Fenomen !!

Data: 2010-12-27 16:45:22
Autor: u2
Fenomen !!
W dniu 2010-12-27 10:09, cyc pisze:
Nadal i niezmiennie ponad 60% spoleczenstwa pozytywnie ocenia generala a jego wine za stan wojenny i wynikajace z niego konsekwencje sprowadza do koniecznosci wyboru przez niego " mniejszego zla " .

Stan wojenny był zbrodnią przeciwko Polakom.

Podobnie czystki w 1968 oraz masakra w 1970.

Nie rozumiem cycku jak możesz popierać zwykłych morderców.

Data: 2010-12-27 20:07:38
Autor: Wiesiaczek
Fenomen !!
W dniu 27.12.2010 16:45, u2 pisze:
[...]

Czystki i masakra pochłonęły mniej ofiar niż zamarzło bezdomnych w latach demokracji i dobrobytu.

--
Pozdrawiam - Wiesiaczek

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma"

Data: 2010-12-27 20:30:08
Autor: u2
Fenomen !!
W dniu 2010-12-27 20:07, Wiesiaczek pisze:
Nie rozumiem cycku jak możesz popierać zwykłych morderców.

Czystki i masakra pochłonęły mniej ofiar niż zamarzło bezdomnych w
latach demokracji i dobrobytu.

Czy to rozgrzesza zbrodniarza, że doprowadził Polskę do takiego stanu ?

Data: 2010-12-27 19:38:58
Autor: obserwator
Fenomen !!
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> latach demokracji i dobrobytu.

Czy to rozgrzesza zbrodniarza, że doprowadził Polskę do takiego stanu ?

Rozumowanie Wiesiaczka jest dokladnie takie:

zabil czlowieka? a pomysl ile ludzi ginie w wypadkach samochodowych.

Data: 2010-12-27 21:14:41
Autor: Wiesiaczek
Fenomen !!
W dniu 27.12.2010 20:38,  obserwator pisze:
u2<u_2@o2.pl>  napisał(a):

[...]

Nie zrozumiałeś.
Wyjaśnie dla słabszych:
Jeśli w jednym ustroju zamordowano pewną ilość ludzi a w drugim zamordowano wielokrotnie więcej, to uważam ten drugi za bardziej wrogi i zamordystyczny dla swojego narodu.
Posypywanie syfu pudrem niewiele tu pomoże.

Data: 2010-12-27 12:33:20
Autor: Hans Kloss
Fenomen !!
On 27 Gru, 21:14, Wiesiaczek <ciotkazielin...@vp.pl> wrote:

Je li w jednym ustroju zamordowano pewn ilo ludzi a w drugim
zamordowano wielokrotnie wi cej, to uwa am ten drugi za bardziej wrogi i
zamordystyczny dla swojego narodu.
Posypywanie syfu pudrem niewiele tu pomo e.

Po pierwsze- zapomnij o tym żeby za prylu ludzie nie zamarzali na
śmierć ani nie ginęli z winy władzy ludowej w inny sposób  bo to
kłamstwo. Po prostu żadna gazeta nie śmiała o tym pisnąć, sam znam
bodaj dwa takie przypadki z lat 70tych. A jak pod Nowogrodem pijany
kacap staranował zatłoczony autobus PKS (dwadzieścia kilka trupów) to
wzmianki drobnym druczkiem pojawiły się jedynie w lokalnej prasie, bez
precyzowania narodowości sprawcy rzecz jasna.
Po drugie, pójdźmy twoim tokiem myślenia. Mussoliniemu w czasie ponad
dwudziestu lat rządów najbardziej nawet niechętni przypisują sprawstwo
kierownicze dwieście kilkudziesięciu mordów politycznych. Przez czas
trwania tzw "stanu wojennego" (niecałe dwa lata) ofiarą morderstw
politycznych stała się ponad setka ludzi. Mussoliniego zabito bez
zbędnych sądów a jego ciało powieszono za zadnie nogi na drzewie, co
zrobiono z jaruzelem?
J-23

Data: 2010-12-28 07:02:26
Autor: Wiesiaczek
Fenomen !!
W dniu 27.12.2010 21:33, Hans Kloss pisze:
[...]

Czyli nic nie wiesz na ten temat?

[...] Mussoliniego zabito bez
zbędnych sądów a jego ciało powieszono za zadnie nogi na drzewie, co
zrobiono z jaruzelem?

