Fenomen !!

Data: 2010-12-27 10:28:13
Autor: jadrys
Fenomen !!
W dniu 2010-12-27 10:09, cyc pisze:
General Jaruzelski mimo niespotykanej dotad i to prowadzonej nieprzerwanie
od 20 lat nagonki przez bedace na uslugach wladzy media , ludzi  szeroko
pojetej wladzy , kosciola ,  grup politycznych i tych ksztaltujacych opinie
spolecznej nadal w swiadomosci spolecznej jest bohaterem  tyle tragicznym ,
co pozytywnym .
Wszystkie sondaze wskazuja , ze poparcie dla generala jest wieksze niz wielu
a powiem nawet niz dla wiekszosci dzisiejszych politykow , ze nie wspomne o
niezyjacych prezydencie , ktorego dystansuje o klase .
Nadal i niezmiennie ponad 60% spoleczenstwa pozytywnie ocenia generala a
jego wine za stan wojenny i wynikajace z niego konsekwencje sprowadza do
koniecznosci wyboru przez niego " mniejszego zla " .
Co wynika z takiego stanu swiadomosci ? , jakie refleksje powinne temu
zjawisku towarzyszyc rzadzacym ? . Jest kilka aspektow problemu . Po
pierwsze , wyglada na to , ze spoleczenstwo woli byc rzadzone silna reka ,
taka  ktora nie waha sie w sytuacji anarchizowania zycia spolecznego a takze
wobec zagrazajacej suwerennosci kraju prowokacji ,  uzyc sily  . Po drugie ,
jestesmy na tyle rozumnym narodem , ze naszymi myslami i emocjami nie
kieruja propagandzisci i ze jestesmy w stanie wyciagac wnioski samodzielnie
w oparciu o fakty a nie na bazie nachalnej propagandy.
Po trzecie , dzisiejszy rzad boi sie uruchamiac palki i aparat
sprawiedliwosci  nawet wtedy , kiedy zycie jest paralizowane absurdem i
grozaca krajowi anarchia , ze przypomne  hucpe "obroncow krzyza " , czy
nieustajace proby rozpetania w kraju domowej wojny przez Kaczynskiego i
Rydzyka . Dzisiejszy rzad zapomina o czym pamietal general , ze prawo
opozycji do walki o rzad dusz w kraju , konczy sie tam gdzie zaczyna sie
zdrada narodowych interesow co musi pociagac za soba wyznaczane przez
demokracje skutki prawne .
Z takim stanem , stanem zagrozenia mamy dzisiaj do czynienia . Kaczynski i
grupa jego ludzi , Rydzyk  saczacy ze swoich szczekaczek jad w serca swoich
wernych , to ludzie o tyle bezwzgledni w swoich poczynaniach , ze nie cofaja
sie przed niczym , przed zadna podloscia w pozyskiwaniu wyznaczonych sobie
celow , nawet jesli odbywac sie to bedzie narodowa tragedia !. Bo trudno
posadzac aby obaj ...doktorzy ! byli az tak glupi aby nie zdawac sobie
sprawy z konsekwencji prowadzonej przez sibie gry  .........a moze jednak sa
tak glupi ?

cyc

Fenomen bo Polacy potrafi± docenić co gen. Jaruzelski zrobił dla Polski. Po takich działaniach jak to m.in. wprowadzenie stanu wojennego poznaje się mężów stanu.

Data: 2010-12-27 09:41:56
Autor: obserwator
Fenomen !!
jadrys <andrzej203@op.pl> napisał(a):
Fenomen bo Polacy potrafi± docenić co gen. Jaruzelski zrobił dla Polski. Po takich działaniach jak to m.in. wprowadzenie stanu wojennego poznaje się mężów stanu.
 zaden Polak nie docenia sowieckiego jenerala, ktory doprowadzil kraj do kompletnej ruiny i zniszczenia pierwszej Solidarnosci.

Tego sowieckiego bandyte bez godnosci i honoru doceniaja tylko sbecy, zbrodiarze komunistyczni, zlodzieje, oszusci, kretacze ktorzy skorzystaki na transformacji ustrojowej oraz pozyteczni idioci,ktorzy komletnie nie maja pojecia jak sa nadal robieni w konia.

Data: 2010-12-27 11:06:21
Autor: WW
Fenomen !!
W dniu 2010-12-27 10:41,  obserwator pisze:
jadrys<andrzej203@op.pl>  napisaĹ‚(a):

zaden Polak nie docenia sowieckiego jenerala, ktory doprowadzil kraj do
kompletnej ruiny i zniszczenia pierwszej Solidarnosci.

Ponad 60% nas PolakĂłw twierdzi, ĹĽe nie masz racji.

Pozdrawiam
  WW
Tylko pod tym krzyĹĽem, tylko pod tym znakiem
Polska będzie wiochą a Polak burakiem.

Data: 2010-12-27 10:22:33
Autor: obserwator
Fenomen !!
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):
> [...]

> kompletnej ruiny i zniszczenia pierwszej Solidarnosci.

