Fenomen VW T4

Data: 2018-04-07 12:52:12
Autor: Maciek
Fenomen VW T4

Skąd się bierze popularność i poziom cen VW T4 w wersajch osobowych?
Czy są jakoś szczególnie niezawodne?

Z tego co widzę, korodują jak każde inne nastoletnie auto, wyposażone są
raczej ubogo, jeżdżą jak dostawczak (testowałem osobiście). Fotele dla
pasażerów mają raczej kiepkskie, zwłaszcza wersja Caravelle.

Mimo to są całe kluby i grupy FB miłośników tego modelu, a ich ceny
przekraczają o dobre 50% ceny innych vanów osobowych. Kto objaśni mi ten fenomen - są tu jacyś posiadacze?

--
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl

Data: 2018-04-07 14:59:46
Autor: Budzik
Fenomen VW T4
Użytkownik Maciek docktor@poczta.onet.pl ...

[...]

Tak, sa niezawodne i tanie w eksploatacji.

jak to stare dobre diesle, jak odpali to pojedzie.

--
Pozdrawia... Budzik
"Błędy człowieka szlachetnego są jak zaćmienie Słońca lub Księżyca.

Data: 2018-04-07 20:11:18
Autor: Szumek
Fenomen VW T4

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:XnsA8BDABF79B7DCbudzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

niektóre czesci silnik skrzynia sa dosc drogie
reszta normalnie jak w osobówkach a nie jak w busach
znajomy w vito za niedużą awarie popyną na kilka klocków
palą dość mało jak na busa

Data: 2018-04-07 20:49:17
Autor: Maciek
Fenomen VW T4
Dnia Sat, 7 Apr 2018 20:11:18 +0200, Szumek napisał(a):

niekt򱣠czesci silnik skrzynia sa dosc drogie
reszta normalnie jak w osob򶪡ch a nie jak w busach
znajomy w vito za niedu¿± awarie popyn± na kilka klock򵋊pal± do¶䟭a³o jak na busa

Ustaw kodowanie, bo strasznie krzaczysz.

--
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl

Data: 2018-04-07 14:49:18
Autor: Kris
Fenomen VW T4
W dniu sobota, 7 kwietnia 2018 20:49:09 UTC+2 użytkownik Maciek napisał:
> [...]

> znajomy w vito za niedu?? awarie popyn? na kilka klock??pal? do??a?o jak na busa

Ustaw kodowanie, bo strasznie krzaczysz.
Zmień czytnik na mniej archaiczny
W Gogle groups nie krzaczy

Data: 2018-04-08 00:16:04
Autor: Maciek
Fenomen VW T4
Dnia Sat, 7 Apr 2018 14:49:18 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

Ustaw kodowanie, bo strasznie krzaczysz.
Zmień czytnik na mniej archaiczny
W Gogle groups nie krzaczy

Dialog nie jest wcale archaiczny.

--
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl

Data: 2018-04-08 01:05:41
Autor: RadoslawF
Fenomen VW T4
W dniu 2018-04-08 o 00:16, Maciek pisze:

Ustaw kodowanie, bo strasznie krzaczysz.
Zmień czytnik na mniej archaiczny
W Gogle groups nie krzaczy

Dialog nie jest wcale archaiczny.

Na pewno? Thunderbild wyświetlił jego post poprawnie i z ogonkami.

Pozdrawiam

Data: 2018-04-08 00:38:23
Autor: kk
Fenomen VW T4
W dniu 2018-04-07 o 23:49, Kris pisze:
[...]

Nie o to chodzi czy komuś krzaczy nie krzaczy tylko czy kodowanie jest zadeklarowane by nie krzaczyło. No i nie jest, więc to należałoby poprawić.

Data: 2018-04-07 23:57:57
Autor: Czarek
Fenomen VW T4

W dniu 07.04.2018 o 20:49, Maciek pisze:
[...]

Teoretyczne błędy widać dopiero w tym co cytujesz, to Ty uaktualnij swoje oprogramowanie na coś co nie sprawia problemów z czytaniem i jest bardziej elastyczne"

--
Czarek

Data: 2018-04-08 00:18:41
Autor: Maciek
Fenomen VW T4
Dnia Sat, 7 Apr 2018 23:57:57 +0200, Czarek napisał(a):

Teoretyczne błędy widać dopiero w tym co cytujesz, to Ty uaktualnij swoje oprogramowanie na coś co nie sprawia problemów z czytaniem i jest bardziej elastyczne"

Ja mam kodowanie ustawione, a on wcale.

--
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl

Data: 2018-04-08 00:35:23
Autor: Czarek
Fenomen VW T4

W dniu 08.04.2018 o 00:18, Maciek pisze:
[...]

Ro zmień na czytnik, któremu to nie przeszkadza i prawidłowo wyświetla tekst.

--
Czarek

Data: 2018-04-08 00:46:57
Autor: kk
Fenomen VW T4
W dniu 2018-04-08 o 00:35, Czarek pisze:

[...]

Na jakiej podstawie czytnik miałby bez deklaracji kodowania wymyśleć jak prawidłowo wyświetlić tekst ?

Data: 2018-04-09 16:00:18
Autor: Budzik
Fenomen VW T4
Użytkownik Czarek czarek1@nospampoczta.fm ...

[...]

