Data: 2010-09-05 12:41:00 | |
Autor: Lew2 | |
Felgi stalowe czy aluminiowe | |
On 2 Wrz, 20:43, JaromirD <rydb...@q2.pl> wrote:
W nawiązaniu do mojego sąsiedniego wątku o oponach Goodrich Winter Slalom, w Tylko stalowe. Felgi z glinu to jakieś nieporozumienie. 1) Są droższe, więc w wypadku kradzieży większa strata. Poza tym bardziej kradną niż stalowe. 2) Mają dziury (bo koło jest niepełne) zatem wszystek pył z hamulców osiada na nich, wobec tego ciągle sa brudne od hamulców. W przypadku stalowych zakładasz pełny kołpak. Pył z hamulców na nim nie osiada i przez to wygląda czyściej, a i mycie jest łatwiejsze. 3) W wypadku uderzenia pękają, stalowe można prostować. Ja miałem w starym samochodzie stalowe + kołpaki i były super. W nowym samochodzie dostałem te nieszczęsne z glinu, ale niestety nie było innej opcji w tej wersji wyposażenia. Na szczęście na zimę udało się kupić stalowe. |
|
Data: 2010-09-05 23:07:44 | |
Autor: Jacek | |
Felgi stalowe czy aluminiowe | |
Użytkownik "Lew2" <waldek69@hotmail.com> napisał w wiadomości news:8b1fa495-4ebd-4b0c-91ec-d1a1ddde07d8t2g2000yqe.googlegroups.com...
Tylko stalowe. Felgi z glinu to jakieś nieporozumienie. 1) Są droższe, więc w wypadku kradzieży większa strata. Poza tym bardziej kradną niż stalowe. a oryginalnych kołpaków nie kradną? 2) Mają dziury (bo koło jest niepełne) zatem wszystek pył z hamulców osiada na nich, wobec tego ciągle sa brudne od hamulców. W przypadku stalowych zakładasz pełny kołpak. Pył z hamulców na nim nie osiada i przez to wygląda czyściej, a i mycie jest łatwiejsze. nie bardzo rozumiem, pył z hamulców to ułamek procenta błota i brudu z jezdni. Twierdzisz ze stalowe mniej łapią brudu od alu? poznajesz to po kolorze? To że pod kołpakiem nie widzisz brudu nie znaczy że go nie ma :) 3) W wypadku uderzenia pękają, stalowe można prostować. po wypadku w którym ucierpiała felga lepiej wogóle nie ryzykować naprawy - to już nie to samo. Jacek |
|