Ponad 60% nas PolakĂłw twierdzi, ĹĽe nie masz racji

a sondaze robil kto ? GW ? i te 60 % ,to pewnie taki sam procent, jak przy wyborze Komorowskiego na prezydenta? Na 100 osob glosowalo na tego barana sowieckiego- 20 :)))

Data: 2010-12-27 12:00:13
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Fenomen !!
WW wrote:

W dniu 2010-12-27 10:41,  obserwator pisze:
jadrys<andrzej203@op.pl>  napisał(a):

zaden Polak nie docenia sowieckiego jenerala, ktory doprowadzil kraj do
kompletnej ruiny i zniszczenia pierwszej Solidarnosci.

Ponad 60% nas Polaków twierdzi, że nie masz racji.

Ponad 60% mieszkańców domów opieki społecznej chciałaby, by ich życie zakończyło się za jakie¶ 10-20 lat, ale zapytaj o to samo tych w akademikach...
--
Pit

Data: 2010-12-27 12:22:08
Autor: WW
Fenomen !!
W dniu 2010-12-27 12:00, Pit Kowalski albo Nowak pisze:
WW wrote:

[...]

zakończyło się za jakieś 10-20 lat, ale zapytaj o to samo tych w
akademikach...

Zatem, skoro dezawuujecie wszystkie sondaĹĽe, to co zostaje ?.

Data: 2010-12-27 14:37:53
Autor: Tomek
Fenomen !!

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:if9st2$g3t$1node1.news.atman.pl...
WW wrote:

[...]

Zatem, skoro dezawuujecie wszystkie sondaże, to co zostaje ?.

Prawda, któr± mozolnie ustalaj± historycy.
Co dał stan wojenny? Przez 10 lat pół zycia przestałem w kolejce. Ten niby okr±gły stół mógł się odbyć 10 lat wcze¶niej.
I siegnij do Ľródeł, ile kosztował stan wojenny - policz same pieni±dze, wiedz±c, że resursy silników czołgowych to zdaje się kilkaset godzin pracy. A gdzie paliwo do nich? Jaruzel powinien stan±ć przed Trybunałem, a tchórz się chowa za swoim stanem zdrowia w każdym procesie...
Tomek

Data: 2010-12-27 14:54:07
Autor: cyc
Fenomen !!

Użytkownik "Tomek" <tentom@tlen.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4d18972a$0$2426$65785112news.neostrada.pl...

WW wrote:

[...]

Argumenty godne............. piaskownicy !.

cyc

Data: 2010-12-27 17:21:48
Autor: jadrys
Fenomen !!
W dniu 2010-12-27 14:37, Tomek pisze:

[...]

Lepiej policz sobie ile kraj tracił na strajkach wywoływanych przez agenturę zachodnich imperialistów. Stan wojenny był mniejszym złem niż dalsze tolerowanie takiego stanu rzeczy.

Data: 2010-12-27 22:26:29
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Fenomen !!
jadrys wrote:

[...]

Stan Wojenny niczego pod tym względem nie poprawił, a jedynie strajków było mniej. Gdyby w SW było choć trochę lepiej, ludzie sami chcieliby, aby trwał, i trwał, i trwał...
--
Pit

Data: 2010-12-28 16:33:59
Autor: jadrys
Fenomen !!
W dniu 2010-12-27 22:26, Pit Kowalski albo Nowak pisze:

[...]

Poprawił - pojawiło się więcej towarów polskiej produkcji na rynku, a nawet PRL zacz±ł spłacać zagraniczne długi.

Data: 2010-12-29 01:25:28
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Fenomen !!
jadrys wrote:

[...]

To były zagrywki rz±dz±cych. Kartki na miecho były do końca - do 1989 r.
--
Pit

Data: 2010-12-29 07:19:28
Autor: Wiesiaczek
Fenomen !!
W dniu 29.12.2010 01:25, Pit Kowalski albo Nowak pisze:
jadrys wrote:

[...]

Zakazanie strajków i zagonienie strajkuj±cej hołoty do pracy to zagrywka rz±du?
No to jak nazwiesz to, co obecny rz±d wyczynia?

--
Pozdrawiam - Wiesiaczek

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy s± ogórki i gdy ich nie ma"

Data: 2010-12-29 23:34:17
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Fenomen !!

jadrys wrote:

[...]

Hołot±, to być może byłe¶ Ty, a nie uczciwie strajkuj±cy ludzie.

No to jak nazwiesz to, co obecny rz±d wyczynia?

Obecny rz±d niczego nie wyczynia, bo to przecież nieroby.
--
Pit

Data: 2010-12-29 18:06:24
Autor: jadrys
Fenomen !!
W dniu 2010-12-29 01:25, Pit Kowalski albo Nowak pisze:
jadrys wrote:

[...]

Ale z tego co pamiętam ruszyła już sprzedaż nie  reglamentowana mięsa, niedaleko mnie był sklep rzeĽnicki z mięsem i wędlinami bezkartkowymi. Także już mozna było bez problemu kupować na bazarach owoce cytrusowe, banany itd.