Dokładnie. A jak ci ktos nasra na wycieraczke to załóz maske i nie bedziesz czuł! :)

--
Pozdrawia... Budzik
"...kobiety tak dalece szanować należy, jak dalece

Data: 2018-04-08 13:11:54
Autor: Kris
Fenomen VW T4
W dniu niedziela, 8 kwietnia 2018 00:18:32 UTC+2 użytkownik Maciek napisał:
> [...]

> Teoretyczne błędy widać dopiero w tym co cytujesz, to Ty uaktualnij > swoje oprogramowanie na coś co nie sprawia problemów z czytaniem i jest > bardziej elastyczne"

Ale po co korzystacie w dziiejszych czasach z narzędzi w których cokolwiek trzeba ustawiać?
Nic nie ustawiałem i posty Zenka jak i innych userów poprawnie widzę

Data: 2018-04-08 22:46:22
Autor: Maciek
Fenomen VW T4
Dnia Sun, 8 Apr 2018 13:11:54 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

Ale po co korzystacie w dziiejszych czasach z narzędzi w których cokolwiek trzeba ustawiać?
Nic nie ustawiałem i posty Zenka jak i innych userów poprawnie widzę

Ale przecież to jest zwykły czytnik news. Standard.

A temat cholera był o T4 :)

--
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl

Data: 2018-04-09 16:00:06
Autor: Budzik
Fenomen VW T4
Użytkownik Kris kszysztofc@gmail.com ...

Ale po co korzystacie w dziiejszych czasach z narzędzi w których
cokolwiek trzeba ustawiać? Nic nie ustawiałem i posty Zenka jak i
innych userów poprawnie widzę

Posty zenka? Z cytowaniem? Na kolorowo? Nie wierze... ;-P

--
Pozdrawia... Budzik
"Nie pożądaj żony bliźniego swego nadaremnie"

Data: 2018-04-10 04:00:53
Autor: Kris
Fenomen VW T4
W dniu poniedziałek, 9 kwietnia 2018 18:00:24 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:

Posty zenka? Z cytowaniem?

Cytowania niestety nie widac. Pewnie pisze z google groups używając tableta z androidem i wtedy faktycznie nie cytuje. Przy użądzeniach z windowsaem gg ładnie zaznacza cytowany tekst

Na kolorowo? Nie wierze... ;-P
Po co na kolorowo?
Google groups to w tej chwili najlepsze narzędzie do usenetu
Pisząc naprzemiennie z kilku różnych urządzeń masz wszystko zsynchronizowane, nie trzeba nic instalować itp.Jedyny feler to taki ze nie cytuje z urządzeń z androidem.
Takie czasy nadeszły

Data: 2018-04-10 16:00:03
Autor: Budzik
Fenomen VW T4
Użytkownik Kris kszysztofc@gmail.com ...

Na kolorowo? Nie wierze... ;-P
Po co na kolorowo?

W sensie ze nigdy nie korzystałes, czy ze korzystałes i ci nie brakuje?
Przy odpowiedzi a - rozumiem.
Przy b - nie wierze :)))

--
Pozdrawia... Budzik
"Jest tylko jedna kategoria ludzi, którzy myślą więcej o pieniądzach

Data: 2018-04-10 19:12:20
Autor: kk
Fenomen VW T4
W dniu 2018-04-10 o 13:00, Kris pisze:
[...]

Mowa o tej witrynie ?

Data: 2018-04-08 00:40:00
Autor: kk
Fenomen VW T4
W dniu 2018-04-07 o 23:57, Czarek pisze:

[...]

Po to właśnie jest deklaracja kodowania by nie było takiego ... pieprzenia

Data: 2018-04-08 13:09:52
Autor: Kris
Fenomen VW T4
W dniu sobota, 7 kwietnia 2018 23:58:31 UTC+2 użytkownik Czarek napisał:

Teoretyczne błędy widać dopiero w tym co cytujesz, to Ty uaktualnij swoje oprogramowanie na coś co nie sprawia problemów z czytaniem i jest bardziej elastyczne"

Że niby co?
Mam się dostosowywać do osób które swoje czytniki uaktualnili lata temu jak usenet był w rozkwicie
Ps
Nie musze nic uaktualniać bo i nic nie instalowałem

Data: 2018-04-08 23:57:43
Autor: Czarek
Fenomen VW T4

W dniu 08.04.2018 o 22:09, Kris pisze:
[...]

Czy ja do Ciebie pisałem?

--
Czarek

Data: 2018-04-07 20:53:24
Autor: Maciek
Fenomen VW T4
Dnia 07 Apr 2018 14:59:46 GMT, Budzik napisał(a):

Tak, sa niezawodne i tanie w eksploatacji.

jak to stare dobre diesle, jak odpali to pojedzie.

Bez elektroniki tam jest chyba tylko 2,4D i najsłabsze 1,9. Reszta już
sterowana z jakiegoś ECU.

Jakby chociaż nie rdzewiały... --
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl

Data: 2018-04-09 09:31:23
Autor: Kamil 'Model'
Fenomen VW T4
W dniu 2018-04-07 o 20:53, Maciek pisze:
[...]

Ale pierwsze 1,9TDI to też miały tyle elektroniki co kot napłakał, a do T4 też je ładowali. Porządny i niezawodny wół roboczy...

Data: 2018-04-10 20:48:40
Autor: Maciek
Fenomen VW T4
Dnia Sat, 7 Apr 2018 12:52:12 +0200, Maciek napisał(a):

(...)

Namacalny dowód, że ludzi pogrzało z cenami:

http://allegro.pl/vw-t4-multivan-generation-100-orginal-okazja-i7268505000.html#thumb/7

--
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl