Feliks Koneczny o mordzie rytualnym

Data: 2011-02-16 12:08:25
Autor: mkarwan
Feliks Koneczny o mordzie rytualnym
W poprzednich rozdziałach tyle było o mordzie rytualnym, nie kwapiłem się jednak z wypowiedzeniem własnego zdania,
Wywołałoby to dłuższy wtręt, wolałem przeto odłożyć rzecz do osobnego ustępu. P
omijam historię sprawy, sięgającej jeszcze podobno czasów aleksandryjskich, jej literaturę i ikonografię, z czym zresztą ogół jest obznajomiony.
Ograniczam się do podania motywów swego odmiennego poglądu.
Najpierw trzeba sięgać do Pentateuchu.
W Genesis znajdują się dwa przypisy: IX 4, że mięsa z krwią nie wolno jeść i IX 6, że nie wolno rozlewać krwi ludzkiej.
Levitici zakazują VII 23, spożywać krwi, "ni z ptaków, ni z bydląt", lecz zaraz w pobliskich wierszach 26, 27 czytamy:
"Także żadnej krwi jeść nie będziecie... wszelki człowiek, któryby jadł jakąkolwiek krew, wytracony będzie z ludu swego".
W innych miejscach III 17 i XIX 26 nie dozwala się spożywać żadnej krwi.
Wątpliwościom, czy zakazy nie tyczą tylko krwi z ofiar - bo tamte wersety znajdują się w rozdziałach o ofiarnictwie - przeczy jednak ten ostatni cytat, XIX 26, nienależący już wcale do pouczeń o ofiarach, a mówiący po prostu ,,Nie jadajcie niczego z krwią".
W najpóźniejszych z biblijnych ksiąg prawodawczych, w Deuteronomion czytamy w rozdziale XII 16: "krwi jeść nie będziecie; na ziemię wylejecie ją, jako wodę"; w wierszu zaś 23: "Bądź statecznym, abyś krwi nie jadał, bo krew jest dusza; przetoż nie będziesz jadł duszy z mięsem jej"; i w następnym wierszu 24: "Nie jedzcie jej, na ziemię ją wylej jako wodę", i powtórzono to jeszcze raz w. 25.
Wraca się do tej materii w rozdziale XV 23, również z nakazem, żeby krew wylać na ziemię.
Zakazano tu spożyć krwi, przynależnej do spożywanego mięsa.
Ponieważ Żydzi nie byli ludożercami, może być mowa tylko o mięsie bydlęcym i o krwi bydląt.
Są to przepisy uboju rytualnego, żeby zabijać zwierzę w sposób, wykluczający możność spożycia krwi.
O użytku krwi ludzkiej nie ma w Pięcioksięgu w ogóle nic.
Karaimi są tedy wolni od podejrzeń o mord rytualny; więc mogło było wyląc się to w Talmudzie?
Talmud narobił tu po swojemu tyle "ogrodzenia".
Wzbudza wątpliwości, którymi się operuje. Mieliśmy sposobność stwierdzić tę metodę w rozdziale Szulchan-Aruchu, o ile chodzi o krew przy uboju.
Użyłem tam wyrażenia: "talmudyczna dokładność, wiodąca do wątpliwości".
Posuwa się jednak Talmud dalej w swej istnej zawziętości, żeby wszystko przewidzieć i prawniczo określić.
Ponieważ przy cytatach bezpośrednio ze starego pochodzących Talmudu łatwo o refutację, że dany przepis talmudyczny przestarzały, już nie obowiązuje, lepiej sięgać do Szulchan-Aruchu, bo obowiązuje dotychczas.
W rozdziale 66 drugiej jego księgi, Jore-dea, napotykamy kwestię o krew ludzką, która mogłaby puścić się z zębów Żydowi pijącemu i napłynąć do kubka.  Czegóżby Talmud nie wymyślił!