Data: 2010-12-29 23:27:55
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Fenomen !!

jadrys wrote:

[...]

Ale to już nie w stanie wojennym, tylko po "odwilży".
--
Pit

Data: 2010-12-30 16:39:03
Autor: jadrys
Fenomen !!
W dniu 2010-12-29 23:27, Pit Kowalski albo Nowak pisze:

[...]

No, przyznam że dokładnie tego nie pamiętam. - Być może było to trochę póĽniej.

Data: 2010-12-27 18:06:49
Autor: WW
Fenomen !!
W dniu 2010-12-27 14:37, Tomek pisze:

Prawda, któr± mozolnie ustalaj± historycy.

Bez otwarcia Rosyjskich archiwĂłw to hucpa a nie "badania historyczne".

Data: 2010-12-27 17:19:21
Autor: obserwator
Fenomen !!
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):
Bez otwarcia Rosyjskich archiwĂłw to hucpa a nie "badania historyczne".

Niemcy nie potrzebowali otwarcia rosyjskich archiwow kiedy oskarzyli Honekera
o zdradę stanu, korupcję i zbrodnie popełnione w czasie zimnej wojny (ze
szczególnym uwzględnieniem 172 Niemców, którzy zostali zabici w czasie prób
ucieczki na Zachód w czasach reżimu Honeckera).

http://pl.wikipedia.org/wiki/Erich_Honecker

Nie dali tez zadnych szans komunie na organizowanie *okraglego stolu* z koncesjonowana, odpowiednio wyselekcjonowana opozycja.

Jeszcze madrzej postapili Norwegowie, ktorzy po prostu rozstrzelali
konfidentow ktorzy wspolpracowali z obcym panstwem:

http://wtemaciemaci.salon24.pl/192468,jeg-nsker-v-re-en-borger-av-andre-norge

Data: 2010-12-27 18:21:40
Autor: WW
Fenomen !!
W dniu 2010-12-27 18:19,  obserwator pisze:
WW<wuwu0@vp.pl>  napisaĹ‚(a):

[...]

ucieczki na ZachĂłd w czasach reĹĽimu Honeckera).

[...]

Nienawiść i zemsta przybiera rożne formy.
Ja mówię o sprawiedliwości.

Data: 2010-12-27 17:32:38
Autor: obserwator
Fenomen !!
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a): Nienawi¶ć i zemsta przybiera rożne formy.
Ja mówię o sprawiedliwo¶ci

twoje rozumowanie jest bledne, kolaborantow sie po prostu surowo kara  zgodnie
z prawem wojennym i to jest sprawiedliwosc, a nie zemsta.

Data: 2010-12-27 19:27:24
Autor: WW
Fenomen !!
W dniu 2010-12-27 18:32,  obserwator pisze:
WW<wuwu0@vp.pl>  napisaĹ‚(a):

Nienawiść i zemsta przybiera rożne formy.
Ja mówię o sprawiedliwości

twoje rozumowanie jest bledne, kolaborantow sie po prostu surowo kara  zgodnie
z prawem wojennym i to jest sprawiedliwosc, a nie zemsta.

"Osądzanie" kogokolwiek, bez sprawiedliwego procesu przed niezawisłym sadem nigdy nie jest sprawiedliwe.

Data: 2010-12-27 19:07:39
Autor: obserwator
Fenomen !!
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a): "Os±dzanie" kogokolwiek, bez sprawiedliwego procesu przed niezawisłym sadem nigdy nie jest sprawiedliwe.

Jaruzelski kiedy kazak strzelac do niewinnych ludzi, takie sprawiedliwe
*osadzenie* mial?

Data: 2010-12-28 09:19:07
Autor: WW
Fenomen !!
W dniu 2010-12-27 20:07, obserwator pisze:
WW<wuwu0@vp.pl>  napisaĹ‚(a):

"Osądzanie" kogokolwiek, bez sprawiedliwego procesu przed niezawisłym
sadem nigdy nie jest sprawiedliwe.

Jaruzelski kiedy kazak strzelac do niewinnych ludzi, takie sprawiedliwe
*osadzenie* mial?

Dziwne, chcesz posługiwać się Jego metodami i jednocześnie go za nie potępiać ?.

Data: 2010-12-28 12:58:05
Autor: obserwator
Fenomen !!
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a): Dziwne, chcesz posługiwać się Jego metodami i jednocze¶nie go za nie potępiać ?.

nie odwracaj kota ogonem, jakie to sa jego metody?
On strzelal do ludzi niewinnych i za to nalezy mu sie sprawiedliwa kara.
Przyklad norweski, pokazuje jak nalezalo juz dawno ten problem z tym lajdakiem
i pozostalalymi jego kuplami, rozwiazac. Przeczytaj tekst o rozwiazaniu norweskim, tam przeciez kolaborantow sadzono i wyrok na nich wykonano zgodnie z prawem.

