Fenomen !!

Data: 2010-12-27 10:09:38
Autor: cyc
Fenomen !!
General Jaruzelski mimo niespotykanej dotad i to prowadzonej nieprzerwanie od 20 lat nagonki przez bedace na uslugach wladzy media , ludzi  szeroko pojetej wladzy , kosciola ,  grup politycznych i tych ksztaltujacych opinie spolecznej nadal w swiadomosci spolecznej jest bohaterem  tyle tragicznym , co pozytywnym .
Wszystkie sondaze wskazuja , ze poparcie dla generala jest wieksze niz wielu a powiem nawet niz dla wiekszosci dzisiejszych politykow , ze nie wspomne o niezyjacych prezydencie , ktorego dystansuje o klase .
Nadal i niezmiennie ponad 60% spoleczenstwa pozytywnie ocenia generala a jego wine za stan wojenny i wynikajace z niego konsekwencje sprowadza do koniecznosci wyboru przez niego " mniejszego zla " .
Co wynika z takiego stanu swiadomosci ? , jakie refleksje powinne temu zjawisku towarzyszyc rzadzacym ? . Jest kilka aspektow problemu . Po pierwsze , wyglada na to , ze spoleczenstwo woli byc rzadzone silna reka , taka  ktora nie waha sie w sytuacji anarchizowania zycia spolecznego a takze wobec zagrazajacej suwerennosci kraju prowokacji ,  uzyc sily  . Po drugie , jestesmy na tyle rozumnym narodem , ze naszymi myslami i emocjami nie kieruja propagandzisci i ze jestesmy w stanie wyciagac wnioski samodzielnie w oparciu o fakty a nie na bazie nachalnej propagandy.
Po trzecie , dzisiejszy rzad boi sie uruchamiac palki i aparat sprawiedliwosci  nawet wtedy , kiedy zycie jest paralizowane absurdem i grozaca krajowi anarchia , ze przypomne  hucpe "obroncow krzyza " , czy nieustajace proby rozpetania w kraju domowej wojny przez Kaczynskiego i Rydzyka . Dzisiejszy rzad zapomina o czym pamietal general , ze prawo opozycji do walki o rzad dusz w kraju , konczy sie tam gdzie zaczyna sie zdrada narodowych interesow co musi pociagac za soba wyznaczane przez demokracje skutki prawne .
Z takim stanem , stanem zagrozenia mamy dzisiaj do czynienia . Kaczynski i grupa jego ludzi , Rydzyk  saczacy ze swoich szczekaczek jad w serca swoich wernych , to ludzie o tyle bezwzgledni w swoich poczynaniach , ze nie cofaja sie przed niczym , przed zadna podloscia w pozyskiwaniu wyznaczonych sobie celow , nawet jesli odbywac sie to bedzie narodowa tragedia !. Bo trudno posadzac aby obaj ...doktorzy ! byli az tak glupi aby nie zdawac sobie sprawy z konsekwencji prowadzonej przez sibie gry  .........a moze jednak sa tak glupi ?

cyc

Data: 2010-12-27 09:16:42
Autor: obserwator
Fenomen !!
cyc <ja@ja.pl> napisał(a):
[...]

LOL - bohater, ale tylko glupkow.

Data: 2010-12-27 10:28:13
Autor: jadrys
Fenomen !!
W dniu 2010-12-27 10:09, cyc pisze:
[...]

Fenomen bo Polacy potrafią docenić co gen. Jaruzelski zrobił dla Polski. Po takich działaniach jak to m.in. wprowadzenie stanu wojennego poznaje się mężów stanu.

Data: 2010-12-27 09:41:56
Autor: obserwator
Fenomen !!
jadrys <andrzej203@op.pl> napisał(a):
Fenomen bo Polacy potrafią docenić co gen. Jaruzelski zrobił dla Polski. Po takich działaniach jak to m.in. wprowadzenie stanu wojennego poznaje się mężów stanu.
 zaden Polak nie docenia sowieckiego jenerala, ktory doprowadzil kraj do kompletnej ruiny i zniszczenia pierwszej Solidarnosci.

Tego sowieckiego bandyte bez godnosci i honoru doceniaja tylko sbecy, zbrodiarze komunistyczni, zlodzieje, oszusci, kretacze ktorzy skorzystaki na transformacji ustrojowej oraz pozyteczni idioci,ktorzy komletnie nie maja pojecia jak sa nadal robieni w konia.

Data: 2010-12-27 11:06:21
Autor: WW
Fenomen !!
W dniu 2010-12-27 10:41,  obserwator pisze:
jadrys<andrzej203@op.pl>  napisał(a):

zaden Polak nie docenia sowieckiego jenerala, ktory doprowadzil kraj do
kompletnej ruiny i zniszczenia pierwszej Solidarnosci.

Ponad 60% nas PolakĂłw twierdzi, Ĺźe nie masz racji.

Pozdrawiam
  WW
Tylko pod tym krzyĹźem, tylko pod tym znakiem
Polska będzie wiochą a Polak burakiem.

Data: 2010-12-27 10:22:33
Autor: obserwator
Fenomen !!
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):
> [...]

> kompletnej ruiny i zniszczenia pierwszej Solidarnosci.

Ponad 60% nas PolakĂłw twierdzi, Ĺźe nie masz racji

a sondaze robil kto ? GW ? i te 60 % ,to pewnie taki sam procent, jak przy wyborze Komorowskiego na prezydenta? Na 100 osob glosowalo na tego barana sowieckiego- 20 :)))

Data: 2010-12-27 12:00:13
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Fenomen !!
WW wrote:

W dniu 2010-12-27 10:41,  obserwator pisze:
jadrys<andrzej203@op.pl>  napisał(a):

zaden Polak nie docenia sowieckiego jenerala, ktory doprowadzil kraj do
kompletnej ruiny i zniszczenia pierwszej Solidarnosci.

Ponad 60% nas Polaków twierdzi, że nie masz racji.

Ponad 60% mieszkańców domów opieki społecznej chciałaby, by ich życie zakończyło się za jakieś 10-20 lat, ale zapytaj o to samo tych w akademikach...
--
Pit

Data: 2010-12-27 12:22:08
Autor: WW
Fenomen !!
W dniu 2010-12-27 12:00, Pit Kowalski albo Nowak pisze:
WW wrote:

[...]

Zatem, skoro dezawuujecie wszystkie sondaĹźe, to co zostaje ?.

Data: 2010-12-27 14:37:53
Autor: Tomek
Fenomen !!

WW wrote:

[...]

Zatem, skoro dezawuujecie wszystkie sondaże, to co zostaje ?.

Prawda, którą mozolnie ustalają historycy.
Co dał stan wojenny? Przez 10 lat pół zycia przestałem w kolejce. Ten niby okrągły stół mógł się odbyć 10 lat wcześniej.
I siegnij do źródeł, ile kosztował stan wojenny - policz same pieniądze, wiedząc, że resursy silników czołgowych to zdaje się kilkaset godzin pracy. A gdzie paliwo do nich? Jaruzel powinien stanąć przed Trybunałem, a tchórz się chowa za swoim stanem zdrowia w każdym procesie...
Tomek

Data: 2010-12-27 14:54:07
Autor: cyc
Fenomen !!

WW wrote:

[...]

Argumenty godne............. piaskownicy !.

cyc

Data: 2010-12-27 17:21:48
Autor: jadrys
Fenomen !!
W dniu 2010-12-27 14:37, Tomek pisze:

[...]

Lepiej policz sobie ile kraj tracił na strajkach wywoływanych przez agenturę zachodnich imperialistów. Stan wojenny był mniejszym złem niż dalsze tolerowanie takiego stanu rzeczy.

Data: 2010-12-27 22:26:29
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Fenomen !!
jadrys wrote:

[...]

Stan Wojenny niczego pod tym względem nie poprawił, a jedynie strajków było mniej. Gdyby w SW było choć trochę lepiej, ludzie sami chcieliby, aby trwał, i trwał, i trwał...
--
Pit

Data: 2010-12-28 16:33:59
Autor: jadrys
Fenomen !!
W dniu 2010-12-27 22:26, Pit Kowalski albo Nowak pisze:

[...]

Poprawił - pojawiło się więcej towarów polskiej produkcji na rynku, a nawet PRL zaczął spłacać zagraniczne długi.

Data: 2010-12-29 01:25:28
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Fenomen !!
jadrys wrote:

[...]

To były zagrywki rządzących. Kartki na miecho były do końca - do 1989 r.
--
Pit

Data: 2010-12-29 07:19:28
Autor: Wiesiaczek
Fenomen !!
W dniu 29.12.2010 01:25, Pit Kowalski albo Nowak pisze:
jadrys wrote:

[...]

Zakazanie strajków i zagonienie strajkującej hołoty do pracy to zagrywka rządu?
No to jak nazwiesz to, co obecny rząd wyczynia?

--
Pozdrawiam - Wiesiaczek

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma"

Data: 2010-12-29 23:34:17
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Fenomen !!

jadrys wrote:

[...]

Hołotą, to być może byłeś Ty, a nie uczciwie strajkujący ludzie.

No to jak nazwiesz to, co obecny rząd wyczynia?

Obecny rząd niczego nie wyczynia, bo to przecież nieroby.
--
Pit

Data: 2010-12-29 18:06:24
Autor: jadrys
Fenomen !!
W dniu 2010-12-29 01:25, Pit Kowalski albo Nowak pisze:
jadrys wrote:

[...]

Ale z tego co pamiętam ruszyła już sprzedaż nie  reglamentowana mięsa, niedaleko mnie był sklep rzeźnicki z mięsem i wędlinami bezkartkowymi. Także już mozna było bez problemu kupować na bazarach owoce cytrusowe, banany itd.

Data: 2010-12-29 23:27:55
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Fenomen !!

jadrys wrote:

[...]

Ale to już nie w stanie wojennym, tylko po "odwilży".
--
Pit

Data: 2010-12-30 16:39:03
Autor: jadrys
Fenomen !!
W dniu 2010-12-29 23:27, Pit Kowalski albo Nowak pisze:

[...]

No, przyznam że dokładnie tego nie pamiętam. - Być może było to trochę później.

Data: 2010-12-27 18:06:49
Autor: WW
Fenomen !!
W dniu 2010-12-27 14:37, Tomek pisze:

Prawda, ktĂłrÂą mozolnie ustalajÂą historycy.

Bez otwarcia Rosyjskich archiwĂłw to hucpa a nie "badania historyczne".

Data: 2010-12-27 17:19:21
Autor: obserwator
Fenomen !!
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):
Bez otwarcia Rosyjskich archiwĂłw to hucpa a nie "badania historyczne".

Niemcy nie potrzebowali otwarcia rosyjskich archiwow kiedy oskarzyli Honekera
o zdradę stanu, korupcję i zbrodnie popełnione w czasie zimnej wojny (ze
szczególnym uwzględnieniem 172 Niemców, którzy zostali zabici w czasie prób
ucieczki na Zachód w czasach reżimu Honeckera).

http://pl.wikipedia.org/wiki/Erich_Honecker

Nie dali tez zadnych szans komunie na organizowanie *okraglego stolu* z koncesjonowana, odpowiednio wyselekcjonowana opozycja.

Jeszcze madrzej postapili Norwegowie, ktorzy po prostu rozstrzelali
konfidentow ktorzy wspolpracowali z obcym panstwem:

http://wtemaciemaci.salon24.pl/192468,jeg-nsker-v-re-en-borger-av-andre-norge

Data: 2010-12-27 18:21:40
Autor: WW
Fenomen !!
W dniu 2010-12-27 18:19,  obserwator pisze:
WW<wuwu0@vp.pl>  napisał(a):

[...]

ucieczki na ZachĂłd w czasach reĹźimu Honeckera).

[...]

Nienawiść i zemsta przybiera rożne formy.
Ja mówię o sprawiedliwości.

Data: 2010-12-27 17:32:38
Autor: obserwator
Fenomen !!
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a): Nienawiść i zemsta przybiera rożne formy.
Ja mówię o sprawiedliwości

twoje rozumowanie jest bledne, kolaborantow sie po prostu surowo kara  zgodnie
z prawem wojennym i to jest sprawiedliwosc, a nie zemsta.

Data: 2010-12-27 19:27:24
Autor: WW
Fenomen !!
W dniu 2010-12-27 18:32,  obserwator pisze:
WW<wuwu0@vp.pl>  napisał(a):

Nienawiść i zemsta przybiera rożne formy.
Ja mówię o sprawiedliwości

twoje rozumowanie jest bledne, kolaborantow sie po prostu surowo kara  zgodnie
z prawem wojennym i to jest sprawiedliwosc, a nie zemsta.

"Osądzanie" kogokolwiek, bez sprawiedliwego procesu przed niezawisłym sadem nigdy nie jest sprawiedliwe.

Data: 2010-12-27 19:07:39
Autor: obserwator
Fenomen !!
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a): "Osądzanie" kogokolwiek, bez sprawiedliwego procesu przed niezawisłym sadem nigdy nie jest sprawiedliwe.

Jaruzelski kiedy kazak strzelac do niewinnych ludzi, takie sprawiedliwe
*osadzenie* mial?

Data: 2010-12-28 09:19:07
Autor: WW
Fenomen !!
W dniu 2010-12-27 20:07, obserwator pisze:
WW<wuwu0@vp.pl>  napisał(a):

"Osądzanie" kogokolwiek, bez sprawiedliwego procesu przed niezawisłym
sadem nigdy nie jest sprawiedliwe.

Jaruzelski kiedy kazak strzelac do niewinnych ludzi, takie sprawiedliwe
*osadzenie* mial?

Dziwne, chcesz posługiwać się Jego metodami i jednocześnie go za nie potępiać ?.

Data: 2010-12-28 12:58:05
Autor: obserwator
Fenomen !!
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a): Dziwne, chcesz posługiwać się Jego metodami i jednocześnie go za nie potępiać ?.

nie odwracaj kota ogonem, jakie to sa jego metody?
On strzelal do ludzi niewinnych i za to nalezy mu sie sprawiedliwa kara.
Przyklad norweski, pokazuje jak nalezalo juz dawno ten problem z tym lajdakiem
i pozostalalymi jego kuplami, rozwiazac. Przeczytaj tekst o rozwiazaniu norweskim, tam przeciez kolaborantow sadzono i wyrok na nich wykonano zgodnie z prawem.

Data: 2010-12-28 15:24:49
Autor: WW
Fenomen !!
W dniu 2010-12-28 13:58,  obserwator pisze:
WW<wuwu0@vp.pl>  napisał(a):

[...]

Mylisz się.
On wtedy, podobnie jak Ty teraz, uważał je za winne.

Jak widać, tak naprawdę niczym się od Niego nie różnisz.

Data: 2010-12-28 14:43:37
Autor: obserwator
Fenomen !!
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a): Mylisz się.
On wtedy, podobnie jak Ty teraz, uważał je za winne.

Jak widać, tak naprawdę niczym się od Niego nie różnisz.

 Niewinnych ludzi uwazal za winnych? Cos krecisz.
To co on naprawde uwazal to wiedza lepiej ci co go znali w CCCR.

