Feministki na reaktory!

Data: 2015-10-30 15:38:50
Autor: Marek Czaplicki
Feministki na reaktory!
Ikselka pisze na pl.soc.polityka w dniu czwartek, 29 października 2015 17:29:

...jÄ…drowe!

http://niezalezna.pl/71611-uchodzcy-domagaja-sie-seksu-lekarz-powiedzial-mi-zebym-uprawial-go-z-kimkolwiek

"70 proc. uchodźców przybywających do Europy do młodzi mężczyźni. -
Spędziłem trzy dni w szpitalu, bo to jest problem ? mówi jeden z
uchodźców. Na pytanie dziennikarki co jest tym problemem uchodźca
pokazując swoje krocze powiedział ? Tu, tu jest problem. Moje jądra były
bardzo duże (spuchnięte).

W Polsce są ludzie, którzy latami podobno obywają czy mają się obywać bez seksu i nie narzekają. Lekarz powinien skonsultować terapię z nimi.

Feministki na reaktory!