Oto ów ustęp: "Chociażby wolno jadać krew z ryb, nie można jej jadać uzbieranej w jednym naczyniu, a to ze względu na pozory; albowiem bliźni (Żyd), który o tym nie wie, mógłby pomyśleć, że to krew bydlęca. Podobnież ma się rzecz z krwią ludzką, której spożywanie także nie jest zakazane.
Jeżeli ktoś np. ugryzł kawałek chleba, a płynie skutkiem tego krew z zębów do kubka, musi to zetrzeć, bo mógłby kto nadejść i przypuścić, że on pije krew zwierzęcą; ale tę krew jaką ma jeszcze pomiędzy zębami, może wycisnąć, wyssać".
Jest to jedyna, w Szulchan-Aruchu wiadomość pewna, niewątpliwa, o krwi ludzkiej.
Ze zdziwieniem dowiadujemy się przy tej sposobności, że spożywanie krwi ludzkiej nie jest zakazane.
Ma Talmud słuszność, że nigdzie w Starym Zakonie zakazu takiego nie ma; ale też nie ma zakazu wielu innych rzeczy, a to z tego powodu, że po prostu nie przypuszczało się możliwości.
My zaś nie przypuszczamy, żeby autorowi tego ustępu mogło chodzić o coś więcej, niż o krew z zębów; że chciał tylko popisać się swą przenikliwością kazuistyczną i nic więcej.
Gdyby atoli znaleźli się tacy, którzy byliby gotowi świadomie spożywać krew ludzką, mogliby powołać się na Talmud, że to nie jest zakazane, i wysuwać dalszy wniosek, że... wolno.
Nigdzie atoli Talmud  (Szulchan-Aruch) spożycia krwi ludzkiej nie zaleca; o mordzie rytualnym nie ma mowy.
Mógłby był powstać tylko poza Talmudem.
Kabała?
Ani nawet fundamentalne dzieła kabalistyczne nie są jeszcze należycie przestudiowane, nie mówiąc o długim szeregu rozmaitych podręczników. Jest niemało ksiąg kabalistycznych normujących rojenia i udzielających adeptom wskazówek, jak się zabierać do rozmaitej magii, jakimi środkami osiągać cele cudowne itp.
Jest w Zoharze jedno miejsce podejrzane, o którym mowa w rozdziale XVIII, a które tu powtórzę:
"Nie mamy (po zburzeniu świątyni) innej ofiary, oprócz tej, która polega na usuwaniu strony nieczystej".
W świątyni były ofiary krwawe, więc "usuwanie" traktować należy, jako ofiarę krwawą, rytualnie?
Trzebaby specjalnego studium, uwzględniającego kontekst; jak w ogóle należałoby cały Zohar opracować nowoczesną metodą naukową.
Na dowód miejsce to nie starczy, bo może tyczyć się tępienia gojów w ogóle; a w świątyni składano także niekrwawe ofiary.
Ani też pylpul, ni chasydyzm nie dostarczają żadnych argumentów za mordem rytualnym.
Słowem: żadna z czterech religii żydowskich, mordu rytualnego nie tylko nie zaleca, lecz w ogóle go nie zna.
Trudno jednak przypuścić, żeby było "wyssaniem z palca" coś, co przez długie wieki nie tylko utrzymywało się w tradycji, lecz wciąż się odnawiało.
Jeżeli zaś powołujemy się niekiedy na tzw. consensus communis, jako na dowód uboczny, toć tu zachodziłby tego wypadek klasyczny.
Nie daje to bynajmniej pewności, lecz sprawa osadza się na tym miejscu, w którym narzuca się uwaga, że "coś w tym być musi".
"Consensus" zaś obejmuje wszystkie stany i warstwy.
Mickiewicz, tak pełen czci dla "Izraela, starszego brata" pisze jednak o wytaczaniu szpilkami krwi z dziecięcia chrześcijańskiego, toczonego w beczce.