Nawet Ruskie sie z niego nabijaly i zmusily do tego aby ten tchorz bez ambicji
i honoru szczekal przed nimi jak sobaka, kiedy blagal ich o interwencje
przeciwko polskiemu narodowi.

Poczytaj cos chlopie o tym kolaborancie sowieckim, a potem pogadamy.

O oczywiscie o ile jestes Polak, bo cos mi sie widzi zes kolejny sowiet na tej
grupie, a z wami nie ma co dyskutowac, tak jak z kazdym kolaborantem i przestepca.

EOT z takimi nie mam zamiaru tu dyskutowac.

Data: 2010-12-28 16:01:13
Autor: WW
Fenomen !!
W dniu 2010-12-28 15:43,  obserwator pisze:
WW<wuwu0@vp.pl>  napisał(a):

Mylisz się.
On wtedy, podobnie jak Ty teraz, uważał je za winne.

Jak widać, tak naprawdę niczym się od Niego nie różnisz.

Niewinnych ludzi uwazal za winnych? Cos krecisz.

Pomyśl, to nie boli  :-p

On wtedy uważał ich za winnych, Ty dziś jego uważasz za winnego.

Zarówno wtedy, jak i dziś, bez sądu, bez wysłuchania, bez dowodów - czym się zatem różnisz ?.

To co on naprawde uwazal to wiedza lepiej ci co go znali w CCCR.

Nikt nie siedzi w drugim człowieku aby wiedział co tamten myśli.

Nawet Ruskie sie z niego nabijaly i zmusily do tego aby ten tchorz bez ambicji
i honoru szczekal przed nimi jak sobaka, kiedy blagal ich o interwencje
przeciwko polskiemu narodowi.

Byleś przy tym ?.
Msz jakieś dowody ?

Poczytaj cos chlopie o tym kolaborancie sowieckim, a potem pogadamy.

On nie był kolaborantem - nie wypełnia definicji.

O oczywiscie o ile jestes Polak,

Jesteś co najmniej wulgarny

bo cos mi sie widzi zes kolejny sowiet na tej
grupie,

Kto zaś ów "sowiet" ?.

a z wami nie ma co dyskutowac, tak jak z kazdym kolaborantem i przestepca.

"bo każdy pijak to złodziej" - MIŚ

EOT z takimi nie mam zamiaru tu dyskutowac.

Dyskusja opiera się na wymianie argumentów.
Ty odsadzasz generała od czci i wiary bez dowodów. Ferujesz wyroki dokładnie tak, jak wtedy ferowano, ale obruszasz się, jak Ci o tym przypominają.
Używasz retoryki szmatławców, ale nie masz ich tarczy.
Szmatławiec napisze i nie musi się bać riposty.
Tu możesz się na nią działać.
Nie wszyscy jeszcze zgłupieli.

Data: 2010-12-28 15:56:07
Autor: obserwator
Fenomen !!
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a): No to jeszcze raz:

Niewinnych ludzi uwazal za winnych? Cos krecisz.

Pomyśl, to nie boli  :-p

nie projektuj, to stary chwyt ponizej pasa, doskonale opanowany przez sowietow.

On wtedy uważał ich za winnych, Ty dziś jego uważasz za winnego.

to wlasnie piekny przyklad jak ty *myslisz*:) Napisales, mniej wiecej tak:
ze sowiecki jeneral - Jaruzel, powinien byc osadzony sprawiedliwie i ze to
powinien zrobic sad. Teraz piszesz, ze on uznal ich winnymi, ale bez takiego sadu, tylko oparl sie
na jego arbitralnym *osadzie* i wydal wyrok.

Mnie zarzucasz, ze uznaje go winnym, chociaz napisalem, ze powinien byc
sadzony w takim samym trybie jak to zrobiono w Norwegii z kolaborantami -
czyli wojskowym. Tego kolaboranta sowieckiego sadzi sie juz w Polsce od 20
lat, a tym czasem nowy prezydent zaprasza tego kolaboranta do wspolpracy i go honoruje, a w tle juz widac iz historia zatoczyla kolo i Polska, znowy
ma zostac prywislanskim krajem. To po cholere zginelo tylu niewinnych ludzi, bez zadnego sadu i prawomocnych
wyrokow, kiedy sowiecki kolaborant, takie wyroki wydawal bez sadu i teraz nie
tylko nie zostal za to co robil osadzony ale nawet jest za to honorowany??

To jest logiczne?  Zarówno wtedy, jak i dziś, bez sądu, bez wysłuchania, bez dowodów - czym się zatem różnisz ?.
Przez ponad 20 lat jest ten wyjatkowo dlugowieczny kolaborant przesluchiwany i
jeszcze wyrok nie zostal wydany, mimo ze kraj popada dzieki jego pomyslom na
transformacje ustrojowa w kompletna ruine, marazm, bezprawie i degeneracje i
to jeszcze jest zbyt krotki czas na zorientowanie sie, do czego on doprowadzil
Polske i jak dzialaja tzw, polskie sady??

To co on naprawde uwazal to wiedza lepiej ci co go znali w CCCR.

Nikt nie siedzi w drugim człowieku aby wiedział co tamten myśli.

Kolejny przyklad logicznego rozumowania w twoim przypadku:))
bo skoro nikt nie siedzi w drugim czlowieku, to dlaczego wczesniej napisales tak:

*Mylisz się.
On wtedy, podobnie jak Ty teraz, uważał je za winne.* Czyli ty jednak siedzisz w jenerale sowieckim i wiesz co uwazal?Taaak?

Madry ty jestes ???

[...]

a ty byles? Ty nawet dokumentow ktore sowieckie sluzby opublikowaly nie znasz.

Poczytaj cos chlopie o tym kolaborancie sowieckim, a potem pogadamy.

On nie był kolaborantem - nie wypełnia definicji.

owszem byl kolaborantem, bo sluzyl panstwu ktore napadlo na Polske,
wymordowalo najwartosciowszych Polakow, sam takie wyroki bez sadow kazal
prosowieckim sluzbom na Polakach wykonywac. Przez wprowadzenie stanu wojennego, rozwalil Solidarnosc i bezwzglednie zdusil
tym samym nadzieje na lepsze zycie narodu polskiego. Doprowadzil do
przeprowadzenia transformacji ustrojowej w wyniku ktorej rozsprzedano za friko
majatek polski oraz zadbal o to aby nie przeprowadzono lustracji i
dekomunizacji, tylko dlatego, ze nie chcial dopuscic do ukarania przestepcow ktorzy pracowali w SB i innych sluzbach rezimowych. Sluzby te mordowaly, bily
i niszczyly fizycznie oraz psychicznie polski narod, bez zadnych wyrokow
sadowych, albo tendencyjnie i niesprawiedliwie prowadzonych rozpraw sadowych.

O oczywiscie o ile jestes Polak,

Jesteś co najmniej wulgarny.

PIsze ci prawde prosto w oczy, sowiecki kapusiu.

bo cos mi sie widzi zes kolejny sowiet na tej
grupie,

Kto zaś ów "sowiet" ?.

Ty. Sowiet i kolaborant jestes, bo ewidentnie popierasz sowieckiego
jenerala,ktory byl kolaborantem sowietow.

a z wami nie ma co dyskutowac, tak jak z kazdym kolaborantem i przestepca.

"bo każdy pijak to złodziej" - MIŚ

o lalal - ales wymyslil:) Ja czytam to co piszesz i wyciagam wnioski na twoj
temat i jest on oczywisty.

EOT z takimi nie mam zamiaru tu dyskutowac.

Dyskusja opiera się na wymianie argumentów.

ale nie z kolaborantami i przestepcami. Oni zawsze znajda sobie wytlumaczenie swojego lajdactwa.

Ty odsadzasz generała od czci i wiary bez dowodów. Ferujesz wyroki dokładnie tak, jak wtedy ferowano, ale obruszasz się, jak Ci o tym przypominają.

Klamiesz w zywe oczy, sam sobie na dodatek zaprzeczasz piszac w jednym poscie cos, co zaprzecza temu co pisales przed chwila w innym i ci to udowodnilem wyzej.

Jeneral sam sobie wydal swiadectwo, odsadzil od czci i wiary - swoim
postepowaniem. Niektorzy jak widac sa ociemniali i tego nadal nie widza, bo
widocznie sa z tej samej gliny:DDD

Swoj swojego rozpozna i go nawet glupio probuje tlumaczyc, kompromitujac sie
jak niemilosiernie. Czlowiek honorowy nigdy tego nie zrobi, bo wlasnie wie co to honor.  Dlatego z mendami sie nie dyskutuje. Ich sie sadzi i wydaje sprawiedliwe
wyroki, takie jak w Norwegii. Używasz retoryki szmatławców, ale nie masz ich tarczy.

Data: 2010-12-28 16:04:57
Autor: obserwator
o ups, jeszcze ten kwiatuszek :)
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a): Używasz retoryki szmatławców, ale nie masz ich tarczy.
Szmatławiec napisze i nie musi się bać riposty.
Tu możesz się na nią działać.
Nie wszyscy jeszcze zgłupieli.

ale kulturalna riposta:DDD

A jakie to sa te *szmatlawce*, ktorych retoryki uzywam, a jakie te ktorych ty
retoryki uzywasz??? He ?

To co tu napisales to jest jakas madra, merytoryczna i obiektywna riposta??

Wielu jednak zglupialo, skoro ktos taki jak ty spokojnie moze buszowac po
polskich grupach i wychwalac zbrodniarza komunistycznego, sowieckiego
kolaboranta - jenerala.

Data: 2010-12-28 17:09:00
Autor: u2
W dniu 2010-12-28 17:04,  obserwator pisze:
Wielu jednak zglupialo, skoro ktos taki jak ty spokojnie moze buszowac po
polskich grupach i wychwalac zbrodniarza komunistycznego, sowieckiego
kolaboranta - jenerala.

WW jest spod znaku Giertycha seniora :)

Data: 2010-12-28 16:17:30
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> [...]
> Wielu jednak zglupialo, skoro ktos taki jak ty spokojnie moze buszowac po
> polskich grupach i wychwalac zbrodniarza komunistycznego, sowieckiego

taak? to by wiele wyjasnialo. Stary Giertych zasiadl do stolu z sowieckim
jeneralem i poparl jego pomysly na stlamszenie nadziei Polakow, a jego synalek
rozwalil LPR i teraz lazi po polskojezycznych mediach i lize doope Michnikowi,
ktory go wczesniej sponiewieral. Fajna rodzinka tych Giertychow, tacy sowieccy
patrioci;DDD

Data: 2011-01-02 22:58:33
Autor: janusz@fajny.adres.to
Fenomen !!
WW wrote:
W dniu 2010-12-28 15:43,  obserwator pisze:
WW<wuwu0@vp.pl> napisał(a):
(...)

[...]

Dowody wyciekły dość dawno temu z archiwum KC KPZR dzięki W. Bukowskiemu.
Kto chciał, to się zapoznał.
Beton oczywiście nie zechce się z tym zapoznać.

j..

Data: 2011-01-03 10:16:38
Autor: WW
Fenomen !!
W dniu 2011-01-02 22:58, janusz@fajny.adres.to pisze:

Dowody wyciekły dość dawno temu z archiwum KC KPZR dzięki W. Bukowskiemu.
Kto chciał, to się zapoznał.
Beton oczywiście nie zechce się z tym zapoznać.

j..

Jaką masz pewność, że "wyciekły" ?
Czy aby na pewno wszystkie ?

Data: 2010-12-27 19:26:33
Autor: cyc
Fenomen !!

WW<wuwu0@vp.pl>  napisał(a):

[...]

Szzegolnie polityczna zemsta !.
Nie sadze jednak aby ten fakt mozliwy byl do zrozumienia przez ludzi do ktorych o tym piszesz !!.

cyc

Data: 2010-12-27 19:10:19
Autor: obserwator
Fenomen !!
cyc <ja@ja.pl> napisał(a):

Szzegolnie polityczna zemsta !.
Nie sadze jednak aby ten fakt mozliwy byl do zrozumienia przez ludzi do ktorych o tym piszesz !!.

no wlasnie, a propos politycznej zemsty...dlaczego sie mscisz na Kaczynskich i ponizasz PiS jako opozycje, przyznajac sobie arbitralnie prawa do takich sadow??

Data: 2010-12-28 10:37:48
Autor: cyc
Fenomen !!

Użytkownik " obserwator" <darz_bor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ifaoar$ka9$1inews.gazeta.pl...
cyc <ja@ja.pl> napisał(a):

[...]

Mniej wiecej dla tych samych powodow dla ktorych Ty oceniasz  innych z tym , ze ja robie to w sposob bardziej przyzwoity , nie czepiajac sie adersarza , tylko zjawiska lub jesli personalnie , to jest to  polityk .
Ten ostatni podejmujac sie tego zajecia musi zdawac sobie sprawe z tego, ze napewno bedzie mial oponentow i ze pod jego adresem padna czesto mocne slowa , tymbardziej jesli sam takich uzywa . Taki to juz zawod .

cyc

Data: 2010-12-27 14:55:03
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Fenomen !!

WW wrote:

[...]

Prawda. Prawda (jeszcze) Was wyzwoli. :)
--
Pit

Data: 2010-12-27 18:08:21
Autor: WW
Fenomen !!
W dniu 2010-12-27 14:55, Pit Kowalski albo Nowak pisze:

Prawda. Prawda (jeszcze) Was wyzwoli. :)

Ale jak ja znaleźć ?.
W "bezstronnym i rzetelnym" IPN ??.

Data: 2010-12-27 17:29:07
Autor: obserwator
Fenomen !!
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a): Ale jak ja znaleźć ?.
W "bezstronnym i rzetelnym" IPN ??.

to sa wlasnie tego typu rozmowy z ludzmi, ktorzy nie sa Polakami, chociaz za
takich sie podaja.

Data: 2010-12-27 19:21:32
Autor: Wiesiaczek
Fenomen !!
W dniu 27.12.2010 18:29,  obserwator pisze:
WW<wuwu0@vp.pl>  napisał(a):

Ale jak ja znaleźć ?.
W "bezstronnym i rzetelnym" IPN ??.

to sa wlasnie tego typu rozmowy z ludzmi, ktorzy nie sa Polakami, chociaz za
takich sie podaja.

Obserwator jest jedynym prawdziwym polakiem i basta!
Reszta spierdalać z tego kraju!

Data: 2010-12-27 19:29:16
Autor: WW
Fenomen !!
W dniu 2010-12-27 18:29,  obserwator pisze:
WW<wuwu0@vp.pl>  napisał(a):

Ale jak ja znaleźć ?.
W "bezstronnym i rzetelnym" IPN ??.

to sa wlasnie tego typu rozmowy z ludzmi, ktorzy nie sa Polakami, chociaz za
takich sie podaja.

Odpadam powalony siłą i rzeczowością argumentu.

WW

"Nie dyskutuj z debilem, ściągnie cię do swego poziomu i zabije doświadczeniem"

Data: 2010-12-27 19:31:42
Autor: cyc
Fenomen !!

Użytkownik " obserwator" <darz_bor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ifaid3$qps$1inews.gazeta.pl...
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):

Ale jak ja znaleźć ?.
W "bezstronnym i rzetelnym" IPN ??.

to sa wlasnie tego typu rozmowy z ludzmi, ktorzy nie sa Polakami, chociaz za
takich sie podaja.

