Felgi aluminiowe - co kupić żeby nie kupić Chińskiego bubla

Data: 2011-03-28 16:44:59
Autor: Mikołaj Tutak
Felgi aluminiowe - co kupić żeby nie kupić Chińskiego bubla
Witam

Poszukuje felg aluminiowych o następujących parametrach:
Rozmiar: 6.0x15, PCD: 5/114.3, Offset: 48
(znaczy mają pasować bez modyfikacji do Hyundai'a i30 - oraz opon 185/65R15 oraz 205/60R15).

Wstępnie wybrałem Dezent'a model RE - niby te są dosyć firmowe i popularne, ale może polecicie jeszcze inne modele firm produkujących przyzwoite jakościowo i przystępne cenowo felgi?!

       MikoÅ‚aj

Data: 2011-03-28 17:08:12
Autor: Yogi\(n\)
Użytkownik "Mikołaj Tutak" <"mtutak[a]nixz*net"@nospam.com> napisał w wiadomości news:imq6q4$9ot$1news.onet.pl...
[...]

Ja mam K&K, bez problemów przejchaÅ‚em na nich ok. 20 tys. Parametry: 16-tka, szer. 6,5, i  ET 42. Model Kon Tiki.
http://www.sklep.kk-wheels.pl/k-k-kon-tiki-diam-6-5x16-5x114-3-67-1-et42-black.html/
Kupiłem je dwa lata temu za 1400 zł.

Zajrzyj tu:
http://www.sklep.kk-wheels.pl/felgi/15.html/

Fabryka jest na Ukrainie, ale nie ma się do czego przyczepić, wyważyły się idealnie, dość odporne na polskie drogi.

--
Yogi(n)
http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasiukiewicz412010.jpg

Data: 2011-03-28 19:14:24
Autor: glang
[...]

www.autotiptop.com.pl

jeżdże 2-tonowym Dodgem na felgach ATT 625 /15 cali mają symbol 525/ drugą zimę i zero problemów. fabryka w Polsce jakby co serwis i naprawy na miejscu.
pzdr
GL

Felgi aluminiowe - co kupić żeby nie kupić Chińskiego bubla