Z powszechnego mniemania nie wynika jednakże nic, jeżeli brak dowodu pozytywnego.
Mogą go dostarczyć procesy sądowe, jeżeli ich procedura stanęła na odpowiedniej wyżynie, i jeżeli były przeprowadzone poważnie i sumiennie.
Co do tego, nie można nic zarzucić dwom procesom, posiadającym znaczenie zasadnicze: w Tisza-Eszlar (1883 r.) i potem w Kijowie z udziałem uczonego księdza Pranajtisa w 1813 roku.
Powiem otwarcie, że studiując te procesy, uznałem kwestię mordu rytualnego za udowodnioną.
Na pewno nie jestem jedynym; znalazłem szereg osób jak najpoważniejszych, dla których prawda był najwyższym walorem życia, a zapatrujących się podobnież na owe wielkie procesy.
Ks. Pranajtis wywodził, że ówczesne zabójstwo 13-letniego Andrzeja Juszczyńskiego "posiada wszystkie wyróżniające się i charakterystyczne cechy mordu rytualnego".
Możnaby dodać uwagę, że sposób zabójstwa zapobiegał zakazanemu w Torze rozlewaniu krwi ludzkiej, a zatem nie przekraczał "Prawa"
Taki też sposób, zupełnie taki sam, przekazuje tradycja odwieczna pomiędzy chrześcijanami.
Żydzi powołują się na pewne bulle papieskie, zaprzeczające możliwości mordu rytualnego.
Ks. Pranajtis stwierdził, że w oficjalnych wydawnictwach watykańskich bulli tych nie ma.
Natomiast przytacza zdanie kardynała Merry del Val (sekretarza stanu) z roku 1913 "Inna rzecz zakazywać, aby na Żydów bez dostatecznych dowodów nie były rzucane oskarżenia o mord rytualny, a inna rzecz zaprzeczać temu, czy przez Żydów kiedykolwiek byli zabijani i nawet zamęczani chrześcijanie.
Ostatnim - Kościół w żaden sposób zaprzeczyć nie może".
Z tego wszystkiego wynika, że skoro żadna religia żydowska mordu rytualnego nie zna, popełniać go może tylko jakaś sekta tajna, rabinom nieznana.
O fanatycznej tej sekcie wiadomo tyle, ile światła rzucają na nią wielkie procesy.
Zamiast namiętności należałoby się zdobyć na badawczość i sektę wykryć.
Żydzi sami winni dopomóc do tego.
Wnosząc z poszlak, jakie da się wycisnąć z wadliwych źródeł, sekta istnieje od dawnych wieków.
Czy powstała przeciwko chrześcijanom, jako takim.
Być może, że zrazu było tylko jakie grono uprawiających magię z pomocą krwi dziecięcej i może niekoniecznie dziecka chrześcijańskiego.
W magii użytek krwi jest wieloraki, a przeżytki znajdują się dotychczas w rozmaitych przesądach, znanych folklorowi.
Żydzi z reguły wierzyli w magię i oni ją głównie uprawiali.
Znaczną część ideologii kabały, całą zaś ideologię pylpulu i wiarę w cudotwórczość cadyków można zaliczyć do magii, łatwo mogło nastąpić złączenie magii z nienawiścią do chrześcijan, aż w końcu wytworzyła się sekta, oddana tylko fanatyzmowi nienawiści i już nawet o magię nietroszcząca się.
Sekt jest w Izraelu nie mało.
Dowiadujemy się o nich jakby przygodnie przy rozmaitych sposobnościach; nikt nie opracował jeszcze tego tematu systematycznie.
źródlo Rozdział dwudziesty trzeci, książki Feliksa Koniecznego "Cywilizacja żydowska", nosi tytuł "Uwaga o mordzie rytualnym". http://www.koreywo.com/Biblioteka/Cywilizacja%20zydowska.htm