Kto dal Ci prawo przyznawania komukolwiek  polskosci  ?
Zglupiales juz do reszty ? . Obled prezesa udzielil sie rowniez Tobie ? .
Nazwac to faszyzmem to obelga nawet dla faszystow ! , to schizofrenia nadajaca sie na zamkniete leczenie !.
cyc

Data: 2010-12-27 22:21:29
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Fenomen !!
WW wrote:

W dniu 2010-12-27 14:55, Pit Kowalski albo Nowak pisze:

Prawda. Prawda (jeszcze) Was wyzwoli. :)

Ale jak ja znaleźć ?.
W "bezstronnym i rzetelnym" IPN ??.

Sama do Was przyjdzie. Potrzeba tylko czasu.
--
Pit

Data: 2010-12-31 23:17:34
Autor: Tomy M.
Fenomen !!
W dniu 2010-12-27 12:22, WW pisze:

Pozdrawiam
WW
Tylko pod tym krzyĹźem, tylko pod tym znakiem
Polska będzie wiochą a Polak burakiem.

Ty ćwoku, Ty pało jebana, naucz się używać delimitera,
a później możesz tu wrócić i pierdolić swoje farmazony.

--

Tomy M.

"...trawiłem lata by poznać prostackie tryby historii
monotonną procesję i nierówną walkę
zbirów na czele ogłupiałych tłumów
przeciw garstce prawych i rozumnych"  — Zbigniew Herbert

Data: 2010-12-27 11:39:05
Autor: utrOne
Fenomen !!
[...]

powiedz mi co z tym robisz poza pluciem na forum?

--

-- -- -- -- -- -- -- -
Pozdro

Data: 2010-12-27 11:05:31
Autor: obserwator
Fenomen !!
utrOne <utr1wytnij@wytnijtlen.pl> napisał(a):

> [...]
> pojecia jak sa nadal robieni w konia.

powiedz mi co z tym robisz poza pluciem na forum?

to jest pisanie prawdy o sowiecki jenerale, a nie plucie. A ty co tutaj
robisz? Przed momentem pisales krytycznie o Poncyliuszu, czy plules na niego?

Data: 2010-12-27 15:31:59
Autor: utrOne
Fenomen !!
W dniu 2010-12-27 12:05,  obserwator pisze:
[...]

a dziekuje, ze czytasz moje posty - widze, ze zamieszanie wprowadzilem niesztampowym podejsciem. teraz nie wiesz jak mnie zaszufladkowac huh?

kolego w przeciwienstwie do ciebie i twojego postu traktujacego o "bandytach bez honoru, sbkach itp" wysililem sie choc tyle, by wyslac do prezydenta RP maila, traktujacego o stanowczym moim sprzeciwie wobec takich praktyk jakie sa prowadzone z osoba generala i zapraszaniu go na roznego rodzaju uroczystosci.
do tego jednak trzeba sie przedstawic z imienia i nazwiska w takiej deklaracji, a nie "pluc jadem" anonimowo na forum - do czego mam nadzieje sie nie ograniczasz, choc wnoszac po twoim konserwatywno-polskim zacietrzewieniu smiem wątpić...
jesli zajdzie kiedys taka koniecznosc, to gwarantuje ci, ze nie odpuszcze i bede w dalszym ciagu uskutecznial taka oficjalna metode protestu. nie zawaham rowniez sie udac na manifestacje w tej czy podobnej kwestii, tak samo jak nie zawaham sie wyslac podpisanego listu w sprawie zlodziejstw, szachrajstw, przekretow i wszelkiej masci przejawow hipokryzji, oszustw, ksenofobii, lamania praw czlowieka i przestepstw gospodarczych prowadzonych w tym kraju niezaleznie od rzadzacej ekipy.
btw co do pojmowania pojecia krytyki - z obserwacji twoich postow wnosze, ze jednak te pojecia u nas troche rozbiezne sa. szczegolnie w kwestii obiektywizmu, a i samej psychologii...
no, troche sie rozpisalem. dzieki za uwage i zycze wszystkiego dobrego poswiatecznie, a i noworocznie jesli EOT.

--

-- -- -- -- -- -- -- -
Pozdro

Data: 2010-12-27 16:33:01
Autor: obserwator
Fenomen !!
utrOne <utr1wytnij@wytnijtlen.pl> napisał(a):
a dziekuje, ze czytasz moje posty - widze, ze zamieszanie wprowadzilem niesztampowym podejsciem. teraz nie wiesz jak mnie zaszufladkowac huh?

ja staram sie czytac wszystkie posty i rozumiec o co czlowiekowi chodzi, twoje
tez czytam, ale tego akurat nie zrozumialem, bo albo czlowiek jest cieply,
albo zimny, ale nie akceptuje osobiscie nijakich. W ocenie twojej osoby na
podstawie twojego tekstu pojawil sie problem, tzw. dysonans poznawczy.

[...]

a skad wiesz na co ja sie wysilam poza netem? Znasz mnie?? Skad taka reakcja?
W sieci trzeba troche myslec i kojarzyc, bo latwo sie pomylic w ocenie
czlowieka piszacego pod pseudonimem.

A tak nawiasem piszac w sprawie tego maila ktory do tego ladaka napisales, to gratuluje, tylko pamietaj, ze on takie maile ma w doopie.

[...]

zrozum, siec jest wspanialym miejscem do pisana takich ocen o tym bydlaku
sowieckim, jakie ja i inni pisza na jego temat. Informacja o tym co mysla o
nim ludzie jest konieczna i nie probuj mi zamykac ust oraz pouczac co ma
robic, a co nie kiedy pisze o nim tak jak na to ten typek zasluguje.

[...]

a ja po tym twoim poscie akurat do mnie, mam troche watpliwosci czy starczy ci
odwagi w decydujacym momencie, a wiesz dlaczego? Bo ludzie ktorzy maja podobne zdanie wlasnie o tym sowieckim bydlaku, nigdy w ten sposob ze soba nie rozmawiaja jak zrobiles to ty w moim przypadku.

Tacy ludzie sie lacza, a nie szukaja konfliktow miedzy soba. A ty taki
konflikt chcesz ze mna wywolac na sile epitetujac, insynuujac, projektujac na
mnie jakies swoje prywatne fobie.

EOT

Data: 2010-12-27 13:26:30
Autor: cyc
Fenomen !!

Użytkownik " obserwator" <darz_bor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:if9n14$dqu$1inews.gazeta.pl...
[...]

Rzuciles wlasnie w twarz 60% narodu to , ze sa zdrajcami , zlodziejaqmi , zbrodniarzami i czym tam jeszcze .
No coz , to swiadczy tylko o Twojej faszystowskiej glupocie .
Da takich jak Ty , tylko Kaczynski i oni sa  Polakami i na dodatek madrymi Polakami .
Myliosz sie , sa od was znacznie madrezjsi i choc inaczej to jednak lepiej pojmujacy to czego Polsce potrzeba bo napewno nie wojna narodowa , wieczna wscieklosc z piana na pysku i dzielenie spoleczenstwa na dobrych naszych i zlych innych , czyli te porzadki jakie  wy , pospolici pisowscy kretacze i faszysci usilujecie zaprowadzic .
Wiedz , ze to sie wam nigdy nie uda . Fakt , ze jestescie glosni , ze nie powiem wrzaskliwi , ze zwracacie swoim chamstwem na siebie uwage , nie swiadczy o waszej sile , tylko o waszej slabosci i parobkarskich charakterach .
Nie odniose sie personalnie do Ciebie i nie nazwe Cie  "glupkiem " , jak Ty to robisz bo znaczyloby to , ze upodobnilem sie do was . Powiem wiec , ze jestes madry . Ciesz sie bo nie czesto przychodzi Ci to sluchac !.Miej jednak choc jedna w zyiu przyjemnosc . W koncu czas swiateczny .

cyc

Data: 2010-12-27 10:38:14
Autor: D. J. MC Donald Musk
Fenomen !!

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:if9l4o$1bg$1news.onet.pl...
General Jaruzelski mimo niespotykanej dotad i to prowadzonej nieprzerwanie od 20 lat nagonki przez bedace na uslugach wladzy media ,

faktycznie fenomen!
NKWDoski general Jaruzelski ma az takie poparcie!
Czyli wniosek, ze az tylu ludzi to soviecka agentura w Polsce!

Data: 2010-12-27 11:08:15
Autor: WW
Fenomen !!
W dniu 2010-12-27 10:38, D. J. MC Donald Musk pisze:
UÂżytkownik "cyc"<ja@ja.pl>  napisaÂł w wiadomoÂści

Czyli wniosek, ze az tylu ludzi to soviecka agentura w Polsce!

Czyli, zgodnie z regułami demokracji jego przeciwnicy powinny zamilknąć.
Ważne jest to, co chce wiekszość - nieprawdaż ?.

Data: 2010-12-27 02:13:13
Autor: Hans Kloss
Fenomen !!
On 27 Gru, 11:08, WW <wu...@vp.pl> wrote:

Czyli, zgodnie z regułami demokracji jego przeciwnicy powinny zamilknąć.
Ważne jest to, co chce wiekszość - nieprawdaż ?.

Zgodnie z regułami logiki pierdolisz jak potłuczony a mimo to nikt nie
domaga się abyś zamilkł.
Btw. z jakiego kapucyna wytrzepano owe 60%, czy z tego samego z
którego wytrzepano zwycięstwo komoruskiego w 1 turze wyborów
prezydenckich?
J-23

Data: 2010-12-27 11:22:00
Autor: WW
Fenomen !!
W dniu 2010-12-27 11:13, Hans Kloss pisze:
On 27 Gru, 11:08, WW<wu...@vp.pl>  wrote:

Czyli, zgodnie z regułami demokracji jego przeciwnicy powinny zamilknąć.
Ważne jest to, co chce wiekszość - nieprawdaż ?.

Zgodnie z regułami logiki pierdolisz jak potłuczony

Jakimiż to regułami ?.

Data: 2010-12-27 03:08:38
Autor: Hans Kloss
Fenomen !!
On 27 Gru, 11:22, WW <wu...@vp.pl> wrote:

Jakimiż to regułami ?.

Przecież napisałem wyraźnie- regułami LOGIKI.
J-23

Data: 2010-12-27 05:13:09
Autor: Hans Kloss
Fenomen !!
On 27 Gru, 12:22, WW <wu...@vp.pl> wrote:

A konkretniej ?

Logiki zero-jedynkowej której matematyczne podstawy sformułowali
onegdaj panowie Boole i de Morgan.
J-23

Data: 2010-12-27 15:33:45
Autor: utrOne
Fenomen !!
W dniu 2010-12-27 14:13, Hans Kloss pisze:
On 27 Gru, 12:22, WW<wu...@vp.pl>  wrote:

A konkretniej ?

Logiki zero-jedynkowej której matematyczne podstawy sformułowali
onegdaj panowie Boole i de Morgan.
J-23
ale tutaj chyba hans musi miec bardziej zastosowanie KRZ, niz logika matematyczna...?

--

-- -- -- -- -- -- -- -
Pozdro

Data: 2010-12-27 09:18:16
Autor: Hans Kloss
Fenomen !!
On 27 Gru, 15:33, utrOne <utr1wyt...@wytnijtlen.pl> wrote:

ale tutaj chyba hans musi miec bardziej zastosowanie KRZ, niz logika
matematyczna...?
Rachunek zdań jest przecież jednym z działów logiki matematycznej ;)
Zresztą jakąkolwiek metodę by się wybrało to udowodnienie tezy że
jedna z reguł demokracji jest aby mniejszość, cytuje "zamilkła" jest
niemożliwe. Podobnie jak twierdzenia  że głosowanie o wyniku 60:40
przesądza lub choćby  uprawdopodabnia prawdziwość głosowanej tezy..

A mowa na temat czerwonego śmiecia jaruzela jest krótka:
1. ewidentnych zdrajców nie powinno się  sądzić tylko wieszać.
2. tzw "stan wojenny" został wprowadzony z rażącym naruszeniem prawa
jako że ogłoszony został w trakcie trwania sesji sejmu a nie było
sejmowej zgody na jego wprowadzenie. Zgodnie  z ówczesnym "prawem"
stan wojenny  rada państwa mogła ogłosić JEDYNIE w przerwie między
obradami sejmu. I tu już jaruzel powinien dostać długoletni pierdel za
dokonanie ZAMACHU STANU
3. Każdy początkujący nawet adwokacina zdołałby jaruzelowi udowodnić
przestępstwo z paragrafu "kto działa w interesie OBCEGO MOCARSTWA na
szkodę prylu ten podlega karze więzienia do lat 20 albo karze śmierci"
bo tak mniej więcej brzmiał jeden z paragrafów ówczesnego KK (notabene
ze względu na jego mętność i dwuznaczność chętnie  straszono nim
opozycjonistów). Szkodę udowodnić łatwo, pod obce mocarstwo wystarczy
podstawić Sojuz i... stryczek!
J-23

Data: 2010-12-27 18:22:54
Autor: WW
Fenomen !!
W dniu 2010-12-27 18:18, Hans Kloss pisze:
[...]

niemoĹźliwe. Podobnie jak twierdzenia  Ĺźe głosowanie o wyniku 60:40
przesądza lub choćby  uprawdopodabnia prawdziwość głosowanej tezy.

A mowa na temat czerwonego śmiecia jaruzela jest krótka:
1. ewidentnych zdrajcĂłw nie powinno się  sądzić tylko wieszać.
2. tzw "stan wojenny" został wprowadzony z rażącym naruszeniem prawa
jako że ogłoszony został w trakcie trwania sesji sejmu a nie było
sejmowej zgody na jego wprowadzenie. Zgodnie  z Ăłwczesnym "prawem"
[...]

Mam tylko jedno pytanie.
Skoro to tak "ewidentne" wg Ciebie, to dlaczego do dziś go nie skazali ?

Data: 2010-12-27 09:41:41
Autor: Hans Kloss
Fenomen !!
On 27 Gru, 18:22, WW <wu...@vp.pl> wrote:

Mam tylko jedno pytanie.
Skoro to tak "ewidentne" wg Ciebie, to dlaczego do dziś go nie skazali ?

Jak już znajdziesz odpowiedź na to pytanie to znaczy ze wstąpiłeś na
drogę prawdy ;).
Nie będzie to trudne, bo choćby na tej grupie pisze o tym codziennie
kilkanaście osób od kilkunastu lat.
J-23
PS. Przedawnienie, brak zasady że sądzi się zgodnie ze stanem prawnym
takim jaki obowiązywał w momencie popełnienia przestępstwa. A przede
wszystkim  brak woli ukarania KOGOKOLWIEK za komunistyczne zbrodnie,
jeden pan Helski wykazał jej swego czasu więcej niż cała styropianowa
czecia erpe.

Data: 2010-12-27 19:33:44
Autor: WW
Fenomen !!
W dniu 2010-12-27 18:41, Hans Kloss pisze:
[...]

