Felgi TP z Norauto

Data: 2010-06-01 12:21:04
Autor: Amig0
Felgi TP z Norauto
Witam
W Norauto często ostatnio są w różnych promocjach alufelgi marki TP.
Użytkował je ktoś z obecnych? Jakie wrażenia, trwałość itp.?
Chcę sobie kupić jakieś 15-ki, oglądam czasem używki na aukcjach jak mi
się przypomni, te w promo można czasem kupić poniżej 1000 za komplet,
plus że były by nowe, ale nie za bardzo coś o nich można znaleźć, czy są
cokolwiek warte i np. nie krzywią się co pięć km.
--
Pozdrawiam, A. C.

Data: 2010-06-01 17:12:31
Autor: Lewis
Felgi TP z Norauto
Użytkownik "Amig0" <amigo2me@interia.pl> napisał w wiadomości news:hu2mug$em1$2inews.gazeta.pl...
[...]

Jakich felg poszukujesz? rozstaw śrub, ET? Mam do oddania oryginał od Audi A6 5x112 ET45 R15.

Lewis
Hornet PC 41 na sprzedaż
Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
dB Race: 145,5 dB ;)