Data: 2011-02-16 12:46:39
Autor: Panslavista
Feliks Koneczny o mordzie rytualnym

Koneczny nie znał DNA, więc ci co przezwali się żydami byli nimi dla niego. Nie wiedział, że Chazarowie czyli Aszkenazi wywodzą się od czterech matek z Mongolii, że nie są Semitami, że przed zmianami za kagana Bułana ich religią był szamanizm jaki do dzisiaj istnieje wśród plemion na tamtych terenach. Powszechny także był kult fallusa. Trzeba podkreślić, że bliskość ziem dawniej należących do Babilonii i kultu Baala w którym ofiary z ludzi były na porządku dziennym, że praktyki mordu rytualnego zmodyfikowane przez zapisy talmudyczne istnieją i działają do dzisiaj.

Data: 2011-02-16 20:48:09
Autor: Jakub A. Krzewicki
Feliks Koneczny o mordzie rytualnym
środa, 16 lutego 2011 12:08. carbon entity 'mkarwan' <mkarwan@poczta.onet.pl>

[...]

[-- -- ]

http://www.koreywo.com/Biblioteka/Cywilizacja%20zydowska.htm

Zieeew... gdybym miał się przejmować faktem, że jakaś religia w przeszłości stosowała mordy rytualne, to byłbym pewnie ateistą. Moje ulubione religie jak pogaństwo północne, szamanizm euurazjatycki i nawet buddyzm (!) z rzadka je stosowały, nie mówiąc już o moich nie-ulubionych islamie i chrześcijaństwie, gdzie były na porządku dziennym (święte wojny, polowania na czarownice) albo o religiach takich bardzo cywilizowanych Majów i Azteków. Pod tym względem judaizm plasuje się raczej około dolnego odchylenia standardowego od przeciętnej normy krwiożerczości, a zarzuty pewnych historyków są w sumie mało wnoszącym do jego oceny głupstwem. Judaizmu nie lubię, ale z zupełnie innych powodów -- - anachroniczne zakazy i nakazy, religijna sankcja dla szowinizmu imperialistycznego pn. syjonizm. Co nie znaczy, że muszę te wady przyprawiać krwawym sosem zarzutów o toczeniu dzieci w beczkach wypełnionych szpilkami, przy których opowiadania mistrza absurdu i makabry, humorysty żydowsko-francuskiego Rolanda Topora, wyglądają jak powieść realistyczna. Jak chcesz z siebie robić czlowieka z piltdown i potwierdzać najgorsze żydowskie stereotypy o gojach, to rób to gdzie indziej, nie na forum publicznym, gdzie ośmieszasz honor prawdziwego Aryjczyka. Chyba że tweój antysemityzm to jakaś prowokacja Mossadu/ADL/WJC czy innych imperialiostycznych organizacji, które nadokuczyły zarówno prawej jak i lewej stronie sceny politycznej swoim kneblem na wolność. Przez twoje głupoty muszę być bardzo ostrożny, kiedy prezentuję opinii publicznej rekonstrukcjonizm "pogański" i ariozofię, żeby nie wywołać na widok mojego nazwiska w Usenecie zupełnie fałszywego obrazu nawiedzonego skinheada latającego ze swastyką i podnoszącego rękę w geście zamawiania siedmiu piw, jaki narzuca się chrześcijanom, żydom i muzułmanom na dźwięk słowa "neopoganizm". Podczas gdy moje przesłanie nie jest skierowane przeciwko nim, a tylko w obronie ich przed własnym abrahamicznym fanatyzmem, bez którego "antysemityzm" byłby sprawą kulturowo martwą, leżącą na śmietniku historii. Zastanów się, co robisz.

Data: 2011-02-16 20:54:48
Autor: u2
W dniu 2011-02-16 20:48, Jakub A. Krzewicki pisze:
Chyba że tweój antysemityzm to jakaś prowokacja Mossadu/ADL/WJC czy innych imperialiostycznych organizacji, które nadokuczyły zarówno prawej jak i lewej stronie sceny politycznej swoim kneblem na wolność.

Zięba to Żyd, który skończył KUL tak jak Palikot.

Data: 2011-02-16 20:02:00
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> [...]

Zięba to Żyd, który skończył KUL tak jak Palikot.

ja  nie wiem czy on jest Zydem, ale Polak z niego dosc dziwny, podobnie jak
Panslawista.

Data: 2011-02-16 21:12:55
Autor: Panslavista
"obserwator " <darz_bor@NOSPAM.gazeta.pl> wrote in message news:ijhafn$ie5$1inews.gazeta.pl...
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

> [...]

Zięba to Żyd, który skończył KUL tak jak Palikot.

ja  nie wiem czy on jest Zydem, ale Polak z niego dosc dziwny, podobnie jak

Nie jestem dziwny, w dzieciństwie wychowywali mnie dziadkowie, którzy przeszli z katolicyzmu do adwentystów, ich marzeniem było zrobić ze mnie pastora - stąd wiedza biblijna ze ST i NT.
Bardzo cierpieli gdy odszedłem "do świata", czyli porzuciłem religie...

Data: 2011-02-16 20:16:57
Autor: obserwator
Panslavista <prawusek@interia.pl> napisał(a):

> [...]

Bardzo cierpieli gdy odszedłem "do świata", czyli porzuciłem religie...

cos Pan sciemnia, bo obchodzi Pan swieta ale prawoslawne.

Data: 2011-02-16 21:39:53
Autor: Panslavista

" obserwator" <darz_bor@NOSPAM.gazeta.pl> wrote in message news:ijhbbp$ljg$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Bardzo cierpieli gdy odszedłem "do świata", czyli porzuciłem religie...

cos Pan sciemnia, bo obchodzi Pan swieta ale prawoslawne.