Twoje poszanowanie prawa jest cokolwiek stronnicze.
Nie lepiej czułbyś się w średniowieczu?
Choć nie jestem pewien, czy tam też byłoby miejsce dla takich poglądów.

Data: 2010-12-28 00:24:17
Autor: Hans Kloss
Fenomen !!
On 28 Gru, 07:02, Wiesiaczek <ciotkazielin...@vp.pl> wrote:

Czyli nic nie wiesz na ten temat?

U mnie na osiedlu zamarzło pewnej zimy dwóch(?) meneli w śmietniku. I
widziałem stojącą pod tym śmietnikiem karetkę  oraz radiowóz
milicyjny. W gazetach oczywiście ani słowa o tym doniosłym wydarzeniu,
co mnie akurat ani trochę nie dziwi. O pozostałych przypadkach wiem
tyle co i o tegorocznych czyli "nie widziałem lecz tylko słyszałem/
czytałem". Gdybym miał choć cień podejrzenia że  że się we
wszechświecie za kilka dziesięcioleci pojawi prawdziwek wmawiający
ludziom że pryl to była oaza szczęśliwości w której ludzie nie ginęli
przez swoja bezmyślność i głupotę to bym zadbał być może o ich
dokumentację.

Twoje poszanowanie prawa jest cokolwiek stronnicze.
Nie lepiej czu by si w redniowieczu?
Cho nie jestem pewien, czy tam te by oby miejsce dla takich pogl d w.

Jakie "poszanowanie prawa"? Czy twoim zdaniem cokolwiek zmieniłoby
urządzenie Mussoliniemu sądowej farsy podobnej do tzw. "procesu"
Norymberskiego?? Otóż NIE BYŁO ZA CO Mussoliniego skazać "zgodnie z
prawem" podobnie jak nie dało się tego zrobić z Alem Capone czy
Hermannem Goeringiem. A w takich sytuacjach cywilizowane narody radzą
sobie, że się tak  wyrażę, metodami "nie wprost". Narody dzikie lub
oduraczone do imentu osadzają takich zbrodniarzy, zdrajców i
bandziorów na stanowiskach szamanów lub doradców ichnich "prezydentów"
J-23

Data: 2010-12-28 16:55:13
Autor: jadrys
Fenomen !!
W dniu 2010-12-28 09:24, Hans Kloss pisze:

[...]

Myślę że akurat w tym wypadku mylisz się Hans, - Mussolini, o ile nie zostałby powieszony wcześniej przez swoich rodaków to wisiałby trochę później powieszony przez międzynarodowy trybunał za zbrodnie jakich dopuszczały się jego "Czarne Koszule" chociażby w Abisynii.

Data: 2010-12-27 20:21:55
Autor: obserwator
Fenomen !!
Wiesiaczek <ciotkazielinska@vp.pl> napisał(a):

> [...]

Posypywanie syfu pudrem niewiele tu pomoże.

ja zrozumialem doskonale, natomiast ty zle argumentujesz, bowiem ta ilosc osob
bezdomnych i zmarznietych w tzw. pookraglostolowej demokracji, to takze
konsekwencja dzialan jenerala Jaruzelskiego i tych co taki dzwiwolag ktory ma
tylko pozorny zwiazek z demokracja, ustanowili.
Trza analizowac doglebnie, a nie powierzchownie.

Data: 2010-12-28 06:55:28
Autor: Wiesiaczek
Fenomen !!

u2<u_2@o2.pl>   napisał(a):

[...]

No to po co ten Bolek skakał, skoro nic się nie zmieniło?
Bierze się władze i nie potrafi jej sprawować?
To tą demokrację o kant dupy potłuc, skoro po 20 latach istnienia zwalamy wszystko na poprzedni ustrój. Czemu nie na potop szwedzki, co?
To ja już wolę PRL, przynajmniej był porządek i odbudowano kraj po wojnie, teraz by to nie przeszło.

Data: 2010-12-27 22:09:36
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Fenomen !!

u2<u_2@o2.pl>  napisał(a):

[...]

Uważasz, że liczbą zamarznietych bezdomnych można mierzyć wielkość zamordyzmu i wrogość systemu?
W PRL-u nikt nie robił takich statystyk, a nawet jak robił, to nigdy nie ujrzały one światła dziennego.
--
Pit

Data: 2010-12-28 16:59:22
Autor: jadrys
Fenomen !!
W dniu 2010-12-27 22:09, Pit Kowalski albo Nowak pisze:

[...]