No tak, właściwie nie powinno dziwić, że dla Ciebie bandycki napad jest godzien uznania

Data: 2010-12-27 13:07:39
Autor: Hans Kloss
Fenomen !!
On 27 Gru, 19:33, WW <wu...@vp.pl> wrote:

No tak, właściwie nie powinno dziwić, że dla Ciebie bandycki napad jest
godzien uznania

Zanim napiszesz cos o bandytyzmie dowiedz się najpierw jak jaruzel i
jego zomowska swolocz załatwili rodzinę pana Helskiego.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Stanis%C5%82aw_Helski
 Za to jedno  kara w postaci niegroźnego rozwalenia czerwonego
jaruzelskiego ryja to była niemal amnestia.
J-23

Data: 2010-12-28 06:44:34
Autor: Wiesiaczek
Fenomen !!
W dniu 27.12.2010 22:07, Hans Kloss pisze:
[...]

"Został skazany na 2 lata pozbawienia wolności w zawieszeniu oraz 200 zł grzywny. Na wniosek posła Andrzeja Micewskiego, 28 października 1994 r. komisja odpowiedzialności konstytucyjnej Sejmu RP potępiła atak Stanisława Helskiego. Generał Jaruzelski zwracał się do sądu o niekaranie i publicznie wybaczył Helskiemu zamach."

Data: 2010-12-30 09:45:06
Autor: WW
Fenomen !!
W dniu 2010-12-27 22:07, Hans Kloss pisze:
On 27 Gru, 19:33, WW<wu...@vp.pl>  wrote:

No tak, właściwie nie powinno dziwić, że dla Ciebie bandycki napad jest
godzien uznania

Zanim napiszesz cos o bandytyzmie

Napad fizyczny na inną osobę w państwie prawa zawsze jest bandytyzmem, bez względu na pobudki. W państwie prawa obywatel idzie do sądu.
A że w naszej najjaśniejszej sądy pod Waszym panowaniem działają jak działają, to już z cała pewnością nie wina generała.

Data: 2010-12-30 16:24:37
Autor: Krzysiek
Fenomen !!
Hallo,

"WW"  schrieb im Newsbeitrag news:ifhgqq$tf2$2node1.news.atman.pl...

[...]
[...]

oczywiscie.
W panstwie prawnym tak jest.

Jednak za czasow wladzy generala i jego poprzednikow nie bylo to panstwo prawne,
a bandycki rezym i bandytyzmem byly wtedy dzialania organow panstwa.

MFG
Krzysiek

--
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2010-12-30 18:51:20
Autor: WW
Fenomen !!
W dniu 2010-12-30 16:24, Krzysiek pisze:
[...]

Taki był formalny stan prawny w momencie bandyckiego napadu na generała.

Jednak za czasow wladzy generala i jego poprzednikow nie bylo to panstwo
prawne,
a bandycki rezym i bandytyzmem byly wtedy dzialania organow panstwa.

Kłamiesz.
To było znacznie później, bo 11 października 1994.

Sprawcę sadzi się wg stanu prawnego obowiązującego w momencie popełnienia przestępstwa i w państwie jego popełnienia.

Data: 2010-12-30 19:31:55
Autor: Krzysiek
Fenomen !!
Hallo,

[...]
Taki był formalny stan prawny w momencie bandyckiego napadu na generała.

wiec Hyle, Hybe czy jak ten czlowiek sie nazywal powinno sie powiesic.
Sad powinien podjac decyzje na ten temat.

[...]
[...]

Hmm... interesujace - klamie, twierdzi Pan??
Widocznie dotknalem czegos goracego dla Pana czego nawet nie dostrzeglem, ale to zaden
problem, zaraz sie sprawe wyjasni.

To co bylo znacznie pozniej, bo 11 pazdziernika 1994 r. to napad na generala.
Sprawce nalezy powiesic.

To co bylo znacznie wczesniej, bo od 1944 do 1989 r. to byl zbrodniczy rezym kierowany
przez bandytow.
Sprawcow nalezy powiesic.

Jednak widze, ze cos tu Panu w tym wszystkim nie pasuje, co dla mnie konkretyzuje
sie w jednym pytaniu - gdzie sa groby pomordowanych, Panie WW, dlaczego nawet
ich grobow nie mozna odnalesc??

Napisalem wczesniej, ze bandytow trzeba wieszac, to samo dotyczy tych, ktorzy sami
nie mordowali, ale z mordercami wspoldzialali i ich chronili, lacznie z tymi. ktorzy ich
chronia po dzien dzisiejszy - ci wszyscy powinni stanac przed sadem i zostac skazani
za bandytyzm.
Moim zdaniem, powinno sie ich powiesic.

Ale zanim to nastapi, niech Pan przynajmniej odpowie na moje pytanie.

MFG
Krzysiek

--
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2010-12-30 20:16:27
Autor: Wiesiaczek
Fenomen !!
W dniu 30.12.2010 19:31, Krzysiek pisze:
Hallo,

[...]
[...]

No to chyba i mnie-bandytę chcesz powiesić?
Pracowałem w PRL-u (współdziałanie) i chroniłem, służąc dwa lata w LWP.
Tylko czy Ci szubiennic wystarczy?

Data: 2010-12-31 00:57:41
Autor: Krzysiek
Fenomen !!
Hallo,

"Wiesiaczek"  schrieb im Newsbeitrag news:ifilqb$g2k$1news.onet.pl...

[...]
No to chyba i mnie-bandytę chcesz powiesić?
Pracowałem w PRL-u (współdziałanie) i chroniłem, służąc dwa lata w LWP.
Tylko czy Ci szubiennic wystarczy?

-- Pozdrawiam - Wiesiaczek

zadaje Pan pytania jakby chcial Pan ode mnie jakiejs rady, ale przeciez decyzje w swoim
zyciu podjal Pan juz dawno temu, wiec porady dzis sa juz Panu nieprzydatne.
Jezeli zas szuka Pan wyspolczucia czy przebaczenia to lepiej niech Pan zwroci sie
do kogos pielegnujacego chrzescijanskie zabobony.

Jak Pan zapewne zauwazyl, ja podpisuje wlasne teksty - nie musze sie czegos obawiac
i nie musze ogladac sie za siebie, za mna nie wlecze sie czyjas krzywda.

MFG
Krzysiek

--
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2010-12-31 09:23:16
Autor: WW
Fenomen !!
W dniu 2010-12-30 19:31, Krzysiek pisze:

To co bylo znacznie pozniej, bo 11 pazdziernika 1994 r. to napad na
generala.
Sprawce nalezy powiesic.

Sąd zadecydował inaczej.

To co bylo znacznie wczesniej, bo od 1944 do 1989 r. to byl zbrodniczy
rezym kierowany
przez bandytow.

Nieprawda.

Sprawcow nalezy powiesic.

Kim Pan jest, że chce zastępować sądy ?

[...]

A dokładnie to czyich ?.

Napisalem wczesniej, ze bandytow trzeba wieszac,

Tu się różnimy, bo w państwie prawa trzeba ich sadzić i ewentualnie wykonywać wyrok a nie pragnąc zemsty.

[...]

To co Pan proponuje nie ma nic wspólnego ze sprawiedliwością.
Czyżby to Panu nie przeszkadzało ?

Data: 2010-12-31 11:56:24
Autor: Krzysiek
Fenomen !!
Hallo,

"WW"  schrieb im Newsbeitrag news:ifk3tu$3os$1node1.news.atman.pl...

[...]
Sąd zadecydował inaczej.

Sad zadecydowal, ze cegla w polaczeniu z ryjem Jaruzelskiego nie jest jakims znaczacym
zagrozeniem publicznym, moim zdaniem chodzilo o napad majacy na celu pozbawienie zycia.

[...]
Nieprawda.

z faktu, ze chodzi o Pana kolegow i przyjaciol... czy raczej podwladnych lub przelozonych
nie wynika zadna zmiana oceny, nie jest to, po prostu, Pana prawda.
Dla mnie nie jest Pan ani pierwszy ani ostatni z tych, ktorzy neguja zbrodnie komunistyczne,
podobnie znam tez wielu negujacych zbrodnie nazistowskie.
Nie mam zamiaru Pana czy Panu podobnych pouczac - zycze wam wszystkiego najgorszego,
glownie tego, zebyscie spotkali zmory, ktore wywolaliscie. Im szybciej, tym lepiej...

[...]

Kim Pan jest, że chce zastępować sądy ?

Nie sady sa tu jakas miara, a zapisy prawa ktorego przestrzegania maja dopilnowac sady.
Przypominam wiec Panu zapisy prawa dotyczace zbrodni.
Oczywiscie, jest mi znane, ze kara smierci zostala skreslona z kodeksow karnych.

[...]
A dokładnie to czyich ?.

Ofiar zbrodni komunistycznych.
Pytam sie Pana dlatego, bo z Pana tekstow wynika, ze moze miec Pan cos wspolnego z ukrywaniem
sladow popelnianych zbrodni, np: grobow.
Ogolnie pokazuje Pan sie bardzo zadziwiony, ze jakies zbrodnie zostaly popelnione...

[...]

Tu się różnimy, bo w państwie prawa trzeba ich sadzić i ewentualnie wykonywać wyrok a nie pragnąc zemsty.

Nie napisalem swojego tekstu po to, zeby sie z Panem w czymkolwiek zgadzac, a wylacznie
po to, zeby wyjasnic wlasny punkt widzenia.

[...]
To co Pan proponuje nie ma nic wspólnego ze sprawiedliwością.
Czyżby to Panu nie przeszkadzało ?

Pozdrawiam
 WW

Sprawiedliwosc jest zgodnoscia z dana etyka. O jakiej etyce Pan pisze - bo dla mnie
jest to etyka zbrodniarzy. Wiec Pana sprawiedliwosc nie jest moja, ja nie jestem
bandyta.

MFG
Krzysiek

--
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2010-12-31 13:04:33
Autor: Krzysiek
Fenomen !!
Hallo,

"WW"  schrieb im Newsbeitrag news:ifkdh1$adc$1node1.news.atman.pl... [...]
A konkretniej ?

Pozdrawiam
 WW

konkretna liczba ofiar nie jest znana, tak i nieznane sa miejsce ich pogrzebania.
Ale tylko czesc ofiar zostala zabita w Kraju, czesc zostala wywieziona za granice i tam pochowana. W jakiej proporcji lub ilu konkretnie - nie wiadomo. Znajac Pana etyke juz wiem co Pan odpowie - nie wiadomo kto jest za to odpowiedzialny,
moze sami sie zabijali lub wywozili...

MFG
Krzysiek

--
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2010-12-31 13:23:55
Autor: Bogdan Idzikowski
Fenomen !!

Użytkownik "Krzysiek" <krzysiek_@arcor.de> napisał w wiadomości news:4d1dc6d1$0$7657$9b4e6d93newsspool1.arcor-online.net...
[...]

Nie wiadomo kto był ofiarą, nie wiadomo gdzie są miejsca pogrzebania...
Czyli: ... jedna pani , drugiej pani... itd.
Czyli funta kłaków...

Data: 2010-12-31 14:25:13
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Fenomen !!
Bogdan Idzikowski wrote:

[...]

Nie wiadomo kto był ofiarą,

Chyba nieco nadinterpretujesz, czyć nie?

nie wiadomo gdzie są miejsca pogrzebania...

Takie miejsca były skrzętnie ukrywane, ale co rusz odkrywane są nowe. Czasem przypadkowo, a czasem dlatego, że świadkowie zaczynają mówić co kiedyś tam, w młodości, widzieli, ale bali się ujawniać.

Putin z Donkiem na jednym z takich, niedawno odkrytych miejsc "modlili" się 7 kwietnia br. I nie chodzi mi o miejsce odkryte przez Polaków w 1942 r.
--
Pit

Data: 2010-12-31 16:59:27
Autor: jadrys
Fenomen !!
W dniu 2010-12-31 13:04, Krzysiek pisze:

konkretna liczba ofiar nie jest znana, tak i nieznane sa miejsce ich pogrzebania.

MFG
Krzysiek

No tak - to zdanie odzwierciedla całą wiedzę o tych mordach  tzw antykomunistĂłw.

Data: 2010-12-31 16:18:43
Autor: cyc
Fenomen !!

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:ifkdh1$adc$1node1.news.atman.pl...
[...]

Mysle , ze ten obywatel ma na mysli te miliony , ktore zginely w wyniku stalinowskich represji a ktorych miejsca pochowku znane sa tylko ich oprawcom .
Nie mozna kwestionowac zbrodniczej dzialalnosci NKWD i pokrewnych organizacji dzialajacych w ZSRR , dowiodla tego historia i liczne opisy swiadkow . Nie sadze tez , ze Ty kwestionujesz te komunistyczne zbrodnie . Rownoczesnie sadze , ze jakiekolwiek porownywanie wyzej opisanych do stosowanych u nas w Polsce praktyk jest zwyczajnych naduzyciem . Owszem, czasy stalinizmu to rowniez  czarny i tragiczny w skutkach okres , bywalo tez " morderczo " pozniej " ale mowienie o zbrodniczym systemie w czasach post stalinowskich jest zwyczajnym naduzyciem .
Kazden system dazac do stabilizacji i walki z opozycja mierzy sie z ludzmi niepokornymi , tymi , ktorzy z nim sie nie godza . Zapalczywosc , nadgorliwosc i zwyczajna glupota dzialajacych w nim sluzb odpowiedzialnych za spokoj bywa nie do opanowania . Stad wszedzie , doslownie wszedzie w tym w Ameryce , zdarzaja sie gwalty na wolnosci obywateli a nawet mordy , ktore zawze dla opozycji sa mordami politycznymi . Na tej zasadzie zginal zamordowany Popieluszko i kilku innych ludzi dzialajacych przeciwko systemowi .
Szalenstwo nie wybiera systemu , skupia sie na indywidualnych ludziach . dzisiaj dopadlo np. Kaczynskiego , Rydzyka , czy Macierewicza i to oni sa zdolni do rownie spektakularnych  mordow jak ci , ktorym glosno zlorzecza .
System w ktorym zylismy w czasie PRL-u nie przewidywal w swoich  zalozeniach takich spsobow pozbywania sie politycznych przeciwnikow z jakimi sie zetknelismy jak np. w przypadku Popieluszki , czy w pacyfikacji kop. Wojek . Takie zdarzenia , tragedie sa konsekwencja zderzenia wielu czynnikow a glownie glupoty tych , ktorzy podejmuja decyzje , na rznych szczeblach , ze przywolam jeszcze jako przyklad , podjecie przez prezydenta decyzji o ladowania w Smolensku prezydenckiego samolotu !!.
We wszystkich przypadkach nie system zawiodl , tylko glupota ludzi !.
Polska nigdy nie miala systemu totalitarnego , nigdy nie byla rzadzona przez dyktatora , chyba , ze za takiego uznamy Pilsudskiego i nigdy nie miala zbrodniczych zapedow,m chyba ze za takie uznamy nasz  udzial w zbrodniczych wojanach w Iraku i Afganistanie !.

cyc

Data: 2010-12-27 13:29:07
Autor: cyc
Fenomen !!

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:if9su5$g3t$2node1.news.atman.pl...
[...]

