecież drogi niepełnosprytny Kukuryźniczku napisałem, że była MODERNIZOWANA, a nie budowana.
Czytaj uważnie.

--
Bruno

Data: 2019-08-30 22:20:37
Autor: u2
Fekalia w Wiśle
Przecież drogi niepełnosprytny Kukuryźniczku napisałem, że była MODERNIZOWANA, a nie budowana.
Czytaj uważnie.

zauważ, że twoje oskarżenie jest poważniejsze, że fekalia przed 2012 spływały prosto do Wisły, więc brutuś wyłóż swoje dowody, nie ściemniaj brutuś po raz kolejny:)

--
I love love

Data: 2019-08-30 13:25:07
Autor: Bruno Brunowski
Fekalia w Wiśle
W dniu piątek, 30 sierpnia 2019 22:20:38 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
> [...]

zauważ, że twoje oskarżenie jest poważniejsze, że fekalia przed 2012 spływały prosto do Wisły, więc brutuś wyłóż swoje dowody, nie ściemniaj brutuś po raz kolejny:)

Drogi debilu, oczyszczalnia "Czajka" jest na prawym brzegu Wisły i tylko stamtąd, do 2012 roku, oczyszczała ścieki. Te z lewej strony lały się do Wisły bez przeszkód.

--
Bruno

Data: 2019-08-30 22:41:43
Autor: u2
Fekalia w Wiśle
Drogi debilu, oczyszczalnia "Czajka" jest na prawym brzegu Wisły i tylko stamtąd, do 2012 roku, oczyszczała ścieki.
Te z lewej strony lały się do Wisły bez przeszkód.

nie ściemniaj brutuś:)

--
I love love

Data: 2019-08-30 13:33:09
Autor: Jacek Bialy
Fekalia w Wiśle
Tłumaczy także, że awaria wynika z natury tego urządzenia, gdyż ścieki
idą w dół, pod rzeką, a potem znów pod górkę. Jego zdaniem "mogły się
więc tam gromadzić zanieczyszczenia, które doprowadziły do takiej sytuacji".
-- -- -- -- -- -- --

Czyli zbudowali tzw. syfon, gdzie różne rzeczy lubią utykać..  Ale syf!

JB

Data: 2019-08-30 13:42:12
Autor: Bruno Brunowski
Fekalia w Wiśle
W dniu piątek, 30 sierpnia 2019 22:33:10 UTC+2 użytkownik Jacek Bialy napisał:
[...]

I system oczyszczania mechanicznego przed syfonem.

--
Bruno

Data: 2019-08-30 14:21:17
Autor: Jacek Bialy
Fekalia w Wiśle
-- -- -- -- -- -- --

Czyli zbudowali tzw. syfon, gdzie różne rzeczy lubią utykać..  Ale syf!

   -- - I system oczyszczania mechanicznego przed syfonem.

Nawet jak założysz sitko, to piachem można zatkać.

JB

Data: 2019-08-30 22:45:28
Autor: u2
Fekalia w Wiśle
[...]

ta, znowu pełomafia zarobiła krocie na bublu:)

--
I love love

Fekalia w Wiśle