Data: 2010-12-28 15:24:49
Autor: WW
Fenomen !!
W dniu 2010-12-28 13:58,  obserwator pisze:
WW<wuwu0@vp.pl>  napisaĹ‚(a):

[...]

Mylisz siÄ™.
On wtedy, podobnie jak Ty teraz, uważał je za winne.

Jak widać, tak naprawdę niczym się od Niego nie różnisz.

Data: 2010-12-28 14:43:37
Autor: obserwator
Fenomen !!
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a): Mylisz się.
On wtedy, podobnie jak Ty teraz, uważał je za winne.

Jak widać, tak naprawdę niczym się od Niego nie różnisz.

 Niewinnych ludzi uwazal za winnych? Cos krecisz.
To co on naprawde uwazal to wiedza lepiej ci co go znali w CCCR.

Nawet Ruskie sie z niego nabijaly i zmusily do tego aby ten tchorz bez ambicji
i honoru szczekal przed nimi jak sobaka, kiedy blagal ich o interwencje
przeciwko polskiemu narodowi.

Poczytaj cos chlopie o tym kolaborancie sowieckim, a potem pogadamy.

O oczywiscie o ile jestes Polak, bo cos mi sie widzi zes kolejny sowiet na tej
grupie, a z wami nie ma co dyskutowac, tak jak z kazdym kolaborantem i przestepca.

EOT z takimi nie mam zamiaru tu dyskutowac.

Data: 2010-12-28 16:01:13
Autor: WW
Fenomen !!
W dniu 2010-12-28 15:43,  obserwator pisze:
WW<wuwu0@vp.pl>  napisaĹ‚(a):

Mylisz siÄ™.
On wtedy, podobnie jak Ty teraz, uważał je za winne.

Jak widać, tak naprawdę niczym się od Niego nie różnisz.

Niewinnych ludzi uwazal za winnych? Cos krecisz.

PomyĹ›l, to nie boli  :-p

On wtedy uważał ich za winnych, Ty dziś jego uważasz za winnego.

Zarówno wtedy, jak i dziś, bez sądu, bez wysłuchania, bez dowodów - czym się zatem różnisz ?.

To co on naprawde uwazal to wiedza lepiej ci co go znali w CCCR.

Nikt nie siedzi w drugim człowieku aby wiedział co tamten myśli.

Nawet Ruskie sie z niego nabijaly i zmusily do tego aby ten tchorz bez ambicji
i honoru szczekal przed nimi jak sobaka, kiedy blagal ich o interwencje
przeciwko polskiemu narodowi.

ByleĹ› przy tym ?.
Msz jakieĹ› dowody ?

Poczytaj cos chlopie o tym kolaborancie sowieckim, a potem pogadamy.

On nie był kolaborantem - nie wypełnia definicji.

O oczywiscie o ile jestes Polak,

JesteĹ› co najmniej wulgarny

bo cos mi sie widzi zes kolejny sowiet na tej
grupie,

Kto zaĹ› Ăłw "sowiet" ?.

a z wami nie ma co dyskutowac, tak jak z kazdym kolaborantem i przestepca.

"bo każdy pijak to złodziej" - MIŚ

EOT z takimi nie mam zamiaru tu dyskutowac.

Dyskusja opiera siÄ™ na wymianie argumentĂłw.
Ty odsadzasz generała od czci i wiary bez dowodów. Ferujesz wyroki dokładnie tak, jak wtedy ferowano, ale obruszasz się, jak Ci o tym przypominają.
Używasz retoryki szmatławców, ale nie masz ich tarczy.
Szmatławiec napisze i nie musi się bać riposty.
Tu możesz się na nią działać.
Nie wszyscy jeszcze zgłupieli.

Data: 2010-12-28 15:56:07
Autor: obserwator
Fenomen !!
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a): No to jeszcze raz:

Niewinnych ludzi uwazal za winnych? Cos krecisz.

Pomy¶l, to nie boli  :-p

nie projektuj, to stary chwyt ponizej pasa, doskonale opanowany przez sowietow.

On wtedy uważał ich za winnych, Ty dzi¶ jego uważasz za winnego.

to wlasnie piekny przyklad jak ty *myslisz*:) Napisales, mniej wiecej tak:
ze sowiecki jeneral - Jaruzel, powinien byc osadzony sprawiedliwie i ze to
powinien zrobic sad. Teraz piszesz, ze on uznal ich winnymi, ale bez takiego sadu, tylko oparl sie
na jego arbitralnym *osadzie* i wydal wyrok.

Mnie zarzucasz, ze uznaje go winnym, chociaz napisalem, ze powinien byc
sadzony w takim samym trybie jak to zrobiono w Norwegii z kolaborantami -
czyli wojskowym. Tego kolaboranta sowieckiego sadzi sie juz w Polsce od 20
lat, a tym czasem nowy prezydent zaprasza tego kolaboranta do wspolpracy i go honoruje, a w tle juz widac iz historia zatoczyla kolo i Polska, znowy
ma zostac prywislanskim krajem. To po cholere zginelo tylu niewinnych ludzi, bez zadnego sadu i prawomocnych
wyrokow, kiedy sowiecki kolaborant, takie wyroki wydawal bez sadu i teraz nie
tylko nie zostal za to co robil osadzony ale nawet jest za to honorowany??

