Felga stalowa oznaczenie

Data: 2009-09-28 08:40:19
Autor: Jendreck
Felga stalowa oznaczenie
Witam,
jakoś na google nie mogę znaleźć dokładnego opisu, dlatego proszę o rozszyfrowanie oznaczenia felgi 15x5,5 J ?
Z góry dzięki za odpowiedź.

--
Pozdrowienia
Jendreck

Data: 2009-09-28 08:49:24
Autor: marjan
Felga stalowa oznaczenie
Jendreck pisze:
Witam,
jakoś na google nie mogę znaleźć dokładnego opisu, dlatego proszę o rozszyfrowanie oznaczenia felgi 15x5,5 J ?
Z góry dzięki za odpowiedź.

http://lmgtfy.com/?q=felga+oznaczenie - pierwszy wynik z google..

No, ale skoro byłeś taki leniwy że nie chciało Ci się wpisać dwóch wyrazów w googlarce to pewnie i kliknąć Ci się nie będzie chciało więc udzielę Ci tej tajemnej wiedzy, bo mam dziś dobry humor :)
15 - średnica felgi (w calach), 5,5 - szerokość felgi (również w calach).

--
Pozdrawiam serdecznie,
Mariusz [marjan] Morycz

Data: 2009-09-28 09:32:25
Autor: Yogi\(n\)
Felga stalowa oznaczenie
Użytkownik "marjan" <klero8.tk9@gmail.com> napisał w wiadomości news:h9pm9g$itf$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ale Twoje wyjaśnienie nie odpowiada na całość pytania - co bowiem oznacza literka "J"?
Odpowiedź tutaj: http://www.carbibles.com/tyre_bible_pg2.html

--
Yogi(n)

Data: 2009-09-28 10:04:35
Autor: Jendreck
Felga stalowa oznaczenie
On Mon, 28 Sep 2009 09:32:25 +0200
"Yogi\(n\)" <yogin@o3.pl> wrote:

> [...]

Ale Twoje wyjaśnienie nie odpowiada na całość pytania - co bowiem oznacza literka "J"?

Dzięki za pomoc. Tylko, że na feldze w zasadzie mam tylko ten symbol (oprócz DOT), a nic nie ma o takich parametrach jak offset (ET), rozstaw śrub, czy średnica wenętrzna otworu centralnego felgi.

--
Pozdrowienia
Jendreck

Data: 2009-09-28 10:51:06
Autor: P_ablo
Felga stalowa oznaczenie

Użytkownik "Jendreck" <jndrk@gazeta.pl_wywalto> napisał w wiadomości news:20090928100435.b93176c3.jndrkgazeta.pl_wywalto...

Dzięki za pomoc. Tylko, że na feldze w zasadzie mam tylko ten symbol (oprócz DOT), a nic nie ma o takich parametrach jak offset (ET), rozstaw śrub, czy średnica wenętrzna otworu centralnego felgi.

Jesli nie ma podanego offsetu, to prawdopodobnie go nie ma.  Reszte zmierzysz suwmiarka, choc przy 5 srobach jest to dosc trudne i lepiej uzyc odpowiedniej miarki. Jesli jest to felga od jakiejs przyczepy z osiami knotta, to rozstaw srob jest jak przy mercedesie.

Picasso

Data: 2009-09-28 10:55:05
Autor: P_ablo
Felga stalowa oznaczenie

 srobach
srob

ale dwa babole strzelilem :)

Picasso

Data: 2009-09-28 10:40:53
Autor: marjan
Felga stalowa oznaczenie
Yogi(n) pisze:

Ale Twoje wyjaśnienie nie odpowiada na całość pytania - co bowiem oznacza literka "J"?
Odpowiedź tutaj: http://www.carbibles.com/tyre_bible_pg2.html

O dzięki, i sam się czegoś nauczę. Myślałem, że literka J jest stawiana przy szerokości felgi podobnie jak literka R przy średnicy :)

Data: 2009-09-28 16:25:26
Autor: Jan Kowalski
Felga stalowa oznaczenie

Użytkownik "marjan" <klero8.tk9@gmail.com> napisał w wiadomości news:h9psqh$itf$2inews.gazeta.pl...
Yogi(n) pisze:

[...]

Lilterka R oznacza oponę radialną, B opasaną, - kreska diagonalną.
Opony inne niż R chyba nie sa spotykane już w samochodach osobowych.

Felga stalowa oznaczenie