Czy wiesz od kogo wymagasz logiki i rzeczowosci ? .
Napewno wiesz ? .

cyc

Data: 2010-12-27 10:29:03
Autor: obserwator
Fenomen !!
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a): Czyli, zgodnie z regułami demokracji jego przeciwnicy powinny zamilknąć.
Ważne jest to, co chce wiekszość - nieprawdaż

o rany, czlowieku co ty wypisujesz??? Ty kompletnie nie masz pojecia o regulach demokratycznych:))))))

Jaruzelski do zdrajca i powinien wisiec, Tak zdrajcow pozbyla sie Norwegia i w tej chwili kryzys im nie straszny:)

W Polsce tez do tego dojdzie, bo Tusek & spolka bardzo sie o to staraja.

Data: 2010-12-27 12:24:47
Autor: WW
Fenomen !!
W dniu 2010-12-27 11:29,  obserwator pisze:

Jaruzelski do zdrajca i powinien wisiec,

A kto stwierdził, że jest "zdrajcą" ?.

Data: 2010-12-27 13:26:10
Autor: Roman Rumian
Fenomen !!
Panie WW,

W dniu 2010-12-27 12:24, WW pisze:
W dniu 2010-12-27 11:29, obserwator pisze:

Jaruzelski do zdrajca i powinien wisiec,

A kto stwierdził, że jest "zdrajcą" ?.

każdy, kto ma elementarne poczucie przyzwoitości i nie ma, jak pan, czerwonych klapek na oczach.

http://www.youtube.com/watch?v=wjUEOZUmHrw
  W tym filmie, jest wystarczająco duĹźo powodĂłw, aby stwierdzić, Ĺźe jest zdrajcą i łotrem.

"To naprawdę czarny tydzień dla czcicieli generała Jaruzelskiego i to już od poniedziałku, kiedy przypadła 29 rocznica wprowadzenia stanu wojennego. Wprawdzie prawie połowie obywateli polskich stan wojenny bardzo się podoba i pewnie nie miałaby nic przeciwko temu, by go powtórzyć, reszcie się nie podoba – co jest jeszcze jedną poszlaką, że mamy nie jeden, tylko dwa narody: jeden polski, a drugi jakiś taki bardziej sowiecki. Ale to jeszcze nic, bo każdego kolejnego dnia tego fatalnego tygodnia przypada 30 rocznica jakiegoś fragmentu masakry, jaka miała miejsce w grudniu 1970 roku, w której generał Jaruzelski również złożył dowody wierności swojej socjalistycznej ojczyźnie – Związkowi Radzieckiemu. Oczywiście czciciele generała Jaruzelskiego energicznie temu zaprzeczają i już za pierwszej komuny pocztą pantoflową kreowali legendę, że przebywając w areszcie domowym, nie jest winien masakrze. Odpowiedzialny za nią miał być Zenon Kliszko, Stanisław Kociołek i kolejny dygnitarz - Grzegorz Korczyński, który tak naprawdę nazywał się Stefan Kilanowicz i w czasie okupacji niemieckiej, pod szyldem Gwardii Ludowej zajmował się bandytyzmem.

Wyjaśnianie tej sprawy od ponad 10 lat markują niezawisłe sądy, ale pewnie nic z tego nie będzie, bo niezawisłym sądom nie jest obcy ani instynkt klasowy, ani samozachowawczy. Instynkt klasowy podpowie im właściwą ocenę wydarzeń, zaś widząc, jak prezydent Komorowski, od którego zależą przecież sędziowskie nominacje, generałowi Jaruzelskiemu nadskakuje, dopuszczą też do głosu instynkt samozachowawczy, który tę klasową interpretację wydarzeń grudniowych utrwali.
...."
==============================
Pan, najwyraźniej z tej sowieckiej części narodu.

Roman Rumian

Data: 2010-12-27 14:23:39
Autor: WW
Fenomen !!
W dniu 2010-12-27 13:26, Roman Rumian pisze:
[...]

Czyli myśli zgodnie z Pana oczekiwaniem  ?.  :-P

Data: 2010-12-27 14:32:04
Autor: Roman Rumian
Fenomen !!
W dniu 2010-12-27 14:23, WW pisze:
(...)kto ma elementarne poczucie przyzwoitości i nie ma, jak pan,
czerwonych klapek na oczach.

Czyli myśli zgodnie z Pana oczekiwaniem ?. :-P

Tak, zgodnie z moim oczekiwaniem szukając prawdy zdefiniowanej w sposób klasyczny, nierelatywistyczny - odwrotnie jak u Pana, czyli zgodności sądów z faktami.

Roman Rumian

Data: 2010-12-27 18:04:31
Autor: WW
Fenomen !!
W dniu 2010-12-27 14:32, Roman Rumian pisze:

Tak, zgodnie z moim oczekiwaniem szukając prawdy zdefiniowanej w sposób
klasyczny, nierelatywistyczny - odwrotnie jak u Pana, czyli zgodności
sądów z faktami.

Roman Rumian

No to chyba inne szkoły kończyliśmy. W moich uczono, Ĺźe nie wydaje się sadĂłw bez zapoznania się z dowodami i wysłuchania obu stron. W przypadku Generała, dowody są w Rosji.  Dopiero za 100 lat, kiedy otworzą archiwa, będzie moĹźna wydać sprawiedliwy osąd.

To co Pan dziś proponuje, to prymitywna zemsta.

Data: 2010-12-27 17:25:31
Autor: obserwator
Fenomen !!
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a): No to chyba inne szkoły kończyliśmy. W moich uczono, że nie wydaje się sadów bez zapoznania się z dowodami i wysłuchania obu stron. W przypadku Generała, dowody są w Rosji.  Dopiero za 100 lat, kiedy otworzą archiwa, będzie można wydać sprawiedliwy osąd.

To co Pan dziś proponuje, to prymitywna zemsta.

nie dyskutuje sie z konfidentami obcych panstw i nie zastanawia jakie mieli
motywy. Ich sie sadzi zgodnie z prawem wojennym. Tak zrobiono w Norwegii i dzieki temu Norwegia jest panstwem suwerennym i ludziom zyje sie tam
spokojnie, w przeciwienstwie do Polski.

Data: 2010-12-30 09:46:57
Autor: WW
Fenomen !!
W dniu 2010-12-27 18:25,  obserwator pisze:
WW<wuwu0@vp.pl>  napisał(a):

[...]

Coś takiego nie istnieje.

Ich sie sadzi zgodnie z prawem wojennym.

Takie prawo może obowiązywać tylko w przypadku wojny, a takowej nie było.

Data: 2010-12-27 14:36:09
Autor: cyc
Fenomen !!

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:ifa40s$iqi$1node1.news.atman.pl...
[...]

Z Rumianem szkoda rozmawiac . To niereformowalny typ , dla ktorego istnieje tylko ta " prawda" jaka uslyszy od Rydzyka !.

cyc

Data: 2010-12-27 15:35:26
Autor: utrOne
Fenomen !!
W dniu 2010-12-27 13:26, Roman Rumian pisze:
każdy, kto ma elementarne poczucie przyzwoitości i nie ma, jak pan,
czerwonych klapek na oczach.

wydaje mi sie, ze rozsadnemu czlowiekowi wystarczy pierwsza czesc zdania.

--

-- -- -- -- -- -- -- -
Pozdro

Data: 2010-12-27 13:40:55
Autor: cyc
Fenomen !!

Użytkownik " obserwator" <darz_bor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:if9ppf$non$1inews.gazeta.pl...
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):

[...]

\Ja twierdze , ze Kaczynscy to zdrajcy i ze jeden z nich swiadomie , razem z Rydzykiem zreszta , prowadzi gre zmierzajaca do domowej wojny , ktora w skutkach bedzie nieporownywalnie straszniejsza niz ogloszony przez generala stan wojenny . Pierwszy blizniak , niezyjacy , robil zas wszystko aby sprowokowac wojne z Rosja . Posunal sie nawet do tego , ze kazal pilotowi leciec w rejon zagrozony ostrzelaniem majac na pokladzie swojego samolotu kilku prezydentow . To kwalifikuje sie pod TS . Kto wie , czy pilotowi , ktory zachowal zimna krew i odmowil , zgodnie zreszta z procedura , wykonania polecenia prezydenta , nie zawdzieczamy to , ze dalej zyjemy w pokoju , kto wie , czy nie rozpetalaby sie z powodu glupoty naszego prezydenta , wojna a dzisiaj mielibysmy juz o pare milionow rodakow mniej ? .. Kacza wojna domowa  tez nie skonczy sie kilkunastoma ofiarami i kilkoma tysiecy internowanych w przyzwoitych warunkach . Bo gdyby tacy jak wy ludzie interowali to nie mam zadnych watpliwosci , los zatrzymanych bylby dokladnie taki , jaki opisywala w tamtym czasie szeptana i zachodnia propaganda a wiec o trzymaniu na golasa na stadionach tysiace ludzi i polewanie ich na mrozie woda , o biciu , mordowaniu , glodzeniu i takie tam bzdury . Przy waszych rzadach to wszystko staloby sie cialem !.

cyc

Data: 2010-12-27 13:48:59
Autor: jadrys
Fenomen !!
W dniu 2010-12-27 13:40, cyc pisze:
\Ja twierdze , ze Kaczynscy to zdrajcy i ze jeden z nich swiadomie

cyc

Kogo zdradzili/ają, i na czyją stronę przeszli?

Data: 2010-12-27 14:02:06
Autor: cyc
Fenomen !!

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:ifa1vt$dl4$1news.onet.pl...
W dniu 2010-12-27 13:40, cyc pisze:
\Ja twierdze , ze Kaczynscy to zdrajcy i ze jeden z nich swiadomie

cyc

Kogo zdradzili/ają, i na czyją stronę przeszli?

Narod zdradza usilujac wpedzic go w wojne domowa a wczesniej miedzynarodowa i czxyni to , / czynili to , swiadomie z pelna premedytacja zdajac sobie sprawe ze wszystkich skutkow .
Dzialania Jaruzeslkiego zmierzaly do wyeliminowania mozliwosci masakry narodu , czy to w wyniku wojny domowej , czy wojny z Rosja , dzialania Kaczynskich zmierzaly w kierunku wprost przeciwnym !. Prowokowaly i dalej prowokuja konflikt .
Nie rozumiesz tego ? .

cyc

Data: 2010-12-27 17:29:28
Autor: jadrys
Fenomen !!
W dniu 2010-12-27 14:02, cyc pisze:
[...]

Rozumię i podzielam Twój pogląd co do Jaruzelskiego i wprowadzonego przez niego stanu wojennego. Natomiast uważam że Twoje słowa o zdradzie Kaczyńskich i PiS-u to baaardzo duże nadużycie. - W moich oczach  wszystkie rządzące po 89 roku ekipy to zdrajcy interesu Polaków i Polski. Tylko Rządom PiS-u tego nie mogę zarzucić.

Data: 2010-12-27 18:09:33
Autor: cyc
Fenomen !!

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:ifaf36$pdh$2news.onet.pl...
W dniu 2010-12-27 14:02, cyc pisze:

W moich oczach  wszystkie rządzące po 89 roku ekipy to zdrajcy interesu Polaków i Polski. Tylko Rządom PiS-u tego nie mogę zarzucić.

Ten zarzut im , znaczy pisowi , nalezy sie przedewszystkim !!.

cyc

Data: 2010-12-27 20:54:06
Autor: jadrys
Fenomen !!
W dniu 2010-12-27 18:09, cyc pisze:
[...]

Ale z jakiego powodu?? Przecież rząd PiS-u nie "prywatyzował" gospodarki, próbował coś zrobić z korupcją, postępował bardzo ostrożnie w kontaktach z Unią itd. Czy to dla Ciebie jest zdradą? A może wiesz o czymś co nie było podane do publicznych wiadomości - jakieś ciemne sprawki partii i jej Prezesa?

Data: 2010-12-27 22:18:03
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Fenomen !!
jadrys wrote:

[...]

Cycu wie tyle ile przeczyta w Wyborczej.

Odnośnie końcowego pytania i tak zdrowy rozum biorąc. Czy ważasz że jak cycowaci wiedzieli by coś o ciemnych sprawkach Prezesa, to do tej pory nie skorzystaliby z okazji?
--
Pit

Data: 2010-12-28 16:48:23
Autor: jadrys
Fenomen !!
W dniu 2010-12-27 22:18, Pit Kowalski albo Nowak pisze:
jadrys wrote:

[...]

Oj myślę że tak, wytrawny gracz nie odkrywa od razu swoich wszystkich atutów. A że można się na takim zachowaniu zdrowo "przejechać" to już inna sprawa. -  Pamiętasz z pewnością asa atu którego zachował AWS i Krzaklewski na ostateczne zdyskredytowanie Kwaśniewskiego? No i sami sie zdyskredytowali - po opublikowaniu błazenady Siwca notowania Mańka mocno spadły..

Data: 2010-12-27 18:12:04
Autor: u2
Fenomen !!
W dniu 2010-12-27 17:29, jadrys pisze:
[...]

Jeszcze przyzwoity był rząd Olszewskiego, ale nocna zmiana Bolka po
ogłoszeniu listy PRL-owskich agentów przez Macierewicza szybko załamała
nadzieje Polaków na oczyszczenie się od szumowin.

Data: 2010-12-27 20:54:00
Autor: jadrys
Fenomen !!
W dniu 2010-12-27 18:12, u2 pisze:
[...]

No, rząd Olszewskiego trudno ocenić rzetelnie, - po prostu za krótko był przy władzy.

Data: 2011-01-02 22:16:25
Autor: janusz@fajny.adres.to
Fenomen !!
jadrys wrote:
[...]

A ja mogę.
Mam ku temu istotne dla mnie powody.
Właściwie jedyne, co moim zdaniem było dobre za czasów władzy PiS to fakt, że tak bardzo koncentrowali się na wykolegowaniu LPR i Samoobrony, że niewiele czasu im zostawało na mieszanie się do gospodarki (w stosunku do pozostałych rządów po 1990 roku).

j..

Data: 2011-01-03 17:10:14
Autor: jadrys
Fenomen !!
W dniu 2011-01-02 22:16, janusz@fajny.adres.to pisze:
jadrys wrote:
[...]

No właśnie - jedyna zadra w ich działaniu to rozbicie swoich koalicjantów - LPR-u i Samoobrony.

Data: 2010-12-27 14:51:44
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Fenomen !!
cyc wrote:

[...]
?

Zacznij zbierać znaczki, zacznij mówię Ci.

Kto miałby ostrzelać samolot, na pokładzie którego było pięciu prezydentów pięciu okołorosyjskich państw? Rosjanie bez zgody Kremla?
Nawet gdyby to zrobili, to kto miałby wywołać wojnę przeciw Rosji? Donek za zabicie Lecha, czy może sam Zdradzio?

Co najwyżej przyznaliby sałdatom z ros. altylerii p-lot po medalu zasługi.

Nie bądź śmieszny.
--
Pit

Data: 2010-12-27 14:59:35
Autor: cyc
Fenomen !!

Użytkownik "Pit Kowalski albo Nowak" <pit@poczta.pit> napisał w wiadomości news:ifa5lb$q34$1news.onet.pl...
cyc wrote:

[...]