To jest logiczne?  Zarówno wtedy, jak i dzi¶, bez s±du, bez wysłuchania, bez dowodów - czym się zatem różnisz ?.
Przez ponad 20 lat jest ten wyjatkowo dlugowieczny kolaborant przesluchiwany i
jeszcze wyrok nie zostal wydany, mimo ze kraj popada dzieki jego pomyslom na
transformacje ustrojowa w kompletna ruine, marazm, bezprawie i degeneracje i
to jeszcze jest zbyt krotki czas na zorientowanie sie, do czego on doprowadzil
Polske i jak dzialaja tzw, polskie sady??

To co on naprawde uwazal to wiedza lepiej ci co go znali w CCCR.

Nikt nie siedzi w drugim człowieku aby wiedział co tamten my¶li.

Kolejny przyklad logicznego rozumowania w twoim przypadku:))
bo skoro nikt nie siedzi w drugim czlowieku, to dlaczego wczesniej napisales tak:

*Mylisz się.
On wtedy, podobnie jak Ty teraz, uważał je za winne.* Czyli ty jednak siedzisz w jenerale sowieckim i wiesz co uwazal?Taaak?

Madry ty jestes ???

Nawet Ruskie sie z niego nabijaly i zmusily do tego aby ten tchorz bez ambicji
i honoru szczekal przed nimi jak sobaka, kiedy blagal ich o interwencje
przeciwko polskiemu narodowi.

Byle¶ przy tym ?.
Msz jakie¶ dowody ?

a ty byles? Ty nawet dokumentow ktore sowieckie sluzby opublikowaly nie znasz.

Poczytaj cos chlopie o tym kolaborancie sowieckim, a potem pogadamy.

On nie był kolaborantem - nie wypełnia definicji.

owszem byl kolaborantem, bo sluzyl panstwu ktore napadlo na Polske,
wymordowalo najwartosciowszych Polakow, sam takie wyroki bez sadow kazal
prosowieckim sluzbom na Polakach wykonywac. Przez wprowadzenie stanu wojennego, rozwalil Solidarnosc i bezwzglednie zdusil
tym samym nadzieje na lepsze zycie narodu polskiego. Doprowadzil do
przeprowadzenia transformacji ustrojowej w wyniku ktorej rozsprzedano za friko
majatek polski oraz zadbal o to aby nie przeprowadzono lustracji i
dekomunizacji, tylko dlatego, ze nie chcial dopuscic do ukarania przestepcow ktorzy pracowali w SB i innych sluzbach rezimowych. Sluzby te mordowaly, bily
i niszczyly fizycznie oraz psychicznie polski narod, bez zadnych wyrokow
sadowych, albo tendencyjnie i niesprawiedliwie prowadzonych rozpraw sadowych.

O oczywiscie o ile jestes Polak,

Jeste¶ co najmniej wulgarny.

PIsze ci prawde prosto w oczy, sowiecki kapusiu.

bo cos mi sie widzi zes kolejny sowiet na tej
grupie,

Kto za¶ ów "sowiet" ?.

Ty. Sowiet i kolaborant jestes, bo ewidentnie popierasz sowieckiego
jenerala,ktory byl kolaborantem sowietow.

a z wami nie ma co dyskutowac, tak jak z kazdym kolaborantem i przestepca.

"bo każdy pijak to złodziej" - MI¦

o lalal - ales wymyslil:) Ja czytam to co piszesz i wyciagam wnioski na twoj
temat i jest on oczywisty.

EOT z takimi nie mam zamiaru tu dyskutowac.

Dyskusja opiera się na wymianie argumentów.

ale nie z kolaborantami i przestepcami. Oni zawsze znajda sobie wytlumaczenie swojego lajdactwa.

Ty odsadzasz generała od czci i wiary bez dowodów. Ferujesz wyroki dokładnie tak, jak wtedy ferowano, ale obruszasz się, jak Ci o tym przypominaj±.

Klamiesz w zywe oczy, sam sobie na dodatek zaprzeczasz piszac w jednym poscie cos, co zaprzecza temu co pisales przed chwila w innym i ci to udowodnilem wyzej.

Jeneral sam sobie wydal swiadectwo, odsadzil od czci i wiary - swoim
postepowaniem. Niektorzy jak widac sa ociemniali i tego nadal nie widza, bo
widocznie sa z tej samej gliny:DDD

Swoj swojego rozpozna i go nawet glupio probuje tlumaczyc, kompromitujac sie
jak niemilosiernie. Czlowiek honorowy nigdy tego nie zrobi, bo wlasnie wie co to honor.  Dlatego z mendami sie nie dyskutuje. Ich sie sadzi i wydaje sprawiedliwe
wyroki, takie jak w Norwegii. Używasz retoryki szmatławców, ale nie masz ich tarczy.
Szmatławiec napisze i nie musi się bać riposty.
Tu możesz się na ni± działać.

