Fenomen PO

Data: 2010-08-24 21:40:46
Autor: Anatol
Fenomen PO
..... czyli utrzymujące się wysokie poparcie w sondażach po prawie 3 latach rządów, pomimo największego od II WW globalnego kryzysu gospodarczego, zimy stulecia, rekordowych w ciągu ostatnich 150 lat stanów rzek, gradobicia itp., nie byłoby możliwe bez Jarosława Kaczyńskiego. W zasadzie PO powinna robić wszystko co możliwe żeby Jarosław utrzymał przewodnią rolę w PiS do wyborów parlamentarnych :

http://www.rp.pl/artykul/2,526644-PiS-traci-- Platforma-zyskuje.html

Oprócz wypromowania PO, do zasług Jaroslawa należy przypisać także zniszczenie oszołomów z SO i LPR.

Anatol

Data: 2010-08-24 15:19:29
Autor: precz z PO
Fenomen PO
Anatol pisze:
[...]

50% Polaków ma w dupie sondaże, 20% ma w dupie PO, 5-10% to
partyjne odpady po PRL, dopiero to co z tego pozostaje, można
uznać jako "wysokie poparcie" dla bajek fenomenalnego malarza
fabrycznych kominów. Faktycznie jest się czymś chwalić :)

Data: 2010-08-24 22:40:58
Autor: CeSaR
Fenomen PO
[...]

I pomyśleć że mimo to Jarkacz przerżnął z jego cieniem w wyborach.......
Przez nieporozumienie pewnie.......

Data: 2010-08-24 15:58:12
Autor: precz z PO
Fenomen PO
CeSaR pisze:
[...]

Bez SLD Broniek miał takie same szanse zostać prezydentem, jak
Palikot ma szanse zostać premierem. Można byłoby się czymś
chwalić, gdyby ta sierota zgromadziła przynajmniej 60% poparcia
w pierwszej turze wyborów.

Data: 2010-08-24 23:27:05
Autor: CeSaR
Fenomen PO
[...]

Kombinuj dalej, kombinuj. Czego jeszcze geniuszowi rodu Kaczyńskich zabrakło do odniesienia spektakularnego zwycięstwa w pierwszej turze?
No dobra - w drugiej.......

Kawał o Chruszczowie, Kennedym i ich wyścigu samochodowym znasz?

Data: 2010-08-24 16:39:29
Autor: precz z PO
Fenomen PO
CeSaR pisze:
[...]

Zabrakło zapewnienia szczęścia dla pedałów, pobłażliwości dla oszustów,
poparcia kilku czerwonych generałów itp., czyli Kaczyńskiemu zabrakło
typowego propagandowego gówna jakie serwuje Tusk i spółka od trzech lat.

No dobra - w drugiej.......

Kawał o Chruszczowie, Kennedym i ich wyścigu samochodowym znasz?

Nie. Kawał o sukcesach UW znasz?

Data: 2010-08-24 23:45:31
Autor: CeSaR
Fenomen PO
Zabrakło zapewnienia szczęścia dla pedałów, pobłażliwości dla oszustów,
poparcia kilku czerwonych generałów itp., czyli Kaczyńskiemu zabrakło
typowego propagandowego gówna jakie serwuje Tusk i spółka od trzech lat.

Czyli znów naród nie dorósł do geniuszu JK? Może JK powinien zmienić naród?

Nie. Kawał o sukcesach UW znasz?

Nie. Dawaj.

Data: 2010-08-24 17:10:43
Autor: precz z PO
Fenomen PO
CeSaR pisze:
[...]

Typowe pełowskie farmazony. Obiecywać można tylko raz,
po raz drugi nikt Tuskowi już nie uwierzy.

>Może JK powinien zmienić naród?

Naród uwielbia uczyć się na własnej skórze, dlatego wybrał
na prezydenta ubeckiego szpicla bez matury, komunistycznego
kurdupla bez tytułu magistra, a teraz pora na hrabiego z
ukradzionym szlacheckim pochodzeniem :)

Nie. Kawał o sukcesach UW znasz?

Nie. Dawaj.

"UW, która powstała na bazie obozu zwolenników Mazowieckiego z kampanii prezydenckiej 1990 r., była partią wielonurtową, skupiającą wiele wybitnych indywidualności. Była też partią naprawdę demokratyczną. Posiedzenia jej gremiów kierowniczych były zawsze miejscem prawdziwej debaty politycznej."

Data: 2010-08-25 00:22:38
Autor: CeSaR
Fenomen PO
Naród uwielbia uczyć się na własnej skórze, dlatego wybrał
na prezydenta ubeckiego szpicla bez matury, komunistycznego
kurdupla bez tytułu magistra, a teraz pora na hrabiego z
ukradzionym szlacheckim pochodzeniem :)

LK pominąłeś jako że o zmarłych źle nie wypada mówić? :-)
Nie byl taki zły.