Dla chlopa , ktory pierwszy raz zobaczyl telewizje smieszne bylo to , ze wmawiano mu  iz "siedzacy w pudle " aktorzy i spikerzy nadaja ze studia w Warszawie .
Reprezentujesz ten sam punkt widzenia .
Po prostu prymitywny i nacechowany wylacznie chciejstwem zamiast racjonalizemem .
Lech Kaczynski darzyl , byc moze za namowa swojego blizniaka , co wydaje sie prawdopodobne , do rozpetania wojny i to nie budzi u nikogo myslacego watpliwosci . Wlasnie dlatego m. innymi przywodcy  panstw calego swiata olali jego pogrzeb !.

cyc
cyc

Data: 2010-12-27 15:47:58
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Fenomen !!

cyc wrote:

[...]

To są Twoje wyimaginowane fantazje Cycu. Tylko fantazje.
Nie chlaj tego świństwa tyle i zacznij kupować znaczki.
--
Pit

Data: 2010-12-27 16:43:12
Autor: cyc
Fenomen !!

Użytkownik "Pit Kowalski albo Nowak" <pit@poczta.pit> napisał w wiadomości

Nie chlaj tego świństwa tyle i zacznij kupować znaczki.
-- Pit

Stare , wyswiechtane i prymitywne jak pisowskie myslenie !.

cyc

Data: 2010-12-28 00:24:28
Autor: Jaksa
Fenomen !!

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:ifa1gt$c5s$1news.onet.pl...

> [...]
woda , o biciu , mordowaniu , glodzeniu i takie tam bzdury . Przy waszych

Polewanie wodą na mrozie?

A to dobre sobie.. pieszczot ci się zachciewa stary pryku,
albo jeszcze nie spotkałeś Faszystów.

Jaksa

Data: 2010-12-27 13:14:13
Autor: D. J. MC Donald Musk
Fenomen !!

U?ytkownik "cyc"<ja@ja.pl>  napisa3 w wiadomo?ci

Czyli wniosek, ze az tylu ludzi to soviecka agentura w Polsce!

Czyli, zgodnie z regułami demokracji jego przeciwnicy powinny zamilknąć.
Ważne jest to, co chce wiekszość - nieprawdaż ?.

tylu ludzi kochalo Hitlera, tylu stalina. wiekszosc...

Data: 2010-12-27 13:22:57
Autor: WW
Fenomen !!
W dniu 2010-12-27 13:14, D. J. MC Donald Musk pisze:
UÂżytkownik "WW"<wuwu0@vp.pl>  napisaÂł w wiadomoÂści
W dniu 2010-12-27 10:38, D. J. MC Donald Musk pisze:
U?ytkownik "cyc"<ja@ja.pl>   napisa3 w wiadomo?ci

Czyli wniosek, ze az tylu ludzi to soviecka agentura w Polsce!

Czyli, zgodnie z regu³ami demokracji jego przeciwnicy powinny zamilkn¹Ì.
Wa¿ne jest to, co chce wiekszoœÌ - nieprawda¿ ?.

tylu ludzi kochalo Hitlera, tylu stalina. wiekszosc...

Demokracja (gr. δημοκρατία demokratia "rządy ludu", od wyrazów δῆμος demos "lud" + κρατέω krateo "rządzę") – ustrój polityczny, w którym źródło władzy stanowi wola większości obywateli (sprawują oni rządy bezpośrednio lub za pośrednictwem przedstawicieli)[1].

Data: 2010-12-27 13:40:05
Autor: D. J. MC Donald Musk
Fenomen !!

U?ytkownik "WW"<wuwu0@vp.pl>  napisa3 w wiadomo?ci
W dniu 2010-12-27 10:38, D. J. MC Donald Musk pisze:
U?ytkownik "cyc"<ja@ja.pl>   napisa3 w wiadomo?ci

Czyli wniosek, ze az tylu ludzi to soviecka agentura w Polsce!

Czyli, zgodnie z regu3ami demokracji jego przeciwnicy powinny zamilkn?a.
Wa?ne jest to, co chce wiekszo?a - nieprawda? ?.

tylu ludzi kochalo Hitlera, tylu stalina. wiekszosc...

Demokracja (gr. ?????????? demokratia "rządy ludu", od wyrazów ????? demos "lud" + ?????? krateo "rządzę") - ustrój polityczny, w którym źródło władzy stanowi wola większości obywateli (sprawują oni rządy bezpośrednio lub za pośrednictwem przedstawicieli)[1].

Zgadza sie. I Stalin i Hitler i Komoroski zostali wybrani demokratycznie!

Data: 2010-12-27 14:26:13
Autor: WW
Fenomen !!
W dniu 2010-12-27 13:40, D. J. MC Donald Musk pisze:
[...]

Demokracja (gr. ?????????? demokratia "rzÂądy ludu", od wyrazĂłw ????? demos
"lud" + ?????? krateo "rzÂądzĂŞ") - ustrĂłj polityczny, w ktĂłrym ÂźrĂłdÂło
wÂładzy stanowi wola wiĂŞkszoÂści obywateli (sprawujÂą oni rzÂądy bezpoÂśrednio
lub za poÂśrednictwem przedstawicieli)[1].

Zgadza sie. I Stalin i Hitler i Komoroski zostali wybrani demokratycznie!

Mam dla Pana niespodziankę, Roosevelt, Churchill i Jaruzelski takoż.

Tak więc był legalnym przywódca a zgodnie z zasadami demokracji i praworządności jest niewinny, dopóki mu się nie udowodni winy.
Jeszcze nie udowodniliście  :-P.

Data: 2010-12-27 14:40:42
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Fenomen !!
WW wrote:

Demokracja (gr. ?????????? demokratia "rz?dy ludu", od wyrazów ?????
demos "lud" + ?????? krateo "rz?dz?") - ustrój polityczny, w którym
?ród?o w?adzy stanowi wola wi?kszo?ci obywateli (sprawuj? oni rz?dy
bezpo?rednio lub za po?rednictwem przedstawicieli)[1].

Zgadza sie. I Stalin i Hitler i Komoroski zostali wybrani demokratycznie!

Mam dla Pana niespodziankę, Roosevelt, Churchill i Jaruzelski takoż.

Z "małą" poprawką. Jaruzelskiego wybrał sejm kontraktowy, który był wybrany w sposób nie do końca demokratyczny, a nie naród.
--
Pit

Data: 2010-12-30 09:48:01
Autor: WW
Fenomen !!
W dniu 2010-12-27 14:40, Pit Kowalski albo Nowak pisze:

Z "małą" poprawką. Jaruzelskiego wybrał sejm kontraktowy, który był wybrany
w sposób nie do końca demokratyczny,

Ale zgodny z prawem,

Data: 2010-12-30 15:40:58
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Fenomen !!
WW wrote:

W dniu 2010-12-27 14:40, Pit Kowalski albo Nowak pisze:

Z "małą" poprawką. Jaruzelskiego wybrał sejm kontraktowy, który był
wybrany w sposób nie do końca demokratyczny,

Ale zgodny z prawem,

z prawem kaduka.
--
Pit

Data: 2010-12-30 18:52:52
Autor: WW
Fenomen !!
W dniu 2010-12-30 15:40, Pit Kowalski albo Nowak pisze:
WW wrote:

[...]

Nie, takie prawo obowiązywało wtedy w RP.

Data: 2010-12-31 14:02:29
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Fenomen !!

WW wrote:

[...]

I co z tego? Przecież to prawo nie miało związku z tym, czy Jaruzelski został wybrany demokratycznie czy też nie. Wręcz przeciwnie - sejm był kontraktowy, co oznacza, że były uzgadniane jakieś warunki pomiędzy wąskim gronem osób, na które społeczeństwo nie miało wpływu, a to dowodzi, iż sam Sejm nie był wybrany demokratycznie. Chyba, że sam fakt wyboru przez głosowanie nazwiemy demokracją, ale wtedy równie dobrze demokratycznymi możemy nazwać: PRL, ZSRR, Chiny, Koreę Płn, Kubę etc.
--
Pit

Data: 2010-12-31 15:09:20
Autor: WW
Fenomen !!
W dniu 2010-12-31 14:02, Pit Kowalski albo Nowak pisze:

Nie, takie prawo obowiązywało wtedy w RP.

I co z tego?

Ano właśnie.

Data: 2010-12-27 14:42:01
Autor: D. J. MC Donald Musk
Fenomen !!

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:ifa45m$iqi$2node1.news.atman.pl...
[...]

"lud" + ?????? krateo "rz?dze") - ustrój polityczny, w którym ?ród3o
w3adzy stanowi wola wiekszo?ci obywateli (sprawuj? oni rz?dy bezpo?rednio
[...]

Zgadza sie!
A kto okresla czy ktos zostal wybrany zgodnie z zasadami demokracji? zapytam retorycznie!
Otoz SAD (albo jakas komisja wyborcza)
a czy sad (komisja) jest wybrany demokratycznie - nie - jest mianowany!
Wiec czy ktos zostal wybrany "demokratycznie" nie okresla wiekszosc ale jacys ludzie z ukladu!
Zapomnijcie o jakiejs rzekomej demokracji.
Demokracje to mieli Grecy i wikingowie - ci drudzy na althingu _wiedzieli_ kto jak glosuje i jesli miala wygrac "racja mniejszosci" to wiekszosc wyciagala miecze i wycinala mniejszosc i juz bylo wiadomo kogo i co wybrano!
W tzw "cywiliczacji zachodu" nie rzadzi zadna tam "wiekszosc" bo nawet nie wszystkich ludzi sie pyta o ich zdanie (np nie pyta sie dzieci i mlodziezy)
Rzadza teraz media i ci co wiecej przez te media naobiecuja. Dlatego wybory moze wygrac Komoroski, ktory obiecuje autostrady chociaz i tak ta wiekszosc doskonale wie, ze ich nie wybuduje ale za to ladnie wypada w telewizji bo jest sympatyczny.

Data: 2010-12-30 09:49:44
Autor: WW
Fenomen !!
W dniu 2010-12-27 14:42, D. J. MC Donald Musk pisze:

Zgadza sie!
A kto okresla czy ktos zostal wybrany zgodnie z zasadami demokracji? zapytam
retorycznie!

Historia.

My możemy jedynie osadzać, czy zgodnie lub niezgodnie z obowiązującym prawem.

W tym przypadku zgodnie.

Data: 2010-12-27 13:45:11
Autor: jadrys
Fenomen !!
W dniu 2010-12-27 13:14, D. J. MC Donald Musk pisze:

tylu ludzi kochalo Hitlera, tylu stalina. wiekszosc...

Hitlera już w 1944 roku mało który Niemiec kochał, a co do Stalina, no cóż - jak tu nie kochać twórcy potęgi z Rosji, będąc Rosjaninem ?

Data: 2010-12-27 14:20:20
Autor: Bogdan Idzikowski
Fenomen !!

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:ifa1ot$d33$1news.onet.pl...
[...]

Taaaaaaaaa! A w 1945 to już żaden Niemiec Hitlera nie kochał. No nie?

A że Stalin przy okazji wymordował ok. 25 milionów Rosjam, to pikuś!

Data: 2010-12-27 17:32:37
Autor: jadrys
Fenomen !!

[...]

Co rozumiesz po przez słowo "zamordował"?  Polował na ulicach na ludzi, wyciągał śpiących z łózek i pod ścianę? I tak z co 5-6-tym mieszkańcem Rosji?

Data: 2010-12-27 17:43:47
Autor: Bogdan Idzikowski
Fenomen !!

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:ifaf35$pdh$1news.onet.pl...

[...]

Nie ośmieszaj się. Są granice, których nie mozna przekroczyć. Ty je przekroczyłeś!

Data: 2010-12-27 20:59:44
Autor: jadrys
Fenomen !!

[...]

Wyraziłem tylko swoje ( być możne śmieszne) wątpliwości. A ty Bogdanie nie uciekaj od odpowiedzi zmieniając temat.  I tak na marginesie - ty pewnie nawet sobie nie zdajesz sprawy ile to 25 mln ludzi?

Data: 2010-12-27 21:34:48
Autor: jadrys
Fenomen !!

[...]

Znowu ucieczka, próba wykręcenia się sianem od odpowiedzi.

Data: 2011-01-02 22:47:10
Autor: janusz@fajny.adres.to
Fenomen !!
jadrys wrote:

[...]

jadrysie, żadna próba ucieczki, tylko zwykła niechęć do dyskusji z betonem.
Oto Twoja wypowiedź

Czyżbyś nie zdawał sobie sprawy z tego, że analogiczne pytania można zadać w kontekście Hitlera?

Znany jest ci termin "sprawstwo kierownicze"?

Przy okazji chcę tu nadmienić, że do tej pory nie znaleziono _ani jednego_ dokumentu podpisanego przez Adolfa "olejno do połowy", który byłby rozkazem/poleceniem (niepotrzebne skreślić) wymordowania/zabicia (niepotrzebne skreślić) żydów, bo są żydami, gdy tymczasem istnieją dokumenty z własnoręcznym podpisem Stalina, w których "Soso" skazuje na śmierć oficerów armii, którzy znaleźli się jako jeńcy pod władzą "wujka Józka", bo dostali rozkaz "z Sowietami nie walczyć", więc się poddali myśląc, że będą traktowani po ludzku.
Tymczasem jeden wart drugiego.

Więc na przyszłość nie ośmieszaj się próbami wybielenia arcymordercy Stalina, którego wyczyny przebili dopiero Mao (w liczbach bezwzględnych) i Saloth Sar (w liczbach względnych).
Ten drugi, absolwent Sorbony, wymordował około 1/3 ludności własnego kraju.

j..

Data: 2011-01-03 17:26:47
Autor: jadrys
Fenomen !!
W dniu 2011-01-02 22:47, janusz@fajny.adres.to pisze:

> [...]

Czyżbyś nie zdawał sobie sprawy z tego, że analogiczne pytania można zadać w kontekście Hitlera?

Znany jest ci termin "sprawstwo kierownicze"?

Zupełnie mnie nie zrozumiałeś.. Mi chodzi nie o konkretne osoby Stalin><Hitler tylko o systemy przez nich stworzone. Hitlerowcy mordowali w większości przypadków niewinnych ludzi. Polowali na kogo popadnie na ulicach, kulę w głowę, albo powieszonym mozna było zostać tylko za to że się było Polakiem. . Natomiast stalinowcy mordowali tylko swoich ideologicznych wrogów. Zwykły normalny Polak mogł być pewien że jego wyprawa nie zakończy się w obozie koncentracyjnym, za niewolnika u bauera czy wręcz przed plutonem egzekucyjnym.

[...]

Hitlera nie można sądzić za pojedyncze zbrodnie, a za to że stał na czele systemu któregio calem było zniewolenie i wręcz eksterminacja  innych - tzw. podludzi na które skladali się przedstawiciele innych nacji. Nic takiego nie można zarzucić Stalinowi..
Nie jest to oczywiście moja mowa obronna tego rzeźnika, ale jednak widzę bardzo duże różnice między nim a Hitlerem.

[...]

Jak już wyżej napisałem - wcale go nie wybielam, ale protestuje przeciw porównywaniu go do Hitlera.

Data: 2011-01-03 18:11:13
Autor: Bogdan Idzikowski
Fenomen !!

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:ifstc7$v28$2news.onet.pl...
> [...]

j..

Jak już wyżej napisałem - wcale go nie wybielam, ale protestuje przeciw porównywaniu go do Hitlera.

Nie pogrążaj się!