Data: 2010-12-28 16:04:57
Autor: obserwator
o ups, jeszcze ten kwiatuszek :)
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a): Używasz retoryki szmatławców, ale nie masz ich tarczy.
Szmatławiec napisze i nie musi się bać riposty.
Tu możesz się na ni± działać.
Nie wszyscy jeszcze zgłupieli.

ale kulturalna riposta:DDD

A jakie to sa te *szmatlawce*, ktorych retoryki uzywam, a jakie te ktorych ty
retoryki uzywasz??? He ?

To co tu napisales to jest jakas madra, merytoryczna i obiektywna riposta??

Wielu jednak zglupialo, skoro ktos taki jak ty spokojnie moze buszowac po
polskich grupach i wychwalac zbrodniarza komunistycznego, sowieckiego
kolaboranta - jenerala.

Data: 2010-12-28 17:09:00
Autor: u2
W dniu 2010-12-28 17:04,  obserwator pisze:
Wielu jednak zglupialo, skoro ktos taki jak ty spokojnie moze buszowac po
polskich grupach i wychwalac zbrodniarza komunistycznego, sowieckiego
kolaboranta - jenerala.

WW jest spod znaku Giertycha seniora :)

Data: 2010-12-28 16:17:30
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> [...]
> Wielu jednak zglupialo, skoro ktos taki jak ty spokojnie moze buszowac po
> polskich grupach i wychwalac zbrodniarza komunistycznego, sowieckiego

taak? to by wiele wyjasnialo. Stary Giertych zasiadl do stolu z sowieckim
jeneralem i poparl jego pomysly na stlamszenie nadziei Polakow, a jego synalek
rozwalil LPR i teraz lazi po polskojezycznych mediach i lize doope Michnikowi,
ktory go wczesniej sponiewieral. Fajna rodzinka tych Giertychow, tacy sowieccy
patrioci;DDD

Data: 2011-01-02 22:58:33
Autor: janusz@fajny.adres.to
Fenomen !!
WW wrote:
W dniu 2010-12-28 15:43,  obserwator pisze:
WW<wuwu0@vp.pl> napisał(a):
(...)

[...]

Dowody wyciekły dość dawno temu z archiwum KC KPZR dzięki W. Bukowskiemu.
Kto chciał, to się zapoznał.
Beton oczywiście nie zechce się z tym zapoznać.

j..

Data: 2011-01-03 10:16:38
Autor: WW
Fenomen !!
W dniu 2011-01-02 22:58, janusz@fajny.adres.to pisze:

Dowody wyciekły dość dawno temu z archiwum KC KPZR dzięki W. Bukowskiemu.
Kto chciał, to się zapoznał.
Beton oczywiście nie zechce się z tym zapoznać.

j..

Jaką masz pewność, że "wyciekły" ?
Czy aby na pewno wszystkie ?

Data: 2010-12-27 19:26:33
Autor: cyc
Fenomen !!

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ifai0v$nib$4node1.news.atman.pl...
WW<wuwu0@vp.pl>  napisał(a):

[...]

Szzegolnie polityczna zemsta !.
Nie sadze jednak aby ten fakt mozliwy byl do zrozumienia przez ludzi do ktorych o tym piszesz !!.

cyc

Data: 2010-12-27 19:10:19
Autor: obserwator
Fenomen !!
cyc <ja@ja.pl> napisał(a):

Szzegolnie polityczna zemsta !.
Nie sadze jednak aby ten fakt mozliwy byl do zrozumienia przez ludzi do ktorych o tym piszesz !!.

no wlasnie, a propos politycznej zemsty...dlaczego sie mscisz na Kaczynskich i ponizasz PiS jako opozycje, przyznajac sobie arbitralnie prawa do takich sadow??

Data: 2010-12-28 10:37:48
Autor: cyc
Fenomen !!

Użytkownik " obserwator" <darz_bor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ifaoar$ka9$1inews.gazeta.pl...
cyc <ja@ja.pl> napisał(a):

[...]

Mniej wiecej dla tych samych powodow dla ktorych Ty oceniasz  innych z tym , ze ja robie to w sposob bardziej przyzwoity , nie czepiajac sie adersarza , tylko zjawiska lub jesli personalnie , to jest to  polityk .
Ten ostatni podejmujac sie tego zajecia musi zdawac sobie sprawe z tego, ze napewno bedzie mial oponentow i ze pod jego adresem padna czesto mocne slowa , tymbardziej jesli sam takich uzywa . Taki to juz zawod .

cyc

Data: 2010-12-27 14:55:03
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Fenomen !!

WW wrote:

[...]

Prawda. Prawda (jeszcze) Was wyzwoli. :)
--
Pit

Data: 2010-12-27 18:08:21
Autor: WW
Fenomen !!
W dniu 2010-12-27 14:55, Pit Kowalski albo Nowak pisze:

Prawda. Prawda (jeszcze) Was wyzwoli. :)

Ale jak ja znaleźć ?.
W "bezstronnym i rzetelnym" IPN ??.