[...]

Lipa trochę. Ale i tak byłbym w to w stanie uwierzyć bardziej, niż w podobną historię o PiS. Albo o PO.

Data: 2010-08-24 17:29:17
Autor: precz z PO
Fenomen PO
CeSaR pisze:
[...]

Zrobił maturę, tytuł magistra również posiadał, nawet doktorat
uzyskał, niby nic, ale jednak to trochę więcej niż polowanie
na zające w budzie ruskiej :)

[...]

Wierzyć nie musisz, wystarczy pamiętać jaki był finał działalności
tej partii wybitnych, wykształconych z dużych miast.

Data: 2010-08-25 00:36:36
Autor: CeSaR
Fenomen PO
Zrobił maturę, tytuł magistra również posiadał, nawet doktorat
uzyskał, niby nic, ale jednak to trochę więcej niż polowanie
na zające w budzie ruskiej :)

Nie matura lecz chęć szczera.......
Znam różnych doktorów. I znam różnych ludzi po podstawówce.
Jeśli ktoś jest OK to wykształcenie mu nie zaszkodzi.
A kutas z tytułami zawsze będzie kutasem.
To tak na marginesie i proszę nie wiązać tego z konkretnymi osobami.

Wierzyć nie musisz, wystarczy pamiętać jaki był finał działalności
tej partii wybitnych, wykształconych z dużych miast.

Taki sam będzie finał partii miernot herbu PiS i PO.

Data: 2010-08-24 17:42:59
Autor: precz z PO
Fenomen PO
CeSaR pisze:
Zrobił maturę, tytuł magistra również posiadał, nawet doktorat
uzyskał, niby nic, ale jednak to trochę więcej niż polowanie
na zające w budzie ruskiej :)

Nie matura lecz chęć szczera.......

Od kiedy młody, wykształcony z dużego miasta, przestał być
sztandarowym wyborcą PO?

[...]

Polska to nie PGR, aby zapewnić nam jakieś minimum sukcesów
politycznych i gospodarczych, potrzebni są ludzie posiadający
odpowiednie kwalifikacje, a nie żule cieszący się poparciem
kilku gazet i stacji telewizyjnych.

Data: 2010-08-25 00:56:34
Autor: CeSaR
Fenomen PO
Od kiedy młody, wykształcony z dużego miasta, przestał być
sztandarowym wyborcą PO?

A to jakiś aksjomat?

Polska to nie PGR, aby zapewnić nam jakieś minimum sukcesów
politycznych i gospodarczych, potrzebni są ludzie posiadający
odpowiednie kwalifikacje, a nie żule cieszący się poparciem
kilku gazet i stacji telewizyjnych.

Jak długo żule będą cieszyć się poparciem stacji telewizyjnych i radiowych tak długo ludzie posiadający
odpowiednie kwalifikacje od polityki będą się trzymać z daleka.
Sorry ale pomimo dużej wyobraźni nie potrafię stworzyć sobie obrazu człowieka wykształconego i naturalnie inteligentnego współpracującego w gronie dzisiejszych twarzy pierwszych linii PiS i PO.

Data: 2010-08-24 18:09:52
Autor: precz z PO
Fenomen PO
CeSaR pisze:
Od kiedy młody, wykształcony z dużego miasta, przestał być
sztandarowym wyborcą PO?

A to jakiś aksjomat?

To jest sztandarowy "argument" propagandy PO, szkoda że
nie przekłada się na osiągnięcia partyjnej wierchuszki.

[...]

To ja poproszę o przykłady rzetelnej krytyki rządów PO w
twoim wykonaniu.

Sorry ale pomimo dużej wyobraźni nie potrafię stworzyć sobie obrazu człowieka wykształconego i naturalnie inteligentnego współpracującego w gronie dzisiejszych twarzy pierwszych linii PiS i PO.

Wystarczy mi wskazać jedną osobę nie należącą do PiS która
ma pomysł aby zmienić istniejącą sytuację.

Data: 2010-08-25 01:23:47
Autor: CeSaR
Fenomen PO
To ja poproszę o przykłady rzetelnej krytyki rządów PO w
twoim wykonaniu.

Proszę bardzo: w całości jest do dupy. W szczegółach też. Jeśli jakiekolwiek szczegóły są.
O czym chcesz pogadać? O polityce zagranicznej? Sorry ale co to takiego?
O szkolnictwie? Ok - może być na przykładzie matury z matematyki? A może o zaliczaniu matury z niezaliczonym przedmiotem?
O służbie zdrowia? Dobra, żartowałem.
No to może o gospodarce ogólnie? Spoko, możemy, mamy czas, podatki są proste a formalności załatwiamy jeśli nie przy "jednym okienku" to przez internet....
Jakieś inne tematy? Wojsko? Kryzys finansów? Proszę, nie krępuj się.

Wystarczy mi wskazać jedną osobę nie należącą do PiS która
ma pomysł aby zmienić istniejącą sytuację.

Migalski? Nie lubię go ale przyznaję - próbuje zrobić pierwszy krok.

Data: 2010-08-24 18:32:32
Autor: precz z PO
Fenomen PO
CeSaR pisze:
[...]

Pytam o przykłady rzetelnej krytyki PO które do tej pory zamieściłeś
na tym forum, co w jakiś sposób przekładałoby się na te slogany o
braniu odpowiedzialności za państwo.

Wystarczy mi wskazać jedną osobę nie należącą do PiS która
ma pomysł aby zmienić istniejącą sytuację.

Migalski? Nie lubię go ale przyznaję - próbuje zrobić pierwszy krok.

Na czym ten pierwszy krok ma polegać? Na podlizywaniu się
mediom? W jaki sposób Migalski chce uzyskać większe poparcie
wyborców bez przejmowania propagandowych haseł PO i SLD?

Data: 2010-08-25 01:38:39
Autor: CeSaR
Fenomen PO
Pytam o przykłady rzetelnej krytyki PO które do tej pory zamieściłeś
na tym forum, co w jakiś sposób przekładałoby się na te slogany o
braniu odpowiedzialności za państwo.

Są zaraz obok twoich :-)

Na czym ten pierwszy krok ma polegać? Na podlizywaniu się
mediom?

Na pokazaniu bezsensu obecnych postaw i zachowań.

Data: 2010-08-24 18:43:15
Autor: precz z PO
Fenomen PO
CeSaR pisze:
Pytam o przykłady rzetelnej krytyki PO które do tej pory zamieściłeś
na tym forum, co w jakiś sposób przekładałoby się na te slogany o
braniu odpowiedzialności za państwo.

Są zaraz obok twoich :-)

Chyba tylko w twojej wyobraźni :)

Na czym ten pierwszy krok ma polegać? Na podlizywaniu się
mediom?

Na pokazaniu bezsensu obecnych postaw i zachowań.

To są tylko i wyłącznie puste frazesy. Pytałem o przykład jednej
osoby która nie jest związana z PiS, posiada potencjał i pomysł
na coś nowego...w odpowiedzi otrzymałem NIC :) Teraz pytam,
w jaki sposób PiS powinien zmienić swój program polityczny, aby
pozyskać przynajmniej część wyborców SLD. Zapytaj Migalskiego
bo ja nic takiego u niego nie znalazłem.

Data: 2010-08-25 00:58:11
Autor: Jaksa
Fenomen PO
On Wed, 25 Aug 2010 00:56:34 +0200, CeSaR <adres@mail.com> wrote:

Od kiedy mÂłody, wyksztaÂłcony z duÂżego miasta, przestaÂł byĂŚ
sztandarowym wyborcÂą PO?

A to jakiÂś aksjomat?

A moze kup sobie w koncu jakis telewizor?

Jaksa

Data: 2010-08-25 01:05:10
Autor: CeSaR
Fenomen PO
A moze kup sobie w koncu jakis telewizor?

Mam. Nie łykam jak pelikan.
Uważaj na to co na płotach piszą.

Data: 2010-08-25 01:09:23
Autor: Jaksa
Fenomen PO
On Wed, 25 Aug 2010 01:05:10 +0200, CeSaR <adres@mail.com> wrote:

A moze kup sobie w koncu jakis telewizor?

Mam. Nie Âłykam jak pelikan.
UwaÂżaj na to co na pÂłotach piszÂą.

Gdyby to nie dzialalo (na plebs), to nie byloby reklamy.

Jaksa

Data: 2010-08-25 00:53:51
Autor: Jaksa
Fenomen PO
On Wed, 25 Aug 2010 00:36:36 +0200, CeSaR <adres@mail.com> wrote:

ZrobiÂł maturĂŞ, tytuÂł magistra rĂłwnieÂż posiadaÂł, nawet doktorat
uzyskaÂł, niby nic, ale jednak to trochĂŞ wiĂŞcej niÂż polowanie
na zajÂące w budzie ruskiej :)

Nie matura lecz chĂŞĂŚ szczera.......
Znam ró¿nych doktorów. I znam ró¿nych ludzi po podstawówce.

Dlaczego wcale nie jestem zdziwiony?