Łeeee... To już nie można złożyć życzeń Słowianom prawosławnym,aby u głupców nie stać się samemu prawosławnym? Ciekawe, jak potoczyłaby się historia Europy i Świata, gdyby nie doszło do Wielkiej  Schizmy?

Data: 2011-02-16 20:54:09
Autor: obserwator
[...]

glupcow to pan usiluje robic z innych. Pan zyczen nikomu w czasie swiat
katolickich nie sklada i nawet udaje, ze pana na grupie wowczas nie ma kiedy
jest czas skladania zyczen w Wigilie.

Pan tu pisze juz bardzo dlugo, wiec mozna uznac, ze ta grupa to jakies bardzo
znane panu miejsce w sieci gdzie zna sie pan z innymi ludzmi i nie uwaza ich za zupelnie obcych.

Natomiast pojawia sie pan wowczas kiedy jest czas skladania zyczen podczas
siat prawoslwnych.

Mkarwn w ogole zyczen nie sklada nikomu, chociaz podaje sie za katolika.

Ciekawe?:)) --

Data: 2011-02-16 22:13:33
Autor: u2
W dniu 2011-02-16 21:54,  obserwator pisze:
Mkarwn w ogole zyczen nie sklada nikomu, chociaz podaje sie za katolika.

Takie to już piętno bycia Żydem.

Data: 2011-02-17 00:03:47
Autor: Panslavista
" obserwator" <darz_bor@NOSPAM.gazeta.pl> wrote in message news:ijhdhh$ej$1inews.gazeta.pl...
[...]

Złożyłem ogólne. Nie mam bliskich osób na grupach.

Data: 2011-02-16 21:21:01
Autor: Przemysław Warzywny
Feliks Koneczny o mordzie rytualnym
Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał

[...]

Jakiś czas temu napisałeś, że jesteś uzależniony od religii. Teraz kłamiesz, czy wtedy kłamałeś?

Przemek

--

"Rozumiem żal PiS, że czuje się bardzo ograniczone i - by tak rzec - zubożone przed wyborami z powodu zakazu, bo przecież w najtęższych głowach PiSowskiego PR z pewnością już powstały spoty wyborcze ze szczątkami samolotu w Smoleńsku."

Magdalena Środa

Data: 2011-02-16 21:41:11
Autor: Panslavista

"Przemysław Warzywny" <Brońmy RP przed pisem@...pl> wrote in message news:ijhbjf$mg2$1inews.gazeta.pl...
[...]

Jesteś zbyt prymitywnym śledczym, paściarzu.

Data: 2011-02-16 21:53:21
Autor: Przemysław Warzywny

Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomości news:4d5c367d$0$2458$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Śledczym? Po prostu tak napisałeś, a teraz piszesz coś wręcz odwrotnego i nie potrafisz tego wytłumaczyć.

Przemek

Data: 2011-02-17 00:02:22
Autor: Panslavista
"Przemysław Warzywny" <Brońmy RP przed pisem@...pl> wrote in message news:ijhdg3$b7$1inews.gazeta.pl...

[...]

Ja miałbym tłumaczyć się tobie? Takiemu  GWnu?!

Data: 2011-02-16 21:38:29
Autor: Jakub A. Krzewicki
Feliks Koneczny o mordzie rytualnym
środa, 16 lutego 2011 21:12. carbon entity 'Panslavista' <prawusek@interia.pl>

Nie jestem dziwny, w dzieciństwie wychowywali mnie dziadkowie, którzy
przeszli z katolicyzmu do adwentystów, ich marzeniem było zrobić ze mnie
pastora - stąd wiedza biblijna ze ST i NT.

Wege też chcieli zrobić? No to się nie dziwię, że Pan odszedł. Nie ma to jak dobra kabanina i wódka (dobra to jest od 45% vol. C2H5OH w górę, mało która monopolowa do tylu dociąga)!

Data: 2011-02-16 21:35:24
Autor: Jakub A. Krzewicki
Feliks Koneczny o mordzie rytualnym
środa, 16 lutego 2011 21:02. carbon entity 'obserwator ' <darz_bor@NOSPAM.gazeta.pl>

ja  nie wiem czy on jest Zydem, ale Polak z niego dosc dziwny, podobnie
jak Panslawista.