Data: 2010-12-27 17:29:07
Autor: obserwator
Fenomen !!
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a): Ale jak ja znaleĽć ?.
W "bezstronnym i rzetelnym" IPN ??.

to sa wlasnie tego typu rozmowy z ludzmi, ktorzy nie sa Polakami, chociaz za
takich sie podaja.

Data: 2010-12-27 19:21:32
Autor: Wiesiaczek
Fenomen !!
W dniu 27.12.2010 18:29,  obserwator pisze:
WW<wuwu0@vp.pl>  napisał(a):

Ale jak ja znaleĽć ?.
W "bezstronnym i rzetelnym" IPN ??.

to sa wlasnie tego typu rozmowy z ludzmi, ktorzy nie sa Polakami, chociaz za
takich sie podaja.

Obserwator jest jedynym prawdziwym polakiem i basta!
Reszta spierdalać z tego kraju!

Data: 2010-12-27 19:29:16
Autor: WW
Fenomen !!
W dniu 2010-12-27 18:29,  obserwator pisze:
WW<wuwu0@vp.pl>  napisaĹ‚(a):

Ale jak ja znaleźć ?.
W "bezstronnym i rzetelnym" IPN ??.

to sa wlasnie tego typu rozmowy z ludzmi, ktorzy nie sa Polakami, chociaz za
takich sie podaja.

Odpadam powalony siłą i rzeczowością argumentu.

WW

"Nie dyskutuj z debilem, ściągnie cię do swego poziomu i zabije doświadczeniem"

Data: 2010-12-27 19:31:42
Autor: cyc
Fenomen !!

Użytkownik " obserwator" <darz_bor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ifaid3$qps$1inews.gazeta.pl...
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):

Ale jak ja znaleĽć ?.
W "bezstronnym i rzetelnym" IPN ??.

to sa wlasnie tego typu rozmowy z ludzmi, ktorzy nie sa Polakami, chociaz za
takich sie podaja.

Kto dal Ci prawo przyznawania komukolwiek  polskosci  ?
Zglupiales juz do reszty ? . Obled prezesa udzielil sie rowniez Tobie ? .
Nazwac to faszyzmem to obelga nawet dla faszystow ! , to schizofrenia nadajaca sie na zamkniete leczenie !.
cyc

Data: 2010-12-27 22:21:29
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Fenomen !!
WW wrote:

W dniu 2010-12-27 14:55, Pit Kowalski albo Nowak pisze:

Prawda. Prawda (jeszcze) Was wyzwoli. :)

Ale jak ja znaleĽć ?.
W "bezstronnym i rzetelnym" IPN ??.

Sama do Was przyjdzie. Potrzeba tylko czasu.
--
Pit

Data: 2010-12-31 23:17:34
Autor: Tomy M.
Fenomen !!
W dniu 2010-12-27 12:22, WW pisze:

Pozdrawiam
WW
Tylko pod tym krzyĹĽem, tylko pod tym znakiem
Polska będzie wiochą a Polak burakiem.

Ty ćwoku, Ty pało jebana, naucz się używać delimitera,
a później możesz tu wrócić i pierdolić swoje farmazony.

--

Tomy M.

"...trawiłem lata by poznać prostackie tryby historii
monotonnÄ… procesjÄ™ i nierĂłwnÄ… walkÄ™
zbirów na czele ogłupiałych tłumów
przeciw garstce prawych i rozumnych"  — Zbigniew Herbert

Data: 2010-12-27 11:39:05
Autor: utrOne
Fenomen !!
[...]

powiedz mi co z tym robisz poza pluciem na forum?

--

-- -- -- -- -- -- -- -
Pozdro

Data: 2010-12-27 11:05:31
Autor: obserwator
Fenomen !!
utrOne <utr1wytnij@wytnijtlen.pl> napisał(a):

> [...]
> pojecia jak sa nadal robieni w konia.

powiedz mi co z tym robisz poza pluciem na forum?

to jest pisanie prawdy o sowiecki jenerale, a nie plucie. A ty co tutaj
robisz? Przed momentem pisales krytycznie o Poncyliuszu, czy plules na niego?

Data: 2010-12-27 15:31:59
Autor: utrOne
Fenomen !!
W dniu 2010-12-27 12:05,  obserwator pisze:
[...]

a dziekuje, ze czytasz moje posty - widze, ze zamieszanie wprowadzilem niesztampowym podejsciem. teraz nie wiesz jak mnie zaszufladkowac huh?

