Felgi K&K

Data: 2010-01-09 14:32:04
Autor: to
Felgi K&K
Spodobał mi się jeden model. Czy ktoś z Was miał z nimi kontakt i może powiedzieć coś o jakości?

--
cokolwiek

Data: 2010-01-12 00:50:16
Autor: Yogi\(n\)
Felgi K&K
Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości news:4b489364$1news.home.net.pl...
Spodobał mi się jeden model. Czy ktoś z Was miał z nimi kontakt i może
powiedzieć coś o jakości?

Mam od roku, jakość bez zarzutu, dały się bardzo szybko wyważyć. Przejechałem ok 11 tysięcy na nich, żadnych widocznych uszkodzeń, poza drobnymi ryskami, czyli normalnymi śladami eksploatacyjnymi. Firma jest rosyjska, fabryka na Ukrainie, polskie przedstawicielstwo w Krakowie, a najtaniej znalazłem je w Koszalinie ;-) Mogę szczerze polecić, wcześniej miałem francuskie felgi (nazwy nie pamietam) i wyglądały gorzej po roku używania. Jeśli chcesz jakieś dodatkowe szczegóły, pisz an priv.

--
Yogi(n)

Felgi K&K