O Mkarwanie moĹźe Pan mĂłwić co chce, ale Panslawista to nastojaszczyj gieroj!  --

Data: 2011-02-16 20:58:43
Autor: obserwator
Feliks Koneczny o mordzie rytualnym
Jakub A. Krzewicki <drukpakunley@gmail.org> napisał(a): O Mkarwanie może Pan mówić co chce, ale Panslawista to nastojaszczyj gieroj! ******************************************************************************

Gieroj?  to chyba nie bardzo polskie okreslenie. Pan takze gieroj, panie Jakubie?

Data: 2011-02-16 22:13:08
Autor: Jakub A. Krzewicki
Feliks Koneczny o mordzie rytualnym
środa, 16 lutego 2011 21:58. carbon entity ' obserwator' <darz_bor@NOSPAM.gazeta.pl>

Gieroj?  to chyba nie bardzo polskie okreslenie. Pan takze gieroj, panie
Jakubie?

Prawda, gieroj jest zapożyczeniem do Słowiańszczyzny Wschodniej z greckiego heros, w jężyku słowiańskim (również u naszych kłopotliwych czasami braci z Dzikiego Wschodu!) istnieje starsze i bardziej szlachetne określenie "bohatyr". Co można chyba powiedzieć o p. hr. Mikulskim-Dąbrowskim herbu Drag-Sas ;)

PS.Dziki wschód, bo oglądam ostatnio dużo westernów CCCP tam się dziejących z okresu grażdanskoj wojny: "Nieustraszeni mściciele" 1-3, "Телохранитель", "Siódma kula", "Zakładnik", "Białe słońce pustyni"...

Data: 2011-02-16 21:26:35
Autor: obserwator
Feliks Koneczny o mordzie rytualnym
Jakub A. Krzewicki <drukpakunley@gmail.org> napisał(a): (...) Panslawista to i owszem bohatyrem jest, ale czy bohaterem ?
...to szczerze watpie.

Data: 2011-02-16 22:57:00
Autor: Jakub A. Krzewicki
Feliks Koneczny o mordzie rytualnym
środa, 16 lutego 2011 22:26. carbon entity ' obserwator' <darz_bor@NOSPAM.gazeta.pl>

Jakub A. Krzewicki <drukpakunley@gmail.org> napisaďż˝(a):

(...)

Panslawista to i owszem bohatyrem jest, ale czy bohaterem ?
..to szczerze watpie.

Czemu te anse? Panslavista jest biały, jak ataman Burnasz z wszystkich trzech części "Nieuchwytnych Mścicieli". Gdyby to był czerwony, to bym rozumiał ;)

Data: 2011-02-16 22:06:04
Autor: obserwator
Feliks Koneczny o mordzie rytualnym
Jakub A. Krzewicki <drukpakunley@gmail.org> napisał(a)

(,,,)

Jakie anse? Panslawista jest z zewnatrz moze bialy, ale w srodku czerwony:)
Podobie jak pan.

Data: 2011-02-16 23:16:09
Autor: Jakub A. Krzewicki
Feliks Koneczny o mordzie rytualnym
środa, 16 lutego 2011 23:06. carbon entity 'obserwator' <darz_bor@NOSPAM.gazeta.pl>

Jakie anse? Panslawista jest z zewnatrz moze bialy, ale w srodku
czerwony:) Podobie jak pan.

O.O
????????????

Data: 2011-02-17 00:10:20
Autor: Panslavista

"obserwator" <darz_bor@NOSPAM.gazeta.pl> wrote in message news:ijhhob$h3l$1inews.gazeta.pl...
Jakub A. Krzewicki <drukpakunley@gmail.org> napisał(a)

(,,,)

Jakie anse? Panslawista jest z zewnatrz moze bialy, ale w srodku czerwony:)
Podobie jak pan.

Walkier, odpuść sobie. Nigdy nie byłem lewy...

Data: 2011-02-16 23:36:27
Autor: obserwator
> [...]

> Podobie jak pan.

Walkier, odpuść sobie. Nigdy nie byłem lewy...

... co pan pierniczy? kto to jest Walker? Takieglupie  podejrzenia tez pana
demaskuja.
Jesli nie byl pan lewy, to dlaczego bronil pan Jaruzelskiego i Kwasniewskiego
oraz nigdy zle nie wypowiada sie o Kremlu i Putine.