kolego w przeciwienstwie do ciebie i twojego postu traktujacego o "bandytach bez honoru, sbkach itp" wysililem sie choc tyle, by wyslac do prezydenta RP maila, traktujacego o stanowczym moim sprzeciwie wobec takich praktyk jakie sa prowadzone z osoba generala i zapraszaniu go na roznego rodzaju uroczystosci.
do tego jednak trzeba sie przedstawic z imienia i nazwiska w takiej deklaracji, a nie "pluc jadem" anonimowo na forum - do czego mam nadzieje sie nie ograniczasz, choc wnoszac po twoim konserwatywno-polskim zacietrzewieniu smiem w±tpić...
jesli zajdzie kiedys taka koniecznosc, to gwarantuje ci, ze nie odpuszcze i bede w dalszym ciagu uskutecznial taka oficjalna metode protestu. nie zawaham rowniez sie udac na manifestacje w tej czy podobnej kwestii, tak samo jak nie zawaham sie wyslac podpisanego listu w sprawie zlodziejstw, szachrajstw, przekretow i wszelkiej masci przejawow hipokryzji, oszustw, ksenofobii, lamania praw czlowieka i przestepstw gospodarczych prowadzonych w tym kraju niezaleznie od rzadzacej ekipy.
btw co do pojmowania pojecia krytyki - z obserwacji twoich postow wnosze, ze jednak te pojecia u nas troche rozbiezne sa. szczegolnie w kwestii obiektywizmu, a i samej psychologii...
no, troche sie rozpisalem. dzieki za uwage i zycze wszystkiego dobrego poswiatecznie, a i noworocznie jesli EOT.

--

-- -- -- -- -- -- -- -
Pozdro

Data: 2010-12-27 16:33:01
Autor: obserwator
Fenomen !!
utrOne <utr1wytnij@wytnijtlen.pl> napisał(a):
a dziekuje, ze czytasz moje posty - widze, ze zamieszanie wprowadzilem niesztampowym podejsciem. teraz nie wiesz jak mnie zaszufladkowac huh?

ja staram sie czytac wszystkie posty i rozumiec o co czlowiekowi chodzi, twoje
tez czytam, ale tego akurat nie zrozumialem, bo albo czlowiek jest cieply,
albo zimny, ale nie akceptuje osobiscie nijakich. W ocenie twojej osoby na
podstawie twojego tekstu pojawil sie problem, tzw. dysonans poznawczy.

[...]

a skad wiesz na co ja sie wysilam poza netem? Znasz mnie?? Skad taka reakcja?
W sieci trzeba troche myslec i kojarzyc, bo latwo sie pomylic w ocenie
czlowieka piszacego pod pseudonimem.

A tak nawiasem piszac w sprawie tego maila ktory do tego ladaka napisales, to gratuluje, tylko pamietaj, ze on takie maile ma w doopie.

[...]

zrozum, siec jest wspanialym miejscem do pisana takich ocen o tym bydlaku
sowieckim, jakie ja i inni pisza na jego temat. Informacja o tym co mysla o
nim ludzie jest konieczna i nie probuj mi zamykac ust oraz pouczac co ma
robic, a co nie kiedy pisze o nim tak jak na to ten typek zasluguje.

[...]

a ja po tym twoim poscie akurat do mnie, mam troche watpliwosci czy starczy ci
odwagi w decydujacym momencie, a wiesz dlaczego? Bo ludzie ktorzy maja podobne zdanie wlasnie o tym sowieckim bydlaku, nigdy w ten sposob ze soba nie rozmawiaja jak zrobiles to ty w moim przypadku.

Tacy ludzie sie lacza, a nie szukaja konfliktow miedzy soba. A ty taki
konflikt chcesz ze mna wywolac na sile epitetujac, insynuujac, projektujac na
mnie jakies swoje prywatne fobie.

EOT

Data: 2010-12-27 13:26:30
Autor: cyc
Fenomen !!

Użytkownik " obserwator" <darz_bor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:if9n14$dqu$1inews.gazeta.pl...
[...]

Rzuciles wlasnie w twarz 60% narodu to , ze sa zdrajcami , zlodziejaqmi , zbrodniarzami i czym tam jeszcze .
No coz , to swiadczy tylko o Twojej faszystowskiej glupocie .
Da takich jak Ty , tylko Kaczynski i oni sa  Polakami i na dodatek madrymi Polakami .
Myliosz sie , sa od was znacznie madrezjsi i choc inaczej to jednak lepiej pojmujacy to czego Polsce potrzeba bo napewno nie wojna narodowa , wieczna wscieklosc z piana na pysku i dzielenie spoleczenstwa na dobrych naszych i zlych innych , czyli te porzadki jakie  wy , pospolici pisowscy kretacze i faszysci usilujecie zaprowadzic .
Wiedz , ze to sie wam nigdy nie uda . Fakt , ze jestescie glosni , ze nie powiem wrzaskliwi , ze zwracacie swoim chamstwem na siebie uwage , nie swiadczy o waszej sile , tylko o waszej slabosci i parobkarskich charakterach .
Nie odniose sie personalnie do Ciebie i nie nazwe Cie  "glupkiem " , jak Ty to robisz bo znaczyloby to , ze upodobnilem sie do was . Powiem wiec , ze jestes madry . Ciesz sie bo nie czesto przychodzi Ci to sluchac !.Miej jednak choc jedna w zyiu przyjemnosc . W koncu czas swiateczny .

cyc

Fenomen !!