Data: 2010-12-27 11:45:50
Autor: sofu
Fenomen !!

Użytkownik "D. J. MC Donald Musk" <kaszalot@zyrandol.pll.lot> napisał w wiadomości news:if9mq3$5id$1news.ett.com.ua...

[...]

-- -- -- -- -

Bo ludzie to na ogół ciemne bydło, wciąż dające się bez mydła ruchac w dupe!
Na Jaruzelskiego trzeba patrzec w szerszym kontekscie, a ten mówiąc delikatnie nie wypada dla niego zbyt dobrze.
Ten soviecki rab, to cwaniak i lawirant. Nie on pierwszy, nie ostatni i nie jedyny!

sofu

Data: 2010-12-27 19:29:40
Autor: Wiesiaczek
Fenomen !!
W dniu 27.12.2010 10:38, D. J. MC Donald Musk pisze:
[...]

Czyim Ty jesteś agentem, skoro nawet nie piszesz po polsku?

Data: 2010-12-27 10:50:45
Autor: zbig
Fenomen !!

Właśnie miedzy innymi z powodu takich opinii naszego narodu, jak ta o
Jaruzelskim nie byłem, nie jestem i nie będę wysokiego mniemania o
Polakach.
W swej masie jest tak jak to określił Kurski - ciemnym ludem. Nie
odczuwam żadnej dumy z faktu bycia Polakiem.

Data: 2010-12-27 19:53:46
Autor: u2
Fenomen !!
W dniu 2010-12-27 19:50, zbig pisze:
[...]

Z tym, że cyc to żaden Polak to ruski Żyd, a dokładniej sowiecki Żyd.

Data: 2010-12-27 11:54:27
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Fenomen !!
cyc wrote:

[...]

Tu raczej należałoby zadać pytanie "Z czego wynika taki nędzny stan świadomości w społeczeństwie dot. tej mrocznej postaci?".
--
Pit

Data: 2010-12-27 13:15:59
Autor: D. J. MC Donald Musk
Fenomen !!

Użytkownik "Pit Kowalski albo Nowak" <pit@poczta.pit> napisał w wiadomości news:if9r8u$mhd$1news.onet.pl...
cyc wrote:

[...]

"odpierdolcie sie od generala" - Adam Michnik. I wszystko jasne!

Data: 2010-12-27 14:31:29
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Fenomen !!

cyc wrote:

[...]

Wszystko ok z małą poprawką:

"Ooooodpieeeerdolcie..."
--
Pit

Data: 2010-12-27 13:44:42
Autor: cyc
Fenomen !!

cyc wrote:

[...]

Wyglada na to , ze jedynymi swiadomymi i pelnoprawnymi Polakami sa pisowcy !.
No , no , !! . To czysty faszyzm ! ......lub komunizm .

cyc

Data: 2010-12-27 13:52:28
Autor: jadrys
Fenomen !!
cyc wrote:

[...]
!.
No , no , !! . To czysty faszyzm ! ......lub komunizm .

cyc

Raczej ci co nie atakuja ślepo wszystkiego tego co reprezentuje zarówno PiS jak i PO. Fanatyzm często zaślepia rzeczywistość.

Data: 2010-12-27 15:39:24
Autor: utrOne
Fenomen !!
W dniu 2010-12-27 13:52, jadrys pisze:
Fanatyzm często zaślepia rzeczywistość.
jesli nie ZAWSZE, kolego jadrys... jesli nie zawsze...

--

-- -- -- -- -- -- -- -
Pozdro

Data: 2010-12-27 17:35:14
Autor: jadrys
Fenomen !!
W dniu 2010-12-27 15:39, utrOne pisze:
W dniu 2010-12-27 13:52, jadrys pisze:
Fanatyzm często zaślepia rzeczywistość.
jesli nie ZAWSZE, kolego jadrys... jesli nie zawsze...

No, czasem i u fanatyka pozostaje jeszcze odrobina rozsądku.

Data: 2010-12-27 16:45:22
Autor: u2
Fenomen !!
[...]

Stan wojenny był zbrodnią przeciwko Polakom.

Podobnie czystki w 1968 oraz masakra w 1970.

Nie rozumiem cycku jak możesz popierać zwykłych morderców.

Data: 2010-12-27 20:07:38
Autor: Wiesiaczek
Fenomen !!
W dniu 27.12.2010 16:45, u2 pisze:
[...]

Czystki i masakra pochłonęły mniej ofiar niż zamarzło bezdomnych w latach demokracji i dobrobytu.

Data: 2010-12-27 20:30:08
Autor: u2
Fenomen !!
W dniu 2010-12-27 20:07, Wiesiaczek pisze:
Nie rozumiem cycku jak możesz popierać zwykłych morderców.

Czystki i masakra pochłonęły mniej ofiar niż zamarzło bezdomnych w
latach demokracji i dobrobytu.

Czy to rozgrzesza zbrodniarza, że doprowadził Polskę do takiego stanu ?

Data: 2010-12-27 19:38:58
Autor: obserwator
Fenomen !!
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> latach demokracji i dobrobytu.

Czy to rozgrzesza zbrodniarza, że doprowadził Polskę do takiego stanu ?

Rozumowanie Wiesiaczka jest dokladnie takie:

zabil czlowieka? a pomysl ile ludzi ginie w wypadkach samochodowych.

Data: 2010-12-27 21:14:41
Autor: Wiesiaczek
Fenomen !!
W dniu 27.12.2010 20:38,  obserwator pisze:
u2<u_2@o2.pl>  napisał(a):

[...]

Nie zrozumiałeś.
Wyjaśnie dla słabszych:
Jeśli w jednym ustroju zamordowano pewną ilość ludzi a w drugim zamordowano wielokrotnie więcej, to uważam ten drugi za bardziej wrogi i zamordystyczny dla swojego narodu.
Posypywanie syfu pudrem niewiele tu pomoże.

Data: 2010-12-27 12:33:20
Autor: Hans Kloss
Fenomen !!
On 27 Gru, 21:14, Wiesiaczek <ciotkazielin...@vp.pl> wrote:

Je li w jednym ustroju zamordowano pewn ilo ludzi a w drugim
zamordowano wielokrotnie wi cej, to uwa am ten drugi za bardziej wrogi i
zamordystyczny dla swojego narodu.
Posypywanie syfu pudrem niewiele tu pomo e.

Po pierwsze- zapomnij o tym żeby za prylu ludzie nie zamarzali na
śmierć ani nie ginęli z winy władzy ludowej w inny sposób  bo to
kłamstwo. Po prostu żadna gazeta nie śmiała o tym pisnąć, sam znam
bodaj dwa takie przypadki z lat 70tych. A jak pod Nowogrodem pijany
kacap staranował zatłoczony autobus PKS (dwadzieścia kilka trupów) to
wzmianki drobnym druczkiem pojawiły się jedynie w lokalnej prasie, bez
precyzowania narodowości sprawcy rzecz jasna.
Po drugie, pójdźmy twoim tokiem myślenia. Mussoliniemu w czasie ponad
dwudziestu lat rządów najbardziej nawet niechętni przypisują sprawstwo
kierownicze dwieście kilkudziesięciu mordów politycznych. Przez czas
trwania tzw "stanu wojennego" (niecałe dwa lata) ofiarą morderstw
politycznych stała się ponad setka ludzi. Mussoliniego zabito bez
zbędnych sądów a jego ciało powieszono za zadnie nogi na drzewie, co
zrobiono z jaruzelem?
J-23

Data: 2010-12-28 07:02:26
Autor: Wiesiaczek
Fenomen !!
W dniu 27.12.2010 21:33, Hans Kloss pisze:
[...]

Czyli nic nie wiesz na ten temat?

[...] Mussoliniego zabito bez
zbędnych sądów a jego ciało powieszono za zadnie nogi na drzewie, co
zrobiono z jaruzelem?

Twoje poszanowanie prawa jest cokolwiek stronnicze.
Nie lepiej czułbyś się w średniowieczu?
Choć nie jestem pewien, czy tam też byłoby miejsce dla takich poglądów.

Data: 2010-12-28 00:24:17
Autor: Hans Kloss
Fenomen !!
On 28 Gru, 07:02, Wiesiaczek <ciotkazielin...@vp.pl> wrote:

Czyli nic nie wiesz na ten temat?

U mnie na osiedlu zamarzło pewnej zimy dwóch(?) meneli w śmietniku. I
widziałem stojącą pod tym śmietnikiem karetkę  oraz radiowóz
milicyjny. W gazetach oczywiście ani słowa o tym doniosłym wydarzeniu,
co mnie akurat ani trochę nie dziwi. O pozostałych przypadkach wiem
tyle co i o tegorocznych czyli "nie widziałem lecz tylko słyszałem/
czytałem". Gdybym miał choć cień podejrzenia że  że się we
wszechświecie za kilka dziesięcioleci pojawi prawdziwek wmawiający
ludziom że pryl to była oaza szczęśliwości w której ludzie nie ginęli
przez swoja bezmyślność i głupotę to bym zadbał być może o ich
dokumentację.

Twoje poszanowanie prawa jest cokolwiek stronnicze.
Nie lepiej czu by si w redniowieczu?
Cho nie jestem pewien, czy tam te by oby miejsce dla takich pogl d w.

Jakie "poszanowanie prawa"? Czy twoim zdaniem cokolwiek zmieniłoby
urządzenie Mussoliniemu sądowej farsy podobnej do tzw. "procesu"
Norymberskiego?? Otóż NIE BYŁO ZA CO Mussoliniego skazać "zgodnie z
prawem" podobnie jak nie dało się tego zrobić z Alem Capone czy
Hermannem Goeringiem. A w takich sytuacjach cywilizowane narody radzą
sobie, że się tak  wyrażę, metodami "nie wprost". Narody dzikie lub
oduraczone do imentu osadzają takich zbrodniarzy, zdrajców i
bandziorów na stanowiskach szamanów lub doradców ichnich "prezydentów"
J-23

Data: 2010-12-28 16:55:13
Autor: jadrys
Fenomen !!
W dniu 2010-12-28 09:24, Hans Kloss pisze:

[...]

Myślę że akurat w tym wypadku mylisz się Hans, - Mussolini, o ile nie zostałby powieszony wcześniej przez swoich rodaków to wisiałby trochę później powieszony przez międzynarodowy trybunał za zbrodnie jakich dopuszczały się jego "Czarne Koszule" chociażby w Abisynii.

Data: 2010-12-27 20:21:55
Autor: obserwator
Fenomen !!
Wiesiaczek <ciotkazielinska@vp.pl> napisał(a):

> [...]

Posypywanie syfu pudrem niewiele tu pomoże.

ja zrozumialem doskonale, natomiast ty zle argumentujesz, bowiem ta ilosc osob
bezdomnych i zmarznietych w tzw. pookraglostolowej demokracji, to takze
konsekwencja dzialan jenerala Jaruzelskiego i tych co taki dzwiwolag ktory ma
tylko pozorny zwiazek z demokracja, ustanowili.
Trza analizowac doglebnie, a nie powierzchownie.

Data: 2010-12-28 06:55:28
Autor: Wiesiaczek
Fenomen !!

u2<u_2@o2.pl>   napisał(a):

[...]

No to po co ten Bolek skakał, skoro nic się nie zmieniło?
Bierze się władze i nie potrafi jej sprawować?
To tą demokrację o kant dupy potłuc, skoro po 20 latach istnienia zwalamy wszystko na poprzedni ustrój. Czemu nie na potop szwedzki, co?
To ja już wolę PRL, przynajmniej był porządek i odbudowano kraj po wojnie, teraz by to nie przeszło.

Data: 2010-12-27 22:09:36
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Fenomen !!

u2<u_2@o2.pl>  napisał(a):

[...]

Uważasz, że liczbą zamarznietych bezdomnych można mierzyć wielkość zamordyzmu i wrogość systemu?
W PRL-u nikt nie robił takich statystyk, a nawet jak robił, to nigdy nie ujrzały one światła dziennego.
--
Pit

Data: 2010-12-28 16:59:22
Autor: jadrys
Fenomen !!
W dniu 2010-12-27 22:09, Pit Kowalski albo Nowak pisze:

[...]

Tak, można to mierzyć wrogością systemu. Teraz w kapitalizmie ludzie bywają bezdomni nie z własnej winy. Za pseudokomuny kto tylko zechciał pracować to miał dach nad głową zapewniony.  A teraz kapitalizm kloszardem zrobi nawet najuczciwszego człowieka.

Data: 2010-12-28 16:30:42
Autor: Hans Kloss
Fenomen !!
On 28 Gru, 16:59, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:
 Za pseudokomuny kto tylko zechcia
pracowa to mia dach nad g ow zapewniony.
Jadryś, ciebie juz chyba do szczętu pojebało. Ja pracując za marne 20
dolarów od 85 roku swój pryloski "dach nad głową" dostałem w postaci
10 tysięcy od "kapitalistycznej" III RP w 2005 czy 6 roku przy okazji
likwidacji tzw "książeczki mieszkaniowej" (pełny wkład od 1978 roku).
Była to gigantycznapryloskia piramidka finansowa,  chyba największe
masowe oszustwo finansowe w historii prylu a ludzi nabitych w butelkę
tak jak ja były w Polsce ciężkie MILIONY.
No chya ze chodziło ci o "dach nad głowa" w komisariacie, wojsku albo
we więzieniu....aaaa wtedy oczywiście masz rację. Niemniej do tego
wcale nie trzeba było pracować.
A teraz.. teraz mieszkania puste stoją, ludzie przy wynajmowaniu tacy
wybredni że szok bo podaż znacznie przewyższa popyt. Jeżeli teraz ktoś
w Polsce nie ma gdzie mieszkać to  albo ma 2 lewe ręce albo 2 lewe
półkule mózgowe.
J-23

Data: 2010-12-29 07:22:07
Autor: Wiesiaczek
Fenomen !!
W dniu 29.12.2010 01:30, Hans Kloss pisze:
[...]

Pierdolisz!
W PRL-u nikt nie wypłacał zarobków w dolarach.

Data: 2010-12-29 02:22:03
Autor: Hans Kloss
Fenomen !!
On 29 Gru, 07:22, Wiesiaczek <ciotkazielin...@vp.pl> wrote:

W PRL-u nikt nie wyp aca zarobk w w dolarach.

Pierdolisz. Dopiero jak wymieniłeś na dolary papierki którymi płacono
za pracę  to mogłeś dokonać zakupu jakichś towarów.  Więc jaka różnicę
sprawia czy płacono bezpośrednio w tugrikach czy w orzechach
kokosowych skoro i tak nie można było uniknąć wymiany na dolary?
No chyba że jako rasowy komuch miałeś dostęp do talonów, bonów itp
cudownych wynalazków albo do sklepów za żółtymi firankami.
J-23

Data: 2010-12-29 15:23:42
Autor: Wiesiaczek
Fenomen !!
W dniu 29.12.2010 11:22, Hans Kloss pisze:
[...]

Głupiś!

Więc jaka różnicę
sprawia czy płacono bezpośrednio w tugrikach czy w orzechach
kokosowych skoro i tak nie można było uniknąć wymiany na dolary?

Ja nie wymieniałem i kupowałem wszystko za złotówki.