Nigdy nie wypowiada sie pan tak aby poprzec prawde o komunistycznym
zniewoleniu Polski przez sowietow....przykladow panskich dziwnych zachowan
mozna podac bardzo duzo.  Panie drogi w jakim celu pan sciemnia? Przeciez google to swietne archiwum.

Pan nie czuje sie Polakiem. Gdyby uwazal sie pan za Polaka, to inaczej by pan
tu pisal. Prosze sobie wejsc na portal blogpress.pl czy nowyekran.pl i
zobaczyc jak pisza ludzie ktorzy sa nadal Polakami, a nie zsowietyzowanymi
mieszkancami Polski. Ta grupa jest opanowana przez tzw. polactwo. Polakow jest tu jak na lekarstwo i dlatego jestem tym faktem zaskoczony.

Mam pytanie do pana : dlaczego pan nie wyemigruje tam skad pan pochodzi?

Data: 2011-02-16 23:54:13
Autor: obserwator
Feliks Koneczny o mordzie rytualnym

jeszcze cos panu napisze: jak czytam panskie teksty i teksty bokuna
(klamiacego jeszcze bardziej anizeli pan), cyca, jadrysia i paru innych osob z
tej grupy
- to czuje w tych tekstach falsz,zaklamanie ktory wywoluje odczucie duszenia w
gardle.

Ciagle sie zastanawiam co jest tego powodem, ze tak klamiecie i dlaczego to
robicie, na Boga? --

Data: 2011-02-17 00:31:47
Autor: obserwator
Feliks Koneczny o mordzie rytualnym
Panslavista <prawusek@interia.pl> napisał:

> Jesli nie byl pan lewy, to dlaczego bronil pan Jaruzelskiego i > Kwasniewskiego
> oraz nigdy zle nie wypowiada sie o Kremlu i Putine.

Pomówienie.

prosze pana, archiwum googli tak zapisalo. A odkad ja pisze na tej grupie, to
nie zauwazylem aby pan zle wypowiadal sie na temat Kremla i Rosji Putina, aby
po prostu poinformowac mlodych ludzi o tej zarazie ze wschodu.

Wprost przeciwnie, pan nadal jest zachwycony rosja. Ja jestem Polakiem i teraz wiem ile przez komunizm stracilem. Jak komunizm
zamrnowal moje zycie. Jedno zycie ktore mam. Ja komunizmu nienawidze.

Nienawidze sowietow ktorzy nas zniewolili, a u pana takiego buntu przeciwko
tym okupantom, tej zarazie ze wschodu nie widac.

Nadal zachwycaja pana ci oprawcy?

> Nigdy nie wypowiada sie pan tak aby poprzec prawde o komunistycznym
> zniewoleniu Polski przez sowietow....przykladow panskich dziwnych zachowan
> mozna podac bardzo duzo.

Sowietów? A kto to sowieci? Głównie Aszkenazi i paru pomyleńców.

Aszkenazi, generalnie Zydzi ktorych nam przyslano ze wschodu - sami,bez pomocy
sowietow i tutejszych, tez by nic nie zdzialali po wojnie. Zna pan polska historie?

Podobnie jest teraz. Teraz nie morduje sie ludzi, ale niszczy innymi metodami.
Wiadomo kto to robi. Ale jak sie o tym pisze, to pan nigdy tego nie popiera,
tylko yskakuje jak filip z konopii i krzyczy: pomidor.

Dlaczego pan nie pisze wprost kto to jest, tylko pan kreci i puszcza zaslony
dymne na fakty?

(pisze sie przeciez o tym na grupach gdzie jest wiecej Polakow, anizeli Polactwa).

Michnik, Urban i srodowisko skupione wokol GW plus zsowietyzowane elity,
wywodzace sie z polskich srodowisk postkomuszych- nadal niszcza Polske.

Czyli nadal ci sami, co wczesniej. A zaraza sie od tego gowna rozlewa i zakaza
wszystko na co napotyka. Ale prosze zrozumiec, ze ci Zydzi, bez pomocy Polactwa tez nic by sami nie
zdzialali.
Rozumie pan? Moczar wypieprzyl Zydow z Polski, ale zostal Michnik ze swoim
towarzystwem i teraz oni Polakow za to wypedzenie ewidentnie niszcza. A Polactwo im w tym pomaga.