Ja sporadycznie mam do czynienia z osobami bez doktoratow.

Z ludzmi po podstawowce kontakow nie mam zadnych,
nie liczac zakupow w sklepie i tankowania paliwa.

No, ale ja nie glosuje na PO !

Jaksa

Data: 2010-08-25 00:28:54
Autor: Jaksa
Fenomen PO
On Wed, 25 Aug 2010 00:22:38 +0200, CeSaR <adres@mail.com> wrote:

NarĂłd uwielbia uczyĂŚ siĂŞ na wÂłasnej skĂłrze, dlatego wybraÂł
na prezydenta ubeckiego szpicla bez matury, komunistycznego
kurdupla bez tytuÂłu magistra, a teraz pora na hrabiego z
ukradzionym szlacheckim pochodzeniem :)

LK pomin¹³eœ jako ¿e o zmar³ych Ÿle nie wypada mówiÌ? :-)
Nie byl taki zÂły.

Udany za bardzo nie byl.

Ale:
  - nie byl szpiclem jak Lech Walesa
  - nie byl zdrajca jak Wojciech Jaruzelski
  - nie byl niedorobionym magistrem jak Aleksander Kwasniewski
  - byl z dobrej szlacheckiej rodziny (czym sie zanadto nie chwialil),
    zupelnie inaczej jak falszywy chrabia Broncio Gnoj-Komorowski

Jaksa

Data: 2010-08-24 23:59:34
Autor: Jaksa
Fenomen PO
On Tue, 24 Aug 2010 23:45:31 +0200, CeSaR <adres@mail.com> wrote:

Zabrak³o zapewnienia szczêœcia dla peda³ów, pob³a¿liwoœci dla oszustów,
poparcia kilku czerwonych genera³ów itp., czyli Kaczyùskiemu zabrak³o
typowego propagandowego gówna jakie serwuje Tusk i spó³ka od trzech lat.

Czyli znĂłw narĂłd nie dorĂłsÂł do geniuszu JK? MoÂże JK powinien zmieniĂŚ  narĂłd?

Ty nie jestes narod poglowku, ty jestes plebs!
Nigdy o tym nie zapominaj.

Jaksa

Data: 2010-08-25 00:05:37
Autor: CeSaR
Fenomen PO
Ty nie jestes narod poglowku, ty jestes plebs!
Nigdy o tym nie zapominaj.

Uh, aleś mi pojechał, normalnie aż mnie otrząsnęło......
Dzięki miszczu za lekcję.

Data: 2010-08-25 00:10:27
Autor: Jaksa
Fenomen PO
On Wed, 25 Aug 2010 00:05:37 +0200, CeSaR <adres@mail.com> wrote:

Ty nie jestes narod poglowku, ty jestes plebs!
Nigdy o tym nie zapominaj.

Uh, aleÂś mi pojechaÂł, normalnie aÂż mnie otrzÂąsnĂŞÂło......
DziĂŞki miszczu za lekcjĂŞ.

Gern geschehen

Jaksa

Data: 2010-08-25 00:07:38
Autor: awe
Fenomen PO

Użytkownik "Anatol" <c355@usuntowp.pl> napisał w wiadomości news:i51782$e2$1inews.gazeta.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -
JK ma taka sile ze Tusk moze spac spokojnie. Postrasza PiS'em i postrasza JK - i glupole beda za nich oddawac zycie. Bawi mnie to wielce. Macie tak jak chcieliscie - swojsko syf brud i ubostwo. Czekam az sie system emerytalny rozpierdoli. No ale sondaze mamy ok;-)
awe

Data: 2010-08-25 08:23:28
Autor: u2
Fenomen PO
W dniu 2010-08-25 00:07, awe pisze:
[...]

W sezonie ogórkowym mogą tworzyć sondaże jakie chcą. Zobaczymy za 450
dni podczas wyborów do parlamentu.

Ja osobiście jestem przeciwnikiem PO-PiS-u, który wchłania wszelkie inne
rozsądne alternatywy.

Za PiS-u to była samabrona i LPR, a teraz za pełobandy LSD.

Data: 2010-08-25 08:26:43
Autor: u2
Fenomen PO
W dniu 2010-08-25 08:23, u2 pisze:
[...]

No i oczywiście PSL, partyjka "wiejskich" kombinatorów.

Data: 2010-08-25 14:25:35
Autor: awe
Fenomen PO

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c74b7ae$0$27040$65785112news.neostrada.pl...
[...]

im akurat juz wszystko jedno. byle pawlak i paru mial miejsce w sejmie, a jak nie w sejmie to gdzies w strazy pozarnej. sa zarobieni tak po chlopsku rozsadnie
awe

Fenomen PO