Tak, można to mierzyć wrogością systemu. Teraz w kapitalizmie ludzie bywają bezdomni nie z własnej winy. Za pseudokomuny kto tylko zechciał pracować to miał dach nad głową zapewniony.  A teraz kapitalizm kloszardem zrobi nawet najuczciwszego człowieka.

Data: 2010-12-28 16:30:42
Autor: Hans Kloss
Fenomen !!
On 28 Gru, 16:59, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:
 Za pseudokomuny kto tylko zechcia
pracowa to mia dach nad g ow zapewniony.
Jadryś, ciebie juz chyba do szczętu pojebało. Ja pracując za marne 20
dolarów od 85 roku swój pryloski "dach nad głową" dostałem w postaci
10 tysięcy od "kapitalistycznej" III RP w 2005 czy 6 roku przy okazji
likwidacji tzw "książeczki mieszkaniowej" (pełny wkład od 1978 roku).
Była to gigantycznapryloskia piramidka finansowa,  chyba największe
masowe oszustwo finansowe w historii prylu a ludzi nabitych w butelkę
tak jak ja były w Polsce ciężkie MILIONY.
No chya ze chodziło ci o "dach nad głowa" w komisariacie, wojsku albo
we więzieniu....aaaa wtedy oczywiście masz rację. Niemniej do tego
wcale nie trzeba było pracować.
A teraz.. teraz mieszkania puste stoją, ludzie przy wynajmowaniu tacy
wybredni że szok bo podaż znacznie przewyższa popyt. Jeżeli teraz ktoś
w Polsce nie ma gdzie mieszkać to  albo ma 2 lewe ręce albo 2 lewe
półkule mózgowe.
J-23

Data: 2010-12-29 07:22:07
Autor: Wiesiaczek
Fenomen !!
W dniu 29.12.2010 01:30, Hans Kloss pisze:
[...]

Pierdolisz!
W PRL-u nikt nie wypłacał zarobków w dolarach.

Data: 2010-12-29 02:22:03
Autor: Hans Kloss
Fenomen !!
On 29 Gru, 07:22, Wiesiaczek <ciotkazielin...@vp.pl> wrote:

W PRL-u nikt nie wyp aca zarobk w w dolarach.

Pierdolisz. Dopiero jak wymieniłeś na dolary papierki którymi płacono
za pracę  to mogłeś dokonać zakupu jakichś towarów.  Więc jaka różnicę
sprawia czy płacono bezpośrednio w tugrikach czy w orzechach
kokosowych skoro i tak nie można było uniknąć wymiany na dolary?
No chyba że jako rasowy komuch miałeś dostęp do talonów, bonów itp
cudownych wynalazków albo do sklepów za żółtymi firankami.
J-23

Data: 2010-12-29 15:23:42
Autor: Wiesiaczek
Fenomen !!
W dniu 29.12.2010 11:22, Hans Kloss pisze:
[...]

Głupiś!

Więc jaka różnicę
sprawia czy płacono bezpośrednio w tugrikach czy w orzechach
kokosowych skoro i tak nie można było uniknąć wymiany na dolary?

Ja nie wymieniałem i kupowałem wszystko za złotówki.

No chyba że jako rasowy komuch miałeś dostęp do talonów, bonów itp
cudownych wynalazków albo do sklepów za żółtymi firankami.

wNie miałem żdnych przywilejów, do partii nie należałem, w żadnych służbach munduroowych nie byłem, górnikiem, stoczniowcem też nie.

Masz jakieś pytania jeszcze?

Data: 2010-12-29 07:21:58
Autor: Hans Kloss
Fenomen !!
On 29 Gru, 15:23, Wiesiaczek <ciotkazielin...@vp.pl> wrote:

Ja nie wymienia em i kupowa em wszystko za z ot wki.
LOL bucu, "za złotówki" to mogłeś sobie kupić 1/2l chleba miesięcznie
i szlus. Co w takim razie dni żłopałeś w pozostałe dni, mocz
Urbacha ? ;).
Komu ty ciulu chcesz takie brednie wmawiać?

