Felgi stalowe czy aluminiowe

Data: 2010-09-03 13:30:27
Autor: Lewis
Felgi stalowe czy aluminiowe
W dniu 2010-09-02 20:43, JaromirD pisze:
W nawiÄ…zaniu do mojego sÄ…siedniego wÄ…tku o oponach Goodrich Winter Slalom, w
większości zakładów lub sklepów słyszę, że powinienem zimą używać felg
stalowych. Rzadko, bo rzadko, ale zdarza siÄ™, ĹĽe ktoĹ› mĂłwi, ĹĽe nie ma juĹĽ
takiej potrzeby bo felgi aluminiowe są nie mniej wytrzymałe, dają się
prostować i nie rdzewieją. Jak to z tym jest? Warto wydawać kilka setek na
stalowe (używane) i piaskowanie czy dać sobie spokój i zostawić aluminiowe?

JaromirD

Ja od kilku lat jeżdżę zimą na felgach aluminiowych, 15" duży profil i nie ma mowy o uszkodzeniach, nie zauważyłem żeby mi szczególnie korodowały czy coś się działo złego z lakierem, do tego cena jakichś podstawowych 15 to raptem 400-600zł za komplet używanych w dobrym stanie, za nowe stalowe trzeba zapłacić podobnie...
SwojÄ… drogÄ… mam do oddania 15" 5x112...

--
Części do A6 C4 sprzedam
http://allegro.pl/item1199963969.html

Data: 2010-09-03 13:33:14
Autor: Marcin Stankiewicz
Felgi stalowe czy aluminiowe
Dnia Fri, 03 Sep 2010 13:30:27 +0200, Lewis na pl.misc.samochody napisał(a):

Swoj± drog± mam do oddania 15" 5x112...

Aluminiowe ? Jakie ET ? --
"Mam takie uczucie, jakby¶my w ogóle nie mieli nic do gadania we własnym życiu: jeste¶my po prosu modelami tego, czym powinni¶my być. (Ptasiek) William Wharton"

Data: 2010-09-03 13:52:21
Autor: Lewis
napisał(a):

Swoj± drog± mam do oddania 15" 5x112...

Aluminiowe ? Jakie ET ?

Aluminiowe, ET45
taki wzór:

http://www.piszanin.pl/img/img_ogloszenia/18652_1281914770.jpg

--
Czę¶ci do A6 C4 sprzedam

Data: 2010-09-03 13:56:11
Autor: Marcin Stankiewicz
Felgi stalowe czy aluminiowe

napisał(a):

Swoj± drog± mam do oddania 15" 5x112...

Aluminiowe ? Jakie ET ?

Aluminiowe, ET45
taki wzór:

Jak z Audi, to pewnie otwór 57 mm ? Ile chciałby¶ za nie :) ? Jakby co to adres w sigu.

"Kto ma piękniejsz± żon±, zamek na granicy, winnicę przy drodze, ten nigdy
wojny nie skończy. Francuskie"

Data: 2010-09-04 15:35:12
Autor: Olek
napisał(a):

Swoj± drog± mam do oddania 15" 5x112...

Aluminiowe ? Jakie ET ?

Aluminiowe, ET45
taki wzór:

http://www.piszanin.pl/img/img_ogloszenia/18652_1281914770.jpg

bo to s± oryginalne felgi - NIEZNISZCZALNE i takie bym polecał jak najbardziej... sam mam oryginalne w swoim A6 i s± nie do zabicia :)

Data: 2010-09-04 15:59:53
Autor: Lewis
napisał(a):

[...]

Oj tam niezniszczalne, każd± da się rozwalić, ale że s± niezłe to fakt, do tego w życiu nie trzymałem w ręku lżejszej felgi, nie wiem z czego jest zrobiona ale naprawdę jest niesamowicie lekka.

--
Czę¶ci do A6 C4 sprzedam

Data: 2010-09-04 16:50:47
Autor: Olek
On 2010-09-04 15:59, Lewis wrote:

Oj tam niezniszczalne, każd± da się rozwalić, ale że s± niezłe to fakt,
do tego w życiu nie trzymałem w ręku lżejszej felgi, nie wiem z czego
jest zrobiona ale naprawdę jest niesamowicie lekka.

kup takie z allegro typu "lans" to potwierdzisz, że s± niezniszczalne :)

Data: 2010-09-04 16:58:23
Autor: Lewis
W dniu 2010-09-04 16:50, Olek pisze:
On 2010-09-04 15:59, Lewis wrote:

[...]

Miałem założone 18" RH Turbo P, tylko akurat te s± jeszcze mocne, tylko nie porównujmy 18" z profilem 40 i 15 z profilem 65 ;)
Owszem 15" BOOPS-a w porównaniu z oryginaln± felg± to gówno, ale wiele firm robi dobre felgi, wcale nie oryginalne do jakiego¶ modelu.

--
Czę¶ci do A6 C4 sprzedam