Dlaczego pan o tym nie pisze? przeciez pan musi na ten temat sporo wiedziec z
uwagi na panski wiek?

> [...]
> tu pisal. Prosze sobie wejsc na portal blogpress.pl czy nowyekran.pl i
> zobaczyc jak pisza ludzie ktorzy sa nadal Polakami, a nie zsowietyzowanymi

Mitomani, myślący, że otrzymają ekspiację za wspieranie bolszewizmu.

teraz pan pisze jak talmudysta, a nie jak Polak. Odwraca pan kota ogonem i
relatywizuje. Polacy w ten sposob nigdy nie pisza.

> Ta grupa jest opanowana przez tzw. polactwo. Polakow jest tu jak na > lekarstwo
> i dlatego jestem tym faktem zaskoczony.

To zmień to

...staram sie cos robic, ale na szczescie juz powstal nowy portal gdzie pisza Polacy, a nie polactwo.

> Mam pytanie do pana : dlaczego pan nie wyemigruje tam skad pan pochodzi?

Chętnie bym to zrobił - ziemia matki - BeskidNiski, ziemia ojca - Kraków...
  ..i znowu pan sciemnia, ...przeciez pisal pan ze pochodzi pan z rusi.
(pan na rusi- tak sie pan tu przedstawial).

Prosze wiec na przyszlosc informowac, ze pan Polakiem zadnym nie jest.

Doberej nocy.

Data: 2011-02-17 00:58:31
Autor: Jakub A. Krzewicki
Feliks Koneczny o mordzie rytualnym
czwartek, 17 lutego 2011 00:54. carbon entity ' obserwator' <darz_bor@NOSPAM.gazeta.pl>

jeszcze cos panu napisze: jak czytam panskie teksty i teksty bokuna
(klamiacego jeszcze bardziej anizeli pan)

Bokun to ówczesna "arystokracja proletariacka", po skończeniu się komuny nie miał specjalnie dużo do gadania. U niego to jest "Ostalgia"...

Data: 2011-02-17 00:47:32
Autor: Panslavista

" obserwator" <darz_bor@NOSPAM.gazeta.pl> wrote in message news:ijhn1r$80j$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Walkier, odpuść sobie. Nigdy nie byłem lewy...

.. co pan pierniczy? kto to jest Walker? Takieglupie  podejrzenia tez pana

Taki jeden...

[...]

Kocham góry...

Data: 2011-02-17 00:48:01
Autor: Jakub A. Krzewicki
Feliks Koneczny o mordzie rytualnym
czwartek, 17 lutego 2011 00:36. carbon entity ' obserwator' <darz_bor@NOSPAM.gazeta.pl>

[...]

What does "zsowietyzowany" mean? Za komuny moimi idolami byli Bruce Lee, Tony Halik i Erich von Däniken, a nie Marks i Engels.

Data: 2011-02-17 00:08:59
Autor: Panslavista

" obserwator" <darz_bor@NOSPAM.gazeta.pl> wrote in message news:ijhfeb$7ui$1inews.gazeta.pl...
Jakub A. Krzewicki <drukpakunley@gmail.org> napisał(a):

(...)

Panslawista to i owszem bohatyrem jest, ale czy bohaterem ?
..to szczerze watpie.

    Nie mam zasług - ocalony dom przed pożarem, uratowanych dwóch tonących: kolega z klasy na wezbranej Wisłoce, podpity facet na gliniance na Szczęśliwicach (tam, gdzie teraz jest Park Szczęśliwicki), ot, zwykła pomoc.

Data: 2011-02-16 23:44:48
Autor: obserwator
> [...]

    Nie mam zasług - ocalony dom przed pożarem, uratowanych dwóch tonących: kolega z klasy na wezbranej Wisłoce, podpity facet na gliniance na Szczęśliwicach (tam, gdzie teraz jest Park Szczęśliwicki), ot, zwykła pomoc.

to nie o to chodzi:)...pan uwielbia krecic..a to nie jest cecha
charakterystyczna dla polskiej inteligencji, szczegolnie tej przedwojennej:)

Klamstwo takie bezczelne, to cecha charakterystyczna glownie dla sowietow, a
nie dla osob wychowanych w/g zasad cywilizacji zachodnich.

Klamstwo przyciagnela do Polski swolocz ze wschodu.

 --

Feliks Koneczny o mordzie rytualnym