Masz jakie pytania jeszcze?
Żadnych, fantasto i bajkopisarzu. Kupował za kartkowej komuny
"wszystko" za złotówki, no co za bęcwał...
J-23

Data: 2010-12-29 20:20:58
Autor: Wiesiaczek
Fenomen !!
W dniu 29.12.2010 16:21, Hans Kloss pisze:
[...]

Wiesz, nie mam ochoty  rozmawiać z takim tępym burakiem jak ty.

PLONK!

Data: 2010-12-29 09:55:51
Autor: cyc
Fenomen !!

Użytkownik "Wiesiaczek" <ciotkazielinska@vp.pl> napisał w wiadomości news:ifek2f$7ep$2news.onet.pl...
[...]

Wlasnie takie prownania jakie prezentuje faszysta Kloss swiadcza o glupocie ..
Nie pojmuje swoim ptasim mozdzkiem tego , ze zylismy w calkiem innym systemie walutowym i takie porownywanie jest zwyczajnym absurdem .
Dzisiaj , jesli wierzyc statystykom , srednie dochody to cos kolo 500$ ale ludzie za nie zyjacy zyja gorzej niz ten faszysta wtedy za 20$ .
Ot prymitywny , prostacki , bezczelny pisowsko-faszystowski  propagandzista ..

cyc

Data: 2010-12-29 10:01:37
Autor: Panslavista
Fenomen !!

"cyc" <ja@ja.pl> wrote in message news:ifet2o$lo$1news.onet.pl...

[...]

Nie pajacuj - w środku lat 70 dolar stał od 100 do 150 zł czyli zarobek wynosił 2000 do 3000zł.
Zgodnie z prawdą były to GWniane ustalone przez żydokomuszerię dochody - tej samej wielkości co dzisiaj.

Data: 2010-12-29 18:06:16
Autor: jadrys
Fenomen !!
W dniu 2010-12-29 01:30, Hans Kloss pisze:
[...]

Chodziło mi o dach na głową w postaci pokojów dla osób samotnych i mieszkań w hotelach robotniczych, czy kwaterach prywatnych opłacanych przez zakłady pracy, w których można było przeczekać do czasu otrzymania mieszkania własnościowego.

Mylisz się - stosunkowo niedawno w TV był program o kombatancie AK którego nowy "właściciel" kamienicy wyrzucił na bruk. Byś musiał słyszeć co ten były akowiec mówił o tym ulubionym przez ciebie kapitalizmie..

Data: 2010-12-27 20:37:32
Autor: Wiesiaczek
Fenomen !!
W dniu 27.12.2010 20:30, u2 pisze:
[...]

Masz na myśli Bolka skaczącego przez płot?

Data: 2010-12-27 22:01:42
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Fenomen !!
Wiesiaczek wrote:

[...]

Jakby za komuny ludzie nie zamarzali...
--
Pit

Data: 2010-12-28 07:03:29
Autor: Wiesiaczek
Fenomen !!
W dniu 27.12.2010 22:01, Pit Kowalski albo Nowak pisze:
Wiesiaczek wrote:

[...]

Za komuny ludzi mordowano na ulicach każdego dnia, nie wiedziałeś o tym?

Data: 2010-12-28 13:55:21
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Fenomen !!

Wiesiaczek wrote:

[...]

Wiedziałem, bo mnie też chciał taki jeden ubek zamordować, ale mu się nie dałem. :)
--
Pit

Data: 2010-12-28 17:00:29
Autor: jadrys
Fenomen !!
W dniu 2010-12-28 13:55, Pit Kowalski albo Nowak pisze:

Wiedziałem, bo mnie też chciał taki jeden ubek zamordować, ale mu się nie
dałem. :)

Łapówka, - czy może go uprzedziłeś?

Data: 2010-12-29 01:17:03
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Fenomen !!
jadrys wrote:

W dniu 2010-12-28 13:55, Pit Kowalski albo Nowak pisze:

Wiedziałem, bo mnie też chciał taki jeden ubek zamordować, ale mu się nie
dałem. :)

Łapówka, - czy może go uprzedziłeś?

Nigdy nie dałem nikomu łapówki.
--
Pit

Data: 2010-12-29 18:04:44
Autor: jadrys
Fenomen !!
W dniu 2010-12-29 01:17, Pit Kowalski albo Nowak pisze:
jadrys wrote:

[...]

Czyli to drugie.. i pewnie jeszcze powiesz że to była czysta samoobrona..

Fenomen !!