No chyba że jako rasowy komuch miałeś dostęp do talonów, bonów itp
cudownych wynalazków albo do sklepów za żółtymi firankami.

wNie miałem żdnych przywilejów, do partii nie należałem, w żadnych służbach munduroowych nie byłem, górnikiem, stoczniowcem też nie.

Masz jakieś pytania jeszcze?

Data: 2010-12-29 07:21:58
Autor: Hans Kloss
Fenomen !!
On 29 Gru, 15:23, Wiesiaczek <ciotkazielin...@vp.pl> wrote:

Ja nie wymienia em i kupowa em wszystko za z ot wki.
LOL bucu, "za złotówki" to mogłeś sobie kupić 1/2l chleba miesięcznie
i szlus. Co w takim razie dni żłopałeś w pozostałe dni, mocz
Urbacha ? ;).
Komu ty ciulu chcesz takie brednie wmawiać?

Masz jakie pytania jeszcze?
Żadnych, fantasto i bajkopisarzu. Kupował za kartkowej komuny
"wszystko" za złotówki, no co za bęcwał...
J-23

Data: 2010-12-29 20:20:58
Autor: Wiesiaczek
Fenomen !!
W dniu 29.12.2010 16:21, Hans Kloss pisze:
[...]

Wiesz, nie mam ochoty  rozmawiać z takim tępym burakiem jak ty.

PLONK!

Data: 2010-12-29 09:55:51
Autor: cyc
Fenomen !!

Użytkownik "Wiesiaczek" <ciotkazielinska@vp.pl> napisał w wiadomości news:ifek2f$7ep$2news.onet.pl...
[...]

Wlasnie takie prownania jakie prezentuje faszysta Kloss swiadcza o glupocie ..
Nie pojmuje swoim ptasim mozdzkiem tego , ze zylismy w calkiem innym systemie walutowym i takie porownywanie jest zwyczajnym absurdem .
Dzisiaj , jesli wierzyc statystykom , srednie dochody to cos kolo 500$ ale ludzie za nie zyjacy zyja gorzej niz ten faszysta wtedy za 20$ .
Ot prymitywny , prostacki , bezczelny pisowsko-faszystowski  propagandzista ..

cyc

Data: 2010-12-29 10:01:37
Autor: Panslavista
Fenomen !!

"cyc" <ja@ja.pl> wrote in message news:ifet2o$lo$1news.onet.pl...

[...]

Nie pajacuj - w środku lat 70 dolar stał od 100 do 150 zł czyli zarobek wynosił 2000 do 3000zł.
Zgodnie z prawdą były to GWniane ustalone przez żydokomuszerię dochody - tej samej wielkości co dzisiaj.

Data: 2010-12-29 18:06:16
Autor: jadrys
Fenomen !!
W dniu 2010-12-29 01:30, Hans Kloss pisze:
[...]

Chodziło mi o dach na głową w postaci pokojów dla osób samotnych i mieszkań w hotelach robotniczych, czy kwaterach prywatnych opłacanych przez zakłady pracy, w których można było przeczekać do czasu otrzymania mieszkania własnościowego.

Mylisz się - stosunkowo niedawno w TV był program o kombatancie AK którego nowy "właściciel" kamienicy wyrzucił na bruk. Byś musiał słyszeć co ten były akowiec mówił o tym ulubionym przez ciebie kapitalizmie..

Data: 2010-12-27 20:37:32
Autor: Wiesiaczek
Fenomen !!
W dniu 27.12.2010 20:30, u2 pisze:
[...]

Masz na myśli Bolka skaczącego przez płot?

Data: 2010-12-27 22:01:42
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Fenomen !!
Wiesiaczek wrote:

[...]

Jakby za komuny ludzie nie zamarzali...
--
Pit

Data: 2010-12-28 07:03:29
Autor: Wiesiaczek
Fenomen !!
W dniu 27.12.2010 22:01, Pit Kowalski albo Nowak pisze:
Wiesiaczek wrote:

[...]

Za komuny ludzi mordowano na ulicach każdego dnia, nie wiedziałeś o tym?

Data: 2010-12-28 13:55:21
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Fenomen !!

Wiesiaczek wrote:

[...]

Wiedziałem, bo mnie też chciał taki jeden ubek zamordować, ale mu się nie dałem. :)
--
Pit

Data: 2010-12-28 17:00:29
Autor: jadrys
Fenomen !!
W dniu 2010-12-28 13:55, Pit Kowalski albo Nowak pisze:

Wiedziałem, bo mnie też chciał taki jeden ubek zamordować, ale mu się nie
dałem. :)

Łapówka, - czy może go uprzedziłeś?

Data: 2010-12-29 01:17:03
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Fenomen !!
jadrys wrote:

W dniu 2010-12-28 13:55, Pit Kowalski albo Nowak pisze:

Wiedziałem, bo mnie też chciał taki jeden ubek zamordować, ale mu się nie
dałem. :)

Łapówka, - czy może go uprzedziłeś?

Nigdy nie dałem nikomu łapówki.
--
Pit

Data: 2010-12-29 18:04:44
Autor: jadrys
Fenomen !!
W dniu 2010-12-29 01:17, Pit Kowalski albo Nowak pisze:
jadrys wrote:

[...]

Czyli to drugie.. i pewnie jeszcze powiesz że to była czysta samoobrona..

Data: 2010-12-29 16:40:45
Autor: jacek
Fenomen !!
On 27 Gru, 10:09, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:
[...]

faktycznie, media są podatne na usługi wobec władzy, bo przecież 4 jej
forma.

zresztą, nawet gdyby były sprawiedliwe, to przecież ta sprawiedliwość
tylko sprawiedliwością ich mierzona, więc co było niesprawiedliwe
zawsze
osądzą, że nie było sprawiedliwe.

natomiast, gdyby były niesprawiedliwe, to przecież ta ich
sprawiedliwość
jest tylko ich sprawiedliwością mierzona, więc co według ich było
niesprawiedliwe zawsze
osądzą, że nie było sprawiedliwe.

cały fokus polega na tym, że tak czy siak, ty, ja, lub ktokolwiek
inny,
może powiedzieć, że coś było sprawiedliwe, poprzez utożsamianie się
z daną sprawiedliwością. toteż sprawiedliwości, jeśli chce się być
obiektywnym,
trzeba szukać w sobie, a dokładniej w tej naszej zwykłej dobroci.

Wszystkie sondaze wskazuja , ze poparcie dla generala jest wieksze niz wielu
a powiem nawet niz dla wiekszosci dzisiejszych politykow , ze nie wspomne o
niezyjacych prezydencie , ktorego dystansuje o klase .

co do Leszka, to trochę się mylisz. był najlepszym prezydentem
od lat parudziesięciu. jeśli chcesz porównywa sondaże,
to zrób to za sto lat; wówczas otchłań czasu będzie
miała dużo mniejszy wpływ na wyniki.

Nadal i niezmiennie ponad 60% spoleczenstwa pozytywnie ocenia generala a
jego wine za stan wojenny i wynikajace z niego konsekwencje sprowadza do
koniecznosci wyboru przez niego " mniejszego zla " .

może zamiast wbitego pokoleniom do głów pojęcia mniejsze zło, trzeba
byłoby zastosować pojęcie większe dobro.
czym ono jest? nawet to trudno określić.
bo jest tym, aby każdemu działo się najlepiej.
jednak równocześnie tym, aby dany system dopuszczał to,
aby każdemu działo się najfajniej.

Co wynika z takiego stanu swiadomosci ? , jakie refleksje powinne temu
zjawisku towarzyszyc rzadzacym ? . Jest kilka aspektow problemu . Po
pierwsze , wyglada na to , ze spoleczenstwo woli byc rzadzone silna reka ,

zawsze lepiej mieć króla, który kradł będzie tylko ze świtą,
niż całą świtę królów, którzy mają switę.
zwłaszcza, że dość często król może być uczciwy,
natomiast świta królów ze swej ilości nigdy nie może być uczciwa.

[...]

zauważ, że z tą propagandą jest tak, że była właśnie w czasach
generała
jednomyślna. i to jest właśnie propaganda ogólna; teraz jest tylko
przyrządowa,
co dość zrozumiałe.

Po trzecie , dzisiejszy rzad boi sie uruchamiac palki i aparat
sprawiedliwosci  nawet wtedy , kiedy zycie jest paralizowane absurdem i
grozaca krajowi anarchia , ze przypomne  hucpe "obroncow krzyza " , czy

od Krzyża to się serdecznie odwalcie. są symbole, które wiele znaczą
dla ludzi.
jeśli nie mogliście znieść widoku, to było wykopać Go, kiedy ludzi nie
było;
Krzyż by wytrzymał. ale wy musieliście aż napluć tym ludziom w twarz.
czy oni na was pluli?

[...]

coś ci powiem, cyc.
dokładnie na tej samej zasadzie, jak wybielać generała nie przystoi,
tak samo też nie wolno pastwić się nad schorowanym, starszym
człowiekiem,
co jest nawet jeszcze paskudniejsze. po prostu każdy, zwłaszcza przez
układy
panujące w danej chwili, ma prawo do błędu. spośród wszystkich
sposobów
trzeba wybierać sposób wyrokowania o czymkolwiek najlepszy i
najuczciwszy.

pozdrawiam,
jacek

Data: 2010-12-30 01:15:30
Autor: obserwator
Fenomen !!
jacek <jsen@poczta.onet.pl> napisał(a): coś ci powiem, cyc.
[...]

ten schorowany starszy czlowiek, bez skrupulow wydalby rozkaz zabicia cie
jesli za PRL wszedlbys mu w parade. Ten schorowany staruszek, pozbawil zycia wielu mlodych ludzi, ktorzy nie
dozyli przez niego tego wieku co on ma w tej chwili.

Ten starszy, schorowany jak powiadasz czlowiek, byl jednym z tych ktory wydal
decyzje o wyjatkowo brutalnym zabojstwie ks. Popieluszki, ktoremu oprawcy
zmaskrowali wnetrznosci tak, ze byly tylko jedna miazga, a jezyk wyrwali,
nastepnie go zywcem topili. Ilosc zbrodni ktorych dopuscil sie ten czlowiek na Polakach jest pokazna.

Nie lituj sie nad tego typu zbrodniarzami, bo oni na pewno nad toba by sie
nigdy nie zlitowali. Wyrok na tobie by wykonali bez mrugniecia okiem.

To tragiczne, co ta banda lajdakow PRL-owskich zrobila z Polakami, skoro
nie potrafia obiektywnie ocenic poczynan zbrodniarza, ktoremu zawdzieczaja
swoja obecna, tragiczna sytuacje.

Makabra.

Data: 2010-12-30 13:21:54
Autor: cyc
Fenomen !!

Użytkownik " obserwator" <darz_bor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ifgmfi$gc5$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nie bronie decyzji Jaruz\elskiego . Mam jak kazdy myslacy watpliwosci z przeslankami pozwalajacymi sadzic , ze podjal sluszna decyzje .
W stanie wojennym zginelo kilkanascie osob , to prawda i jest to tragedia ale czy nie byla to czasem cena za to , ze nie zginely tysiace ? . Ja tego nie wiem i az dech zapiera z wrazenia nad tym , ze sa ludzie , ktorzy bez oparcia o jednoznaczna prawde moga jak Ty bezwzglednie oceniac zdarzenia i jego decyzje .
Takie oceny nie leza w kategoriach uczciwosci , to zwyczajne chciejstwo wynikajace z nienawisci do osoby i systemu . Nie idzie w tym wypadku o odsuniecie od wladzy , jak np. z Tuskiem , czy niedopuszczenie do wladzy jak w przypadku Kaczynskiego , idzie o wydanie wyroku na czlowieka , ktoremu nikt dotad nie udowodnil jednoznacznie winy i pewnie wobec rozbieznosci dokuentow o opisow , nikt nigdy nie udowodni .
Co innego wyeliminowac z gry politycznej ideowego przeciwnika a co innego skazac bedacego poza nia czlowieka .
Tak nawaisem mowiac , Kaczynski dazy w swoich zapedach do tragedii , ktorej skutki beda nieporownywalnie wieksze niz te , na jakie narod narazil Jaruzelski . Probki i pierwsze symptomy mielismy juz w Lodzi .

cyc

Data: 2010-12-30 13:11:54
Autor: cyc
Fenomen !!

Użytkownik "jacek" <jsen@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:8b7704d4-42f0-4f76-bfc7-2648930bfe89fm22g2000vbb.googlegroups.com...

................<

[...]

...............<

Od krzyza ? . A gdzie w moim poscie widzisz ocene krzyza , jego wartosci , czy symbolu ? .
Nie rpozumiesz pisanego slowa ? . Obroncy krzyza to nie krzyz , to koltuny nie majace pojecia o co i dlaczego wrzeszcza . Oni sponiewierali ten krzyz niby broniac go . Ja moge sie mylic w ocenie tych ludzi i tego co zrobili a woec profanacji krzyza bo moja bieglosc w temacie doktryny jest na poziomie przecietnego katolika ale nie sadzisz chyba , ze liczna grupa hierarchow i pozostalych ksiezy , ktorzy bliscy byli nawet  rzucenia anatemy na owych " obroncow krzyza " mylila sie rowniez ?.
Zaslepienie w Twoje w temacie nie pozwala Ci na sesnowne myslenie i czytanie ze zrozumieniem . Ja pisze o czyms innym a Ty cos innego komentujesz !. Przeczytaj jeszcze raz czy ja pisze o krzyzu , czy o koltunach ktorzy chcva w obs.....ych kaloszach , gwalcac z glupoty wszystko to co swiete ,  zycwcem wejsc do nieba . Nie mowie o politycznych koniunkturalistach , ktorzy glupote pierwszch wykorzystuja .

[...]

PS . Schorowany , iedny starszy czlowiek , ktrym w Twoim pojeciu jest Kaczynski , w zwiazku ze swoja choroba piwinien odejsc z polityki i wiecej do niej nie wracac bo doprowadzi do narodowej tragedii !.

Data: 2010-12-30 13:17:51
Autor: Barbarella
Fenomen !!

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:ifhsud$tsv$1news.onet.pl...

[...]

Kaczyński nie jest schorowany. Niech nie wykręca się chorobą. To wyrachowany drań, nienawidzący wszystkich.

BB

Data: 2010-12-30 14:36:18
Autor: cyc
Fenomen !!

Użytkownik "Barbarella" <razor@benzai.eu> napisał w wiadomości news:4d1c7876$0$2508$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Widze go nieco inaczej Jego choroba jest widoczna nawet na pierwszy rzut oka .. Co prawda nie jestem psychiatra ale do rozpoznania oblakanca , szczegolnie na zaawansowanym etapie choroby , nie trzeba fachowca . Zreszta w tej ocenie nie jestem odosobniony . Podziela ja wielu ludzi w tym znanych politkow , publicystow i ludzi tzw. medialnych .

cyc
cyc

Data: 2010-12-30 15:04:58
Autor: Barbarella
Fenomen !!

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:ifi1sk$ekc$1news.onet.pl...

[...]

Może i masz rację! Ja go widzę jako zagonionego w kąt podwórka psiaka, który ukradł z cudzej spiżarni pęto kiełbasy.Wie, że nie może juz się bronic więc kąsa każdego.

BB

Fenomen !!